Jump to content
zeljeznice.net
DB

Zrakoplovstvo u medijima

Recommended Posts

NAJGORI NEUGODNJAK IKAD
CRIJEVA VAN KONTROLE

Prisilno spustili avion zbog nepodnošljivog smrada iz WC-a

 

Na letu iz Londona prema Dubajiu, jednog je putnika 'stisnulo' pa je otrčao na WC čim su se isključila upozorenja za vezanje. Ubrzo nakon što je izašao, avion je preplavio nesnosan smrad. Zbog nepodnošljivog miomirisa, pilot je prisilno sletio.

 

Pilot putničkog aviona British Airlinesa odlučio se vratiti na zračnu luku Heathrow u Londonu zbog nesnosnog smrada kojeg je za sobom ostavio jedan putnik.

Naime, putnik se otkopčao čim je bio isključen znak za vezivanje te otrčao na WC. Kada se vratio, drugi putnici počeli su se žaliti na strašan smrad koji je dolazio odostraga.

Smrad je bio toliko jak da se pilot odlučio obratiti putnicima, prepričao je jedan od putnika Abhishek Sachdev, za Daily Mail.

"Pilot je rekao: 'Možda ste primijetili smrad koji dolazi iz jednog od WC-a'. Rekao je da se radi o tekućem fekalnom izmetu te da je sve u redu s avionom.

 

Iako je posada probala otkloniti smrad, nisu uspjeli. Tada se pilot odlučio na drastičnu mjeru. Okrenuo je avion koji se nalazio iznad Njemačke i krenuo natrag prema londonskoj zračnoj luci Heathrow.

Sljedeći let za Dubai bio je tek za 15 sati, stoga je British Airways putnicima osigurao vaučere za hranu i smjestio ih u obližnje hotele.

 

Webcafe.hr/dailymail.co.uk
18.05.2015.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, frajer dobio proljev i oso nazad u London hahahaha

 

Pa nije bit u konzistenciji, nego kaj je pojel - a još više kak (ne) funkcionira dotični WC!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbmti hrvatske portale, kad je potresic na NZ moji me zovu prije nego se uopce zatreslo, a prica o covi koji se ukenjao putuje dva mjeseca od Londona do Zagreba...


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbmti hrvatske portale, kad je potresic na NZ moji me zovu prije nego se uopce zatreslo, a prica o covi koji se ukenjao putuje dva mjeseca od Londona do Zagreba...

 

A stvar fizike - potresi se šire brzinom zvuka, a smrad brzinom vjetra. :jez:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbmti hrvatske portale, kad je potresic na NZ moji me zovu prije nego se uopce zatreslo, a prica o covi koji se ukenjao putuje dva mjeseca od Londona do Zagreba...

 

an_smiley.gif

 

Tebi za utjehu slično je i kod mene… samo ovdje se radi o požarima ili poplavama…

 

 

Da bi obilježili 50 godina postojanja države Singapore, Singapore Airlines (SIA) će prefarbati dva A380 u stiliziranu državnu zastavu. Prvi je spreman, a drugi je pred završetkom. Avioni će biti takvi do konca godine.

Za uklanjanje prijašnjeg izgleda i vraćanje u osnovnu bijelu boju dvanestorci zaposlenih je trebalo deset dana i onda samo jedan dan za "farbanje" stilizirane zastave.

 

SIA_A380_SG50_MAY28_2015_3.jpg

 

SIA_A380_sg50_MAY28_2015.jpg

 

SIA_A380_SG50_MAY28_2015_2.jpg

 

Medo

.


----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

an_smiley.gif

 

Nakon dva izgubljena aviona (let MH370 i MH17) saga s ovom nesretnom kompanijom se nastavlja. Malaysia Airlines je potvrdila da će od 20.000 zaposlenih 6.000 ostati bez posla. Kompanija je praktično bankrotirala i ove godine planira ukinuti letove prema Evropi, orijentirati se na svoje dvorište (Aziju i Australiju) te prodati ili dati u najam dio aviona. Prvog rujna bi komapnija trebala izaći s novim brandom, a ostatak ove godine bi trebao biti posvećen restruktuiranju komapnije. Slijedeća godina bi trebala donijeti stabilizaciju, a 2017 bi trebala donijeti profit i evenutalno otvaranje nekih novih linija.

