Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
tramvajac 92

ŽPCG - Željeznički prevoz Crne Gore

Recommended Posts

Josipe ti sad izvalio glupost prva cifra je za 10 Zi vagona gošina prozvodnja VP- SP a druga cifra je za polu Sp spvčaih njih 30 jer iam fotke to jest čitav valbbum baš kad smo otvorili jendog koji je imao naviše vode u podu , po kojem načelu e to piatj lege iz Crnr gore jer su to bili njihovi zahtjevi na Gredelju je bilo da ih izvrši kako nije ih bila briga i pojam Štednja je opče poszant u svjetu održvanja svih vozila sa čim manje novac napravi SP jer na ovim 30 koji su bili nije sve išlo van kao na Z1 vagonima koji su koštali 350 000 eura išlo je samo ono koje se utvrdil da je loše ostalo nije dirano tak oda toviše spada kao malo jaći MP ili čak MP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drempa do sad nisam ulazio u raspravu sa tobom, ali ovde si se ti brate izlupetao... Znam da ubrzo sledi odogovor od tebe i da ce biti ko si sad pa ti itd., ali ajde ostavi se kolko je sta kostalo i kako su izgledali vagoni/EMV! Gredelj je dao tu cenu i zavrsena prica - na Gredelju je bilo da ispostuje ugovor, a nije ni toliko godina nakon potpisa ugovora - ma kako god da su izgledali do sad su mogli da naprave novi EMV... Ako je bas sve propalo zasto nije radjena revizija ugovora? Molim konkretan odgovor, a ne jel znas kolko kosta SP!

I ako ovo zadnje mislis na ZPCG Gosine vagone, oni nisu bili Z1, vec Z2! Razlika je u klimu odnosno (ne)imanju iste, tako da su ti vagoni postali Z1 tek nakon dobijanja klime... Takodje spavaci nisu iz donacije, nego su kupljeni kao polovni od SNCF-a za vreme ZTP Podogorica i krnjeg JZ-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

E za tu revizju ugovra bi trebap iči u vladu obje držva jer su obje strane pokradne jer tko god ga radio Gredlej je bio u gubitku sa svikm vagonom od spavčih ,da ti jednu stvar objesnih cjeli vozni park putničkih vagona hž mije par puta prošao kroz ruke zte 20 Z1 vagona VP-SP za Mađare 5 istih za Bosnu i ti spavači koje ste poslali nite ih dirali osim koje presvučeno sjedište ostalo tako krpano da nitk onije vidio takve izume do sad ,Gredelj je u stečaju več 3 godine to kaj ovi tuleki ovdje na forumu neznaju ništa osim onoga pročitanoiz medija kaj se tiče 2 Gorbačova koji je ostao u gredelju on je bio počet sa radom prošle godine na prolječe te se čekao da crna gora dosatvi živce za cjeli vlak jer stare su kompleno ivađene te kako to nije došlo rad na Gorbačovu je obustavljen na ljeto prošle godine te kaj su radili od 01.07 2014 do sad nezanm jer sam dobio otkaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politikolog nemoj ni pokusavati uci u raspravu jer je to covjek sa smanjenim kvocijentom inteligencije i mogucnosti da ga neki halovi peru.On je bio obicni pomocni tapetar u Gredelju ali si je malo zabrijao da je bio na vecoj funkciji u toj firmi jer eto ima zdravstvenih problema.Pusti ga da lupeta gluposti i ne obracaj paznju na izmisljotine koje izlaze iz njegove glave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji mrtvi pomočni tapetar tk ood vas je delal jeben vagone i vlkove za crnu goru inče radno mjestoi strupa pomočni tapetar il istolar ne postoji nisamti ja zagorsku završio a vi tuleki nemate pojima ovdje kako sve to oko posla sa crnog gorom je oizvedena te kao stolar koji radi 80 do 90 % interijera vlaka , vagona imao sa pristup svemi te sam prvi ulazio u vagone i vlakove i mam tone fotki koje nsaim htio objavit o stanju kavom su došli te kavi smo bilo nakon dmeontaže svih tih vagona nmeže me zaštitar učit onome kaj sam radio na svim tim vagonima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halovi od čega gro užasnih vagona objani kad več toko znš kaj Stolar radi kad uže na putnički vagonm prvi te koji je redosljed demontaže i procedura kad ivadiš nešto trulo i raspadnuto te kaj se sve treba napravit prije odlaska vagona u termo komoru na lakiranje u koj fazi je tad vagon te koje su procedure po izlasku iz komre te priprema za odlazak u ispitnu stanicu na viskoki nbapon te po izlasku od tamo do samo g završvanja vaga te sami fniš te kolko kontrola kvaliteta prolazi u svim tim procesima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji mrtvi pomočni tapetar tk ood vas je delal jeben vagone i vlkove za crnu goru inče radno mjestoi strupa pomočni tapetar il istolar ne postoji nisamti ja zagorsku završio a vi tuleki nemate pojima ovdje kako sve to oko posla sa crnog gorom je oizvedena te kao stolar koji radi 80 do 90 % interijera vlaka , vagona imao sa pristup svemi te sam prvi ulazio u vagone i vlakove i mam tone fotki koje nsaim htio objavit o stanju kavom su došli te kavi smo bilo nakon dmeontaže svih tih vagona nmeže me zaštitar učit onome kaj sam radio na svim tim vagonima

