Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Imam nekih razglednica iz SAD. Pa hajde da to podijelim sa vama. Skenirao sam i lice i naličje sa podacima.

 

nepoznato133a.jpg

 

nepoznato133b.jpg

 

nepoznato134a.jpg

 

nepoznato134b.jpg

 

nepoznato135a.jpg

 

nepoznato135b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjajne slike iz cijelog svijeta :) Ali mislim da bi bilo bolje otvoriti posebnu temu za razglednice, ovako rascjepkane ih je teško pratiti ..

Neće biti sve razglednice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.

budući da HŽ posjeduje mapper, tj. stranicu koja omogućava praćenje trenutačnih pozicija vagona, vlakova i vučnih vozila, intreresiralo bi me samo onako informativno, da li koja od Američkih (kad sam već u temi) ili kanadskih željezničkih kompanija posjeduje neki slični web site ?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sam kupio od jednog čovjeka koji je prodavao i poštanske marke. Dao sam prije nekih petnestak godina par kuna. Na njoj piše samo Kalifornija na poleđini.

 

43.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Lici i Dalmaciji uvijek imam osjećaj da sam negdje na Divljem zapadu. Ova slika bi mogla nastati između Malovana i Zrmanje...

 

Nepoznato.

 

Scan2-1.jpg


Levente -- pozdrav iz Mađarske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih nekoliko slika je iz željezničkog muzeja iz Quebeca u Kanadi.

Ova lokomotiva ovdje izgleda nije nikad vozila?

45.jpg

45-1.jpg

 

36.jpg

36-1.jpg

 

37.jpg

37-1.jpg

 

Za ovaj vlak je interesantno da je kupljeno nekoliko garnitura iz Nizozemske. Vozili su TEE vlakove po Europi. Nakon povlačenja iz prometa u Kanadi, Nizozemci su skupili donacije i vratili 1 garnituru natrag, doma.

39.jpg

39-1.jpg

 

46.jpg

46-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nepoznato134a.jpg

nepoznato134b.jpg

Hvala Mali Paja za ove lijepe slike.

 

Durango, Colorado, kakav je bio nekada, dok je još bio u sastavu D&RGW.

Nekad je Durango bio na tzv. uskotračnoj kružnici koja je bila srce uskotračne mreže u Coloradu na području Rocky planinskog masiva.

Od toga je danas ostalo samo nekoliko uskotračnih pruga koje rade kao muzejsko turističke željeznice.

U današnje vrijeme uskotračna pruga Durango - Silverton radi neprekidno preko cijele godine (D&SNGRR).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogrijesio si za CN garnituru. Na slici je Turbotrain, Amtrak i CN su imali nekoliko primjeraka.
A garnitura o kojoj govoris je Ontario Northland zeljeznica, gdje je bivsa TEE diesel garnitura spojena sa F7 i isla na sjever do Timmins, mislim da se vlak zvao Northlander ali nisam siguran
to je izgledalo ovako:
http://www.railpictures.ca/wp-content/uploads/2012/11/Northlander-at-Washago-1280x835.jpg


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogrijesio si za CN garnituru. Na slici je Turbotrain, Amtrak i CN su imali nekoliko primjeraka.

A garnitura o kojoj govoris je Ontario Northland zeljeznica, gdje je bivsa TEE diesel garnitura spojena sa F7 i isla na sjever do Timmins, mislim da se vlak zvao Northlander ali nisam siguran

to je izgledalo ovako:

http://www.railpictures.ca/wp-content/uploads/2012/11/Northlander-at-Washago-1280x835.jpg

Može biti. Znam da sam gledao dokumentarac o tim vlakovima. Hvala za ispravku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih nekoliko slika je iz željezničkog muzeja iz Quebeca u Kanadi.

Ova lokomotiva ovdje izgleda nije nikad vozila?

 

http://s639.photobucket.com/user/mali-paja/media/45.jpg.htm

Ovo je jedna od 35 Gresleyevh Mallardica (LNER A4 4-6-2), sagrađena 1937. godine i nazvana Dominion of Canada. To je bilacijela serija nazvana po britanskim kolonijama, kao npr. Dominion of New Zealand i Empire of India. Za razliku od ostalih Mallardica bila je opremljena zviždaljkom po uzoru na lokomotive Canadian Pacifica, te zvonom karakterističnim za Sjevernu Ameriku. Zviždaljka je nakon nekog vremena promijenjena, a zvono je navodno zvonilo tokom cijele prve vožnje pa je odmah skinuto s lokomotive. 1966. nakon prestanka prometovanja lokomotiva je poslana u Kanadu gdje je bila statični izložak sve do prije par godina kada je vraćena u Englesku u sklopu 75 godina Mallardica. Negdje ove godine planira se njen povratak u Kanadu.


421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amtrak selects Alstom for Northeast Corridor train contract

 

 

USA: On September 22 the Amtrak board approved the start of exclusive negotiations with Alstom for a contract to supply the next generation of trains for the Northeast Corridor between Washington DC, New York and Boston.

The contract for around 28 trainsets with an estimated value of $2·5bn is expected to be finalised by the end of the year. Final approval of federal funding from the Railroad Rehabilitation & Improvement Financing programme is also required.