Novi CEO je Christoph Mueller. Christoph Mueller dolazi iz Aer Lingus (Irska) gdje je bio CEO, a prije toga bio je na poslovima direktno ili inderektno vezanim za razne zrakoplovne kompanije.

Živi bili i letjeli.

 

5307938-3x2-940x627.jpg

 

Medo

 


----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIKAD VIŠE U AVION! Ne morate se bojati letenja da bi vam ovi prizori utjerali strah u kosti

 

0077007.48.jpg

 

Zrakoplovni prijevoz ima brdo pozitivnih strana i nekoliko negativnih. No, nakon što pogledate fotogaleriju, čak i oni koji se ne boje letenja će dobro razmisliti prije nego se ukrcaju na sljedeći let.

 

U galeriji smo okupili neke od prizora koji se mogu vidjeti u zrakoplovima, ali i na njima. Primjerice, jeste li znali da se za popravak krilca i prozora nekad koristi - ljepljiva traka?

Prizore zbog kojih bi vam se mogla odsjeći koljena kada se sljedeći put trebate ukrcati na avion svakako pogledajte u galeriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidio sam slike, to više ispada kao hrpa fora koje su nakupili, umjesto neke ozbiljne prijetnje za sigurnost putovanja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijelo mrtvog muškarca pronašli na krovu trgovine u Londonu, istražitelji misle da je ispao iz aviona
Slijepi putnici na avionima su izloženi temperaturama -60° Celzija

 

Jedan slijepi putnik je ispao iz aviona i poginuo, a drugi je završio u bolnici u teškom stanju nakon što je preživio skoro 13.000 kilometara dug let iz Johannesburga u Južnoafričkoj Republici do Londona, javlja Telegraph.
Iz Scotland Yarda kažu da su izišli na teren jučer ujutro nakon što su dobili obavijest o pronađenom tijelu. “Pripadnici Scotland Yarda i londonske hitne pomoći izišli su na teren i pronašli tijelo muškaraca na krovu poslovne zgrade. Smrt je trenutno označena kao nerazjašnjena”, rekli su iz Scotland Yarda i dodali: “Što se tiče muškarca koji je preživio, on je starosti između 25 i 30 godina i prevezen je u bolnicu u teškom stanju. Trenutno pokušavamo saznati identitet tog muškarca.”
Slijepi putnici na avionima su izloženi temperaturama -60° celzija
Iako su iznimno rijetki, postoje i drugi slučajevi slijepih putnika koji poginu zbog pada iz zrakoplova. Slijepi putnici se skriju u podvozje zrakoplova gdje su izloženi iznimno niskim temperaturama i nedostatku kisika, a to ih najčešće i ubije.
Primjerice, krajem 2012. godine Jose Matada poginuo je nakon ispadanja iz podvozja tijekom preleta Londona. Istragom je utvrđeno da je preživio temperature koje su dosegle -60° celzija. Zaključak istrage je da je bio mrtav ili gotovo mrtav u trenutku kad je njegovo tijelo udarilo o tlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

REVOLUCIONARNA SJEDALA: Letenje ekonomskom klasom bit će puno gore nego danas

 

3430-2axdej-1.png?w=670&h=335&crop=1

 

Sjedati rame uz rame s nekim koga ne poznajete i nespretno ga gurati i smetati kad se trebate provući i otići na WC, jedna je od najgorih stvari kad je riječ o letenju zrakoplovom.
Možda će vam se učiniti puno gorim da morate sjedati tako da uspostavite kontakt očima s ostalim putnicima?

 

Taj zastrašujući patent upravo je odobren.

 

3430-1scz2qt-1.jpg?w=669&h=333

 

Zodiac Aerospace, francuski dobavljač zrakoplovne opreme predstavio je koncept HD31: “high density” plan sjedenja u zrakoplovu.
“To je drugačiji način putovanja, ljudi gledaju jedni u druge. Možemo voditi lijepe razgovore”, rekao je Pierre-Antony Vastra, potpredsjednik tvrtke Zodiac.

 

(ima filmić na linku)

 

:huh: :unsure: :wacko:

 

Eto, bar bu nepopularni Šela po nečemu bil bolji. g005.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

CIUDAD REAL
Kineska tvrtka ponudila samo 10 tisuća dolara za španjolsku zračnu luku vrijednu 1 milijardu eura

 

55aabe89c36188ef7d8b4569.jpg?w=670&h=335

 

Španjolska zračna luka Ciudad Real prodavala se na aukciji i postojala je nada da će prikupiti najmanje 40 milijuna eura, međutim, stigla je samo jedna ponuda i to od kineskog investitora koji je za zračnu luku ponudio samo 10.000 eura. Šok je to veći jer je zračna luka Ciudad Real izgrađena za više od 1 milijarde eura, ali je napuštena zbog ekonomske krize u EU samo tri godine nakon otvaranja.

