Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Brunoh

Vozni red 2013/2014

Recommended Posts

Restoran je samo lažno opravdanje HŽ-a koje je diglo rang na tom vlaku kako bi ga željezničari "izbjegavali" kojima radno vrijeme završava nakon polaska tog vlaka, a 90% njih je svakodnevno bilo upravo u njemu, naravno dok je bio B 745. Uostalom, i naš restoran je i lani vozio na njemu dok je bio brzi.

Iako, 540/541 je trebao biti vlak koji će povezivati Osijek sa Zagrebom preko Vinkovaca pa je sve to palo u vodu nekoliko dana prije tiskanja kurira, a trasu su vratili od 742/745 no zaboravili su poukidati stajanja u Oriovcu, Okučanima, Novoselcu, Ivaniću i Dugom Selu, a u povratku i u Lipovljanima.

 

Iako, stav uprave je da kad već imaju samo 2 (3) restorana da onda oni budu dio usluge IC, ali 540/541 je promašaj...


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Općenito mi je promašaj davati vlakovima u untarnjem prometu IC rang.


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Općenito mi je promašaj davati vlakovima u untarnjem prometu IC rang.

 

Nije glupost, samo bi trebalo ukinuti brze i prekrstiti ih u IC (sa tarifom brzog), a putničke i ubrzane prekrstiti u regionalne. Osim onih na prigradskim linijama koje bi trebalo prekrstiti u prigradske/gradske (tu nisam pametan za naziv, ali nešto poput S-bahna).

 

Time bi se izbjegla i konfuzija putnički vlak-vlak koji prevozi putnike i putnički vlak-oznaka ranga.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije glupost, samo bi trebalo ukinuti brze i prekrstiti ih u IC (sa tarifom brzog), a putničke i ubrzane prekrstiti u regionalne. Osim onih na prigradskim linijama koje bi trebalo prekrstiti u prigradske/gradske (tu nisam pametan za naziv, ali nešto poput S-bahna).

 

Time bi se izbjegla i konfuzija putnički vlak-vlak koji prevozi putnike i putnički vlak-oznaka ranga.

 

Tako je, trebamo imati IC vlakove u unutarnjem prometu, ali uz to obavezno ponuditi određene usluge koje bi pravdale taj rang.

Ali ne slažem se da bi trebali ukinuti rang "brzi" jer između njega i IC-a ipak treba postojati razlika.

 

Na relaciji Zagreb-Vinkovci IC 540/541 nije primjer, ali recimo IC Podravka 580/581 je zapravo jedan pravi IC vlak.

U odnosu na 50-ak službenih mjesta od Osijeka do Zagreba koliko ih ima, zasutavlja se tek u 10, dok se brzi zaustavlja na 20-ak, a ubrzani na skoro svih 50-ak.

Isto tako po vrsti vagona sastav Podravke je bolji od 702/703 i 782/783, ima i restoran odnosno ugostiteljsku uslugu, obavezno rezerviranje, glazba u vlaku, najave (doduše trebale bi biti i u ostalim vlakovima)...

 

Definitivno se slažem da rang "putnički" treba zamjeniti sa nekim primjerenijim upravo iz razloga koji si i sam naveo.

 

540/541 je dobro zamišljen, ali promašen projekt. Da je ostalo onako kako je bilo u početku zamišljeno, bilo bi sasvim OK. Polazio bi iz Osijeka oko 5 u jutro, prvo zaustavljanje Vinkovci, pa Vrpolje (trebala je biti veza iz Đakova), Brod, Kapela (veza iz Požege), Gradiška, Novska, Kutina i Zagreb oko 9:00 sati. Isto tako u povratku sa dolaskom u Osijek oko 19:30.


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

540 bi trebao biti onaj brzi u pola 8 iz Vinkovaca, što je sad 744, a ne 742. Jer ovaj drugi staje u manje mjesta, taman kao što je stajao IC Sava, a onim prvim putuju đaci te se ne može zaobići stajanje u Okučanima. Il najbolje neka Savi vrate IC rang, a lokalce ostave obične brze i riješen problem za svagda! :hm

Share this post


Link to post
Share on other sites

A vlak B 700 (ZR) ima tarifu putničkog korz Gorski Kotar, te stoji na svakoj stanici od Moravica do Fužina, ali to željezničari baš i ne znaju iako to niti ne piše u Kuriru. Čak u Ogulinu ne zna(ju) niti gdje sve stoji, iako stanice u Kuriru ipak pišu...Isti režim imao je i analogni brzi iz prošlog voznog reda a i tada to nije pisalo u Kuriru.


