Jump to content
zeljeznice.net
.Laurus.

[Crna kronika] (2014)

Recommended Posts

Dno dna novinarstva, jadno. Nažalost, poznam dotično piskaralo, ovo mu je smao jedan u nizu neprofesionalnih članaka i gafova, a privatno da i ne govorim...

 

 

Taj se potpisao kao Željko Huljev...pa kad je toliko blesav da objavljuje ime strojovođe..... onda da znamo o kakvoj se staroj beni radi.

 

Ali i urednik SD-a je trebao pročitati tekst koji je ova Huljev-nesreća od čovjeka napisao, i reagirati da se strojovođa navede pod inicijalima!!


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kada sam na poslu imao prometnu nesreću u Sesvetskom Kraljevcu u kojoj je poginuo čovjek koji je bio po zanimanju poštar na Rudešu i okolici možda ga Stanley zna navešču inicijale B.B nosio je brkove i imao je bijeli Yugo zaletivši se meni pod kamion ne mojom krivicom novinari su u Večernjem Listu i Vjesniku naveli moje puno ime i prezime i čak adresu na kojoj stanujem i nije mi bilo baš svejedno ali zbog toga nisam imao neugodnosti vrlo neprofesionalno od novinara a kada sam išao u uredništvo pitati zašto su objavili moje puno ime oni su rekli da je to normalno da mi se nije ništa dogodilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

možda ga Stanley zna navešču inicijale B.B nosio je brkove i imao je bijeli Yugo

 

Nisam poznavao tog čovjeka i ne znam o kome je riječ, a do sada nisam ni znao za tu nesreću.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je dosta davno. Kad bi god koji vlak došao u Koprivnicu dočekivao ga je jedan čovjek i stalno se motao oko lokomotiva. Kolodvorskim ljudima već je bilo čudno što se taj čovjek tuda mota i doveli ga u Prometni Ured? Kad ovaj ima šta reći! Rekao je da čeka strojovođu koji mu je "ubio dva brata"!!? Njegova dva brata poginula su u nesreći na ŽCPR, u fići, bila je nedjelja ujutro i vraćali su se sa zabave...pijani podletjeli pod vlak. U fići ih je bilo četvoro...neki od njih milicajci... a dvoje poginulo u naletu vlaka...Dva brata, a treći je valjda ostao da se osveti strojovođi?

 

Zbog takvih stvari nije uputno objavljivati ime i prezime strojovođa koji su sudjelovali u nesrećama.


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toga je trebalo odmah preventivno zbajbokirat na jedno pet godina da se ohladi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

15.1.2014. u 12.55 na dionici Kloštar-Bjelovar, na ŽCP-u km 33+782(PZ), vlak 988, DMG 7 121-119/120, strojovođa V. N. HŽ P. Prijevoz, okrznuo traktor sa prikolicom NN vozača. Isti se udaljio sa mjesta događaja. Očevid PP Bjelovar. Ozlijeđenih i usmrćenih nema. Zakašnjen: 988 +19'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U naletu vlaka kod željezničke postaje Borongaj u Zagrebu koji se dogodio u subotu u 22.28 sati smrtno je stradala muška osoba kojoj policija još uvijek pokušava utvrditi identitet.

Iako je D. I. (43), strojovođa vlaka koji prometuje na relaciji Harmica - Dugo Selo, primjetio kako na pruzi netko stoji i počeo naglo kočiti, vlak se ipak nije uspio zaustaviti prije nego je udario u muškarca. Prema neslužbenim informacijama vjerojatno se radi o samoubojstvu. Željeznički promet zbog ove nesreće odvijao se otežano od 22.30 sati u subotu do 3 sata u nedjelju.

 

http://www.vecernji.hr/crna-kronika/vlak-usmrtio-muskarca-u-blizini-borongaja-915954


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Željezničke postaje Borongaj? Koja je to? Valjda Maksimir...

 

Strašno u svakom pogledu. Počivao čovjek u miru.


Tramina inter urbibus et tramina viarum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Željezničke postaje Borongaj? Koja je to? Valjda Maksimir...

 

...

 

Kolodvor Zagreb Borongaj. Vis-a-vis ulaza u Kaufland.

Maksimir je stajalište ... a "postaja" je samo jedna od ostavština tuđmanizacije.

 

Strašno u svakom pogledu. ...

