Jump to content
zeljeznice.net
DB

Novi terminal aerodroma Zagreb

Recommended Posts

Baš sam neki dan prolazio po obilaznici i bome može se vidjeti da su zemljani radovi započeli.

Nakopali su mala brda, stavljene su dvije dizalice.

Uglavnom može se vidjeti napredak u izgradnji terminala.

 

Mene u svemu tome zanima otkud dežurni katastrofičari svako malo izvlače nekakve 'pouzdane' vijesti o propasti? a015.gif

Mislim - daleko od toga, živimo u svijetu gde je propast neke razgalamljene firme ili projekta skoro pa normalna pojava - ali da bar neko od njih da naznaku o nekakvim činjenicama ... no do sad niti "č". :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neke pomake možemo vidjeti, ako ništa drugo onda smo za tu iskopanu zemlju bliže novom terminalu. Bliže nego proteklih 20 godina koliko imamo svoju državu i kada smo mogli napraviti samo sa svojim (bankinim) novcima novi terminal u Zagrebu, Splitu i Dubrovniku. Kao i u ostalim manjim zračnim lukama u Hrvatskoj. Nažalost na naplatu dolazi silno zapostavljanje ostalih grana prometa, dok se jedino ulagalo u cestogradnju.

No, koji post iznad možemo vidjeti neke negativne strane koje iznose novinari, dok nitko ne iznosi i neke dobre činjenice.
Primjerice dolazi nam KLM iz Amsterdama, dakle dodatnih 7 letova tjedno za Nizozemsku prijestolnicu. Uz to, sad imamo napokon konkurenciju Croatiji, Lufthansi&co na Europskim letovima.
Došao je i Vueling, povezao je novom linijom Zagreb s Rimom.
Germanwings će u sezoni letjeti za Hamburg, Air Croatia jednom tjedno za Göteborg.

Krenuo je i Trade air s letovima za Osijek, Rijeku, Split i Dubrovnik.

Eto, ide polako..

 

Novi gazde na aerodromu kažu da čekaju da Croatia Airlines dođe k sebi, da mu ne navuku konkurenciju i ne otmu putnike.

Dali su i rok, ako ne dođe, dofurat će niskotarifne aviokompanije, pa će povećati broj putnika.

 

No uglavnom, biti će idućih mjeseci i godina vrlo zanimljivo gledati razvoj naše najveće zračne luke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sam neki dan prolazio po obilaznici i bome može se vidjeti da su zemljani radovi započeli.

Nakopali su mala brda, stavljene su dvije dizalice.

Uglavnom može se vidjeti napredak u izgradnji terminala.

U postupku je podizanje i treće dizalice. Sveukupno bi ih trebalo biti podignuto 6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zračna luka Zagreb: Ovogodišnji milijunti putnik šest dana ranije

 

Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ) dočekala je danas svog ovogodišnjeg milijuntog putnika, što je šest dana ranije nego prošle godine i rezultat je pozitivnog trenda rasta putnika i zračnog prometa u proteklom razdoblju, izvijestili su iz MZLZ-a.

Ovogodišnji milijunti putnik u Međunarodnoj zračnoj luci Zagreb je Viktor Petrovski, koji je putovao na letu Croatia Airlinesa za Skopje, a u skladu s dugogodišnjom tradicijom prigodne su mu darove uručili predstavnici MZLZ i Croatia Airlinesa.

Predsjednik Uprave MZLZ Bruno Mazurkiewicz izrazio je zadovoljstvo činjenicom da je milijunti putnik ove godine stigao šest dana ranije te istaknuo pozitivan trend rasta putnika.

Taj se pozitivan trend, nakon porasta broja putnika za 5,9 posto u svibnju, nastavlja i u lipnju tijekom kojeg je u prvih 15 dana zabilježen rast za 8,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a trend rasta putnika očekuje se i u ljetnim mjesecima, kazao je Mazurkiewicz.

Podsjetio je i na brojne novosti u redu letenja, odnosno povećanje frekvencija i destinacija. Tako je primjerice od sredine siječnja Turkish Airlines povećao broj frekvencija na relaciji Zagreb-Istanbul na dva leta dnevno svaki dan u tjednu, nizozemska zrakoplovna kompanija KLM ponovno se vratila u Zagreb i od 26. svibnja uspostavila liniju Zagreb-Amsterdam četiri puta tjedno, od početka svibnja Vueling je ponovno uspostavio tri puta tjedno liniju za Barcelonu, a od 26. lipnja ta će kompanija letjeti i za Rim dva puta tjedno, Qatar Airways je najavio da od 1. listopada započinje s izravnim letovima između Zagreba i Dohe tri puta tjedno itd.

