Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
kozorog

SŽ Pragersko - Hodoš

Recommended Posts


 

 

Pragersko-Hodoš
Evropska komisija je prejšnji teden Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo posredovala sklep o sofinanciranju prve faze projekta rekonstrukcije, elektrifikacije in nadgradnje železniške proge Pragersko–Hodoš ter za posodobitev modernizacijo nivojskih prehodov in izvedbo podhodov na železniških postajah. Gre za t. i. velik projekt, katerega skupna vrednost je ocenjena na 329,8 milijona evrov, od tega bo 166,2 milijona evrov prispeval Kohezijski sklad. Gradbena dela na projektu, ki se bo predvidoma zaključil do konca leta 2015, že potekajo.

V okviru projekta, ki se bo izvajal v dveh fazah, so zajeti rekonstrukcija, elektrifikacija in nadgradnja železniške proge Pragersko–Hodoš za hitrosti do 160 km/h ter modernizacija nivojskih prehodov in izvedba podhodov na železniških postajah. V okviru prve faze, ki je predmet tokratnega sklepa o sofinanciranju, je predvidena elektrifikacija, rekonstrukcija in nadgradnja železniške proge, vključno z ukrepi za preprečevanje čezmernih vplivov na okolje.

Projekt je del vseevropskega prometnega omrežja (TEN-T), natančneje železniške osi Lyon–Trst–Divača / Koper–Divača–Ljubljana–Budimpešta–meja z Ukrajino, ki je prednostni projekt TEN-T št. 6 in poteka tudi po V. evropskem prometnem koridorju – enem od desetih prednostnih železniških koridorjev med Evropsko unijo in drugimi evropskimi državami.

Končno bodo električni vlaki lahko vozili tudi po Pomurju

Odsek železniške proge Pragersko–Hodoš je edini odsek V. evropskega prometnega koridorja, ki še ni elektrificiran. Z razvojem pristanišča Koper, kot pomembnega uvozno-izvoznega in tranzitnega pristanišča, bo ta proga prevzemala vse večje količine mednarodnega tovora v smeri proti Madžarski, Slovaški, Češki, Poljski, Ukrajini in obratno proti pristanišču Koper ter Italiji.

Tudi v minulih letih se je vlagalo v izgradnjo in posodobitev proge. Tako je bila med Pragerskim in Ormožem s pomočjo evropskih sredstev posodobljena proga ter njene signalno-varnostne in telekomunikacijske naprave.

V prvi fazi predvideno 109 km elektrifikacije, 6 jeklenih mostov, 5 postaj in postajališč

Z uresničitvijo tokratnega projekta, ki pomeni nadgradnjo že omenjenih del v minulih letih, se bodo izboljšale prometne storitve, povečala se bo hitrost vlakov ter zmogljivost proge za prihodnje prometne potrebe V. vseevropskega železniškega koridorja. V okviru prve faze projekta je predvidena elektrifikacija 109 kilometrov obstoječe železniške proge Pragersko-Hodoš-državna meja, vključno s tiri in izgradnjo voznih vodov, petih novih elektronapajalnih postaj, postavitvijo 13,5 kilometrov protihrupne ograje, izvedbo ukrepov pasivne protihrupne zaščite na 166 stavbah ter rekonstrukcjo 5 postaj in 9 postajališč kot tudi 6 večjih jeklenih mostov (4 bodo obnovljeni, 2 pa bosta zamenjana v celoti).

V drugi fazi načrtovno 19 izvennivojskih križanj, 27 nivojskih prehodov z zapornicami, 32 nivojskih prehodov pa bo ukinjenih

Z drugo fazo projekta – modernizacijo nivojskih prehodov Pragersko–Hodoš – bo zgrajenih 19 izvennivojskih križanj, 27 nivojskih prehodov bo zavarovanih z avtomatsko napravo za zavarovanje in z zapornicami, 32 nivojskih prehodov pa bo ukinjenih. Tudi za izvedbo te faze je predvideno sofinanciranje iz evropskih sredstev.
.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predobro su ovo sredili i sredjuju...

 

Upravo tako. A valja nam pohvaliti i novog forumaškog kolegu za lijepi izvještaj.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala lepa na pohvali, :smile:

 

16. rujna 2013, ministarstvo za infrastrukturu i prostor organizirao je događaj na kojem je predstavljen projekt Pragersko-Hodoš Posjetitelji su se mogli voziti vlakom između Ljutomeru i Ormoža i pogledate napredak radova i upoznati se sa radovima koji slijede.

 

dsc0024.jpg

 

 

Ovdje se vidi da su počeli sa obnovom žel. stanice Ljutomer, koja bu dobila nove perone nadstrešnico, liftove a u samoj blizini stanice i podvožnjak,

 

dsc0033.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo! U stanje pruge i radove na njoj sam se i osobno uvjerio prije nekoliko mjeseci, nažalost zbog radova kod Ljutomera nije bilo prometa ali pruga je prekrasna.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...