 

 

A je ... makar je uobičajenija reakcija slijeganje ramenima (sam je pao - sam se ubio).

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

18.1.2014. u 22:28 na dionici Zagreb Borongaj - Zagreb Glavni kolodvor, u km 428+900, vlak 8095, EMG 6 111-004, str. I. D. pregazio nepoznatu osobu. Uviđaj pp Dubrava do 3:05, pranje kolosijeka po vatrogascima, lijevi kolosjek otvoren u 3:27. Vlak 8095 otkazan Zr - Du, zakasnio vlak 2113 +3'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 i pol sata zatvorena pruga zbog pregazenja.Nekad bi za toliko vreme stala zeljeznica u pola Evrope...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

, pranje kolosijeka po vatrogascima, lijevi kolosjek otvoren u 3:27. Vlak 8095 otkazan Zr - Du, zakasnio vlak 2113 +3'.

Kako to da su prali? Kod nas nema nitko da se bavi čišćenjem lokomotiva nakon toga. Prije par godina vlak 296 (sada vlak 498), Lisinski u Podsused Stajalištu je pogazio nekoga. Lokomotiva je defektirala. Po dolazu u ZGK u ložionici su mačke jele dijelove tijela koji su visili ispod. Da ne pričam ovi iz pogrebnog što skupljaju pregažene i ubijene. Vjerovatno je sada bolje. Negdje krajem sedamdesetih sam radio noćnu. Vlak je pogazio nekog što je prelazio prugu u kolodvoru. Bilo je oko 20-21 sat. Kada su došli sa limenim sandukom po dijelove tijela nisu imali nikakvu rasvjetu. Sa njima je išao telegrafista (N.B.) sa željezničkom lampom im svjetlio. Nisu imali ni rukavice. Nas u kolodvoru su tražili imamo li kakve. Naravno da nemamo. Onda su tražili kakvu najlonsku vrećicu. Nismo ni to imali. Na kraju su našli nekakve vrećice uz prugu i sa time sakupljali dijelove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon automobilskih nesreća ustaljena je praksa da vatrogasci peru kolnik poslije završenog očevida. Da li se to naplaćuje i kome, nije mi poznato.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako to da su prali? ...

 

Pitaš mene il retorički ...?

Do prije koju godinu, cajci nisu razlikovali skretnicu od mosta - a sad, evo ih svako malo na presjeku skretnice ... :ne zna:

Tak su valjda i vatrogasci upali u priču ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pitaš mene il retorički ...?

Do prije koju godinu, cajci nisu razlikovali skretnicu od mosta - a sad, evo ih svako malo na presjeku skretnice ... :ne zna:

Tak su valjda i vatrogasci upali u priču ...

Ne pitam retorički. Bilo tko ako ima informaciju. Znam da u slučaju naleta na kakvu krupnu stoku nema tko maknuti lešinu. Prije nekoliko godina je nagdje u nedelju ujutro na potezu izmađu Siska i Lekenika Mađar naletio na konja (zaboravio sam točno). Konj je crknuo a Mađar defektirao. I bilo je to dosta zatvoreno za promet. Nema nitko zadužen za to niti znaju tko se bavi time. Veterinari ne znaju ništa ili se ne javljaju u nedelju. Na kraju je otišla manevra iz Siska. Mislim da su nekako svezali tu lešinu i samo maknuli uz prugu. Sad to više nije moguće napravit nakon podijele HŽ-ai. O mogućoj zarazi nećemo govoriti. O policiji na uviđaju radi presjeka skretnice ili iskliznuća (ne mislim odje na velike udese) itd. je bedasto. Netko je to vjerovatno tražio radi zakona. Znam da se traži policijski zapisnik radi razbijenih stakala, kamenovanja, izbacivanja vatrogasnih aparata, strganih branika itd. Sve se to traži radi osiguranja. Ne prizna se šteta bez policijskog zapisnika. Možda i ti presjeci skretnica imaju vezu sa osiguranjem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je ovo jedan mali OT što ću napisati? Bivša JNA je imala svojih ljudi koji su se bavili željeznicom. Bio je to dosta dobar kadar. Znali su neke stvari i bolje od nekih željezničara. Priča mi jedan ložač: Vozili smo vojni transport kroz Glavni kolodvor. Vlak i je i nije bio teži ili je ugalj lošiji ili je pruga masna (kiša ili snijeg) itd. Idemo od Borongaja i vojni predstavnik na lokomotivi kaže: Ako nam ne da prolaz kroz Glavni nećemo izvući vlak u Zapadni. Morat će nas kasnije pogurati manevra. I stvarno je bilo tako. A nekad u Glavnom uz onoliki rad još naći slobodnu manevru da gura nepredviđeno teretni vlak? Kod današnje HV sigurno nema takvih ljudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je ovo jedan mali OT što ću napisati? Bivša JNA je imala svojih ljudi koji su se bavili željeznicom. Bio je to dosta dobar kadar. Znali su neke stvari i bolje od nekih željezničara. Priča mi jedan ložač: Vozili smo vojni transport kroz Glavni kolodvor. Vlak i je i nije bio teži ili je ugalj lošiji ili je pruga masna (kiša ili snijeg) itd. Idemo od Borongaja i vojni predstavnik na lokomotivi kaže: Ako nam ne da prolaz kroz Glavni nećemo izvući vlak u Zapadni. Morat će nas kasnije pogurati manevra. I stvarno je bilo tako. A nekad u Glavnom uz onoliki rad još naći slobodnu manevru da gura nepredviđeno teretni vlak? Kod današnje HV sigurno nema takvih ljudi.