Milijunti putnik je ove godine stigao šest dana ranije nego prošle te sedam dana ranije nego 2012. i 2011. godine, navodi se u priopćenju MZLZ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deca draga!

 

Da se odma v početku razmemo. Tam nebu željeznice, a bez željeznice s tega ne bu nič. Mislim, zgradili buju hrpu betona i stakla, ali bez prave željeznice to bu isto tak ko da si ja malo veču kljet v goricama zgradim, namečem željeza i stekla i to tak onda stoji kaj susedi glediju. A put do gore je put šordani i ima blata i navek si Poršeja Kajenea zmažem kad se gore dopeljam. I još mi on jedva gore na breg zvleče jer je jako strmo, a po blatu nije iste kak i po asfaltu, a pravog puta si nisam do gore napravil. A kaj se more.

 

Živeli!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocito su im uzor Americki aerodromi. Pittsburgh, Atlanta, Charlotte, Tampa nemaju uopce organiziran javni prijevoz, a vladaju vozaci limuzina (kao kod nas velikogoricki taksisti)


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

a vladaju vozaci limuzina (kao kod nas velikogoricki taksisti)

Kada sam prije dvije godine išao iz centra Zagreba za Pleso, uzeo sam Radio Taxi i koštalo je oko 80 - 90 kn. Kad sam se vračao sva taxi mjesta su bila popunjena od VG taxija. Cijena - duplo viših 180 kn.


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocito su im uzor Americki aerodromi. Pittsburgh, Atlanta, Charlotte, Tampa nemaju uopce organiziran javni prijevoz, a vladaju vozaci limuzina (kao kod nas velikogoricki taksisti)

Otkud ta informacija? Za Atlantu znam otprije da ima prigradski vlak, sad sam izguglao da i ovi ostali imaju bus, a vidim da razmišljaju ozbiljno i o nekim lakim željeznicama itd. Amerikanci ne vole baš javni prijevoz pa se može činiti da ga nema, ali obično nije tako u velikim gradovima.

 

Uostalom, tko je rekao da je bilo koja opcija isključena i da im je uzor rješenje koje isključuje željezničku opciju? U planovima za aerodrom ima mjesta za to, da im je nešto konkretno anti-željezničko "uzor" mogli su isplanirati terminal kojem bi bio veći problem dovesti vlak.

 

Mislim da aerodrom veličine zagrebačkog može i bez vlaka i ne vidim čemu usporedbe s Amerikom, ali stvar je u tome da ne vidim razloga da ne dođe, kao prvo, lako je izgraditi jer je postojeća pruga blizu, a kao drugo, intermodalni terminal s vlakom odlično se može uklopiti kao dio rješenja za prijevoz u Velikoj Gorici i ostatku Turopolja jer zagrebački aerodrom, za razliku od nekih, nije smješten na prazno polje, nego uz prilično bitni satelitski grad koji ionako treba bolji prijevoz. Pogotovo je bolji u usporedbi s truckavim i sporim tramvajem o kojem se priča, u kojeg bi trebalo uložiti puno više a brzina i komfor bi bili minimalni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud ta informacija? Za Atlantu znam otprije da ima prigradski vlak, sad sam izguglao da i ovi ostali imaju bus, a vidim da razmišljaju ozbiljno i o nekim lakim željeznicama itd. Amerikanci ne vole baš javni prijevoz pa se može činiti da ga nema, ali obično nije tako u velikim gradovima.

 

Uostalom, tko je rekao da je bilo koja opcija isključena i da im je uzor rješenje koje isključuje željezničku opciju? U planovima za aerodrom ima mjesta za to, da im je nešto konkretno anti-željezničko "uzor" mogli su isplanirati terminal kojem bi bio veći problem dovesti vlak.

 

Mislim da aerodrom veličine zagrebačkog može i bez vlaka i ne vidim čemu usporedbe s Amerikom, ali stvar je u tome da ne vidim razloga da ne dođe, kao prvo, lako je izgraditi jer je postojeća pruga blizu, a kao drugo, intermodalni terminal s vlakom odlično se može uklopiti kao dio rješenja za prijevoz u Velikoj Gorici i ostatku Turopolja jer zagrebački aerodrom, za razliku od nekih, nije smješten na prazno polje, nego uz prilično bitni satelitski grad koji ionako treba bolji prijevoz. Pogotovo je bolji u usporedbi s truckavim i sporim tramvajem o kojem se priča, u kojeg bi trebalo uložiti puno više a brzina i komfor bi bili minimalni.

