Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Brunoh

Vozni red 2013/2014

Recommended Posts

Još malo podatka: 825 se vraća na staru trasu oko 23 sata, poslije dolaza 159. 824 u Zagrebu je oko 6 sati. Prvi pogranični vlak za Dobovu je nešto prije 5 sati, veza na 314. Drugi pogranični vlak za Dobovu je oko 22 sata, veza na vlak 315.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provjeri brojeve 40 i 41. ;)

Izgleda da će 204/205 Agram saobraćati preko Dombovara umesto preko Siofoka, a 200/201 bi trebalo preko Siofoka da saobraća.


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukida se 204/205 i Kvarner se vraća? 30.pdf

 

Nažalost, neće biti "Kvarner", nego "Kalnik". :ljut2 Al' dobro, bolje ikakav vlak nego nikakav. :ne zna:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još malo podatka: 825 se vraća na staru trasu oko 23 sata, poslije dolaza 159. 824 u Zagrebu je oko 6 sati. Prvi pogranični vlak za Dobovu je nešto prije 5 sati, veza na 314. Drugi pogranični vlak za Dobovu je oko 22 sata, veza na vlak 315.

Znači ništa od 314/315 do Beograda...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači ništa od 314/315 do Beograda...?

Naveo sam da postoje MALE šanse za 314/315. Ova veza je predviđena za sada. A što će biti? Koliko znam pregova se i dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolko sam uspio primijetit na novom grafikonu na koprivničkoj pruzi svi vlakovi za i iz MAV prometuju u sastavu nekog drugog vlaka i to:

200 u sastavu 2206 (kao i lani), 201 u sastavu 703, 205 u sastavu 2207, 204 u sastavu 782. suma-sumarum to znači da smo zakinuti

za jedan vlak i to 204, te konstantna kašnjenja vlakova 2206 i 782.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priča se da će od novog reda vožnje važenje međunarodnih karata biti smanjeno na 15 dana u celoj Evropi. Ako je istina, koji razlog ovome? Trenutno karte važe mesec dana, a do pre par godina su važile 2 meseca. Ovime povratne karte gube smisao pri svakom malo dužem putovanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priča se da će od novog reda vožnje važenje međunarodnih karata biti smanjeno na 15 dana u celoj Evropi. Ako je istina, koji razlog ovome? Trenutno karte važe mesec dana, a do pre par godina su važile 2 meseca. Ovime povratne karte gube smisao pri svakom malo dužem putovanju.

 

Pa to im i jest u interesu. Da ljudi uzimaju dvije jednosmjerne, pa da više plate i da oni više zarade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to im i jest u interesu. Da ljudi uzimaju dvije jednosmjerne, pa da više plate i da oni više zarade.

Pre bih rekao da će da pređu na alternativne vidove prevoza. Po EU (naročito novijim članicama, ali i u Nemačkoj takođe) sve više cvetaju low-cost bus kompanije, usled suludih tarifnih politika, naročito u međunadnom saobraćaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misliš na 314/315 Beograd - Villach Hbf? To bi bilo super, jer bi bila dobra veza za Veneciju u Villachu na EC Wien Meidling - Venezia Santa Lucia

 

Ovo bi doista bila sjajna vest, spavaća kola u 314 su, verovatno, najkomforniji način putovanja do Ljubljane iz Beograda, posebno za stariji svet. Znam koliko je moj otac bio razočaran kada je prošle zime morao da pređe na putovanje busom. Na stranu činjenica da mu, zbog toga što prvo svraća u Zagorje ob Savi, savršeno paše stajanje voza u Zidanom Mostu :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih rekao da će da pređu na alternativne vidove prevoza. Po EU (naročito novijim članicama, ali i u Nemačkoj takođe) sve više cvetaju low-cost bus kompanije, usled suludih tarifnih politika, naročito u međunadnom saobraćaju.

 

Nije ni čudo, vlak je brutalno preskup i u našim krajevima a posebice u srednjeeuropskim zemljama. :(


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sramota je da je bus posto jeftiniji od vlaka, pa čak i za Slavoniju di vlak koristi struju. I ne samo da je skuplji, nego je i sporiji.

 

Npr. za Brod je iz Zagreba bus 146 kn i vozi 2.5 sata, vlak je 172 i vozi 3 sata... Svaki komentar je suvišan. Navodno je prid kraj Jugoslavije, vlak bio značajno jeftiniji od busa, čak i do 50%...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E toga da je bio 50% jeftiniji se i ja sjećam. To je trajalo još neko vrijeme i nakon Jugoslavije ali kako su HŽ polako odlazile kvragu tako su i cijene postajale nekonkurentne.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sramota je da je bus posto jeftiniji od vlaka, pa čak i za Slavoniju di vlak koristi struju. I ne samo da je skuplji, nego je i sporiji.

 

Npr. za Brod je iz Zagreba bus 146 kn i vozi 2.5 sata, vlak je 172 i vozi 3 sata... Svaki komentar je suvišan. Navodno je prid kraj Jugoslavije, vlak bio značajno jeftiniji od busa, čak i do 50%...

 

Na riječkoj pruzi je još gore - vlak i bus su po cijemi li-la, ali je bus (samo ako hoće) dvaput brži. I uglavnom stiže na vrijeme.

 

Ali najgore od svega je da je osobni prijevoz automobilom (čak i za samo jednu osobu) jeftiniji od bilo koje alternative.


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sramota je da je bus posto jeftiniji od vlaka, pa čak i za Slavoniju di vlak koristi struju. I ne samo da je skuplji, nego je i sporiji.

 

Velika većina slavonskih pruga je neelektrificirana. Nemoj miješati X koridor sa slavonskim prugama.


421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ionako su konačni troškovi tu negdje. Dok je još bila HŽ VV, vuču elektrom su naplaćivali više negoli džemsima. :shock:


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

E toga da je bio 50% jeftiniji se i ja sjećam. To je trajalo još neko vrijeme i nakon Jugoslavije ali kako su HŽ polako odlazile kvragu tako su i cijene postajale nekonkurentne.

U Srbiji je na svim relacijima voz jeftiniji od busa, u nekim slučajevima čak 50%.

 

Međutim, prvenstveno sam mislio na cenu međunarodnih karata koje su uglavnom još skuplje od unutrašnjih tarifa. To je i jedan od razloga zašto su vozovi između graničnih stanica gotovo prazni. A pograničnih i međunarodnih vozova po Evropi je bilo mnogo više, a sad su ih poukidali jer nema putnika. Putnika je bilo, dok je cena karte bila razumna. Dok npr. iz Srbije ka Austriji, Italiji, Švajcarskoj, Nemačkoj itd. buseva ima ko u priči, vozova nema, jer je cena karte tolika da vam se zavrti u glavi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elem, izgleda da će od novog reda vožnje na 414/415 biti ponovo ŽS vagon restoran (WReelm prvenstveno, a WRl u slučaju nedostatka ispravnih WReelm).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hrvatski WR vagoni... Samo u sastavu Podravke... I ako Bog da fakultativno u sastavu brzih Osijek-Zagreb-Osijek.


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni čudo, vlak je brutalno preskup i u našim krajevima a posebice u srednjeeuropskim zemljama. :sad:

 

Nije vlak uopće skup, nego ljudi ovdje rade za kikiriki, a to je sad neka druga tema.


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je meni gotovo svaka relacija u zemlji jeftinija autom (i to ako sam sam u autu) onda je vlak preskup...


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...