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

540/541 je dobro zamišljen, ali promašen projekt. Da je ostalo onako kako je bilo u početku zamišljeno, bilo bi sasvim OK. Polazio bi iz Osijeka oko 5 u jutro, prvo zaustavljanje Vinkovci, pa Vrpolje (trebala je biti veza iz Đakova), Brod, Kapela (veza iz Požege), Gradiška, Novska, Kutina i Zagreb oko 9:00 sati. Isto tako u povratku sa dolaskom u Osijek oko 19:30.

Nije glupost, samo bi trebalo ukinuti brze i prekrstiti ih u IC (sa tarifom brzog), a putničke i ubrzane prekrstiti u regionalne. Osim onih na prigradskim linijama koje bi trebalo prekrstiti u prigradske/gradske (tu nisam pametan za naziv, ali nešto poput S-bahna).

 

Time bi se izbjegla i konfuzija putnički vlak-vlak koji prevozi putnike i putnički vlak-oznaka rang

 

 

Nije glupost, samo bi trebalo ukinuti brze i prekrstiti ih u IC (sa tarifom brzog), a putničke i ubrzane prekrstiti u regionalne. Osim onih na prigradskim linijama koje bi trebalo prekrstiti u prigradske/gradske (tu nisam pametan za naziv, ali nešto poput S-bahna).

 

Time bi se izbjegla i konfuzija putnički vlak-vlak koji prevozi putnike i putnički vlak-oznaka ranga.

 

Moje stajalište, ako bi već davao IC rang, onda neka bude IC.

Neka bude na njemu sadržaj kao što veli EC, te da staje samo u većim mjestima, tipa te što je opet nabrojao EC

Smiješno je ovo...

mađarima dati da voze recimo od ivanića ili novoselca (dalje im ne bi dao zbog katastrofalnog voznog vremena) i to je to.

Ovako rade cirkus od prometa.doslovno cirkus tipa bavljenja brzih vlakova po prečecu, deanovcu i šta ja znam više zbog putničkih...


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog dotrajalosti pružnog gornjeg ustroja i radova na obnovi pruge, na

dionici Zagreb Borongaj – Dugo Selo smanjit će se najveća dopuštena

brzina sa 60 km/h na 50 km/h.

 

Hm pa ovaj bi dio trebao biti popravljen do polovice iduće godine ?

Zašto onda nisu napisali da će ubrzati vlakove!


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hm pa ovaj bi dio trebao biti popravljen do polovice iduće godine ?

Zašto onda nisu napisali da će ubrzati vlakove!

 

Al dok traju radovi bude 50... vjerojatno budu nakon završetka osnovnih radova napravili korekcije VR-a (kak su i prošle godine na prugi DS-Koprivnica) i digli brzinu na 100 ili negdje blizu, te konačno na 140/120 kad signalizacija bude sređena.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je manje lokomotiva, vagona i motornjaka i ukidanja slijede pod izlikom nekakve "rentabilnosti".

 

Vrlo je teško govoriti o rentabilnosti kada se željezničkim tvrtkama upravlja na ovakav način i kada tvrtke nisu u stanju iznijeti jasne i precizne troškove na pojedinim vlakovima i dionicama.

 

Na udaru su, naravno, građani, jer unatoč tome što plaćaju porez i spremni su platiti cijenu karte, uslugu za to ne mogu dobiti jer vlakova - nema. A u budućnosti ih možemo očekivati sve manje.

 

Primjera dobre prakse kako javni prijevoz može funkcionirati izvrsno i "rentabilno" ima po Europi na stotine, no takvi sustavi ne podnose negativnu selekciju kadra, nepotizam, politikanstvno, masnovno pranje novaca, krađe, neznanje i neposlovnost. I da, takvi primjeri sadrže kvalitetan marketing, vizije, strategije, kvalitetne poslovne planove i jasne prikaze troškova.

 

Poštovane kolege forumaši, jako cijenim mnoge ovdje koje iznose ideje i žele realan napredak željeznice i društva, no dok se ne ispune uvjeti koje sam maloprije naveo, bojim se da ništa od toga neće biti. I zato me srce boli kad vidim da dobre volje i ideja ima napretek i izvan same željeznice, no, sluha, izgleda, nema.

