Jump to content
zeljeznice.net
Brunoh

Vozni red 2013/2014

Recommended Posts

Evo nekih novosti koje se spremaju:

 

Kolodvori Šibenik Luka i Belišće mijenjaju status iz kolodvora u otpremništvo, a Cerna i Privlaka iz kolodvora u stajalište.

 

Uvode se vlakovi 200 Budapest Deli – Zagreb GK (od Koprivnice u sastavu vlaka 2206); 201 Zagreb GK – Budapest Deli (do Koprivnice u sastavu vlaka 703); 204 Budapest Keleti – Zagreb GK (od Koprivnice u sastavu vlaka 782); 205 Zagreb GK – Budapest Keleti (do Koprivnice u sastavu vlaka 2207).

 

Ukidaju se putnički vlakovi na prugama Knin-Zadar, Knin-Perković-Šibenik te Metković-Ploče. Navodno će voziti autobusi.

 

Zbog dotrajalosti pružnog gornjeg ustroja i radova na obnovi pruge, na dionici Zagreb Borongaj – Dugo Selo smanjit će se najveća dopuštena brzina sa 60 km/h na 50 km/h.

 

Zbog smanjenja brzine na dionici pruge između Zagreb Borongaja i Dugog Sela vlakovi produžavaju vožnju 3 - 4 min.

 

Vlak IC 541, mijenja rang i broj prometovati će kao brzi vlak 745 a vlak 743, mijenja rang i broj prometovati će kao IC 541.

 

Nakon završenih radova na rekonstrukciji mosta, na dionici Turopolje – Lekenik ukinut će se ograničena brzina sa 50 km/h i uvesti najveća dopuštena brzina od 140 km/h,

 

Nakon radova na obnovi pruge, na dionici Velika Gorica – Turopolje najveća dopuštena brzina povećat će se sa 50 km/h na 100 km/h.

 

Vlak 5125 produžuje do Sunje.

 

Ukinuti vlakovi 760/761 Zagreb-Sisak Caprag-Zagreb

 

Nakon završetka radova na obnovi pruge, na dionici Zdenčina – Jastrebarsko povećat će se najveća dopuštena brzina sa 60 km/h na 140 km/h,

 

Vlak 520 dolazi u Zagreb GK cca 1 sat ranije.

 

Vlakovi 521 i 522 voze svakodnevno.

 

Vlak 824 dolazi cca 30 min. ranije u Zagreb GK.

 

Vlak 825 polazi 65 min. kasnije iz Zagreb GK.

 

Vlak 1823 polazi 95 min. ranije iz Zagreb GK.

 

Vlakovima 1822 i 1823 produžen je kalendar prometovanja. Vlak 1822 vozi od 14./15. VI. do 14./15.IX. a vlak 1823 13./14. VI. do 13./14.IX.

 

Svi prigradski vlakovi na relaciji Split – Kaštel Stari – Split neće voziti nedjeljom i blagdanom osim vlaka 8412 tj. 8414.

 

Ukinuti vlakovi 3009 Budinšćina –Zagreb GK i 3307 Kotoriba – Varaždin

 

Vlak 3000 ne vozi Čakovec – Kotoriba i vlak 3011 ne vozi Kotoriba – Čakovec

 

Vlakovi 3003 i 990 ne voze nedjeljom. Vlak 790 ne vozi subotom i nedjeljom. Vlak 997 vozi samo nedjeljom i blagdanom. Od Kot do Vž vozi svakodnevno.

 

Putnički vlakovi skratili vozno vrijeme za 10 minuta na pruzi Čakovec-Mursko Središće

 

Vlak 571 pomaknut 10 min na ranije.

 

Nakon obnove ponovno se otvara za promet pružna dionica Pleternica – Čaglin, a prijašnja najveća dopuštena brzina povećava se s 50 km/h na 60 km/h, za oba vozna smjera.

 

Ukinut ubrzani vlak 941 Osijek-Vinkovci.

 

Vlak 940 vozi kao putnički vlak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajme, ukidaju zadarski kolodvor?? A uvijek je zjapio prazan. :sad:

Ovo za Šibenik mi je grozno isto.

Nadam se da će barem porihtati veze iz Lupoglava za Rijeku da se lovi brzi vlak za ZG i obrnuto, bar jednom dnevno.

 

Jel im se mogu slat prijedlozi? Ili čitaju forum? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak se ne varam, promet na prugi Zadar-Knin ukidaju zbog njene temeljite obnove?

 

Decec, vrijeme za prijedloge je odavno prošlo :mrgreen:


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukidaju se putnički vlakovi na prugama Knin-Zadar, Knin-Perković-Šibenik te Metković-Ploče. Navodno će voziti autobusi.

