Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
dac001sv

Radno mjesto - strojovođa

Recommended Posts

Mali OT... Ima li itko od strojovodja HZCarga / HZPP-a ispit za ETCS?

 

pozdrav

toma

Jel ima koje vozilo u PP sa ETCS?

...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali OT... Ima li itko od strojovodja HZCarga / HZPP-a ispit za ETCS?

 

pozdrav

toma

Postoji li potreba za tim ispitom ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji li potreba za tim ispitom ?

 

Dakle nitko... OK, hvala!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah...da.Možda klajne kolektiv mašinfireri imaju ?

 

Osobne frustracije ostavimo po strani.

Sto se ETCS-a tice, mislio sam da je netko iz Vinkovaca tko je bio pilot na TRAXXX-u kojim su testirali ETCS izmedju Vinkovaca i Tovarnika obavio i ispit za isti...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se vratimo na temu strojovodja. U HZPP-u je imenovan novi instruktor - jedan od nasih cijenjenih forumasa i zasigurno daleko najbolji strojovodja i strucnjak u Putnickom!

 

Cestitke! Napokon educirana i zainteresirana osoba na toj funkciji, ciji interes za zeljeznicu je rezultirao ogromnim znanjem.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se vratimo na temu strojovodja. U HZPP-u je imenovan novi instruktor - jedan od nasih cijenjenih forumasa i zasigurno daleko najbolji strojovodja i strucnjak u Putnickom!

 

Cestitke! Napokon educirana i zainteresirana osoba na toj funkciji, ciji interes za zeljeznicu je rezultirao ogromnim znanjem.

 

pozdrav

toma

 

Slažem se. Čestitam!


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja pridružujem čestitkama! :-D

Želim mu uspješan rad :)


Cadillac is a true luxury brand compared to BMW

BMW is not even luxurious, its just an boring thing

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

E, a ovo je zgodna priča vezana uz zaustavne papuče. Još prije cca dvije godine bio sam pomoćnik na vlaku za Split. I stignemo mi u Split, pa tamo malo manevriranja da bi se autovagon postavio na rampu. Siđem sa lokomotive da vidim oće li nesreća od manevrista dobro otkopčati i osigurati autovagon. I taj sve odkopča i veli - majstore daj mi molim te dodaj papuču da je podmetnem pod kotač. A ja se u čudu počeo okretati i nigdje blizu ne vidim nikakvu papuču. A ovaj meni - pa tu je, ispod vaše noge. I sad se nađoh u još većem čudu jer stvarno ne vidim papuču. Kad on izađe između vagona i lok pa iskopa papuču iz kamenja - onog tucanika na kolosijeku. Papuča je bila dobro zakopana i maskirana. Pa ga pitam zašto je zakopao papuču?? A on meni da im stalno kradu te papuče ako ih ostave vidljive. Onda iskopaju oveću rupu u tom tucaniku, polože papuču u rupu i zatrpaju je. Sahranjena papuča, looooool..... Jedino tako mogu računati da će je opet naći.

 

 


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se vratimo na temu strojovodja. U HZPP-u je imenovan novi instruktor - jedan od nasih cijenjenih forumasa i zasigurno daleko najbolji strojovodja i strucnjak u Putnickom!

 

Cestitke! Napokon educirana i zainteresirana osoba na toj funkciji, ciji interes za zeljeznicu je rezultirao ogromnim znanjem.

 

pozdrav

toma

 

 

Taj meni poznat strojovođa je zadnji put bio na forumu 24.01.2017


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj meni poznat strojovođa je zadnji put bio na forumu 24.01.2017

 

Tako nekako! Mozda dodje opet, da vidi kako ga hvalimo! :)

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali OT... Ima li itko od strojovodja HZCarga / HZPP-a ispit za ETCS?

 

pozdrav

toma

 

 

Ima Đulijano ali je on otišao sa naše štreke.


