hyperion Posted March 17, 2014 Author Posted March 17, 2014 I sad zamisli, žuri ti se nekud na otvorenoj javnoj cesti kad nenajavljano naleti ovakav čopor dripaca i zbog njih zakasniš... Što reći nego sr**ja se događaju Idemo dalje Strpljivo hodamo korak po korak Pragovi u zraku, to znaći da se u bliskoj budučnosti sprema odron? Sudeći po rasporedu drveća tu je bila nekakva plantaža? Quote
hyperion Posted March 18, 2014 Author Posted March 18, 2014 Još zadnji dio hodopisa U daljini se nazire dimnjak TE Plomin Evo nas na cilju, kolodvor Potpićan Quote
hyperion Posted March 18, 2014 Author Posted March 18, 2014 Stiže prijevoz Na sam kraj treba malo jesti I vračamo se odakle smo došli, vračali smo se uz istočnu obalu Istre. U Rijeci je slijedila stanka za piče, našli smo se s forumašem Jim-om. Nakon sat vremena čavrljanja smo krenuli prema Zaprešiću, kamo smo stigli nešto nakon 22. sati. To je bilo sve od mene, nadam se da ste uživali. I dakako zahvaljujem društvu na ugodno provedenom danu. Quote
egérke Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 U daljini se nazire dimnjak TE Plomin Dimnjak TE Plomin je malo viši (točnije, drugi najviši u Europi nakon trbovljanskog), a ovo je dimnjak Rockwoola u Potpićnu. Quote
Pfaff Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Dimnjak TE Plomin je malo viši (točnije, drugi najviši u Europi nakon trbovljanskog), a ovo je dimnjak Rockwoola u Potpićnu. I Ti svašta znaš... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
LLeon Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 I sad zamisli, žuri ti se nekud na otvorenoj javnoj cesti kad nenajavljano naleti ovakav čopor dripaca i zbog njih zakasniš... Nije se Moju usr'o jer je ćenifa daleko, nego jer je kasno krenuo. Mladen je predložio, da idemo nešto pojesti i tako smo išli u Rabac. On na ražnjiće i krumpir, a ja na ćevape i krumpir Sunce li vam žarko, vi se sunčali po Rapcu dok smo mi ginuli na pruzi. Ideja za ovaj ekšn se razvila sasvim slučajno, prisjećanjem da je već prošlo 5 godina od prethodnog pješačkog maratona po ovoj pruzi. Nije trebalo puno da Portos i ja dogovorimo termin i detalje izleta. Tu je odmah i sveprisutni Lovac kada je pješačenje u pitanju. Društvu se priključio Hyperion i Mladen kao logističar. Postojala je i malo riskantnija varijanta da jedan auto ostavimo u Lupoglavu, drugi u Potpićnu, ali tada nema povratka niti odustajanja i svu hranu i vodu teglimo sa sobom. Ovako je ipak sigurnije i elegantnije kada ti se prtljaga vozi u autu. Dok sam čekao Zagrebačko-Zaprešićko-Slovensku ekipu na odmorištu Vrata Jadrana, zabavljam se fotkajući. Pogled na Učku. Tamo sa druge strane idemo… U Lupoglavu nas je dočekao samo jedan Šved. Ukupno 1/5 cjelokupnog istarskog putničkog voznog parka. Otkad cargo u Istri više ne postoji, kolodvor izgleda sablasno prazan. Dok su se dečki javili prometniku, ja malo obilazim kolodvor i čuvam Medomobil. TMD i par vagona. Mi se držimo lijeve strane, desno je Pula. Pogled unatrag. Predsignal kolodvora Lupoglav. Tunel Dolenja vas ŽCPR i u pozadini mjesto Dolenja vas Ophodar redovito obilazi prugu 3,8km odronjeno kamenje. I to vrlo svježi tragovi odrona na tračnicama Quote
LLeon Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Od Lupoglava do ovog odrona su bili vidljivi tragovi na tračnicama da se nešto kotrljalo. Dalje prema Raši se već dugo ništa nije kotrljalo.4,8 km- prvi sat hodanja. Dobri smo, kasnije će taj prosjek malo pasti.Hektometarski stupić, opomenica željezničko- cestovnog prijelaza, vatrogasne bačve i nešto što ne spada ovdje- D500 Labin 31 km. Očito posljedica prometne nezgode.Učka- kolodvorska zgrada. Danas stambeni objekt.Krcalište pjeska u vagone Daj mi samo objasni kako su se ona dvojica uspjeli izgubiti na pruzi? Ovdje smo se razdvojili u 3 grupe. Portos preuzima Medomobil puštajući Mladena da odhoda dio pruge, Lovac i Mladen pokušavaju zaobići tunel Vranje 1 okolnim puteljkom, a Hyperion i ja idemo kroz tunel. Lovčeva zamisao se pokazala kao vrlo loša ideja, jer ih je put odveo daleko od pruge, a još im se isprječio i kanjon koji bez alpinističke opreme postaje mission impossible. Dok su se njih dvojica vratili istim putem natrag, Hyperion i ja smo napravili 2 km prednosti. Tunel Vranje 1Počinje kao dvokolosječni, završava kao jednokolosječni.Vela Draga. Ovo mi je najljepši dio pruge.Izlaz iz cestovnog tunela Učka.. kad onaj željeznički još nisu napravili.. nije da nisu pokušali.. dva puta..PenjačKm položaj negdje oko 8,8. Betonski pragovi zamjenjuju drvene. Quote