 

Amerikanci vole raditi sjajne moderne sisteme od koje nitko nema koristi. Gradi se nekakav tramvaj u Cincinnatiju, people mover u Detroitu vec dulje vrijeme nema smisla, sve to izgleda lijepo ali ne sluzi bas svrsi :(

Takav je isti u Atlanti.

 

Dosta OT.


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam, u vožnji, bacil oko s obilaznice na gradilište. Osim 6 kranova, naziru se stupovi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

EKSKLUZIVNE FOTOGRAFIJE I VIDEO: SNIMKE IZ ZRAKA Novi Pleso će biti gotov prije roka?

 


Da nije riječ o igrokazu, potvrđuju i zračne fotografije snimljene prije manje od mjesec dana, koje je za potrebe Zračne luke Zagreb napravila tvrtka Studio HRG, a Jutarnji list ih ekskluzivno objavljuje. Na njima se jasno vidi kako je konstrukcija buduće zgrade terminala sagrađena. Stupovi za nadvožnjak kojim će putnici autobusom ili taksijem dolaziti na prvi kat zgrade su gotovo završeni. S prednje strane zgrade već je sagrađeno nekoliko nosača za aviomostove kojima će se iz putničke zgrade ulaziti u avione. Također su napravljeni nova stajanka za borbene avione Ratnog zrakoplovstva, nova rulna staza i podvožnjak ispod nje.[/size]
Sve to napravljeno je u godinu dana, a za nešto manje od dvije godine novi aerodrom bi trebao biti potpuno završen.
No, velike pripreme na izradi projekta rade se i za popratne sadržaje i infrastrukturu koja je izvan koncesijskog područja. Za taj dio zadužena je državna tvrtka Zračna luka Zagreb koja pruža stručnu pomoć davatelju koncesije u provedbi ugovora o koncesiji te upravlja imovinom koja nije predmet koncesije. Uprava tvrtke radi na razvoju tri velika projekta koji se prirodno nadovezuju na budući terminal. To su projekto u okviru Airport Cityja, a podrazumijevaju hotel visoke kategorije s popratnim sadržajima i Cargo centar. Treći je projekt željezničke pruge kojom bi se gradovi Velika Gorica i Zagreb povezali s novim putničkim terminalom.

 

http://www.jutarnji.hr/novi-pleso-mogao-bi-biti-gotov-i-prije-roka-nakon-terminala--pocinje-gradnja-hotela--skladista-i-zeljeznice/1276787/

Share this post


Link to post
Share on other sites

an_smiley.gif

 

Drago mi što će Zagreb dobiti novi terminal jer današnji debelo prošlo vrijeme.

 

Ne komentiram obično usluge na aerodromima jer ovise o mnogo faktora i ne slažem s dijelom komentara na Tripadvisor (Australia) koji ga proglašavaju jednim od najgorih u Evropi koji opslužuje milijunski grad. Moram priznati, bazirano na mom iskustvu kao i članova moje obitelji da ima istine u djelu koji govori o neljubaznosti djela osoblja, pogotovo zaposlenih na sigurnosti aerodroma te pri ulazu i izlazu iz zemlje. Za posljednjih 25 godina mislim da sam sletio i poletio s Zg aerodroma bar jedno 40-ak puta, a ako uključim i članove obitelji koji često putuju odvojeno onda je to daleko, daleko veća brojka ali iskustvo koje dijelimo je isto.

Osobno nisam imao nezaboravno ružnih trenutaka ali isto tako ne sjećam se da sam ikad bio baš ljubazno ispraćen kroz sigurnosni dio uključivši izlazni pregled pasoša. Zadnja dva puta pri izlazu policajka (ne ista) je više bila zabavljena telefonom i žvakaćom nego svojim poslom. Kratak pogled prema meni, nastavak priče telefonom s glavom nagnutom na stranu da se pridrži telefon, žvakanje kaugume, skeniranje pasoša i nakon toga guranje pasoša i bpa bez dizanja pogleda uz nastavak telefonske konverzacije koja je u oba slučaja bila vrlo, vrlo privatna. Na međunarodnim izlaznim terminalima izbor hrane je minimalan, a cijene astronomske.