‘Should this contract materialise, this would be a great recognition of Alstom's expertise in high speed and we will be honoured to serve Amtrak for this ambitious project’, said Alstom Transport President Henri Poupart-Lafarge.

Technical details of the proposed trains are to be released at a later stage. Revealing the selection of Alstom the day before the board meeting, Senator Charles E Schumer said the trains would be built at Alstom’s plant in Hornell, New York. The project is expected to create around 400 jobs in Hornell plus 350 elsewhere in the state

Amtrak decided to order new trainsets rather than lengthen its existing Acela fleet in late 2012, and a joint request for proposals was issued with Californian High Speed Rail Authority in January 2014. However the joint procurement was dropped in June 2014 after potential suppliers advised that the requirements were too diverse to be met by a common design; Amtrak required a maximum speed of 257 km/h (160 mile/h) for use on existing NEC infrastructure, with options for 300 km/h or 350 km/h, while CHSRA was seeking 320 km/h trainsets for use on a new line.

In November 2014 the Federal Railroad Administration approved a waiver on Buy America procurement rules covering two pre-series high speed trainsets for each of Amtrak and CHSRA.

 

http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/amtrak-selects-alstom-for-northeast-corridor-train-contract.html

 

Znači Alstom je pobjedio na izboru za američiki sjeverno-istočni koridor, Washington -New York - Boston
ne piše ništa o tehničkim specifikacijama osim da će biti kupljeno 28 garnitura, pa je sad pitanje dali će to biti nešto slično Pendolinu ili AGV ili TGv duplex.
Ukratko prvo je bio natječaj za brzu željeznicu u Calaforniji i ovaj dio zajedno, na kraju se je odustalo jer su proizvođači savjetovali da bi bilo bolje razviti 2 različita vlaka jer se ove dvije linije jako razlikuju.


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Božić sam išao dočekati kod obitelji u Chicago, pa sam imao priliku razgledati restaurirani Nebraska Zephyr koji vuče kako su mi rekli, jedina sačuvana E5 lokomotiva.

Prvo, što nisam nikada u živo vidio vlak od inoxa - špigl na pruzi (i izgleda bolje od ijednog drugog vlaka).

Drugo, ta prastara E5 loksa je u boljem stanju od valjda svih dizela u Hrvatskoj (OK, u upravljačnici se vidi da je to iz nekih davnih vremena, ali svejedno je sve u tip-top stanju).

Treće, vagoni nisu nezavisni, već imaju Jacobs postolja.

Vagoni su restaurirani po originalnim i fotelje su u stilu '40-ih, a posebno su me oduševili panoramski vagoni (dome car).

I sada šlag na kraju - ja sam mislio da se zafrkavaju, ali ne - vagoni su klimatizirani oduvijek! Prije skoro 70 godina!!!

 

Na žalost, nisam imao čime slikati (slučajno sam naletio), ali vlak je VAUUU!!!!! Raspored sjedala, kupea, restorana... Ja bih rekao da dan-danas nema puno vlakova koji su za putnika bolje osmišljeni.

Čovjek jednostavno ima želju putovati takvim vlakom na relaciji par tisuća kilometra i uživati 3-4 dana u putovanju.

 

Vlak povremeno vozi (ovaj je išao za LA), karte su navodno papreno skupe (netko mi je spomenu 4.000$ - ako je točno, debelo preskupo za mene), ali kažu kako je uvijek pun, a zarada ide na očuvanje i spašavanje željezničke povijesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali je ovo ta lokomotiva ?

 

Čemu služe one cjevi na prednjoj strani lokomotive?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čemu služe one cjevi na prednjoj strani lokomotive?

Koje cijevi? Misliš na reflektore?

Ameri su uvijek voljeli imati jaka svjetla na lokomotivama. Pretpostavljam da je to bilo zato jer nisu nikad imali ograđene pruge pa da se naprava vidi izdaleka.


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali je ovo ta lokomotiva ?

 

Klikni na sliku

 

05052c459483468.jpg c83c25459483473.jpg

 

Da, ali je očito prošla restauraciju nakon ovog slikanja, jer oplata nije "stuckana" iznad prvog postolja, a i ralica izgleda puno bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje cijevi? Misliš na reflektore?

Ameri su uvijek voljeli imati jaka svjetla na lokomotivama. Pretpostavljam da je to bilo zato jer nisu nikad imali ograđene pruge pa da se naprava vidi izdaleka.

Povećaj sliku. Napred, iznad one tamnije crte koja izgleda ko automobilski odbojnik, ima levo i desno po četiri cjevi s koljenima 45°. Jedna je vjerojatno 1/2" i ima čep, a ostale tri su vjerojatno 1/4" i izglepa da nisu začepljene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cjevi...

Na fakultetu sam čuo slijedeću priču:

U "Đuri" su radili ili trebali raditi lokomotivu (parnu) za negdje na jug Afrike. Naručilac je tražio da ispred kotača ugrade cijevi za vodu. Kad su pitali "Zašto?", odgovor je bio: Tamo je toliko suho da se, čim lokomotiva uđe u zavoj, vjenac kotača zaljepi za tračnicu i lokomotiva iskoči. Ljek je bio jednostavan: prije zavoja strojovođa pusti malo vode i "podmaže" tračnice.

Ove cjevi su me podsjetile na tu priču, jedino ne poljevaju tračnice nego ralicu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...