hyperion Posted March 15, 2014 Posted March 15, 2014 Pet godina je prošlo od prijašnjog cipelcuga: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/7212-pjeaki-maraton-lupoglav-raa/ pa smo ovaj put krenuli istraživati još preostali dio pruge. U sastavu ekipe smo bili ja, Portos, lovac_na_pruge, Lleon i još jedna osoba čije imena se ne mogu sjetiti. Portos? Izlet je započeo u Harmici, gdje me čekao Prtos u svom Medomobilu. Zatim smo u Zaprešiću pokupili lovca na pruge te strojovođe i krenuli prema Istri. Na odmarištu iznad Rijeke smo još pokupili Lleona i nakon zanimljive vožnje kroz tunel Učka stigli u Lupoglav. Pogled prema Puli/Raši Pogled prema Buzetu Kolodvorska zgrada Pa opet prema Puli Na kolodvoru je čekao jedan Šved Idemo pogledati unutra Podsjetnik na neka prošla vremena, barem nisam viđao takve koševe zadnjih 10 do 15 godina Svakako se nastavlja, a sad idem na spavanje. A sunce me dobro zapalilo, tek sam doma zapazio kako sam crven u lice. Quote
kico101 Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Ne možete zamislit kako bih volio da sam mogao s vama, ali zov obiteljske prinove bio je jači. Ajmo, čekamo fotkice. Quote
Pfaff Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Ne možete zamislit kako bih volio da sam mogao s vama, ali zov obiteljske prinove bio je jači. Ajmo, čekamo fotkice. Pretpostavljam da još hlade žuljeve... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
kico101 Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Lako je bilo nama prije 5 godina, jer smo imali savršenu logistiku. Ne znam kako ste ovo sada organizirali. Tko je bio prateći vokal? Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Pretpostavljam da još hlade žuljeve... Nisu žuljevi nego kup drugog posla, tako da baš trebam uhvatiti vremena za hodopis. Lako je bilo nama prije 5 godina, jer smo imali savršenu logistiku. Ne znam kako ste ovo sada organizirali. Tko je bio prateći vokal? Osoba koje mi još nisu napisali ime. Idemo dalje Zgrada kolodvora s druge strane Portos i Lleon, jesu ove psine lajale na vas? Izlazni signali Pogled nazad Drezina Taj vagon izgleda več dugo ne vozi Lijevo Raša, desno Pula. Mi idemo lijevo A sad se prepustimo čaru pruge Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Približavamo se Istarskom Y Iza Portosa Tu je sunce već počelo grijati Prvi tunel S sjeverne strane I s južne Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Pfaff, tu si čekao društvo prije 5 godina Cuvarnica pp lovac če nas uskoro sustiči Toliko zasad, kasnije nastavljam. Nečete dobiti sve odjednom na pladnju Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Nek vam bude još jedna porcija Portos i Lleon Mavrovija Malo krajolika Vandalizam ili su cestari izgubili tablu? Quote
Portos Posted March 16, 2014 Posted March 16, 2014 Evo da malo upadnem Hyperionu u putopis. S nama je išao i strojovođa HŽ PP Mladen L. koji nam je veći dio puta bio logističar s Medomobilom. Prvu dionicu Lupoglav-Učka prehodali smo LLeon, Hyperion, Lovac i ja. Dionicu od Učke do 11.900m pruge umjesto mene je hodao Mladen L. jer sam ja kroz tunele Vranje već bio hodao, a želio sam da ih on vidi, a i da malo hoda prugom. Ekipu sam dočekao nekoliko stotina metara iza tunela Mandići na 11.900m pruge gdje sam Mladenu L. i Hyperionu ostavio ključeve Medomobila, a ja produžio hodnju s LLeonom. Lovac nas je sustigao negdje oko 20-og kilometra pruge te smo na mjesto klizišta došli zajedno. Mladen L. i Hyperion su nas dočekali u Kožljaku na 25.100m pruge. Na ostatku dionice do Kršana s nama je hodao i Hyperion. Hyperion će opisati hodnju do 11.900m, zatim ću ja nastaviti do 25.100m a za zadnju ćemo se dionicu dogovoriti. Sve u svemu bilo je super, nitko nije previše iscrpljen iako su od Rijeke do Zaprešića putnici u Medomobilu spavali. Imam žulj na malom prstu desne noge i to je jedina ozljeda na hodnji. Žao mi je što nas nije bilo više ali u 5 godina od zadnje hodnje mnogi su poradili na obiteljima, neki na kilogramima i jednostavno nije sve isto kao što je bilo. Čekam(o) Hyperiona da nastavi putopis. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Ulazimo u žel. stanicu Učka Pogled nazad Prve skretnice nakon Lupoglava Neki vole pozirati Kolodvorska zgrada Još je uočljivo mjesto gdje je bio natpis Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 To bi trebao biti pjeskokop Baričevići Iza zavoja se pojavio Mladen Zanimljiv motiv za dioramu/maketu Utovarište Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 A sad meni jedan interesantnijih dijelova pruge Što smo zapravo fotkali Na lijevi strani bi trebao biti kolosijek, koji bi se u tunelu odvojio prema Rijeci i tako stvorio triangl, no to nikad nije napravljeno Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Tu se vidi kako nikad nisu uklonili ove gromade Prijelaz iz dvokolosiječnog u jednokolosiječni tunel Nazire se dan Slijedi vjerojatno jedan najljepših dijelova pruge Pogled nazad Ovuda smo došli Predivan kanjon (naravno ako ne padneš) Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Lleonu zazvoni mobitel. Lovac ga zove u vezi toga, da ne mogu iči dalje te da če se morati vratiti do ulaza u tunel Vranje 1. Govori Lleonu Pogledaj prema drugoj strani... ne ne, pogledaj u smjeru Kopra... mi vas vidimo, a vi nas ne... Pa eto, pronađite dio ekipe na velikoj slici Time su oni automatski bili nekih 2 km iza nas Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Opet pogled na cestu Ulazimo u tunel Vranje 2. Tu je obrnuta situacija, počne portalom za jedno, a završava portalom za dvokolosiječnu prugu Vranje 1, do idučeg puta Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Iz jednokolosiječnog u dvokolosiječni tunel Ja i Lleon nismo uspjeli nači pomočni tunel sa strane Kanjon drugi put Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Pogled nazad Nismo sami ovuda Drvo protiv betona Još malo pa završava prvi dio hodopisa s moje strane Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Da su znali, vjerojatno ne bi u ožujku/martu 2005. stavljali prometnu signalizaciju Drugi prijelaz preko pruge. Nekome je bilo dosadno? Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Tu je prekinjen moj dio hodopisa Portos i Lleon su krenuli dalje, a ja malo fotografiram naokolo Dok čekam lovca, dosadu ubijam bacanjem kamenja Tko kaže da tu nema života? Quote
hyperion Posted March 16, 2014 Author Posted March 16, 2014 Dobro mjesto za skrivanje ključeva od auta Od tu dalje smo ja i Mladen krenuli Medomobilom do Rabca i Kožljaka. Nije mi žao što sam dalje krenuo autom, vidjet čete zašto. Portos i ostali, imate zeleno za stavljanje vaših slika do Kožljaka. Quote
hyperion Posted March 17, 2014 Author Posted March 17, 2014 Mladen i ja smo krenuli gumenim putem. Na putu nas dočeka nešto neočekivano, zaustavi nas policija i kaže, da moramo pričekati uz cestu. Evo zašto: Quote
kico101 Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Vidim da je i na ovoj pruzi raslinje, konačno počelo krčiti sebi put. Na Daruvarskoj pruzi već nakon pola godine od zatvaranja imali smo travu od 1 metra, a ovdje trebaju godine da se nešto uhvati. Btw, onaj sporedni tunel nalazi se u Vranja 1. Quote
Pfaff Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Btw, onaj sporedni tunel nalazi se u Vranja 1. Nisu pročitali domaću zadaću. A sve im lijepo piše, na više mjesta! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.