Jump to content
zeljeznice.net
Portos

Siemens EuroSprinter ES 64 U2 "Taurus" Class 1116

Recommended Posts

1216 ima 4 pantografa. 2 za AC i 2 za DC. Ovi za AC imaju paletu pantografa širine 1950mm a kako se u HR koriste širine palete od 1600mm jedan od AC pantografa na 1216-147 dobiti će za potrebe vožnje po HR prugama paletu od 1600mm.

Pantografe sa užim paletama imaju svi SŽ Taurusi.

1116 lokomotive za 15/25kV AC ubuduće bi u HR trebale ulaziti iz Mađarske i vući vlakove prema Rijeci.

1216 lokomotive će RCCC majstori preuzimati u Dobovi i njima će vući terete do Šida.

Da li će sve elektro lokomotive koje budu vozile po HR morati imati palete pantografa od 1600mm ili će se nekako zakonski omogućiti da voze i sa 1950mm trenutno nije poznato.

 

Bivsi JZ 25kV standard koji je preuzeo i HZ je 1650 mm. 1950 mm ne moze proci svugdje (Helge su znale voziti sa 1950 mm pantografom, ali na nekim dijelovima paleta dolazi preblizu konzolama).

Zato ce sve RCA lokomotive koje ce prometovati po HR imati barem jedan pantograf sa paletom 1650 mm.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

U izvješću o mreži stoji da se privremeno ne dopušta prihvat palete od 1950 mm, što ne znači da se neće to ukinuti. Vidjeli smo kako je bilo u Bugarskoj i Rumunjskoj. I oni imaju isti standard kao i mi i za njih je isto trebao treći pantograf, pa su ga maknuli. Kod nas je Helga vozila oko dvije godine sa njemačkom paletom i nije bilo problema jer su profili dovoljno široki da sve funkcionira. Kritična mjesta su bili tuneli kod Volinje i nadvožnjak kod Generalskog Stola. A tip pantografa koji sad koristi HŽ nije po JŽ standardu kao ni po standardu o interoperabilnosti. Ali išlo se na kompromis jer je to "domaći proizvod" iako bi i ta paleta trebala biti oko 1800-1950mm jer rogovi nisu savijeni pod određenim radijusima i kutevima što se vidi kad stoji lok 1141 sa Minel pantografom koji ima rogove pravilno savijene i Munjel koji ima previše savijene rogove. Razlika je i u širini grafitnog klizača koji je kod Minela 800 mm, a kod Munjela 1050 mm identično kao na DB i ÖBB pantografima tako da ne vidim zašto se ne bi koristila široka paleta i kod nas. Original paleta 1600 mm ima izolirane rogove, dok Munjelova ima od aluminija, što znači da nisu izolirani. Još jedan razlog zašto se šilji o 1600 mm, a sami nismo po standardu, a to tražimo od drugih.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene živo čudi kak vam je svima promaknuo RTS Taurus 1216 koji je prošao iz Koprivnice u Gredelj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene živo čudi kak vam je svima promaknuo RTS Taurus 1216 koji je prošao iz Koprivnice u Gredelj...

Malo smo mlitavi zadnje vrijeme na forumu


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene živo čudi kak vam je svima promaknuo RTS Taurus 1216 koji je prošao iz Koprivnice u Gredelj...

 

Nije SVIMA jer nije TEBI, a i Ti si valjda dio 4uma, ne?


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki su na moru, pa nemaju mapper i sva čuda tehnike. Isključio sam i televizor, pa ni ne znam za željezničku nesreću u Švicarskoj (RhB). Ali su mi javili....


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto je moj post obrisan? Stavio sam link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam zbog cega,ali upravo vuce 18 Easa rudace iz Sunje prema Sisku(vlak 79740)..To neka bruto proba ili??

 

EDIT: Video je u mojoj videogaleriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolodvor Lokve nije baš nešto spretan za slikavanje vlakova u prolazu, al' nek se zna da je Taurus i tuda prošao

 

Kad su debili "posadili" šumu stupova jer drugačije nisu znali napraviti "promjenu napona". A ima jednostavno rješenje sa istim brojem stupova tako da ne zaklanjaju vidik. Da mi je sam znati ime i prezime "stručnjaka" koji je to sve projektirao...

Edited by Stanley

Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj RTS Taurus je u HR zbog?

Homologacije?

 

Pozdrav

Toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Homologacije?

 

 

Trebala bi ju imati, jer ju posjeduje i SŽ 541. A RTS 1216 je identična slovenskoj 541.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lokomotiva je trenutno u Botovu. Kada krene remont trebala bi voziti kamen iz Tounja do Botova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li to znači da je RCA/RCC dobio posao prijevoza za remont Koprivnica-Botovo (jako mi je drago ako je tako)?


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li to znači da je RCA/RCC dobio posao prijevoza za remont Koprivnica-Botovo (jako mi je drago ako je tako)?

 

Ne, radi se o RTS-ovom Taurusu. Fotke bruto probe imaš u mojoj galeriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nitko nije danas primjetio ili uslikao lokomotivu. Išla je iz Koprivnice u Okučane i natrag na vlaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sam znaoo. Ima dosta vagona u Okučanima, pa se nadam da će uskoro opet doći. :ceka:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada će on često prometovati, poćinje remont Koprivnica-Botovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...