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citat kolege strojovođe:

 

"Ako Vam je čudno što su strojovođe najglasniji i najsložniji treba vas podsjetiti da je jedino strojovođa taj koji ima najširi uvid u sastavnice koje čine željeznicu. Od stanja pruga, kolosijeka u kolodvorima, skretnica, SS uređaja, regulacije prometa, ispravnosti vučnih i vučenih vozila, organizacije prometa... pa ako hoćete i ponašanja drugih sudionika u prometu, ponašanja pješaka i samoubojica na prugama, mjesta prijelaza divljači i domaćih životinja preko pruge, obijesti vandala u kamenovanju vlakova, odrona, srušenog stabla na prugu, masne tračnice i svakakvih drugih prirodnih i neprirodnih pizdarija koje direktno utječu na siguran tijek željezničkog prometa a za kakve i sa kakvima većina drugih željezničkih radnika nikada ne dolazi u doticaj niti ih je svjesna."


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj meni poznat strojovođa je zadnji put bio na forumu 24.01.2017

 

Čestitam popularnom majstoru na izboru za instruktora!

Share this post


Link to post
Share on other sites

​Karavela?


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citat kolege strojovođe:

 

"Ako Vam je čudno što su strojovođe najglasniji i najsložniji treba vas podsjetiti da je jedino strojovođa taj koji ima najširi uvid u sastavnice koje čine željeznicu. Od stanja pruga, kolosijeka u kolodvorima, skretnica, SS uređaja, regulacije prometa, ispravnosti vučnih i vučenih vozila, organizacije prometa... pa ako hoćete i ponašanja drugih sudionika u prometu, ponašanja pješaka i samoubojica na prugama, mjesta prijelaza divljači i domaćih životinja preko pruge, obijesti vandala u kamenovanju vlakova, odrona, srušenog stabla na prugu, masne tračnice i svakakvih drugih prirodnih i neprirodnih pizdarija koje direktno utječu na siguran tijek željezničkog prometa a za kakve i sa kakvima većina drugih željezničkih radnika nikada ne dolazi u doticaj niti ih je svjesna."

Od kad to strojovođa sudjeluje u regulaciji i organizaciji prometa? Hoćeš reći da on zna i pazi na utovar i preuzimanje vagona nakon toga, kontrolira utovar RID materija, koje listice opasnosti idu na te vagone, ustanovljava koja je IP pošiljka i iste olistava, utvrđuje na kojim dionicama eventualno mora smanjiti brzinu radi IP pošiljke, odrediti kolosijeke kroz kolodvore kuda se smije IP prevoziti, određuje da li je dozvoljeno mimoilaženje na dvokolosiječnim prugama sa IP pošiljkama, obračunava teretni list itd? Isto tako kod jednokolosiječnog prometa na dvokolosiječnim prugama određuje križanja, prioritet otpreme, određuje kada i u kojim kolodvorima će biti smjena osoblja itd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kad to strojovođa sudjeluje u regulaciji i organizaciji prometa? Hoćeš reći da on zna i pazi na utovar i preuzimanje vagona nakon toga, kontrolira utovar RID materija, koje listice opasnosti idu na te vagone, ustanovljava koja je IP pošiljka i iste olistava, utvrđuje na kojim dionicama eventualno mora smanjiti brzinu radi IP pošiljke, odrediti kolosijeke kroz kolodvore kuda se smije IP prevoziti, određuje da li je dozvoljeno mimoilaženje na dvokolosiječnim prugama sa IP pošiljkama, obračunava teretni list itd? Isto tako kod jednokolosiječnog prometa na dvokolosiječnim prugama određuje križanja, prioritet otpreme, određuje kada i u kojim kolodvorima će biti smjena osoblja itd?

 

Zašto napadaš čovjeka ?

Ukoliko je napisao da strojovođa ima najširi......pažljivo pročitati i zapamtiti....UVID u sastavnice koje čine željeznicu,nije ništa pogriješio !!

 

Mislim...zar doista moraš iskoristiti svaku priliku da sereš po strojovođama ?

I osim toga što si zapeo sa IP pošiljkama ?

