Brunoh Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Jednog lijepog rujanskog dana, zajedno sa forumašem Adamom, odlučio sam obići biciklom prugu od Krapine preko tunela Lupinjak do slovenskog Rogateca. Kako se na sva zvona najavljuje remont ove zapuštene pruge, bio je red vidjeti trenutno stanje. Evo kratkog putopisa: Karta za početak. Nije detaljna, ali služi svrsi. Teretni vlak 65770 u Lepoglavi. Prvi od hrpe vlakova danas. Vlak 3509 u Golubovcu. Preko veterničkih gorica nastavljamo put vlastitim pogonom. Preko Radoboja dolazimo na Trški vrh, nadomak Krapine. Panorama Krapine Pust kolodvor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted September 29, 2013 Author Share Posted September 29, 2013 Vlak 3124 u Krapini. Zašto remontom nisu nadvisili krivine? Mjesto Dolići, stajalište Doliće?? Sjeverni portal tunela Žutnica. Vlak 3123 polazi prema Zaboku iz Đurmanca Starinski detalj sa đurmanskog kolodvora Pruga u smjeru Slovenije kamo vlakovi još ne voze.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted September 29, 2013 Author Share Posted September 29, 2013 Kolosijek bez vlakova. Prijelazi su dobro obilježeni unatoč neopasnosti. Dokaz da se pruga šiša. I još jedan dokaz da ovdje nešto vozi, nakon dugo godina.. Malo šepavi prag. Neće ova reklama još dugo, budući da ulazi u vidno polje.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted September 29, 2013 Author Share Posted September 29, 2013 Čišćenje pruge je došlo do ovog mostića. Razlog se navodi, odron kamenja na prugu u toj šikari. Dalje se mora ručno kad se nabruse noževi, mačete, sekire i motorke u Zaboku.. Prelazimo na drugu stranu.. Ovdje se čisti strojem.. Stajalište Hromec dugo nije vidjelo željeznog kotača.. Bolje rečeno, drvarnica Hromec.. Nastavljamo put dalje.. Bilo bi dobro, ako netko zna da napiše datume kada su zadnji vlakaovi prometovali do Hromeca, i od Hromeca prema Sloveniji. Pruga prema tunelu postaje sve zaraslija.. (pogled prema Hromecu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted September 29, 2013 Author Share Posted September 29, 2013 Polako treba napinjati oko da se skuži gdje je trasa.. Kad sam se probijao do portala tunela, sjetio sam se Seabrala kad se je probijao kroz šikaru po petrinjskoj pruzi.. Jako nezgodno. Iz tunela je izlazio iznenađujuće osvježavajući zrak. Odlazimo na drugu stranu. Za čudo, ovdje nešto vozi.. To gljivar koristi ovaj vagončić? Nedaleko tunela, nalaze se i ovi kontejner vagoni.. A za što? [/url] Nezaključan vagončić.. Gibanje nam je bilo omejeno, pa se nismo previše zadržavali ovdje.. (nastavak slijedi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Stajalište Hromec dugo nije vidjelo željeznog kotača.. http://img51.imageshack.us/img51/6666/p25q.jpg Odličan ulov ... napokon ponovno jedno tračničko vozilo u Hrom(e)cu ! Kad sam se probijao do portala tunela, sjetio sam se Seabrala kad se je probijao kroz šikaru po petrinjskoj pruzi.. Jako nezgodno. Ma da ... nezgodne su te šikare ako uletiš u njih nepripremljen i nenaoružan. I k tome još budeš i dovoljno trvrdoglav Kad sam prije par godina bio na cipelcugu prugom Rogatec-Đurmanec, nije bila toliko zarasla. Fakat je krajnje vrijeme da ju opet lijepo srede. Odličan je prvi dio putopisa .... nestrpljivo čekamo nastavak ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Bravo za obilazak, da iz prve ruke vidimo kako napreduju radovi. Također nestrpljivo čekam nastavak. