Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Adam

Infrastrukturna svaštara

Recommended Posts

Na istočnom izlazu iz Sesveta točnije kod sajmišta ili PP-Maksimir nema rampe niti je ikada tamo bila, prijelaz je osiguran sa svjetlosnim signalima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na istočnom izlazu iz Sesveta točnije kod sajmišta ili PP-Maksimir nema rampe niti je ikada tamo bila, prijelaz je osiguran sa svjetlosnim signalima!

Da. U pravu si.

Samo, eto, iz mog zadnjeg posta izbaci rampu i ubaci svjetlosnu i zvučnu signalizaciju. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispravak na moj i Tonijev post.. ŽCPR se na nalazi unutar kolodvorskog područja prije izlaznih signala, tako da se ne nalazi u putu pretrčavanja nego u putu vožnje, po primanju vlaka i razrješavanju puta vožnje signalizacija se gasi sve do ponovnog postavljanja puta vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ŽCPR se na nalazi unutar kolodvorskog područja prije izlaznih signala, tako da se ne nalazi u putu pretrčavanja nego u putu vožnje

 

Izlazni signal sa šestog kolosijeka je ugrađen prije prijelaza tako da se on ipak nalazi u putu proklizavanja vlaka koji dolazi na taj kolosijek i ima zaustavljanje. A opet samim time nalazi se i u putu vožnje toga vlaka :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Gorici je ZCPR iza izlaznih signala ali ne ulazi u put proklizavanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što sam danas doživio? Bio sam na jednom sprovodu na Brdovcu. Groblje je odmah iz putnog prijelaza nekoliko desetina metara, uglavnom je manje od 100m. Kad sam išao na sprovod prešli smo autom preko PP uredno i nije bio uključen. Kad sam se vraćao na stajalištu Brdovec zaustavio se vlak za pravac S.Marof. Prijelaz se uredno zatvorio i radio. Kad vidim ispred da auti prelaze preko crvenog svijetla. Primaknemo se bliže kad policajac leđima okrenut vlaku regulira promet i sa loparićem stop vozače propušta preko prijelaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što sam danas doživio? Bio sam na jednom sprovodu na Brdovcu. Groblje je odmah iz putnog prijelaza nekoliko desetina metara, uglavnom je manje od 100m. Kad sam išao na sprovod prešli smo autom preko PP uredno i nije bio uključen. Kad sam se vraćao na stajalištu Brdovec zaustavio se vlak za pravac S.Marof. Prijelaz se uredno zatvorio i radio. Kad vidim ispred da auti prelaze preko crvenog svijetla. Primaknemo se bliže kad policajac leđima okrenut vlaku regulira promet i sa loparićem stop vozače propušta preko prijelaza.

U Dalmaciji skoro pa uvijek se prisilno zaustavlja promet zbog pireva, doduse na cestovnim krizanjima. Da ima prometa po prugama zaustvaljali bi se vlakovi samo tako.

mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slučaju policajac je za kaznenu prijavu


mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako. Ista stvar je i sa kolodvorskim prijelazom “B2” u Dugom Selu (ŽCP na zapadnoj strani kolodvora). “B2” zna biti spušten i po 15 minuta, što unosi veliku nervozu kod vozača cestovnih vozila. Ali neće još dugo, gradi se nadvožnjak koji će ga zamijeniti. ;)

Stvarno se gradi nadvoznjak ili se salis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno se gradi, u sklopu rekonstrukcije pruge Dugo Selo - Križevci! U sklopu te rekonstrukcije ukidaju se i deniveliraju svi ŽCP-ovi na području Dugog Sela. A taj zapadni nadvožnjak će se na glavnu cestu spajati kod Lidla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što sam danas doživio? Bio sam na jednom sprovodu na Brdovcu. Groblje je odmah iz putnog prijelaza nekoliko desetina metara, uglavnom je manje od 100m. Kad sam išao na sprovod prešli smo autom preko PP uredno i nije bio uključen. Kad sam se vraćao na stajalištu Brdovec zaustavio se vlak za pravac S.Marof. Prijelaz se uredno zatvorio i radio. Kad vidim ispred da auti prelaze preko crvenog svijetla. Primaknemo se bliže kad policajac leđima okrenut vlaku regulira promet i sa loparićem stop vozače propušta preko prijelaza.