LLeon Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 VegetacijaPogled na Učku i najviši vrh Vojak.Gradić Boljun (Kićo, je sad dobro?) Tunel MandićiNa 11,9 nas čeka Portos. Kako sam primjetio da zadnja 2-3 km Hyperion jako teško prati moj tempo, a nije da sam nešto žurio, predlažemo mu da ostane ovdje čekat Mladena i neka ide autom, a ja ću sa Portosom nastavit hodnju. Lovac je 2 km iza, ali on će nas već ulovit.Pruga postaje malo monotonaImali smo okršaj sa ovom đukelom, ali je brzo podvio rep, ipak smo nas dvojica. Da sam bio sam, mislim da bih napunio gaće. Ne, ne volim pse i klonim ih se. Čak mogu slobodno reć i da ih mrzim, pogotovo kad ovako slobodno šeću, bez vlasnika. Quote
LLeon Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Na nekoliko mjesta se nalaze ovi znakovi. Ima li to smisla? Doslovno na livadiŽCPRaslinje Pozdrav iz TetovaNakon 5 km betonskih, nastavljaju se drveni pragoviPlinovod prolazi ispod pruge.. da ne pričam o tome kako ova štrika nagrđuje Učku. Šušnjevica, ovdje su definitivno nekad postojala 2 kolosijekaLovac nam se neumorno približava.Pogled na prehodani dio pruge. Već je nekih 19 km iza nas. Još samo 13. Quote
LLeon Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Smokva. Morat ćemo jednu turu organizirat na jesen, kad bude plodova. 20,7 km- mjesto dokle se najbliže može doći autom do odrona. 700 metaraNa više mjesta ima manjih ulegnuća pruge.I glavni odron, na 21+ 400Očito je da je i prije odrona bilo manje ulegnuće pruge, ali nitko ništa nije poduzimao u svezi toga, osim što je postavljen signalni znak za početak ograničenja brzine. Portos u akcijiKad starci prolupaju -LLeon, se možeš popest gore?-Ne mogu, vidiš kako je strmo.-LLeon, s ove strane je lakše.-Ne ću, ne da mi se.-LLeon…-Ma dobro ajde, idem.-E, jesi karakter. Quote
LLeon Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Ulazimo na ex. kolodvor KožljakKožljak je očito bilo najveći kolodvor na ovoj pruzi.Imao je vodonapojnik..Skladište i utovarnu rampuVaguI nešto dalje- okretnicuNakon 6 sati i 10 minuta hodanja stižemo do kolodvorske zgrade. Bilo bi i 15 minuta brže da nismo 500 metara prije stali okrijepit se.Za usporedbu; prije 5 godina nam je trebalo sat vremena više za istu dionicu. Napredujemo. Nastavljamo prema Kršanu, prehodat onih 7 km koji su nam prije 5 godina ostali neprehodani. Quote
LLeon Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Ispod D500 Tunel Učka – Vranja – Šušnjevica – KršanZarobljena tračnica Zadnjih 6 km sam se baš razljutio i opalio vojnički marš. Lovac me neumorno pratio. Kao pit bul, kad zagrize.. Ulazna skretnica kolodvora KršanGaraža za neku mini drezinu I konačno!!! Nakon 7 sati i 45 minuta, i 32,4 pregažena kilometra- kolodvor Kršan!!! Sada napokon mogu reći da sam prehodao svaki metar ove pruge- od Lupoglava do Raše. Da je bilo još dnevnog svjetla, Lovac i ja bi nastavili do Raše. Bez imalo razmišljanja. Ne bi ni Portos zaostajao.Ovako nas je sumrak potjerao kući, ali ono što smo si zacrtali, to smo i ostvarili. Moj SportsTracker kaže 35,1 km, jer sam još prošetao 1 km do centra Potpićna, a i kretanje po pruzi mi baš njie bilo pravocrtno. Odlična ekipa, super izlet, ponovilo se! Quote
kico101 Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Bravo za čitavu ekipu. Samo 32,5 km pješačenja je hvalevrijedan pothvat, a kamo li po pruzi. Usput sam se podsjetio koliko sam zapravo ostario od ožujka 2009-te. Planira li netko, pješačenjem ubrzati radove na dionici Daruvar-Pčelić? Quote
seabral Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 Svaka čast i kapa dolje na ovom pothvatu, dečki ! Uživao sam u svakoj vašoj fotki. Ovi prazni kolodvori izgledaju skroz sablasno, a klizišta su jedna tužna priča sama za sebe. Bio sam uvjeren da na toj pruzi postoji samo jedno klizište (ono veliko), a na vašim fotkama se vidi da ih je zapravo puno više To još više smanjuje ionako malu vjerojatnost za obnovom ove pruge. Ako ništa drugo, bar ste se mogli bezbrižno prešetavati i naslikavati na pruzi, u miru hodati i iznutra istraživati tunele na pruzi (meni je takvo zadovoljtvo bilo uskraćeno dok sam hodao kroz tunel na ozaljskoj pruzi ), a i medomobilu je dobro došlo neobično mjesto za parkiranje u Kožljaku Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
hyperion Posted September 16, 2015 Author Posted September 16, 2015 Jeste svi članovi srodnog foruma? http://www.malezeljeznice.net/forum/index.php?threads/vi%C4%91ene-zanimljivosti-iz-svakodnevnoga-%C5%BEivota.4145/page-59#post-117497 Quote
hyperion Posted January 3, 2016 Author Posted January 3, 2016 Sinoć sanjao da sam bio na toj pruzi, između tunela Vranje 1 i 2. Baš je bio lijep san. Profesionalna deformacija... valjda. A svima želim sve dobro u 2016. godini. Quote
decec Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 Sad je opet u novinama osvanulo ovo klizište, iako mi nije jasno zašto. http://www.jutarnji.hr/sokantne-fotografije--otklizao-dio-pruge-u-istri/1489350/?foto=2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.