Tzaneen International grupa bila je jedini ponuđač na aukciji za zračnu luku koja se nalazi u slabo naseljenom području južne Španjolske, izvijestio je Reuters.

Grupa u svom priopćenju navodi da planira uložiti oko 100 milijuna eura u objekt kako bi ta “zračna luka postala glavna polazna točka za kineske tvrtke u Europi.” Međutim, ponuda iznosi samo 10.000 eura za napuštenu zračnu luku.

Kao je ta ponuda daleko manja od 40 milijuna eura bazne vrijednosti na aukciji, glasnogovornica mjesnog suda u Ciudad Realu, izjavila je za Financial Times da je rok za aukciju produljen do 15. rujna, u nadi da će pronaći drugog, velikodušnijeg kupca.

 

Grad Ciudad Real, ima 75.000 stanovnika i nalazi se oko 200 kilometara južno od Madrida. Otpočetka je bio smatran za loše mjesto za novo prometno čvorište, ali izgradnja zračne luke dobila je zeleno svjetlo za vrijeme španjolskog građevinskog buma.

U početku nazvana Don Kihot (Don Quijote) prema glavnom junaku iz istoimenog slavnog romana Miguela de Cervantesa, ova međunarodna zračna luka je trebala biti alternativa zračnoj luci Madrid-Barajas.
Ima 4 km dugu stazu i u mogućnosti je primiti najveći svjetski putnički avion, Airbus A380m. Pristanišne zgrade u ovoj zračnoj luci imaju dovoljno kapaciteta da prime do 10 milijuna putnika godišnje.
Međutim, čak i u bolja vremena, zračna luka je bila vrlo slabo zaposlena; samo četiri zrakoplovne tvrtke, uključujući Ryanair i Air Berlin, su tamo djelovale.

U 2010. godini, CR Aeropuertos, tvrtka koja je upravljala zračnom lukom je bankrotirala, a dvije godine kasnije zatvorena je i uzlijetno-slijetna staza te sve zgrade. Na aukciji je od 2013. godine.

RT.com/Netmobil.hr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da glavni terminal na aerodromu u Kuala Lumpuru tone (nakon što su u njega uložili milijardu dolara)
Cijena ulaganja je napuhana dvostruko, a sad je u pitanju prijevoz 15 milijardi putnika

 

ZADNJA IZMJENA: srp. 27, 2015

SANJA SIMIĆ

 

tone-terminal-656x365.jpg

 

Milijardu dolara vrijedan terminal Međunarodnog aerodroma u Kuala Lumpuru tone. Na stajankama se pojavljuju pukotine kroz koje prodire voda. Avioni voze kroz mala jezera vode.
Grupa AirAsia Bhd, novi najveći korisnik terminala, upozorava da voda na stajankama može odgoditi letove, oštetiti gume na kotačima aviona i općenito smanjiti sigurnost. Zatražili su od malezijske Vlade da riješi problem, objavio je Bloomberg. AirAsia je grupa aviokompanija koja preko tog terminala prevozi 15,2 milijarde putnika godišnje i prema podacima tvrtke Malaysia Airports, stvara 87 posto prometa na aerodromu.

 

Jedan od najvećih malezijskih projekata

 

Klia2.jpg

 

Među aviokompanijama koje koriste terminal su Tiger Airways Holdings, Cebu Air, Malindo Air i Lion Mentari Airlines.
Terminal, poznat kao klia2, otvoren je kao jedan od najvećih državnih projekata, u svibnju 2014. Troškovi investicije su s početnih 446 milijuna dolara narasli na preko milijardu dolara.

 

Nisu htjeli prijeći na terminal jer je bio nesiguran

 

AirAsia tada nije htjela preći na terminal jer nisu bili sigurni da će tamo moći normalno i sigurno obavljati letove. Prešli su tek kad im je Vlada rekla da obustavlja sve usluge na starom terminalu za low-cost letove.
Tonući terminal novi je udarac za imidž malezijskog komercijalnog zrakoplovstva, koje se nije oporavilo od nestanka aviona na letu MH370 u ožujku 2014. i rušenja drugog aviona u Ukrajini prošlog srpnja.