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Ma da ... nezgodne su te šikare ako uletiš u njih nepripremljen i nenaoružan. I k tome još budeš i dovoljno trvrdoglav Kad sam prije par godina bio na cipelcugu prugom Rogatec-Đurmanec, nije bila toliko zarasla. Fakat je krajnje vrijeme da ju opet lijepo srede. Odličan je prvi dio putopisa .... nestrpljivo čekamo nastavak ! Svaka čast Bruniju i tebi, ja se nisam imal vupeša probijati do portala Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Vidim da se može komentirati i prije najavljenog nastavka (Stanley takve ubija na mjestu) pa da se i ja pridružim pohvalama. Lijepo je vidjeti i pročitati da još ima 4umaša voljnih potruditi se da naprave zanimljiv prikaz. Nestrpljivo itd., itd.... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Vidim da se može komentirati i prije najavljenog nastavka (Stanley takve ubija na mjestu) pa da se i ja pridružim pohvalama. Lijepo je vidjeti i pročitati da još ima 4umaša voljnih potruditi se da naprave zanimljiv prikaz. A jesam ih postrijeljao da im se broja ne zna. Pratim ovaj putopis, vidim da je zanimljiv i čekam nastavak pa da onda uputim komplimente. Za početak skidam kapu na ideji za biciklističku turu kroz zagorske brege (ja bi riknuo na prvom usponu). Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 A jesam ih postrijeljao da im se broja ne zna. Pratim ovaj putopis, vidim da je zanimljiv i čekam nastavak pa da onda uputim komplimente. Za početak skidam kapu na ideji za biciklističku turu kroz zagorske brege (ja bi riknuo na prvom usponu). Istini za volju, uspon prema od Golubovca prema Krapini i natrag pokazao se manje zahtjevnim nego što sam očekivao. NIje bilo previše teško, unatoč tome što su mi noge bile dobrano istrošene španciranjem po Bad Gleichenbergu i Feldbachu dan ranije (opisano u zasebnom putopisu ) Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted September 30, 2013 Author Share Posted September 30, 2013 Evo nastavka. Prije nego krenem, dužan sam staviti filmić iz Hromeca: Prelazimo granicu i dolazimo na stajalište Sv. Rok ob Sotli Za nekoliko minuta stiže vlak 3713 iz Celja. Vlak 3716 za Rogatec, spreman je za polazak. Jurimo ispred njega do stajališta Dobovec. Tu nastaje ovaj filmić Vidina. Sva stajališta na ovoj pruzi od Krapine, pa i autobusna stajališta u okolici Đurmanca i Krapine, napravljena su na isti kalup. Nastavljamo vožnju kanjonom rijeke Sutle.. Interesantno je kako se na par metara širine nalaze dvije prometnice, cesta s hrvatske strane i ova, rijeka i pruga.. Pruga je na nekim mjestima jako zarasla.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted September 30, 2013 Author Share Posted September 30, 2013 Konačno, evo nas u Rogatecu.. Pogled na hrvatsku tvornicu stakla.. Lijepo uređena zgrada 53-003 Dizel depo u kojem motornjaci spavaju preko noći.. Interesantni muzejski izlošci.. Za svaku pohvalu. Vlak 3701 dolazi iz Celja pun. Nastavlja vožnju prema Roku skoro prazan. Ovdje grafiteri isto imaju pune ruke posla. Za pola sata vraća se u Rogatec kao vlak 3718. Pogled sa kolodvora prema Humu na Sutli. I prema centru Rogatca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted September 30, 2013 Author Share Posted September 30, 2013 Međunarodni industrijski kolosijek ovdje prelazi u Hrvatsku.. .. i nastavlja prema tvornici.. Nažalost neznam koliki je tu uspon. U samoj tvornici postoje 3 kolosijeka, ako ne i više. Ovdje dolaze samo SŽ vagoni? Pročitano na listici vagona, idu na sjever Češke u mjesto Jestrebi. Molim kolege iz Slovenije da napišu brojeve dizel lokomotiva koje sve dolaze u Rogatec, s kojima se ide na postavljanje vagona u Stražu. Hvala Vlak 3714 u Sv. Roku čeka polazak za Celje. Evo nas opet na zapuštenoj pruzi.. Nikako mi nejde u glavu da je ovo jedini koridor u Europi koji je zatvoren za promet.. Nadajmo se da će jako brzo doći vrijeme kada će ovdje tutnjati dnevni i noćni