Jump to content

Pješački maraton iliti cipelcug Lupoglav - Potpićan, 15.3.2014


hyperion

Recommended Posts

I sad zamisli, žuri ti se nekud na otvorenoj javnoj cesti kad nenajavljano naleti ovakav čopor dripaca i zbog njih zakasniš...

Što reći nego sr**ja se događaju

 

Idemo dalje

 

img9412resize.jpg

 

img9413resize.jpg

 

img9414resize.jpg

 

 

Strpljivo hodamo korak po korak

 

img9415resize.jpg

 

img9416resize.jpg

 

img9417resize.jpg

 

img9418resize.jpg

 

 

Pragovi u zraku, to znaći da se u bliskoj budučnosti sprema odron?

 

img9421resize.jpg

 

 

Sudeći po rasporedu drveća tu je bila nekakva plantaža?

 

img9422resize.jpg

 

img9423resize.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

img9487resize.jpg

 

img9489resize.jpg

 

img9491resize.jpg

 

 

Stiže prijevoz

 

img9492resize.jpg

 

 

Na sam kraj treba malo jesti

 

img9495resize.jpg

 

 

I vračamo se odakle smo došli, vračali smo se uz istočnu obalu Istre.

 

img9497resize.jpg

 

 

U Rijeci je slijedila stanka za piče, našli smo se s forumašem Jim-om. Nakon sat vremena čavrljanja smo krenuli prema Zaprešiću, kamo smo stigli nešto nakon 22. sati.

 

To je bilo sve od mene, nadam se da ste uživali. I dakako zahvaljujem društvu na ugodno provedenom danu.

Link to comment
Share on other sites

I sad zamisli, žuri ti se nekud na otvorenoj javnoj cesti kad nenajavljano naleti ovakav čopor dripaca i zbog njih zakasniš...

 

Nije se Moju usr'o jer je ćenifa daleko, nego jer je kasno krenuo. :lol

 

Mladen je predložio, da idemo nešto pojesti i tako smo išli u Rabac. On na ražnjiće i krumpir, a ja na ćevape i krumpir

 

Sunce li vam žarko, vi se sunčali po Rapcu dok smo mi ginuli na pruzi. :kul3

 

 

 

Ideja za ovaj ekšn se razvila sasvim slučajno, prisjećanjem da je već prošlo 5 godina od prethodnog pješačkog maratona po ovoj pruzi. Nije trebalo puno da Portos i ja dogovorimo termin i detalje izleta. Tu je odmah i sveprisutni Lovac kada je pješačenje u pitanju. Društvu se priključio Hyperion i Mladen kao logističar. Postojala je i malo riskantnija varijanta da jedan auto ostavimo u Lupoglavu, drugi u Potpićnu, ali tada nema povratka niti odustajanja i svu hranu i vodu teglimo sa sobom. Ovako je ipak sigurnije i elegantnije kada ti se prtljaga vozi u autu.

Dok sam čekao Zagrebačko-Zaprešićko-Slovensku ekipu na odmorištu Vrata Jadrana, zabavljam se fotkajući. Pogled na Učku. Tamo sa druge strane idemo…

DSC02472.jpg

 

U Lupoglavu nas je dočekao samo jedan Šved. Ukupno 1/5 cjelokupnog istarskog putničkog voznog parka. Otkad cargo u Istri više ne postoji, kolodvor izgleda sablasno prazan.

DSC02473.jpg

 

Dok su se dečki javili prometniku, ja malo obilazim kolodvor i čuvam Medomobil.

DSC02474.jpg

 

TMD i par vagona. Mi se držimo lijeve strane, desno je Pula.

DSC02476.jpg

 

Pogled unatrag. Predsignal kolodvora Lupoglav.

DSC02478.jpg

 

Tunel Dolenja vas

DSC02479.jpg

 

ŽCPR i u pozadini mjesto Dolenja vas

DSC02480.jpg

 

Ophodar redovito obilazi prugu

DSC02481.jpg

 

3,8km odronjeno kamenje.