 

Infrastruktura puca zbog brzog i divljeg razvoja

 

Vlada i čelnici malezijske zrakoplovne industrije nisu uvjerili ljude da se mogu nositi s osnovnim problemima sigurnosti, a posebno da se mogu nositi s globalnom konkurencijom.
Ministarstvo transporta osnovalo je posebno revizijsko tijelo koje će napraviti izvještaj o problemima na terminalu u Kuala Lumpuru. Za posljedice će odgovarati kompanija Malaysia Airports.
U Indoneziji, Kini, Japanu i ostatku azije, vlade dosta agresivno ulažu u povećanje standarda u civilnom zrakoplovstvu, kako bi povećale globalnu konkurentnost. Ulažu se milijarde, dijele se unosni poslovi, projekti su izuzetno zahtjevni, rokovi su kratki a procedure često netransparnente. Ubrzani razvoj infrastrukture, kažu stručnjaci, nužno će dovesti do novih problema, sličnih ovima s terminalom u Kuala Lumpuru.

 

https://youtu.be/WzYFfsXCJYE

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ih, štatije danas milijarda ... milijon simo-tamo i eto prometa ... u nounarkinoj glavi. :kul2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, kaj joj ni bilo malčice čudno da bi cijeli svijet moral 2 put proći kroz aerodrom.. :kul3

Al to je normalno, veliki je to aerodrom.. :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, kaj joj ni bilo malčice čudno da bi cijeli svijet moral 2 put proći kroz aerodrom.. :kul3

Al to je normalno, veliki je to aerodrom.. :kul3

 

Ak je milijarda dolara - valjda je onda i milijarda putnika. :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

an_smiley.gif

 

Čini mi se da je odavle preuzela članak i onda se malo igrala s njime...

http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-07-26/kuala-lumpur-s-1-billion-air-terminal-is-sinking-airline-says

 

Kad smo već u tome kvartu da dodam kako se drastične mjere u Malaysia Airlines nastavljaju. Od slijedećeg vikenda će broj tjednih letova Kuala Lumpur - gradovi u Australiji biti smanjen s 73 na 43. Među ostalim gradovima Adelaide će izgubiti tri leta tjedno i time ostati na 4 leta tjedno kao što je bilo prije 3 godine. Ne razumijem posve tu odluku jer je broj putnika koji koriste Malaysia Airlines za tu liniju porastao za 43% nakon što su ukinuti letovi AirAsia X za Kuala Lumpur iz Adelaide. Ako je vjerovati novinama avioni su puni...možda su se savjetovali s gospođicom iz prethodnog priloga...

 

Medo

 

 

 


----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami, Malezijci jesu traljavi sto se takvih stvari tice. Vole megalomanski graditi, ali kvaliteta im sigurno nije jaca strana. To je vidljivo na ostalim infrastrukturnim objektima, koji nakon nekoliko mjeseci ili eventualno par godina se pocinju raspadati.
Interesantno da u medijima nema nesto puno o samoj situaciji sa KLIA2. Ocito se mediji kontroliraju.


Mislim da razlog propasti Malaysia-e lezi u bliskoistocnim kompanijama. Emirates, Turkish i Qatar uzimaju velik dio prometa ako je u pitanju presjedanje, a ako se ide iz ostalih drzava koriste se nacionalni avioprijevoznici, British, Airfrance i Lufthansa... Polako ali sigurno ce se Malaysia orijentirat na regiju, a pitanje je mjeseca kad ce AirAsia ponuditi letove za Europu.


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

AirAsia, točnije AirAsia X inače je letjela za Europu, ali su ipak odustali, bilo im je neisplativo..

No sad priča postaje drugačija, Air Aisa X ima naručenih dosta novih širokotrupnih aviona, te se očekuje njihov povratak na Europsko tržište.

Imaju naručeno 55 A330neo i 10 A35 + 23 A330-300, dakle zamalo stotinu širokotrupnih aviona..

 

Inače, Malaysiju su pokosile nesreće, prije toga su bili vrlo popularni prijevoznik. Pogotovo što su nudili vrhunsku uslugu, mislim nude ju i dalje, ali nažalost splet okolinosti odbija putnike od putovanja s njima..

