Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Evo je još u muzeju u nedelju u 5h pre odlazka za Ilirsku Bistricu

20120318_010.jpg

 

20120318_015.jpg

 

20120318_022.jpg

 

20120318_024.jpg

 

20120318_026.jpg


Goran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijep pozdrav poznavateljima željeznice. :)

 

Tamo negdje oko 1966 i kasnije, dok sam živio na riječkom Zametu, a prije pojave ASEA "žutki", viđao sam kako te neke smeđe električne lokomotive vuku vlakove prema Sloveniji. Dakle, bile su potpuno smeđe s "nosom" na obje strane. Zna li netko o kojim se to lokomotivama radilo? Pozdrav i hvala unaprijed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijep pozdrav poznavateljima željeznice. :)

 

Tamo negdje oko 1966 i kasnije, dok sam živio na riječkom Zametu, a prije pojave ASEA "žutki", viđao sam kako te neke smeđe električne lokomotive vuku vlakove prema Sloveniji. Dakle, bile su potpuno smeđe s "nosom" na obje strane. Zna li netko o kojim se to lokomotivama radilo? Pozdrav i hvala unaprijed.

to je mozda bila lokomotiva JŽ 361

CD_Moste-electric_locomotive_JZ_361-001-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovakva? ...

 

e6260710.jpg

 

JŽ 361 xxx


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo takva. :eek: I zanimljivo da je ova fotka snimljena upravo na mjestu gdje sam se nagledao vlakova jer sam 10 godina radio u ovoj Končarevoj zgradi iza lokomotive. Između ostalog, tu sam povremeno radio u alatnici na repariranju statora elektromotora "žutki".

 

Hvala Stanley na preusmjeravanju mog posta na pravu temu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cabarabdic: Tamo negdje oko 1966 i kasnije, dok sam živio na riječkom Zametu, a prije pojave ASEA "žutki", viđao sam kako te neke smeđe električne lokomotive vuku vlakove prema Sloveniji. Dakle, bile su potpuno smeđe s "nosom" na obje strane.


lokführer:

Ovakva? ...

e6260710.jpg

JŽ 361 xxx


 

Lako je moguće da je cabarabdic viđao ovakve (smeđe), no na slici nije lokomotiva JŽ nego FS E 626-072, Zbog kašnjenja isporuke JŽ 362 iznajmljeno je 5 talijanskih lokomotiva koje su kod nas trčale od maja 1960. do aprila 1961. Naše lokomotive nisu bile smeđe nego više maslinaste (»senfaste«).

Share this post


Link to post
Share on other sites

... na slici nije lokomotiva JŽ nego FS E 626-072 ...

Mea culpa ... u žaru borbe svašta se previdi! Točno, na fotografiji je talijanska a ne JŽ lokomotiva


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Naše lokomotive nisu bile smeđe ...

Znate mene, nevjerni Toma uvijek i forever, išao ja tražit po netu (a zna se kako se na netu svašta nađe samo treba znat tražit!) pa sam tako i našao ...

 

JZ361-201_iTreni2512003_resize_zps60ee14

 

... lijepo se vidi da je lokomotiva "talijanski smeđa"

 

(fotku sam našao na malimželjeznicama a otkud njima neznam)


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da bi ovo bilo za Pfaffof podforum ali stavit ću ovdje (nažalost bolje od ovoga nemože jer sam ja dobio takve skenove)...

 

SAM_0833_zps5edd8c90.jpg

 

SAM_0831_zpsbdc13e5a.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se referiramo na podatke sa RFE-a ...

 

... Nakon primirja sklopljenog s Italijom 10. veljaèe 1947.godine u Divači (Slovenija) je u prosincu 1948. i siječnju 1949. godine preuzeto 16 elektrolokomotiva serije FS E 626. ... Serija tih prvih lokomotiva promijenjena je 1957. godine u seriju JŽ E 61, a 4. svibnja 1962. godine u seriju JŽ 361.

