Jump to content
zeljeznice.net
Adam

Infrastrukturna svaštara

Recommended Posts

Aha, sada sam shvatio što je DB htio reći :oops:. Al u biti, na mostu je dobro postavljena pruga, što se tiče samog mosta.


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, sada sam shvatio što je DB htio reći :oops:. Al u biti, na mostu je dobro postavljena pruga, što se tiče samog mosta.

 

Pa da su tak nekaj fulali, onda bi bilo :kul


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ionako taj vijadukt/most ne izgleda u najboljem stanju, pretpostavljam da bi se morao malo "sredjivati" prije nego sto bi se stavljao drugi kolosijek.


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ionako taj vijadukt/most ne izgleda u najboljem stanju, pretpostavljam da bi se morao malo "sredjivati" prije nego sto bi se stavljao drugi kolosijek.

 

Po čemu to zaključuješ? Meni onak na prvu zgleda čist fajn. Jedino je ograda malo krivudava...


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumnjam da je u lošem stanju ako vlakovi preko njega praše 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam Izvješće o Mreži 2014. sa stranica HŽ Infrastrukture, i na 190. stranici piše da je maksimalna brzina između Zdenčine i Jastrebarskog za obične vlakove 140 km/h, a za nagibne vlakove 70 km/h. To je tipfeler, jel? Nagibni ni u kojem slučaju ne bi trebali voziti sporije od običnih?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam Izvješće o Mreži 2014. sa stranica HŽ Infrastrukture, i na 190. stranici piše da je maksimalna brzina između Zdenčine i Jastrebarskog za obične vlakove 140 km/h, a za nagibne vlakove 70 km/h. To je tipfeler, jel? Nagibni ni u kojem slučaju ne bi trebali voziti sporije od običnih?

 

Već sam objasnil-riječ je o nagibnima s uključenom nagibnom tehnologijom-jer još nije prošel mjerni vlak za nagibne parametre!

 

Nagibni s isključenom nagibnom tehnologijom mogu voziti 140, jer su onda ko i svaki drugi vlak.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest da je most građen tako da svaki stup ima dva manja stupa, no dali ovakvo opterećenje na samo jednoj strani mosta može uzrokovati probleme na mostu?


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest da je most građen tako da svaki stup ima dva manja stupa, no dali ovakvo opterećenje na samo jednoj strani mosta može uzrokovati probleme na mostu?

 

Ne, ako je most dobro temeljen.

 

Pa valjda su to predvidjeli u sklopu fazne izgradnje, ne?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, no svakom mostu stupovi kroz vrijeme i opterećenje ''slabe''. Vjerojatno su ovi manji stupovi (koji čine veći) s sjeverne strane u lošijem stanju jer se na nih prenosi većina težine (velik dio i čini sama konstrukcija koja nije postavljena sa druge strane).


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, no svakom mostu stupovi kroz vrijeme i opterećenje ''slabe''. Vjerojatno su ovi manji stupovi (koji čine veći) s sjeverne strane u lošijem stanju jer se na nih prenosi većina težine (velik dio i čini sama konstrukcija koja nije postavljena sa druge strane).

 

Jesi ti građevina(ra)c ili to pričaš tak bezveze? Jer su ti konstatacije malo krive.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam građevinac, no mislim da je vjerojatno tako. Svaka izgrađena struktura kroz vrijeme i pritisak gubi svoja prvotna svojstva. A ako par desetaka godina vlak prolazi samo sa te strane, mislim da su ti stupovi onda u ''lošijem'' stanju.

most.png


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam građevinac, no vjerojatno je tako. Svaka izgrađena struktura kroz vrijeme i pritisak gubi svoja prvotna svojstva. A ako par desetaka godina vlak prolazi samo sa te strane, mislim da su ti stupovi onda u ''lošijem'' stanju.

most.png

Ne hodaju stvari tako... opterecenje se dijeli na oba stupa.

Ne zamaraj se sa time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je na sredini bi se dijelilo ravnomjerno na oba stupa. No ovako ovi stupovi podnose veći pritisak. No ja sam stvarno laik i gledam ovo samo logički, bez ikakvih izračina itd...


Prva modernizirana katica 318 i ujedno prva modernizirana s kojom sam se ja vozio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne hodaju stvari tako... opterecenje se dijeli na oba stupa.