 

:ljut2 :ljut2 :ljut2

Ne znam šta bih rekao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svake godine sve gore i gore..Posebno me začudilo ukidanje vlakova na relaciji Knin-Perković-Šibenik i Metković-Ploče.

A kako je krenulo,za par godina će pola kolodvora biti "degradirano" u otpremništva.. :ljut2 :puc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače, otkako je između SRB i HR ostao samo 414/415 standardan razgovor na međunarodnoj blagajni u Beogradu u 3 popodne:
- molim Vas jednu kartu do Zagreba za voz u 3 i 15
- voz u 3 i 15 više ne saobraća
- dobro, onda jednu kartu za večernji voz
- ni taj voz više ne saobraća
- da li je ovo skrivena kamera? pa kad je sledeći voz za Zagreb?
- sutra u 10 i 30
- u redu. hvala, doviđenja (odlazi na autobusku stanicu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svake godine sve gore i gore..Posebno me začudilo ukidanje vlakova na relaciji Knin-Perković-Šibenik i Metković-Ploče.

A kako je krenulo,za par godina će pola kolodvora biti "degradirano" u otpremništva.. :ljut2 :puc

 

Ni meni ne ide u glavu, nova pruga, nova stajališta... za koga?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego u vezi Budimpešta-Zg

Kako to da su prošle godine u ovo doba po najavama HŽa SVI vlakovi na ovoj relaciji (osim sezonca Adrie) bili 'nerentabilni'?

Pa tako i postojeći 204/205 vlak.

A sad će onda po novom kao bit rentabilna 2 svakodnevna vlaka tijekom cijele godine?

Jer kao HŽ PP za međunarodne vlakove jako gleda da li su rentabilni ili nisu.


Dean24zg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego u vezi Budimpešta-Zg

Kako to da su prošle godine u ovo doba po najavama HŽa SVI vlakovi na ovoj relaciji (osim sezonca Adrie) bili 'nerentabilni'?

Pa tako i postojeći 204/205 vlak.

A sad će onda po novom kao bit rentabilna 2 svakodnevna vlaka tijekom cijele godine?

Jer kao HŽ PP za međunarodne vlakove jako gleda da li su rentabilni ili nisu.

Možda zato što na delu Zagreb - Koprivnica idu kombinovano sa vozovima u unutrašnjem saobraćaju. Žao mi je što se ne dođe do takvog rešenja i na relaciji Zagreb - Beograd, jer je stvarno sramota da ide jedan jedini voz između HR i SRB...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda zato što na delu Zagreb - Koprivnica idu kombinovano sa vozovima u unutrašnjem saobraćaju. Žao mi je što se ne dođe do takvog rešenja i na relaciji Zagreb - Beograd, jer je stvarno sramota da ide jedan jedini voz između HR i SRB...

Možda i bude. Znam pouzdano da su za ovaj važeći VR odbili primiti ljeti vlak za Split. Rekli su Srbima da eventualno sljedeću godinu može voziti svaki dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista pjesma i sa Istrom 1472/1473.

Bilo je rečeno da je vlak kao nerentabilan,a ipak je odjednom kao rentabilan.


