Jump to content
zeljeznice.net
Portos

Siemens EuroSprinter ES 64 U2 "Taurus" Class 1116

Recommended Posts

Kolodvor Lokve nije baš nešto spretan za slikavanje vlakova u prolazu, al' nek se zna da je Taurus i tuda prošao

 

StanicaLokve1598.jpg

 

StanicaLokve1599.jpg

 

StanicaLokve1600.jpg

 

Što sam ja gori od guzde Antona - mogu i ja staviti stup preko lokomotive, ne?

 

StanicaLokve1601.jpg

 

StanicaLokve1602.jpg

 

I malo pokretnih slikica

 

th_StanicaLokve1603.jpg


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

I naravno konstatacija, čemu nove probe ako je SŽ 541 već vozila prugama u RH odnosno ako ima homologaciju?

 

Na njoj nije pisalo OBB.. :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda mi je promaklo, ali jel se zna koliko bi ih trebalo voziti po HŽ-u, ako dobiju sve papire?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda mi je promaklo, ali jel se zna koliko bi ih trebalo voziti po HŽ-u, ako dobiju sve papire?

 

41 lokomotiva

... ali od tog broja neće sve biti Taurusi, 1/3 bi trebali bit Herculesi (ja sam sinoć čul da bi ih trebalo doć upol manje {i jednih i drugih, 15 elektri i oko 5-6 dizela} al' videt ćemo kad sve zaživi što je istina).


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taurus odlazi iz HR.Ide kao vlak 48690 za Dobovu,a vuce ga 2062 056.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parkiran u Dobovi, čeka vučno vozilo koja će ju odvući u Jesenice.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parkiran u Dobovi, čeka vučno vozilo koja će ju odvući u Jesenice.

Eto, htijo bi voziti po Lijepoj Našoj, a ni doma se sam ne zna vratiti... :luda:


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prolazak 2062-056 sa 1116-021

 


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Dobovi

 

rsIMG_7574_zps0f96dd9b.jpg

 

Samostalno manevriranje ispod 25kV

 

rsIMG_7575_zpsff08118f.jpg

 

rsIMG_7576_zps2e4eccc7.jpg

 

rsIMG_7578_zps9fdafca5.jpg


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parkirana čeka vuču do Jesenica

 

rsIMG_7583_zpsa5795c5d.jpg

 

rsIMG_7589_zpscb088a8c.jpg

 

rsIMG_7590_zpsb4f21d58.jpg


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sljedeći Taurus doći će vlastitim pogonom. Biti će to ova lokomotiva:

 

1216-147

 

tbIMG_1555_zps42d9ec80.jpg

 

tbIMG_1580_zps53f8dee7.jpg

 

(Jesenice 4.5.2013. zadnja lokomotiva u kompoziciji)


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quote K357: 41 lokomotiva

 

:jup :jup :jup :mah


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U stvari mene zanima bude li RCCro aka RCA die Tochterfirme von OeBB prisilio Sloveniju da prugu od Šapjana do Pivke podigne na 22.5 t osovinskog pritiska :kul3

 

A mogli bi Slovenci i Hrvati skupa elektrificirati od Ormoža do Murakeresztura. :kul3 Onda Herculesi ostaju još samo za Oštarije-Split.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tako smo se hvala bogu što se ajzlinbana tiče vratili u 1866. godinu, točno prije Austro-Ugarske Nagodbe, da Austrija konačno organizira željeznički promet ovih krajeva kak bog zapoveda.

 

EDIT: još kad Dugo Selo - Koprivnica, Dugo Selo - Novska i Remetinec - Ogulin - Rijeka budu dvokolosiječne, bumo došli na famozni plan velikog Carla Rittera von Ghege iz 1853. godine. :kul3


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda mi je promaklo, ali jel se zna koliko bi ih trebalo voziti po HŽ-u, ako dobiju sve papire?

 

KADA dobiju a ne AKO dobiju!!!

RCCC neće imati vlastiti vozni park nego će strojovođe preuzimati kompozicije u Dobovi i Gyekenyeshu te ih tamo i predavati svojim kolegama. Ukoliko se s vremenom poneka OBB lokomotiva stacionira u HR to će vjerojatnije biti lokomotiva klase 1063.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jer bude RCA morao homologirati svaku pojedičnu lokomotivu koja če da vozi po prugama HŽ ?,jer U Pulo smije vozit samo točno odredeni Kanarček koji ima opravljenu homologaciju,drugi kanarčki ne smiju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sljedeći Taurus doći će vlastitim pogonom. Biti će to ova lokomotiva:

1216-147

Dali će bit ovaj broj (91 81 1216 147-9) u mapperu? Zna li se kad dolazi?


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači svako malo će se mjenjati ? Zakaj 021 nemre sam do Jasenica. Kaj nije 3 sistemski ?


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Zakaj 021 nemre sam do Jasenica. ...

Nema 3kV DC


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema 3kV DC

Aaaaa! Znači, poslali su nam faličnog!


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu kad mi više nemamo 3kV DC (koliko sam ja skužio ovaj prvi je imao 3 različita AC napajanja)

 

******
Al' zato ...

 

Sljedeći Taurus doći će vlastitim pogonom.

...

... iz čega se da zaključiti da će imat sva 4 napajanja (btw, taj ima 4 pantografa)

 

Btw, sve ovo što sam ja napisao piše u prethodnim postovima :mrgreen:


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu kad mi više nemamo 3kV DC (koliko sam ja skužio ovaj prvi je imao 3 različita AC napajanja)

 

******

Al' zato ...

 

 

... iz čega se da zaključiti da će imat sva 4 napajanja (btw, taj ima 4 pantografa)

 

Btw, sve ovo što sam ja napisao piše u prethodnim postovima :mrgreen:

A koja su to 3 AC napajanja?

Pantografi nemaju veze sa sustavom napajanja vec sa poligonacijom mreze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1216 ima 4 pantografa. 2 za AC i 2 za DC. Ovi za AC imaju paletu pantografa širine 1950mm a kako se u HR koriste širine palete od 1600mm jedan od AC pantografa na 1216-147 dobiti će za potrebe vožnje po HR prugama paletu od 1600mm.

Pantografe sa užim paletama imaju svi SŽ Taurusi.

1116 lokomotive za 15/25kV AC ubuduće bi u HR trebale ulaziti iz Mađarske i vući vlakove prema Rijeci.

1216 lokomotive će RCCC majstori preuzimati u Dobovi i njima će vući terete do Šida.

Da li će sve elektro lokomotive koje budu vozile po HR morati imati palete pantografa od 1600mm ili će se nekako zakonski omogućiti da voze i sa 1950mm trenutno nije poznato.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...