 

IMG_6897.JPG

 

Pri pregledu pasoša kod ulaza je nažalost uvijek bila gotovo ista priča. Nakon izlaska iz autobusa nastaje trka, guranje tko će prvi do šaltera i vrlo često ima povišenih tonova. Jednom, mislim da je to bilo ljeti 2009 bilo je čak na rubu tuče. Policajci koji stoje obično pri vrhu sa strane nikad, ama baš nikad nisu reagirali. Ako se nehoteći formira krivi red onda se priča ponavlja. Ovo formiranje krivog reda doživio sam nekoliko puta jer pri ulazu i nije baš jasno koji će šalteri biti otvoreni, a dešavalo se da policajac kad se gotovo formirao red jednostavno ode sa svog mjesta… nikad nisam dobio bilo kakvo obrazloženje od policajaca koji stoje sa strane jeli se radi o tehničkom razlogu ili je to zabavno ubijanje radnog vremena.

 

Pričam sve ovo kako se ne bi deslilo da imamo novi i lijepi aerodrom s manirima starog.

 

Medo

.


----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... da imamo ...

 

Medo

 

 

:rolleyes:

Hmmm ... jesi ti siguran da živiš baš Down Under? :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istinabog, puno ne letim u posljednjih nekoliko godina, ali moja općenita iskustva s aerodromima su otprilike kao kad bi vodili raspravu o tome da li je policijska postaja Črnomerec udobnija od one u Zapruđu... Sve je to neudobno i nehumano. A osoblje se tome uspješno prilagođava.


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

:rolleyes:

Hmmm ... jesi ti siguran da živiš baš Down Under? :razz:

an_smiley.gif

 

Hvala, jesam i sretan sam zbog toga ali u pisanju ponekad pobjegne nešto što je bilo dio mene, a vjerojatno čuči ispod površine.

 

Putovanje, pogotovo dugo s avionima je vrlo naporno. Prije dok nije bilo veza kao zadnjih godina, sletio bih u Zg nakon 30 - 32 sata provedenih na putu, što u avionu što u "čekaoni" tako da je ponekad i nebitno kakvo je okružje već samo da se to završi i izađe van što prije.

Usput rečeno - Izlazak pri dolasku u Australiju/NZ traje bar duplo duže no na drugim aerodromima zbog rigorozne karantenske kontrole...

 

Medo

 

.


----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usput rečeno - Izlazak pri dolasku u Australiju/NZ traje bar duplo duže no na drugim aerodromima zbog rigorozne karantenske kontrole...

 

To nisam znao..

Aj ti to nama malo bolje pojasni, kako, zašto.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To nisam znao..

Aj ti to nama malo bolje pojasni, kako, zašto.. :)

 

Onaj jedan je prije 120 godina donio zeca i vidi sad frke...


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To nisam znao..

Aj ti to nama malo bolje pojasni, kako, zašto.. :)

 

an_smiley.gif

 

Prije slijetanja popunjava se karta (an Incoming Passenger Card (IPC) for travellers entering Australia) i drži se zajedno s pasošom dok se ne prođe karantena. Dok ste još u avionu počinje lagana dezinfekcija unutrašnjosti aviona. Granična policija ne da ulaz ako nemaš popunjenu IPC kartu.

 

Pitanja na karti variraju s vremenom na vrijeme tako da ovaj primjer i ne mora biti aktualan ali je bar indikativan.

 

1282407_orig.jpg

 

Pregled pasoša od strane policije (Australian Federal Police - AFP) je obično vrlo brz i nikad mi nije trebalo više od desetak minuta doći do djela gdje se čeka prtljaga nakon izlaska iz aviona. Ako sam samo s torbom koja ide u avion onda idem direktno prema izlazu prolazeći pored karantanske policije koja obično propušta nakon što pogleda IPC i ponekad propusti kroz skener ili daju đukcu koji je obično sa strane praktičan zadatak.

 

Izlaz prtljage počinje možda nekoliko minuta kasnije no drugdje jer se svaka torba skenira tako da već tada imaju prilično dobar uvid što je unutra. Ako nisu sigurni stave znak (naljepnicu) X preko prtljage. Ako imaš peh da ti je torba među zadnjima onda se čeka i više od desetak minuta jer torbe izlaze pojedinačno u razmaku i naravno među zadnjima si u redu. Dužina čekanja naravno ovisi o broju putnika. Ovo s x na prtljazi ne mora biti vremenski pogubno jer je ponekad dovoljno reći što je u pitanju dok stojiš u redu za pregled koji obilaze karantenci i gledaju kartice. Meni se to desilo s bajaderama pa kad sam objasnio zašto sam štrikljirao yes na IPC bio sam pušten na izlaz. Dok stojiš u redu s prtljagom obično ima đukac koji obilazi torbe i na mig gazde temeljito ju onjuška.