...

(bold & italic by lokführer)

... to bi moglo svakao bit do '57.

 

Al' gledam staničnu zgradu koja se bitnije nije promjenila ni do današnjih dana.


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Kad bi ovo bilo? Pedesete?

 

Pa ta lokomotiva ima talijansku oznaku E626.....to mora biti za vrijeme kad je to bilo pod Italijom....ili ne....(?)

Velimir

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pa ta lokomotiva ima talijansku oznaku E626.....to mora biti za vrijeme kad je to bilo pod Italijom....ili ne....(?)

Velimir

Nije to snimljeno pod Italijom nego su te lokomotive došle kao pomoć dok ne dođu prve žutke i imale su talijansko označavanje


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pa ta lokomotiva ima talijansku oznaku E626.....to mora biti za vrijeme kad je to bilo pod Italijom....ili ne....(?)

Velimir

 

V ozadju se vidi napis Šapjane, tako da je po vojni, drugače bi bilo napisano Sappiane ;)

 

Nije to snimljeno pod Italijom nego su te lokomotive došle kao pomoć dok ne dođu prve žutke i imale su talijansko označavanje

To je JŽ 361-107...in to ravno Marijan...glede na oznake pred letom 1957...

http://www.pospichal.net/lokstatistik/21621-jz361.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobio privatnim kanalima prije par godina ... snimljena sa bivše pasarele na Brajdi u Rijeci (iza vagona danas je vrlo frekventno parkiralište)

 

scanim10.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobio privatnim kanalima prije par godina ... snimljena sa bivše pasarele na Brajdi u Rijeci (iza vagona danas je vrlo frekventno parkiralište)

 

Ovdje mi je zanimljivije od električne lokomotive nešto drugo: zatvoreni teretni vagon; pa ne zbog visoko postavljene kućice za kočničara (to je 50-ih godina bilo nešto uobičajeno). Ono ćega se ne sjećam da sam ikada vidio je dužina vagona i 3 osovine.

Zaključak: ili sam bio premalen da bih to registrirao ili je takav vagon predstavljao rjetkost na rječkom području; najvjerojatnije oboje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam tu fotku gledao i gledao i do sad nisam primjetio taj vagon sa 3 osovine (ali sam zato primjetio parkiralište iza :lool )


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovdje mi je zanimljivije od električne lokomotive nešto drugo: zatvoreni teretni vagon; pa ne zbog visoko postavljene kućice za kočničara (to je 50-ih godina bilo nešto uobičajeno). Ono ćega se ne sjećam da sam ikada vidio je dužina vagona i 3 osovine.

Zaključak: ili sam bio premalen da bih to registrirao ili je takav vagon predstavljao rjetkost na rječkom području; najvjerojatnije oboje!

Ja se sjećam uskotračnog vagona sa 3 osovine. Puno ih je bilo sve do ukidanja pruga. I normalnotračnih vagona je bilo dosta.sa 3 osovine. Negdje kraj pedesetih početak šezdesetih su skoro svi otpisani. Jedanput davno sam razgovarao sa jednim nadzornikom pregledača vagona koji mi je rekao da se išlo na eliminaciju tih vagona jer su bili problematični. Dosta je bilo iskakanja. U Njemačkoj su se dugo zadržali. U drugoj polovini devedesetih godina jedan vlak humanitarne pomoći išao je željeznicama u BiH. Vlak se sastojao od nekoliko ruskih dizelelktričnih i njemačkih dizelhidrauličnih lokomotiva (bivši DR) i vagona. Bilo je dosta vagona sa 3 osovine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobio privatnim kanalima prije par godina ... snimljena sa bivše pasarele na Brajdi u Rijeci (iza vagona danas je vrlo frekventno parkiralište)

 

Hvala na fotki! Odlicno se vidi krovna oprema, sto je zanimljivo!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hvala na fotki! ...

... poslao sam Ti original koji je malo veći nego ovo na forumu!


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...