Ne zamaraj se sa time.

Osim toga, ne uništava beton zamor materijala koliko atmosferske prilike i korozija armature.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam građevinac, no mislim da je vjerojatno tako. Svaka izgrađena struktura kroz vrijeme i pritisak gubi svoja prvotna svojstva. A ako par desetaka godina vlak prolazi samo sa te strane, mislim da su ti stupovi onda u ''lošijem'' stanju.

most.png

 

Pa nesimetrično opterećenje svakako može pridonijeti nekim nesimetričnim deformacijama ... koja se, obzirom na okolnosti, mjere u mikronima. Postojeće stanje je sasvim sigurno predviđeno projektom i proračunato na dulji rok.

Osim toga, nastavak gradnje svakako traži prethodnu analizu stanja i eventualne mjere sanacije. :kul2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaj se tiče mosta on bi se lako prilagodio kod izgradnje drugog kolosijeka da oba budu u pravcu sa prilaznom prugom .Ako pogledate sadašnji kolosijek iz pravca Remetinca bi trebao prolaziti novim dijelom mosta i bio bi skoro u idealnoj ravnini a tako i onaj iz Leskovca sam je ako pogledate problem sa nadvožnjakom preko obilaznice.On je za novi kolosijek predviđen sa lijeve strane gledano prema Leskovcu.Kak ste naveli prema Karlovcu je predviđen desni novi kolosijek na podvožnjaku ispod AC.Stanje mosta je da su grede iznad stupova na krajevima dobro popucale - mislim dvije koje nose stupove kontaktne mreže.Na tom mostu se od izgradnje ništa nije radilo osim remonta kol rešetke mislim 2003.


Mile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaj se tiče mosta on bi se lako prilagodio kod izgradnje drugog kolosijeka da oba budu u pravcu sa prilaznom prugom .Ako pogledate sadašnji kolosijek iz pravca Remetinca bi trebao prolaziti novim dijelom mosta i bio bi skoro u idealnoj ravnini a tako i onaj iz Leskovca sam je ako pogledate problem sa nadvožnjakom preko obilaznice.On je za novi kolosijek predviđen sa lijeve strane gledano prema Leskovcu.Kak ste naveli prema Karlovcu je predviđen desni novi kolosijek na podvožnjaku ispod AC.Stanje mosta je da su grede iznad stupova na krajevima dobro popucale - mislim dvije koje nose stupove kontaktne mreže.Na tom mostu se od izgradnje ništa nije radilo osim remonta kol rešetke mislim 2003.

 

Ne bi.

 

Os cijelog mosta je točno po sredini sadašnje pruge. Da se sadašnji kolosijek prebaci na drugu stranu mosta opet bi bil pomak od pol širine.

 

Nadvožnjak preko autoceste je kak spada. Novi kolosijek se dodaje s južne strane do Hrv. Leskovca. Poslije Leskovca ide devijacija. Al zbog tog fušanog mosta budu 3 devijacije umjesto jedne. Nije to strašna stvar, jer je riječ o vrlo velikim radijusima. Al moglo se je i bez njih.

 

Ak je tak, onda bu ga trebalo sanirati u skorije vrijeme.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nesimetrično opterećenje svakako može pridonijeti nekim nesimetričnim deformacijama ... koja se, obzirom na okolnosti, mjere u mikronima. Postojeće stanje je sasvim sigurno predviđeno projektom i proračunato na dulji rok.

Osim toga, nastavak gradnje svakako traži prethodnu analizu stanja i eventualne mjere sanacije. :kul2

Ali i inače se projektira na najnepovolnije scenarije uz velike faktore sigurnosti. Tako da konstantno asimetrično opterećenje nije problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak je. Kod ovakve konstrukcije su zapravo najproblematičnije uzdužne sile koje se javljaju prilikom kočenja vlaka.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kak se zovu likovi koji, recimo, na glavnom kolodvoru razmjenjuju neke papire sa strojovođama i zapisuju nekaj u tekicu?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kak se zovu likovi koji, recimo, na glavnom kolodvoru razmjenjuju neke papire sa strojovođama i zapisuju nekaj u tekicu?

 

Pero, Marko, Pišta, Joža, Ivek, Bajro ... :kul2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pero, Marko, Pišta, Joža, Ivek, Bajro ... :kul2

 

Dobra, dobra.. :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...