Ozbiljno???? 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️


slika013jg2am4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me nešto vezano za ograničene brzine na potezu Borongaj-Sesvete (vmax 140) i Resnik-Sesvete (vmax 100). Znam da ona sesvetska krivina nikad nije bila projektirana za više od 100 km/h (ili 120-130,ne sjećam se točno podatka), ali, kako to da su table za početak ograničenja od strane Borongaja, prema Sesvetama, daleko prije početka krivine, čak i puno prije pješačkog prijelaza, a u smjeru Borongaja vlak isto počne ubrzavati tek kad se malo udalji od krivine (nisam vidio gdje su table za kraj ograničenja). Dok na potezu Sesvete-Resnik ista ograničenja počinju i završavaju na samom ulazu/izlazu iz Sesveta, prije krivine, prema Resniku. I vlakovi na tom potezu, tehnički gledano, mogu ići kroz krivinu sa Vmax za taj potez, dok god će uspješno ući u kolodvor sa ograničenom brzinom. A vlakovi od Borongaja "povuku" 60 km/h puno prije ulaska u kolodvor.

I ima li nade da jednog dana u skorijoj budućnosti vlakovi prometuju u pravac kroz Sesvete sa (puno) više od 60 km/h (recimo 100 ili 120)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me nešto vezano za ograničene brzine na potezu Borongaj-Sesvete (vmax 140) i Resnik-Sesvete (vmax 100). Znam da ona sesvetska krivina nikad nije bila projektirana za više od 100 km/h (ili 120-130,ne sjećam se točno podatka), ali, kako to da su table za početak ograničenja od strane Borongaja, prema Sesvetama, daleko prije početka krivine, čak i puno prije pješačkog prijelaza, a u smjeru Borongaja vlak isto počne ubrzavati tek kad se malo udalji od krivine (nisam vidio gdje su table za kraj ograničenja). Dok na potezu Sesvete-Resnik ista ograničenja počinju i završavaju na samom ulazu/izlazu iz Sesveta, prije krivine, prema Resniku. I vlakovi na tom potezu, tehnički gledano, mogu ići kroz krivinu sa Vmax za taj potez, dok god će uspješno ući u kolodvor sa ograničenom brzinom. A vlakovi od Borongaja "povuku" 60 km/h puno prije ulaska u kolodvor.

...

 

Zbog vidljivosti ulaznih signala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zbog vidljivosti ulaznih signala.

Ne znam baš da to ima veze s tim pošto se Sesvetski ulazni signal od predsignala (a i prije) jasno vidi sa Borongajskog kolosijeka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam baš da to ima veze s tim pošto se Sesvetski ulazni signal od predsignala (a i prije) jasno vidi sa Borongajskog kolosijeka.

 

Već sam pisal o tome, prvo je bila lagana vožnja, zatim ograničena brzina, pa su odmaknuli ulazni signal prema Borongaju - razlog je desna krivina i preklapanje ulaznih signala s usporednih pruga. Ne znam kakva je sad točno situacija, al pretpostavljam da je i dalje moguće preklapanje (odnosno zamjena jednog za drugi signal) kod ulaza iz Borongaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li vec ima u Hr na ovaj nacin ugradjenih skretnica na ind kolosjecima poput ovih na Brajdici?

Vjerovatno ne vidim siru sliku, ali zasto uopce betonirati podlogu ako ce postojati prepreke u vidu skretnickih likova, rupa i sl. (mozda eventualno za koristenje cestovno-tracnickih manevarskih vozila)...

ffRhDRL.jpg.55947ec0221db8cc4c18c49b84c65af9.jpg

(foto: skyscrapercity.com,  grobo)

 


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...