Govoriš o posebnim odredbama koje su ako ništa drugo,kancelarijski posao prepisivanja gotovih materijala u operativi.

I što sad ?

I da budemo iskreno do kraja.....to kako radi regulativa i organizacija prometa,toga nema nigdje u svijetu.Samo sebi ste postali svrha a kolaterala u ovom slučaju ispadaju PP i Cargo.Komplicirate i zajebavate kako i gdje stignete.

Infra se na sva usta hvali o projektu D.Selo-Križevci...putnike maltretiramo kao stoku sitnog zuba...a autobusne prijevoznike plaća PP.Ma....da vas se stera u ............

Ajde mudri čovječe...reci ti meni zašto iz kontigenta trasa koje (P,F,R) PP nesmije povući jedan vagon iz Gyekenesa u Koprivnicu na popravak,nego se mora uvoditi zasebna trasa ?

Naravno,moramo je i platiti !

Ili zašto se po istom kontigentu smije koristiti trasa Split-Perković samo za strojnu vožnju 2044.Za 7022 nemože ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto stalno spominjete s....e . Nikad upamti nikad u ni jednom postu nisam se tako izražavao. Stvarno vama nitko ništa argumentirano ne može dokazati. Vi ste kao Drempa. On smatra da je stolar glavno zanimanje na željeznici. Da nema stolara ne bi željeznica ni postojala. Isto je i sa strojovođama. Zašto ne prihvatite da vi niste glavni na željeznici. Vi ste samo jedan mali kotačić sistema koji se zove željeznica.

O konkretnim problemima na pojedinom graničnom prijelazu ne mogu ništa reći jer nisam upoznat sa time. Zašto negdje nešto može a zašto ne može ,vjerovatno zna onaj tko je to propisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto stalno spominjete s....e . Nikad upamti nikad u ni jednom postu nisam se tako izražavao. Stvarno vama nitko ništa argumentirano ne može dokazati. Vi ste kao Drempa. On smatra da je stolar glavno zanimanje na željeznici. Da nema stolara ne bi željeznica ni postojala. Isto je i sa strojovođama. Zašto ne prihvatite da vi niste glavni na željeznici. Vi ste samo jedan mali kotačić sistema koji se zove željeznica.

O konkretnim problemima na pojedinom graničnom prijelazu ne mogu ništa reći jer nisam upoznat sa time. Zašto negdje nešto može a zašto ne može ,vjerovatno zna onaj tko je to propisao.

Zato što ne postoji druga riječ kojom bi se opisalo ovakvo stanje !!!

O kojim argumentima se govori ?

Miješati administrativne poslove i nešto deseto ?

BTW...strojovođe R&S su obučeni za sve te poslove.

To su argumenti ?

Tko je govorio da smo mi glavni na željeznici ?

Tko ??

Gdje sam,evo recimo,ja,rekao da smo mi glavni na željeznici ??

 

Ponavljam...možda dođe do srednjeg uha i dalje u mozak.Garlic je rekao a ja zdušno potvrđujem da SV ima najširi uvid u sve što se zbiva u željezničkom sustavu.UVID...čovječe....samo to !!!

A koliko si tvrdoglav u nerazumijevanju problema...moje pitanje nije bilo vezano ni za koga na tom graničnom prijelazu,jer niti nema veze ni sa kime tamo,nego na puki inat službe za organizaciju i regulaciju prometa.

Puki inat.Razumnog objašnjenja nema.

Glede Drempe...što on smatra,njegov problem.On nije dorastao ovoj problematici,a koliko vidim...nisi niti ti !

Ali,dorasli smo lamentirati o strojovođama.To je defekt bez presedana.Samo kad se sjetim priče za parne lokomotive i ispite.Kad sam to spomenuo starome zamalo ga je infarkt lupio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto stalno spominjete s....e . Nikad upamti nikad u ni jednom postu nisam se tako izražavao. Stvarno vama nitko ništa argumentirano ne može dokazati. Vi ste kao Drempa. On smatra da je stolar glavno zanimanje na željeznici. Da nema stolara ne bi željeznica ni postojala. Isto je i sa strojovođama. Zašto ne prihvatite da vi niste glavni na željeznici. Vi ste samo jedan mali kotačić sistema koji se zove željeznica.