DSC02482.jpg

 

I to vrlo svježi tragovi odrona na tračnicama

DSC02483.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Od Lupoglava do ovog odrona su bili vidljivi tragovi na tračnicama da se nešto kotrljalo. Dalje prema Raši se već dugo ništa nije kotrljalo.
DSC02484.jpg

4,8 km- prvi sat hodanja. Dobri smo, kasnije će taj prosjek malo pasti.
DSC02488.jpg

Hektometarski stupić, opomenica željezničko- cestovnog prijelaza, vatrogasne bačve i nešto što ne spada ovdje- D500 Labin 31 km. Očito posljedica prometne nezgode.
DSC02491.jpg

Učka- kolodvorska zgrada. Danas stambeni objekt.
DSC02493.jpg

Krcalište pjeska u vagone
DSC02497.jpg

Daj mi samo objasni kako su se ona dvojica uspjeli izgubiti na pruzi?

 

Ovdje smo se razdvojili u 3 grupe. Portos preuzima Medomobil puštajući Mladena da odhoda dio pruge, Lovac i Mladen pokušavaju zaobići tunel Vranje 1 okolnim puteljkom, a Hyperion i ja idemo kroz tunel. Lovčeva zamisao se pokazala kao vrlo loša ideja, jer ih je put odveo daleko od pruge, a još im se isprječio i kanjon koji bez alpinističke opreme postaje mission impossible. Dok su se njih dvojica vratili istim putem natrag, Hyperion i ja smo napravili 2 km prednosti. :666:
Tunel Vranje 1
DSC02500.jpg

Počinje kao dvokolosječni, završava kao jednokolosječni.
DSC02505.jpg

Vela Draga. Ovo mi je najljepši dio pruge.
Izlaz iz cestovnog tunela Učka.. kad onaj željeznički još nisu napravili.. nije da nisu pokušali.. dva puta..
DSC02508.jpg

Penjač
DSC02513.jpg

Km položaj negdje oko 8,8. Betonski pragovi zamjenjuju drvene.
DSC02523.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vegetacija
DSC02526.jpg

DSC02527.jpg

Pogled na Učku i najviši vrh Vojak.
DSC02528.jpg

Gradić Boljun (Kićo, je sad dobro?) :kul3
DSC02530.jpg

Tunel Mandići
DSC02531.jpg

DSC02534.jpg

Na 11,9 nas čeka Portos. Kako sam primjetio da zadnja 2-3 km Hyperion jako teško prati moj tempo, a nije da sam nešto žurio, predlažemo mu da ostane ovdje čekat Mladena i neka ide autom, a ja ću sa Portosom nastavit hodnju. Lovac je 2 km iza, ali on će nas već ulovit.
DSC02535.jpg

Pruga postaje malo monotona
DSC02536.jpg

Imali smo okršaj sa ovom đukelom, ali je brzo podvio rep, ipak smo nas dvojica. Da sam bio sam, mislim da bih napunio gaće. :lol Ne, ne volim pse i klonim ih se. Čak mogu slobodno reć i da ih mrzim, pogotovo kad ovako slobodno šeću, bez vlasnika. :ljut2
DSC02537.jpg

Link to comment
Share on other sites

Na nekoliko mjesta se nalaze ovi znakovi. Ima li to smisla? :roll:
DSC02524.jpg

DSC02538.jpg

Doslovno na livadi
DSC02539.jpg

ŽCPRaslinje :kul3
DSC02541.jpg

Pozdrav iz Tetova
DSC02542.jpg

Nakon 5 km betonskih, nastavljaju se drveni pragovi
DSC02543.jpg

Plinovod prolazi ispod pruge.. da ne pričam o tome kako ova štrika nagrđuje Učku. :ljut4
DSC02545.jpg

Šušnjevica, ovdje su definitivno nekad postojala 2 kolosijeka
DSC02549.jpg

Lovac nam se neumorno približava.
DSC02555.jpg

Pogled na prehodani dio pruge. Već je nekih 19 km iza nas. Još samo 13.
DSC02558.jpg

Link to comment
Share on other sites

Smokva. Morat ćemo jednu turu organizirat na jesen, kad bude plodova. :rofl
DSC02560.jpg

20,7 km- mjesto dokle se najbliže može doći autom do odrona. 700 metara
DSC02563.jpg