vlakovi za Beč. HŽ bager odmara, a vlak 3103 spreman je da krene prema Zagrebu. Vlak 3134 u Žutnici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted September 30, 2013 Author Share Posted September 30, 2013 Od Žutnice krećemo prema Lepoglavi. Uspon na Gornje Jesenje. Država Bednja ima svoje natpise i nazive za trgovine.. Golubovečka pruga. Najteža dionica za bicikliranje mi je bila ova, od Lepoglave do Golubovca. Onda možete zamisliti koju muku muči vlak dok se penje kroz kamenolom. U kamenolomu nema prekida rada.. Non stop se praši.. Provizorni most u Očuri uskoro će biti zamijenjen. Vlak 3515 za Varaždin. Eto, to je to.. Ako ima tko kakvu ideju, prijedlog ili volju da ide na još jedan biclocug, slobodno se javi.. Komentari i pitanja su dobrodošli.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Žal mi je kaj vam se nisam mogel pridružiti.. Bum zato idući put kad krene promet na ovoj štreki.. I ne kužim kak vam je dionica od Lepoglave do Golubovca bila najteža, kao recimo od Radoboja do Trškog Vrha ili od samog Golubovca do Radoboja su dionice puno brdovitije od prvospomenute.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Žal mi je kaj vam se nisam mogel pridružiti.. Bum zato idući put kad krene promet na ovoj štreki.. I ne kužim kak vam je dionica od Lepoglave do Golubovca bila najteža, kao recimo od Radoboja do Trškog Vrha ili od samog Golubovca do Radoboja su dionice puno brdovitije od prvospomenute.. Valjda zato jer smo bili umorni kak pesi, a Golubovec nikak da dojde Vjerojatno Bruno misli na dionicu ceste uz prugu Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted October 3, 2013 Author Share Posted October 3, 2013 Valjda zato jer smo bili umorni kak pesi, a Golubovec nikak da dojde Vjerojatno Bruno misli na dionicu ceste uz prugu Ko je bil umoran? Možda ima malo u umoru, ali fakat, to je bila najteža dionica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Svaka čast na zanimljivom pothvatu, a i fotografije su vam lijepe. Jeste izračunali koliko ste kilometara prešli? I jedna napomena: pruga Zabok - Grobelno ipak nije koridorska, ali bi mogla poslužiti u slučaju zatvora magistralne pruge via Zidani Most. A i kilometraža Zagreb - Maribor bila bi kraća za nekih tridesetak km. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Svaka čast na zanimljivom pothvatu, a i fotografije su vam lijepe. Jeste izračunali koliko ste kilometara prešli? I jedna napomena: pruga Zabok - Grobelno ipak nije koridorska, ali bi mogla poslužiti u slučaju zatvora magistralne pruge via Zidani Most. A i kilometraža Zagreb - Maribor bila bi kraća za nekih tridesetak km. Nekih 80 kilometara. To je inače ništ, kad smo išli do Lendave i Redicsa prešli smo 130-160 kilometara. Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Je, al ono po Mađariji i Međimurju je više-manje ravno, tu su bregi, tak da se ovo računa x2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Imali smo samo 4 brega.. Veternički, radobojski, trški i gjesenjski. Ostalo je isto ravnica.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Odličan putopis, sviđa mi se da se radi na obnovi te pruge. Nego, zanima me kolika je brzina Sveti Rok - Rogatec? Vidim na jednoj slici 45 ali to je pretpostavljam neko ograničenje, ne i redovna brzina. Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Odličan putopis, sviđa mi se da se radi na obnovi te pruge. Nego, zanima me kolika je brzina Sveti Rok - Rogatec? Vidim na jednoj slici 45 ali to je pretpostavljam neko ograničenje, ne i redovna brzina. Ne, to je brzina... 50 od Sveti Rok ob Sotli, a kod table se lomi na 45 do Rogateca. Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.