Dean24zg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve skupa mi se čini ok osim ovog ukidanja vlakova za Zadar i Šibenik. Čak i za Zadar još mogu shvatiti da se ukida zbog remonta, ali ovo za Šibenik je apsurdno i ja osobno ne vjerujem da će doći do ukidanja tih vlakova. Ta pruga je u relativno dobrom stanju, brzina je 65 km/h, dugačka je 22 km. Sva mjesta na toj pruzi su relativno loše povezana cestom. Tijekom školske godine jutarnji vlak za Šibenik bude krcat školarcima i radnicima, isto tako i onaj u 13.10. Ali sad se nama ne isplati voziti putničke vlakove tamo. Naravno da se ne isplati, nisam čuo da se u ovoj državi išta isplati. Ne isplati nam se industrija, ne isplati nam se poljoprivreda, ne isplati nam se željeznica, ne isplati nam se zračni promet, ne isplate nam se autoceste. Glavno da nam se isplati stalno zaduživanje i dizanje kredita. Kako će se vlakovi za Šibenik isplatiti, kad na primjer postoje vlakovi iz Perkovića za Šibenik u 15 i u 16.30 sati. Tko ima namjeru u to vrijeme putovati iz Perkovića u Šibenik? Školarci su odavno u školi, radnici u popodnevnoj smjeni počinju najkasnije u 15 sati, sve institucije se u to doba zatvaraju, to se obavlja ujutro, tržnica se zatvara... Naravno da su ti vlakovi prazni. Jako dobro se zna u koje vrijeme je potreba za vlakovima. Iz Perkovića za Šibenik ujutro u 5.30 sati nakon dolaska 825, u 7.15 sati zbog školaraca i radnika, 13.15 sati nakon dolaska 521 i zbog radnika i školaraca u popodnevnoj smjeni, 18.30 nakon dolaska 523 i navečer u 22.30 nakon dolaska 824 i eventualno za neke koji idu u večernji izlazak. Iz Šibenika ujutro u 6.30, 9.30 kao veza na 520, u 14 sati za školarce i vezu na 522, 16.30 sati za radnike i 22 sata za popodnevnu smjenu i vezu na 824. Kad bi se napravio takav vozni red ne bi bilo govora da se ne isplati. Subotom i nedjeljom maknuti ove "školske" vlakove i ostaviti samo vlakove s vezama za Zagreb i Split. Ali bit će zanimljivo vidjeti, ako se ovo stvarno ukine, kad dođu Austrijanci, Talijani ili netko treći, kao što su sada zainteresirani za teretni promet u Istri. Fascinantno je kako mi nismo imali što voziti kroz Istru, pravdali smo se da je ukidanje bilo potrebno jer smo imali par vagona dnevno. A zašto su se onda stranci odmah javili da bi oni vozili ako tamo nema tereta? Ne vjerujem da oni planiraju voziti 3 vagona dnevno. Kako se, pobogu, njima isplati voziti svoje lokomotive u Hrvatsku i voziti teret po tuđoj zemlji, a nama se s našim lokomotivama i po našim prugama to ne isplati. Ista stvar će se dogoditi sa Šibenikom, doći će netko tko će prilagoditi vozni red potrebama putnika, vlakovi će biti puni i redoviti, usluga će biti bolja a lako moguće i povoljnija nego na HŽ-u, putnici će biti zadovoljni jer neće morati čekati u Perkoviću 2 sata kako bi se odvezli tih posljednjih 22 km nakon što su već prevalili 350 km puta. I onda će za par godina naši reći kako su im stranci preoteli posao i kako se njima naravno, ne isplati voziti vlakove. A sada dok imaju priliku da se dokažu, uredno ukidaju vlakove umjesto da prije svega ukinu one prdonje koji su zapošljavani preko barba Luke i tko zna koga sve ne, koji glume nekakve direktore i stručnjake a nemaju niti fakulteta niti ikavoga znanja o bilo čemu vezanom za željeznicu, pa da nakon toga počnu ukidati one tzv. službenice koje na kolodvorima zalijevaju cvijeće i za to dobivaju fine plaće, pa da nakon njih počnu ukidati konduktere da se ne dogodi da je na jednom vlaku od 3 vagona ukupno 5 konduktera da se međusobno sudaraju po hodnicima, a završivši sa onima koji tvrde da vlak za Karlovac u 13.11 sati danas ne vozi, a on je uredno postavljen, odnosno sa onima koji "ne mogu ispostaviti kartu od Pleternice do Splita jer na tom putovanju nije uvijek isti rang vlaka". Pa bi nam se nakon svega toga možda nešto čak i isplatilo, tko zna. ;)


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinko, potpisujem sve osim prve rečenice. Mnogo toga još nije OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinko-KA, on 05 Aug 2013 - 22:24, said:

Fascinantno je kako mi nismo imali što voziti kroz Istru, pravdali smo se da je ukidanje bilo potrebno jer smo imali par vagona dnevno. A zašto su se onda stranci odmah javili da bi oni vozili ako tamo nema tereta? Ne vjerujem da oni planiraju voziti 3 vagona dnevno. Kako se, pobogu, njima isplati voziti svoje lokomotive u Hrvatsku i voziti teret po tuđoj zemlji, a nama se s našim lokomotivama i po našim prugama to ne isplati.

Odgovor na to pitanje je prilicno jednostavan :)

Kada dodje bilo koji operater u Istru doci ce sa jednom lokomotivom, dva covjeka i to je to. Oni ce voziti vlak jednom tjedno sa 15 vagona i sigurno ce na njemu zaraditi. Ostatak vremena ce ta lokomotiva voziti po Sloveniji ili drugdje po Hrvatskoj gdje ce biti tereta. Da tako posluje i HZ Cargo, ne bi bilo neisplativih pruga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgovor na to pitanje je prilicno jednostavan :)

Kada dodje bilo koji operater u Istru doci ce sa jednom lokomotivom, dva covjeka i to je to. Oni ce voziti vlak jednom tjedno sa 15 vagona i sigurno ce na njemu zaraditi. Ostatak vremena ce ta lokomotiva voziti po Sloveniji ili drugdje po Hrvatskoj gdje ce biti tereta. Da tako posluje i HZ Cargo, ne bi bilo neisplativih pruga.