Ako nisi sreće da ti karantinac pokaže prema izlazu dok si još u redu, a velika većina nije, do tada je već prošlo bar dvadesetak minuta onda strpljivo čekaš u redu dok ne uđeš u prostor gdje te karantinac ili karantinka lijepo ispita uz vrlo često već otvorenu torbu. Scena me ponekad podsjeti na vraćanje iz Trsta tamo krajem 60tih. Ako imaš nešto što je zabranjeno, a inicirao si tako nešto onda se to lijepo nađe, pregleda i eventualno baci u kantu i odlaziš prema izlazu. Problem je ako nađu nešto što nije inicirano, a još k tome zabranjeno… e onda može biti interesantno do točke da ti zabrane ulaz. Naravno ako su droge u pitanju onda je pravac lokalna Petrinjska. Novčane kazne su uglavnom na licu mjesta ako imaš novaca, a ako nemaš onda netko mora uplatiti u tvoje ime i strpljivo čekaš dok se to ne desi. Postoji varijanta da će netko jamčiti za tebe pa onda izađeš.

 

Sve u svemu nema klope, biljaka ili recimo zemlje na cipelama. Mogu eventualno konzerve klope i gotovo sve što je industrijski proizvedeno ali obično uz prijavu. Imao sam problema sa slikom u drvenom okviru iako je okvir napravljen još tamo 50tih. Štrikljirao sam yes u djelu gdje je potrebno i onda sam proveo jedno 5 minuta objašnjavajući kad i gdje je napravljen i sve je bilo ok uz napomenu da bi mi slijedeći put certifikat o porijeklu bio vrlo potreban. Dve litre domaće rakije je posve ignorirao kad sam mu rekao što je u pitanju mada je dozvoljena jedna litra žestokog. Izašao sam van 45 minuta nakon slijetanja.

 

Razlog za ovako strogi sistem je zaštita Australije i NZ od bolesti koje mogu ugroziti domaću floru i faunu. Treniranje strogoće je počelo početkom 20 stoljeća, a pravog maha je uzelo na nakon II svjetskog rata. Imigranti koji bi željeli dovesti ljubimca morat će ga smjestiti u karantenu na 6 mjeseci i naravno to platiti. To ne važe za ljubimce koji dolazi s NZ i naravno obrnuto. Kad smo se selili s NZ u Australiju naša maca je morala biti na NZ cijepljenja protiv svega što je propisano i onda je uredno ušla uz vlastiti medicinski karton i slikom.

 

Zlatno je pravilo, bar ovdje, ako čekaš nekog koji slijeće u 8 onda ne dolazi pred njega prije pola devet jer je mala šansa da će izaći prije tog vremena.

Kad izlaziš iz Australije onda ima jedna druga karta….

 

800px-Outgoing_Passenger_Card_Australia.

 

Medo

 

.

 

P.S. Ljudi svašta pokušavaju unijeti i da se zadržim samo na „našim“. Jednom u Aucklandu sam vidio kofer pun divnih domaćih kobasica, kulena, čvaraka spakiranih u vrećice i pršut. Sve lijepo uredno zamotano i složeno. Srce zaboli. Gospodin je dolazio u posjeti sinu i lijepo se pripremio. Obzirom da nije pričao engleski ponudio sam se za pomoć… a usput ga upitah zar mu sin nije rekao da je to zabranjeno na što on reče da je rekao ali… što djeca znaju, treba probati. Završilo se relativno dobro, bez kazne ali je sve završilo u kanti mada je još on pri kraju molio da mu se ostavi bar po jedan komad od svega pa će to biti odmah pojedeno na aerodromu i neće ići van zgrade.


----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek uspiju dovući samo jednog lowcostera i nek bazira jedan avion u ZAG i nakon toga kreće razvoj Zagreba.

Bilo bi najs da se dovuče jedan SAA A340-600 JNB-ZAG. To bi me izuzetno veselilo. :kul

Kaj je najbolje, mislim da bi sa dobrim poveznicama ZAG-EU bil i fest popunjen ako ne uvijek a onda za vikende i praznike.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi najs da se dovuče jedan SAA A340-600 JNB-ZAG. To bi me izuzetno veselilo. :kul

 

I A330 bi mi uljepšao dan, a kamo li ne ova ptica. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bil vam je A340 prošlo ljeto u Zagrebu..