 

Iskreno se nadam da će sjeme promjena i dobre volje ipak niknuti i kad-tad prerasti sav ovaj korov društva koji nas okružuje.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je manje lokomotiva, vagona i motornjaka i ukidanja slijede pod izlikom nekakve "rentabilnosti".

 

Vrlo je teško govoriti o rentabilnosti kada se željezničkim tvrtkama upravlja na ovakav način i kada tvrtke nisu u stanju iznijeti jasne i precizne troškove na pojedinim vlakovima i dionicama.

 

Na udaru su, naravno, građani, jer unatoč tome što plaćaju porez i spremni su platiti cijenu karte, uslugu za to ne mogu dobiti jer vlakova - nema. A u budućnosti ih možemo očekivati sve manje.

 

Primjera dobre prakse kako javni prijevoz može funkcionirati izvrsno i "rentabilno" ima po Europi na stotine, no takvi sustavi ne podnose negativnu selekciju kadra, nepotizam, politikanstvno, masnovno pranje novaca, krađe, neznanje i neposlovnost. I da, takvi primjeri sadrže kvalitetan marketing, vizije, strategije, kvalitetne poslovne planove i jasne prikaze troškova.

 

Poštovane kolege forumaši, jako cijenim mnoge ovdje koje iznose ideje i žele realan napredak željeznice i društva, no dok se ne ispune uvjeti koje sam maloprije naveo, bojim se da ništa od toga neće biti. I zato me srce boli kad vidim da dobre volje i ideja ima napretek i izvan same željeznice, no, sluha, izgleda, nema.

 

Iskreno se nadam da će sjeme promjena i dobre volje ipak niknuti i kad-tad prerasti sav ovaj korov društva koji nas okružuje.

 

Bok!

 

Ante

 

1 - Pa valjda će i njih (kao Cargo) neko kupit, kad već nisu sposobni sami održavat VR.

 

2 - Ako ih ne kupi nitko i ništa se ne pomakne s mrtve točke, onda nam ovaj forum nema nikakvog smisla.


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 - Ako ih ne kupi nitko i ništa se ne pomakne s mrtve točke, onda nam ovaj forum nema nikakvog smisla.

 

Zašto u tom slučaju ovaj forum ne bi imao smisla ?

Na taj način bi se samo povećao broj tema i postova u podforumu Priče i zanimljivosti iz davne i nedavne prošlosti :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da će 204/205 Agram saobraćati preko Dombovara umesto preko Siofoka, a 200/201 bi trebalo preko Siofoka da saobraća.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš li objasnit detaljnije ovo?

Da li je bliže (i brže) Zg-Budapest preko Dombovara ili preko Siofoka?


Dean24zg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš li objasnit detaljnije ovo?

Da li je bliže (i brže) Zg-Budapest preko Dombovara ili preko Siofoka?

 

Brže je preko Dombovara. Sad, ne znam da li je i kilometarski bliže, ili je samo pruga bolja pa vlakovi voze brže, ali našao sam vozni red za Budimpeštu iz 2003. gdje vlak 200/1 "Kvarner" koji ide preko Dombovara putuje gotovo sat vremena kraće nego vlakovi 240/1 "Venezia" i 202/3 koji idu preko Siofoka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zašto onda svi vlakovi od 2004. više ne voze preko Dombovara ako je brže?

Pa skoro sat vremena je jako puno uštede na vremenu.


Dean24zg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preko Siofoka je 250, a preko Dombovara 265 tarifnih km. Možda je 2003. bilo sat vremena kraće, ali u ovom VR je nekih 10-20 minuta brže, mada kad pogledam Agram u ovom VR ima stajanja u Nagykanyzsi 15 min i u Balatonszentgyorgy 12 minuta, tako da bez tih stajanja je gotovo isto.