 

Ne samo to. Imati će u službi nabave sposobne ljude koji će uspješno nuditi i ugovarati poslove prijevoza robe u realnom vremenu. Odnosno ti ljudi će doista za svoju plaću i odrađivati posao za kojega su plaćeni.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom sama ukidanja/redukcije linija, šteta, pogotovo za šibensku prugu. :po guzi:

 

Nego, u vezi 3009, da li se ukida čitava trasa vlaka, ili samo od Budinšćine do Zaboka? Jer, do sada je 3009 u Zaboku čekao 3119 iz Đurmanca, da bi zajedno kao vlak 3009 išli do Zagreba.

Hoće li se 3119 produžiti do Zagreba, ili će u Zaboku mijenjati broj u 3009 i nastaviti sadašnjom trasom, samo bez drugog Plavca iz Budinšćine? Ako u tom terminu uopće neće voziti između Zaboka i Zagreba, u svakom će slučaju na zabočkom području trebati jedan plavac manje, ali čime će se onda vraćati 3008?


HŽ VUČA VLAKOVA

sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim ono, kak možeš reći da će promijeniti broj u 3009, ne il će dobiti 3103 il 3105 i tak ići do Zagreba. :kul3

Mislim da ukidanja na Krapinskoj štreki neće biti, znači voziti će do Zaboka, al ak ukinu taj vlak do Zagreba, onda se mogu streljiti.

Ako 50-100 putnika (ovisno o sezoni) nije dovoljno da se vuče bar jedna macosa do Zagreba, onda mogu komotno poukidati sve vlakove po Hrvatskoj. Time će nastati rupčaga veličine Jupitera između vlakova koji dolaze u Zagreb u 9:42 i onog u 13:15.

To mi samo govori da il će pomaknuti 3007 za nekih 45 minuta, tak da dolazi u Zagreb oko 10:30, pa kakti neće biti potrebe za 3009, jer bude 2,5 sati između 991 i tog 3007, te 2,5 sata do 3011.

To mi malo baca sumnje na 3008 iz Zagreba. Dal će ga vući neka jutarnja garnitura, dal će ić samo jedna macosa, dal će možda 3200 voziti gredeljevac do Đurmanca i vratiti se za Zagreb kao 3103/5, pa onda 3008 opet Gredeljevac za Varaždin. Isss, tko to zna kaj su smislili. Bumo videli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da na 3200 bude Gredeljevac spojen sa stubičkim plavcem? Zanimljiva opcija, ali ne vjerujem da je to moguće. Ako na 3008 stave samo jednog plavca, onda će biti ogromna gužva, jer je dupli plavac već pri dolasku u Zabok bio dobro popunjen, a tamo se ukrcava još hrpa školaraca. Bilo kako bilo, od novog VR-a u Zaboku više nema parade od čak pet plavaca istovremeno, te čuvene zamjene plavaca malo poslije 14 sati. :(


HŽ VUČA VLAKOVA

sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidim da "primaju" prijedloge do 22.8... kolike su sanse da neka preporuka prodje?

 

i koliko vidim, nema pruge perković-šibenik, znači li to da se sigurno ukida promet tamo? :S

a knin-zadar samo teretni promet... zaista šteta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukoliko imaš registriranu firmu za željeznički prijevoz i želiš zakupiti svoje trase, možeš ih slobodno kontaktirati. :kul3

Eventualna druga opcija je da si (grado)načelnik ili bogati pojedinac koji želi (su)financirati određene putničke linije.

 

Sve pruge su tamo, samo treba pronaći, jer su nazivi grafikona po prvoj pruzi na tom grafikonu (a često ih ima više na istom listu).

Perković - Šibenik, je pod: "Oštarije - Krpelj rsp."; i da, nema putničkog prometa. :sad:


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, na žalost, nije prihvaćen predlog ŽFBH/ŽRS da se vrati 258/259 i da se 396/397 vrati do Ploča. Ne znam zašto je toliki problem oko 396/397 pošto će i onako za 390/391 PP-u trebati jedna loksa dole. Ovako će samo 90% vremena stajati, pošto su ukinuti putnički. Za 314/315 koji je ŽS tražio HŽ nije hteo ni da čuje. 210/211 ŽS neće do Beograda jer bi kretao u 5 ujutru, a stizao maltene u ponoć, zbog čega je i dok je vozio uglavnom polazio sa nekoliko putnika iz Beograda. Sezonski voz Beograd - Split očigledno nije prihvaćen od strane ŽS-a pošto ga nema u grafikonu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP nema lokomotivu u Pločama, putničke i međunarodne vlakove voze lokomotive od Carga.

Aha. A šta je onda problem PP-u da pusti ŽFBH loksu da vuče do Ploča, sa HŽ pilotom, kako su oni predlagali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

PP nema lokomotivu u Pločama, putničke i međunarodne vlakove voze lokomotive od Carga.

 

a sta ce bit,kad se cargo privatizira?


okrece se kolo srece

podje naprijed pa se vrati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...