Imao sam priliku letjeti sa Malaysijinim A380, na letu od samo 3h, usluga je bila jedna od najboljih koje sam doživio. Čak nadmašuju i uslugu ne nekim letovima od 10+ sati.. Vrhunski catering, IFE, ma stvarno sve.

Dakle i dalje ljudi putuju sa tim prijevoznicima iz tog dijela Azije, poput Cathay Pacific, Singapore Airlines.. Samo što ekipa s bliskog istoka ima rapidnu ekspanziju, dok se ovi Azijati drže većih Europskih aerodroma i ne rastu tako brzo.. Ali i dalje ljudi prepoznaju njihovu vrhunsku uslugu, te rado ih i dalje koriste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FOTO: 'ČESTO LETIM, ALI OVO JE BILO 10 NAJGORIH MINUTA U MOM ŽIVOTU' Avionu tuča izrešetala vjetrobransko staklo, otpao mu nos, putnici vrištali

 

hail_twitter_894969S1.jpg

 

Avion američke kompanije Delta Airlines na letu iz Bostona za Salt Lake City prinudno je u petak sletio u Denver nakon što je na nebu iznad Nebraske, u blizini granice s Coloradom, upao u žestoku oluju koja je letjelicu oštetila.

 

Kako piše Denver Post, Airbusu A320 je tuča izrešetala vjetrobransko staklo, a otpao mu je i dio nosa. Putnici su tijekom paklenih 10 minuta, koliko je trajao turbulentni dio leta kroz nevrijeme, bili zaprepašteni, mnogi su vrištali i plakali.

'Često letim, ali ovo je bilo 10 najstrašnijih minuta mog života', ispričao je za lokalnu televiziju KSTU putnikRobin Jones.

'Turbulencije su bile toliko intenzivne da su avion bacale poput plovka na površini uzburkanog mora. Djeca su plakala. Iza mene su sjedile tinejdžerke koje su urlikale i plakale', ispričao je putnik Beau Sorensen.

Jedna je osoba iz letjelice nakon slijetanja prebačena u bolnicu, najvjerojatnije zbog pretrpljenog šoka.

hail-twitter-460_894975S0.jpg

Posada je u hitnoj situaciji morala djelovati brzo pa je letjelica, čim je dobila dozvolu za slijetanje u Denveru, počela naglo spuštanje. U manje od dvije minute pala je za 14.000 stopa (više od 4.200 metara), a u konačnici je sigurno sletjela.

Avion su na pisti okružila brojna interventna vozila, a putnici su po izlasku ostali nemalo iznenađeni prizorom teško oštećenog Airbusa, kojem je nedostajao oveći komad nosa, a vjetrobransko staklo je bilo na rubu pucanja.

Američka Savezna uprava za zrakoplovstvo pokrenula je istragu o incidentu, a Delta je putnike prebacila na druge letove i otpremila ih do Salt Lake Cityja.

hail2-twitter-460_894972S0.jpg

 

Izvor: jutarnji.hr


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

smiley.gif

 

Gledam ove slike, pogotovo prednji dio i možda naivno s moje strane ali nisam mislio da je tako nešto moguće...razmišljam što bi bilo da je šajba otišla na visini...

Do sada u svim svojim letovima samo sam jednom bio okružen panikom zbog vrlo učestalog naglog propadanja za vrijeme oluje iznad Indonezije i nije bilo ugodno to slušati...

 

Medo

 

.


----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/295482/Default.aspx

 

Nakon više od 70 godina Split dobio hidroavionsku liniju

 

Nakon dugogodišnjih iščekivanja, višemjesečnih najava, neizbježnih birokratskih peripetija, pa i nekoliko odgoda, hidroavion njemačke tvrtke European Coastal Airlines u ponedjeljak je ujutro oko devet sati sletio u splitsku gradsku luku i privezao se na ponton pokraj zgrade terminala.

Prvi gosti komercijalnim su letom doletjeli s Hvara, točnije iz Jelse, a do Splita im je trebalo punih 13 minuta.

Svečano otvaranje hidroavionskog pristaništa u splitskoj gradskoj zakazano je za srijedu ujutro. Prema najavama svečanosti će nazočiti premijer Zoran Milanović, ministar

pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić, ali i splitski gradonačelnik Ivo Baldasar.