Na više mjesta ima manjih ulegnuća pruge.
DSC02566.jpg

I glavni odron, na 21+ 400
DSC02576.jpg

Očito je da je i prije odrona bilo manje ulegnuće pruge, ali nitko ništa nije poduzimao u svezi toga, osim što je postavljen signalni znak za početak ograničenja brzine. :evil:
DSC02567.jpg

Portos u akciji
DSC02568.jpg

Kad starci prolupaju :lol
DSC02573.jpg

-LLeon, se možeš popest gore?
-Ne mogu, vidiš kako je strmo.
-LLeon, s ove strane je lakše.
-Ne ću, ne da mi se.
-LLeon…
-Ma dobro ajde, idem.
-E, jesi karakter. :rofl
DSC02579.jpg


DSC02581.jpg

DSC02583.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ulazimo na ex. kolodvor Kožljak
DSC02589.jpg

Kožljak je očito bilo najveći kolodvor na ovoj pruzi.
Imao je vodonapojnik..
DSC02590.jpg

Skladište i utovarnu rampu
DSC02592.jpg

Vagu
DSC02593.jpg

I nešto dalje- okretnicu
DSC02607.jpg

Nakon 6 sati i 10 minuta hodanja stižemo do kolodvorske zgrade. Bilo bi i 15 minuta brže da nismo 500 metara prije stali okrijepit se.
Za usporedbu; prije 5 godina nam je trebalo sat vremena više za istu dionicu. Napredujemo. :jup
DSC02597.jpg

Nastavljamo prema Kršanu, prehodat onih 7 km koji su nam prije 5 godina ostali neprehodani.
DSC02610.jpg

DSC02614.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ispod D500 Tunel Učka – Vranja – Šušnjevica – Kršan
DSC02619.jpg

DSC02620.jpg

Zarobljena tračnica
DSC02624.jpg

Zadnjih 6 km sam se baš razljutio i opalio vojnički marš. Lovac me neumorno pratio. Kao pit bul, kad zagrize.. :mrgreen:
Ulazna skretnica kolodvora Kršan
DSC02638.jpg

Garaža za neku mini drezinu
DSC02639.jpg

DSC02640.jpg

I konačno!!! Nakon 7 sati i 45 minuta, i 32,4 pregažena kilometra- kolodvor Kršan!!! Sada napokon mogu reći da sam prehodao svaki metar ove pruge- od Lupoglava do Raše. :jup

DSC02643.jpg

Da je bilo još dnevnog svjetla, Lovac i ja bi nastavili do Raše. Bez imalo razmišljanja. Ne bi ni Portos zaostajao.
Ovako nas je sumrak potjerao kući, ali ono što smo si zacrtali, to smo i ostvarili. :palac:

Moj SportsTracker kaže 35,1 km, jer sam još prošetao 1 km do centra Potpićna, a i kretanje po pruzi mi baš njie bilo pravocrtno.
Lupoglav-Potpican.jpg

 

Odlična ekipa, super izlet, ponovilo se! :mah:

Link to comment
Share on other sites

Bravo za čitavu ekipu. Samo 32,5 km pješačenja je hvalevrijedan pothvat, a kamo li po pruzi. Usput sam se podsjetio koliko sam zapravo ostario od ožujka 2009-te. :sad:

Planira li netko, pješačenjem ubrzati radove na dionici Daruvar-Pčelić? :kul3

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast i kapa dolje na ovom pothvatu, dečki ! t2028.gif

Uživao sam u svakoj vašoj fotki. Ovi prazni kolodvori izgledaju skroz sablasno, a klizišta su jedna tužna priča sama za sebe. Bio sam uvjeren da na toj pruzi postoji samo jedno klizište (ono veliko), a na vašim fotkama se vidi da ih je zapravo puno više :hm To još više smanjuje ionako malu vjerojatnost za obnovom ove pruge.

 

Ako ništa drugo, bar ste se mogli bezbrižno prešetavati i naslikavati na pruzi, u miru hodati i iznutra istraživati tunele na pruzi (meni je takvo zadovoljtvo bilo uskraćeno dok sam hodao kroz tunel na ozaljskoj pruzi :mrgreen:), a i medomobilu je dobro došlo neobično mjesto za parkiranje u Kožljaku :palac:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...