Današnja HV rijetko i koristi željeznički prijevoz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su vatrogasci prali onda su prali samo kolosijek. Lokomotiva/vlak se ne smije prati jer ide na kanal (depo) radi vještačenja i snimanja tragova. I kad su vatroprasci prali kolosjek trebalo je isključiti napon iznad kolosjeka, svih 25 kV.


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepoznati muškarac poginuo pod vlakom

 

Nepoznata muška osoba poginula je u petak u jutarnjim satima između kolodvora Zagreb Zapadni kolodvor i Podsused.

 

U petak u 9.34 sati između kolodvora Zagreb Zapadni kolodvor i Podsused pod vlakom broj 3007 koji prometuje na relaciji Kotoriba - Zagreb, poginula je nepoznata muška osoba.

Očevid obavljaju policijski službenici PU zagrebačke.

 

Do okončanja očevida promet na toj dionici teče jednim kolosijekom te su zbog toga moguća određena kašnjenja u zagrebačkom željezničkom čvorištu, izvijestili su HŽ Infrastrukture.

 

I.La./ MediaServis
24.01.2014.

Share this post


Link to post
Share on other sites

28.1.2014.

 

U 11:33 na dionici Roč - Lupoglav na ŽCP u km 46+059 osiguran cestovnim signalnim znacima, pod vlak 70205, TMD, podletjelo cestovno vozilo PU-XXXXX, vozač L. M. Ozlijeđenih i usmrćenih nema, uviđaj PP Buzet do 12:42. Zakasnio vlak 70205 +69'.

 

U 14:45 na dionici Benkovac - Kistanje na ŽCP u km 55+946 osiguran cestovnim signalnim znacim, u vlak 61170, prvi vagon, udarilo cestovno vozilo ZD-XXXXX, ozljeđenih i usmrčenih nema. Uviđaj PP Benkovac do 15:40. Zakasnio vlak 61170 +55'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

31.1.2014. u 11:52 na dionici Majur-Volinja, vlak 45160 u km 1+933 udario konja sa NN jahačem, koji je uspio iskočiti sa konja i nije ozlijeđen. Očevid PP Sunja. Pruga zatvorena do 13:57. Zakašnjen: 45160 +122'.

 

? il ne štima dionica - ili stacionaža!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A konj? :sad:

 

Kaj se stacionaže tiče, moguće je da fali jedna znamenka. Majur-Volinja je od 11+643 do 19+746


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A konj? :sad:

 

...

 

A kaj briga prometnike ... za tam nekog konja ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A kaj briga prometnike ... za tam nekog konja ...

 

Ma to sam više retorički pital. Mogu misliti da se nije dobro provel.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ma to sam više retorički pital. Mogu misliti da se nije dobro provel.

 

Mene zanima sasvim neretorički, pa da se radi i o vrapcu.

No izgleda da bu još puno godina prošlo dok takvi podaci postanu sasvim normalni, a nezamislivo njihovo izostavljanje.

Balkan, šta'š ... :oz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...