 

O kompaniji ECA European Coastal Airlines, njihovoj floti i njihovim redovnim linijama možete saznati više na njihovom linku:

http://www.ec-air.eu/hr/

Share this post


Link to post
Share on other sites

LETI, LETI, LETI, LETI...
MARATONSKI LET: Fly Emirates uvodi najdužu avionsku liniju. Znate li koliko će trajati?

 

Aviokompanija Fly Emirates objavila je da će iduće godine uvesti najduži avionski let na svijetu, od Dubaija do Panama Cityja.

Od 1. veljače iduće godine Boeing 777-200LR, koji može prevesti 266 putnika, letjet će na ruti dugoj 13.821 kilometar, a let bi trebao trajati 17 sati i 35 minuta, objavila je aviokompanija iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.

 

Ulaz u Srednju Ameriku

 

“Panama City bit će naš ulaz u Srednju Ameriku i odlično rješenje za putnike koji putuju iz ili kroz naše sjedište u Dubaiju i dalje prema odredištima u Srednjoj Americi, Karibima i sjevernom dijelu Južne Amerike”, kazao je izvršni direktor Fly Emiratesa Ahmed bin Saed al-Maktum.

 

17 kilometara duži od zasad najdužeg

 

Kako prenosi portal Vijesti.me, taj će let biti 17 kilometara duži od trenutačno najdužeg na svijetu kojim australski Quantas povezuje Sidney i Dallas.
Prije dvije godine Singapore Airlines je zbog financijskih problema otkazao također “maratonski” let između Singapura i Newarka u SAD dug 15.344 kilometra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OKOLO NAOKOLO
IMA RAČUNICU: Britanac odselio u Barcelonu odakle svaki dan leti na posao u London

 

brit-iz-barcelone.jpg?w=640&h=335&crop=1

 

Neki na posao idu biciklima, drugi automobilima, tramvajima ili autobusima, treći vlakovima, a jedan Britanac na posao svakoga dana leti – avionom.

 

Prije dvije godine Londončanin Sam Cookney došao je na ideju zbog koje su ga mnogi proglašavali ludim – preseliti u Barcelonu gdje su cijene najma stanova mnogo niže, a nastaviti raditi u Londonu. Prije tri mjeseca realizirao je svoju ideju, a danas se zadovoljno smješka, trlja ruke i broji novce koje je u međuvremenu uštedio.

 

Mjesečno uštedi 421 euro

 

“Mnogi su mislili da se šalim kada sam rekao da ću u Barceloni iznajmiti dvosobni stan i svakodnevno putovati u London na posao. Ispostavilo se da mogu iznajmiti trosobni stan. Mislio sam i da ću morati uljepšavati istinu i brojke, ali nema potrebe”, napisao je Cookney prije dvije godine na svom blogu.
Njegova računica izgledala je ovako: svakodnevni let avionom od Barcelone do Lonodna i natrag košta ga 34 eura, prijevoz taksijem od aerodroma do posla još 33 eura, a čak i s kavom i doručkom u avionu ili na aerodromu, svakoga mjeseca uspije uštedjeti 421 euro.
Za tri mjeseca koliko već živi na relaciji Barcelona – London, uštedio je više od tisuću eura.

 

Pet i pol sati dnevno na putu

 

Njegovoj odluci kumovala je činjenica da je najam stanova u Barceloni višestruko jeftiniji nego u Londonu. Štoviše, za novac koji je davao dijeleći stan u Londonu, u Barceloni može sam uživati u dvosobno, pa i trosobnom stanu, piše Daily Mirror.
Trenuačno živi sam u renoviranom dvosobnom stanu blizu središta Barcelone, tako da svugdje može stići pješice.
Najveći problem su mu cijene avionskih karata koje variraju od 100 do 150 eura. Napornim se čini i to što na putovanje dnevno potroši pet i pol sati , jer od Barcelone do Londona je 1500 kilometara.
No, osim što mu nedostaju tulumi u Londonu, na sve ostalo priviknuo se bez većih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MARATONSKI LET: Fly Emirates uvodi najdužu avionsku liniju. Znate li koliko će trajati?

 

Aviokompanija Fly Emirates objavila je da će iduće godine uvesti najduži avionski let na svijetu, od Dubaija do Panama Cityja.

 

...

Treba opravdat te sve silne kupovine aviona.

No osobno znam da su neki njihovi prema popularnim destinacijama poluprazni, bas zbog ogromnog broja letova.


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...