Je da je bila malo skraćenija varijanta (-300), ali svejedno.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam dosta aerodroma baš posjetio, ali nešto poput Pariškog CDG Terminala 1 nikad bolje nisam vidio. Uz to, terminal je već dosta star ali i dalje meni nekako moderan i atraktivan. Izvedba sa satelitskim gateovima mi je vrh. Jedina mu je mana možda što nije baš prilagođen za autobusni ukrcaj, pretpostavljam da jedino mostovima ukrcaj obavlja. Terminal 2 kao neki novi moderni je izveden kao i svaki ostali u novije vrijeme, obični pravokutnik i slične fore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još bi nešto nadodao:

 

pošto sam jednom mjesečno na relaciji ZAG - CDG i tako zadnjih skoro godinu dana mogu neke stvari primjetiti:

 

U početku su bili CA i AirFrance, mislim da je CA bila povoljnija pa sam se "pretplatio" na nju. CA je dolazila na Terminal 1, na most dok AF je sletala na terminal 2 i išlo se busom.

Negdje od ljeta CA je promjenila vremena odlaska i povratka. Povratak iz pariza prije je bio mislim oko 11:30 dok kasnije je 18:00. Dok sada vidim da je 15:30. I sam sam posve zbunjen tko je više tko. Jer jednom sam imao CA kartu a vozio me HOP.

 

Hop je neka nova AFova kompanija, koja ima normalnu ponudu i nije niskobudžetna pošto je svima uključena hrana i piće naravno i 23 kg prtljage.

 

Od Nove godine sam također primjetio da CA slijeće na terminal 2 ali most, dok hop je naravno autobus.

 

 

 

P.s. U prethodnom mostu sam zaboravio nadodati za Terminal 1, kako mi se sviđa kako nema zajedničku kontrolu na jednom mjestu već posebno na svakom od satelita. Mnogo mi se prohodnije čini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti razjasnim cijelu situaciju.. :)

 

Croatia Airlines i Air France su ušli u codeshare dogovor na letovima Zagreb - Paris i obratno od zimskog reda letenja.

Croatia leti na letu koji polazi iz Zagreba u 9:00 i u povratku iz Pariza u 12:35. Let se obavlja sa Airbusom A319/320.

Air France leti na letu koji polazi iz Zagreba u 18:00, a polazak iz Pariza je u 15:30. Let se obavlja sa Embraerom ERJ190.

Znači sad obje aviokompanije prodaju karte na oba leta. Tako Croatia ti može prodati mjesto na AF letu, isto tako i obratno.

Pogledaj idući puta na monitorima prilikom ukrcaja u Parizu ili u Zagrebu, pa ćeš vidjeti na Croatijinom letu da ima OU broj leta, također i AF broj leta ili obrnuto.

 

U ljetnom redu letenja Croatia najčešće prebaci onaj podnevni let iz Pariza na večenji koji polazi u 18:00h. Dakle u ljeto, Croatijin avion leti krug Zagreb - Paris - Split/Dubrovnik - Paris - Zagreb.. Zbog toga je jutarnji let za Pariz, a tek navečer povratak iz Pariza za Zagreb.

 

Da razjasnim i HOP. HOP je regionalna aviokompanije čiji je vlasnik Air France. Tu su kompaniju napravili kako bi u njoj imali regionalne avione koje Air France i njegove kompanije posjeduju, te objedinili njihove manje aviokompanije u jednu. Dakle sve Embraere, ATR-ove, CRJ, avione do 100 sjedećih mjesta. Sve pod izlikom smanjenja troškova, da je sve pod jednim krovom. Veći avioni su ostali pod brandom Air France. Znači svi Airbusi iz A320 familije, Bojinzi 777, Airbusi A380, 330 i 340. Dakle, ako vidiš HOP avion, to je Air France Regional, nazovimo ga tako.

Čak i prije HOP-a u Zagreb nije dolazio Air France već Air France operated by Brit Air sa svojim CRJ 700. Brit Air je kompanija koja je također uletila u HOP. Iako je Brit Air imao bojanje od Air France, ali na ulazu u avion je pisalo operated by Brit Air. Čak i prilikom objavljivanja detalja o letu su to rekli u stilu "Wlcome to Air France flight operated by Brit Air".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...