O konkretnim problemima na pojedinom graničnom prijelazu ne mogu ništa reći jer nisam upoznat sa time. Zašto negdje nešto može a zašto ne može ,vjerovatno zna onaj tko je to propisao.

Strojovođa je glavno zanimanje na željeznici i nikad neće nestati kao ostali koji su izumrli i još dalje izumiru. I cijenjena nam EU je to potvrdila kad je u svojim direktivama jedino strojovođa zaseban i posebno tretiran a ostali su u zajedničkom košu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strojovođa je glavno zanimanje na željeznici i nikad neće nestati kao ostali koji su izumrli i još dalje izumiru. I cijenjena nam EU je to potvrdila kad je u svojim direktivama jedino strojovođa zaseban i posebno tretiran a ostali su u zajedničkom košu.

Jeste potpuno si u pravu. Kada se javi u službu onda on određuje koji vlak će voziti. Isto tako određuje na koji kolosijek sa lokomotivom ide, Zatim sam sebi traži dopuštenje, određuje kada će i gdje biti križanje itd. U Austriji sam vidio rukovoca manevre koji je sa joystickom manevrirao. Nije bilo strojovođe u lokomotivi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste potpuno si u pravu. Kada se javi u službu onda on određuje koji vlak će voziti. Isto tako određuje na koji kolosijek sa lokomotivom ide, Zatim sam sebi traži dopuštenje, određuje kada će i gdje biti križanje itd. U Austriji sam vidio rukovoca manevre koji je sa joystickom manevrirao. Nije bilo strojovođe u lokomotivi?

Nisi sigurno vidio rukovca manevre nego strojovođu koji preko joysticka upravlja lokomotivom i ujedno obavlja posao rukovca manevre sto je za nijansu drugacije. Sto se prednjeg djela posta tice ne ne odreduje koji ce vlak voziti ni na koji kolosijek ide ali da bi i to mogao tj odradivati i posao dispecera i skretnicara mogao bi ali dispecer i skretnicar ne mogu obavljati posao strojovode a to nikako da se shvati!! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ja odgvorim tu osobu koju tražite da pomogne strojovođima nažalost nebudetete našli jer je u mirovni i dash ja sam relativno upučen u problematiku strojovođa možda nešto više nego crvenkapica mali pajo u mirovini jer znam da dok je Tolić bio na čelu sindikata 90-h da je kupljen da šuti te u 2000-m godinama nije ništa ,mjenjano ali se bar držalo da sve bude kako treba te malom paji po neznam koji puta da politika odlučuje za sve za šeljeznicu a on nek se furi kolko god hoče kad je to istina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi sigurno vidio rukovca manevre nego strojovođu koji preko joysticka upravlja lokomotivom i ujedno obavlja posao rukovca manevre sto je za nijansu drugacije. Sto se prednjeg djela posta tice ne ne odreduje koji ce vlak voziti ni na koji kolosijek ide ali da bi i to mogao tj odradivati i posao dispecera i skretnicara mogao bi ali dispecer i skretnicar ne mogu obavljati posao strojovode a to nikako da se shvati!! 8-)

 

Ne. U svim EU drzavama (iznimka su jedino balticke drzave) gdje postoje remote control manevarske lokomotive ljudi koji ih voze su rukovoci manevre. Decki, bez ljutnje, ali pisete stvari koje ne provjeravate.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ne. U svim EU drzavama (iznimka su jedino balticke drzave) gdje postoje remote control manevarske lokomotive ljudi koji ih voze su rukovoci manevre. Decki, bez ljutnje, ali pisete stvari koje ne provjeravate.

 

pozdrav

toma

Ako ljudi koji tamo rade ne znaju i mi krivo govore onda sam ja u krivu!! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...