Niko nije spomenul mrtvog pomočnog tapetara i,ne seri gluposti---nisi jedini koji dela na tim vagonima ili bilo kojim drugim. Pokaži i deni več jenput te slike na forum,ako ih imaš ili se sramiš nečeg ???-- pa da vidimo več jenput taj postupak vađenja truleži,trulih podova,trulih tapeta i ostalih sranja-dokaži več jenput kaj i kak to delaš,pa nije valjda poslovna tajna u pitanju---i još nekaj,,,auto-limar-lakirer-mehaničar sam po struki-kužim se v te stvari i naj mi trkeljati o tome kak je vagon i njegovo održavanje neki vanzemaljski posel u odnosu na održavanje auta -radi tvojeg trkeljanja i mojeg poticanja na to več je jedna tema,čini mi se TŽV Gredelj ,bila privremeno zaključana i nebi štel da se to dogodi i z ovom temom-zato te molim pokaži i dokaži ono kaj delaš i o čemu pišeš ----jer na kraju krajeva MI tutleki kak si gore navel, itekak imamo pojma-možda ne svi,ali ima tu majstora koji se kužiju v takve poslove koje gospon drempa dela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotke ako ču objavljivat to če biti na društvenim mrežma ovdje ne i pokazivo sam prije i koji su komentari bili zato je odgvor ne za pkazivanje fotki ovdje da vidio sam kako imaju pojima u više navrata da zuje oko vagona i samo škicaju da ne spominjem kad se praši iz njega svi beže ko muhe ili kad se vadi to trulo nikog u blizini .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi i ja---smo tu de jesmo,--ne bavim se drugim društvenim mrežama dok sam član foruma-željeznice net pa te pozivam da slike objaviš tu da vidimo svi ako imaš kaj pokazati-neznam da su baš svi tak osjetljivi kaj bi odmah "bežali" od prašine i truleži. Opet smo več dugo OT -ako imaš kakve argumente pošalji PP-ili se izjasni tu i da se primimo teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi EMV ZPCG bi, po najnovijim informacijama, trebao da bude gotov u maju(5. mjesec).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je taj drugi voz u Gredelju?

412-0xx/416-0xx/416-0xx/412-0xx?

I da li ispitne voznje odradjuju Hrvatske masinovodje ili dolaze ljudi iz Crne Gore?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolaze ljudi iz Crne Gore i ovdje dobiju pilota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li sto novo u vezi drugog EMV RVR, posto se blizi i kraj maja ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li sto novo u vezi drugog EMV RVR, posto se blizi i kraj maja ?

Danas je na probi do Slavonskog Broda, vlak 38965.


Pozdrav iz Valpova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je na probi do Slavonskog Broda, vlak 38965.

 

Koji 412 je to?

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Koji 412 je to?

 

pozdrav

toma

 

412 045.


Pozdrav iz Valpova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel imas bar neku sliku da vidimo to?

 

Ja sam ga inače vidio u Ivanić Gradu i javio forumašu 2044 sms-om da napiše na forumu jer nisam ja bio u mogučnosti.

Fotke na žalost nema.

Ali izgleda prekrasno!

 

Dali ima još koji u Gredelju ili je to jedini?

 

Edit: Numeracija na jednoj garnituri je bila: 94 62 4111 045-3

Edited by .Laurus.

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko cujem, ovaj ce tjedan u isporuku!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ipak ce se ispostovati krajnji rok zavrsetka do kraja maja.

U sustini dobili smo prakticno dva nova voza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam priliku da udjem u prvi EMV odmah posto je stigao iz ZG, prije pustanja u redovni saobracaj.

I meni je, kao nekome ko nema profesionalne veze sa zeljeznicom, izgledao savrseno tj. kao potpuno novi voz.

Cak mi se nekako vise svidio od tada potpuno novih i ultra modernih CAF-ova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ovo je pravo poštvanje prema svim majstorima koji su radili na vlaku tako nešto čuti ovdje na forumu je nažalost jako rjetko i bez imalo poštovanja prema uloženom trudu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sramotno je da je taj trud trajao 3 godine, pa ti sad reci sto god hoces.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...