Ono što je potencijalna prednost trase preko Dombovara ukoliko bi se dogovorila interoperabilnost da HŽ vozi do Budimpešte, a MAV do Zagreba (kao što CFR vozi do Budimpešte, a MAV do Bukurešta) je to što se ne menja smer vožnje u Gyekenyesu. Razlog što su ovih godina svi vozovi išli preko Siofoka je možda i tome što je od Dombovara do Budimpešte taktni red vozova Budimpešta - Pečuj, pa su se možda teško uklapali. I sada, jedini IC voz na trasi Budimpešta - Gyekenyes preko Dombovara saobraća u sastavu IC voza za Pečuj do Dombovara, pa onda samostalno nastavlja do Gyekenyesa. Takođe, kada je Maestral išao preko Kotoribe, odatle je mnogo bliže bilo ići preko Siofoka nego preko Dombovara.

Edited by rasha

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slučaju, žalosno je da se po ravnici putuje tako sporo. 6 sati za manje od 400 kilometara. U čemu je problem? Mađari loše održavaju ili su jednostavno katastrofalno gradili pruge?

 

U Hrvatskoj će za godinu dana pruga biti violina od Zagreba do Botova.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slučaju, žalosno je da se po ravnici putuje tako sporo. 6 sati za manje od 400 kilometara. U čemu je problem? Mađari loše održavaju ili su jednostavno katastrofalno gradili pruge?

 

U Hrvatskoj će za godinu dana pruga biti violina od Zagreba do Botova.

A Beograd - Budimpešta 8 sati za istu udaljenost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan od problema je što uz Balaton staje u svakoj selendri i to negdi i više od 5min, to je sramota za međunarodni vlak.

 

Nego, oće bit šta od linije Beli Manastir - Mađarbolj iduće sezone?

 

A i da prokomentiram za liniju ZG-BG, ako već ima samo 1 vlak, mogli su uvest još 2 vlaka dnevno između Tovarnika i Šida, pa da se može bar tako iskombinirat put...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan od problema je što uz Balaton staje u svakoj selendri i to negdi i više od 5min, to je sramota za međunarodni vlak.

 

Nego, oće bit šta od linije Beli Manastir - Mađarbolj iduće sezone?

 

A i da prokomentiram za liniju ZG-BG, ako već ima samo 1 vlak, mogli su uvest još 2 vlaka dnevno između Tovarnika i Šida, pa da se može bar tako iskombinirat put...

 

Nema ništa B. Manastir - Mađarbolj. Bosanci su tražili povratak 258/259, gde bi MAV vozio do Šamca, ali niti MAV nema interesa u tome niti bi HŽ to dozvolio...Nema nikakve vajde Tovarnik - Šid, neće se niko cimati da preseda 3 puta (Vinkovci, Tovarnik, Šid) i da puuje 7-8 sati ZG-BG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IC PLUS je uputio HŽ PP-u prijedlog u kojem bi vagon restorani u novom voznom redu prometovali u sastavu sljedećih vlakova:

 

IC "Rivijera" 502/503 Osijek-Rijeka-Osijek

IC "Podravka" 580/581 Osijek-Zagreb GK-Osijek

B "Slavonija" 782/783 Osijek-Zagreb GK-Osijek

 

 

U prometu bi kao i do sada bila tri (3) vagona:

 

Maestro I - WRee 61 78 88-00 001-6

Maestro II - WRee 61 78 88-70 002-9 renumeriran u 61 78 88-00 002-4

Mimara - WReelmt 61 78 87-70 001-2 renumeriran u 61 78 87-00 001-7


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

IC PLUS je uputio HŽ PP-u prijedlog u kojem bi vagon restorani u novom voznom redu prometovali u sastavu sljedećih vlakova:

 

IC "Rivijera" 502/503 Osijek-Rijeka-Osijek

IC "Podravka" 580/581 Osijek-Zagreb GK-Osijek

B "Slavonija" 782/783 Osijek-Zagreb GK-Osijek

 

 

U prometu bi kao i do sada bila tri (3) vagona:

 

Maestro I - WRee 61 78 88-00 001-6

Maestro II - WRee 61 78 88-70 002-9 renumeriran u 61 78 88-00 002-4

Mimara - WReelmt 61 78 87-70 001-2 renumeriran u 61 78 87-00 001-7

 

Znači li to da 502/503 vozi u vrijeme sadašnjeg 702/703, a da će 702/703 ukinut (preimenovat). Valjda će imati i zaustavljanja dostojna IC-a!!!

 

Čemu naziv brzom vlaku? B Slavonija. Joj!


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar 702/703 postaju 502/503?

 

Prema nacrtu voznog reda 2013./2014. ne.


Pozdrav iz Valpova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...