Jump to content
zeljeznice.net
reiche06

ENNA Transport (bivši PPD Transport, Adria Transport d.o.o.)

Recommended Posts

Dotična firma podnijela je zahtjev za licenciranje svojih lokomotiva u Hrvatskoj.


35k4tq1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači, možemo očekivati plavo-srebrne Tauruse :D


Afmpz-8090-7-rj-a.gifARbmpz-8590-5-rj-a.gifBmpz-2290-4-rj-a.gifRJ-1116-2-a.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napokon da vidimo nešto novoga na našim prugama


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači, možemo očekivati plavo-srebrne Tauruse :grin:

 

I Herkulese. Svaka lokomotiva ima svoje ime...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel bi Adria vukla vlakove i prema Slavoniji?


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel bi Adria vukla vlakove i prema Slavoniji?

Kak ti sad ocekujes da netko zna odgovor na to pitanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Herkulese. Svaka lokomotiva ima svoje ime...

Marija, Tamara, Vanja, Irena, Ingrid... :ljubav: :hehe:


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kak ti sad ocekujes da netko zna odgovor na to pitanje?

 

krivo sam se izrazio, da li bi postojala mogućnost da ih vidimo i po slavoniji?


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

krivo sam se izrazio, da li bi postojala mogućnost da ih vidimo i po slavoniji?

Čisto sumnjam, oni većinom voze iz Kopera za Hodoš i dalje, pa možda će dok je Hodoš u remontu privremeno skrenuti promet preko Dobove i Koprivnice. Isto ko i RCA preko Čakovca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čisto sumnjam, oni većinom voze iz Kopera za Hodoš i dalje, pa možda će dok je Hodoš u remontu privremeno skrenuti promet preko Dobove i Koprivnice. Isto ko i RCA preko Čakovca.

Mislis da im ne bi bilo interesantno dobiti i dio tereta iz Rijeke?

 

Vozit ce gdje im se god bude isplatilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis da im ne bi bilo interesantno dobiti i dio tereta iz Rijeke?

 

Vozit ce gdje im se god bude isplatilo.

Ali nemaju oni puno lokomotiva. Svega 3 Taurusa i 2 Herculesa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali nemaju oni puno lokomotiva. Svega 3 Taurusa i 2 Herculesa...

Istina, ali sto mislis tko ce prije kupiti 5 novih ako im budu trebale... Cargo ili Adria transport?

No dobro na stranu oni jer su stvarno mali igrac...

RCA sa druge strane bi mogla dobar dio kolaca otkinuti Cargu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha čuj, da otkinu tri vlaka tjedno, opet je to tri vlaka manje za Cargo.

Nije baš da na našim prugama sve vrvi od tereta pa da ta tri il kolko već vlakova je samo kap u moru.

Tih par vlakova tjedno je ipak neki određeni postotak i neka određena lovica na kraju godine kad se sve zbroji.

 

I tak nek dođe još jedan i još jedan i odee Cargu drastično promet prema dolje.

 

Nego, predviđanja su da bude Cargov udjel oko 50% prijevoza tereta na našim prugama.

Znači stranci budu pokupili 50% prometa (asti matematike, kak sam to samo zbrojio).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno poslije 146 godina (1867.-2013.) vraćaju se austrijske željeznice na hrvatske pruge. :cola: :jup


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

GKB, Graz Koeflacher Bahn, postoje od 1859. godine (možda su vozili štreku Steinbrueck-Agram-Sisseck od 1862. do 1867. :kul3 ; ups... nemoj Toma, sam se same šalil... :ves: )

 

Trebalo im je samo 2 radna dana da podnesu službeni zahtjev, ccc... ni Oesterreicheri nisu više što su nekad bili... :zubob


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamo negdje 2009. je Metrans htio pokrenuti s Brajdice redovan vlak za Češku. Tada im se ispriječila Carina sa svojim "pooštrenim" kontroliranjem kontejnera te Luka Rijeka s nemogućnosti operativne organizacije kakvu su oni očekivali. To su bila dva prvenstvena problema.

Sa ulaskom u EU riješen je prvi, a organizacijom Brajdice od strane "filipinaca" riješen je i drugi problem.

Mislim da je za očekivati uskoro i tog igrača na hrvatskim prugama...


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informacije o firmi :

ADRIA TRANSPORT d.o.o. za prijevoz tereta

Zagreb, Jelenovac 38/B

OIB : 87583888894

Osnivači/članovi društva / Osobe ovlaštene za zastupanje :Mário Mát'aš, putovnica Republika Slovačka

Firma registrirana : 06.03.2012.

Predmet poslovanja :

* usluge u željezničkom prijevozu
* djelatnost ostalih agencija u prometu
* prekrcaj tereta u željezničkim kolodvorima i ostalim mjestima
* prijevoz za vlastite potrebe
* usluge skladištenja
* djelatnost otpremništva
* djelatnost pakiranja
* izvođenje investicijskih radova u inozemstvu i ustupanje istih stranoj pravnoj osobi u Republici Hrvatskoj
* tehničko ispitivanja i analiza
* iznajmljivanje strojeva i opreme, bez rukovatelja i predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo
* popravak, održavanje i montaža industrijskih strojeva i opreme
* davanje u najam željezničkih vozila: sa pratećim osobljem ili bez
* transport nafte naftovodima i drugim nespomenutim oblicima transporta
* kupnja i prodaja robe
* obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu
* zastupanje inozemnih tvrtki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odavdje: http://www.adria-transport.com/the-company/index.html

 

"Adria Transport d.o.o. with its company seat in Koper – Slovenia is a
specialist for tailor made railway transport from the Port of Koper to the
neighboring Europe. As common joint venture between Luka Koper, the port
operator in Koper, and GKB, a private railway operator from Austria, Adria
Transport has a strong background and excellence knowledge base for perfect
port-connected railway logistic."

 

Odavdje: http://www.gkb.at/diegkbgruppe/index.html

 

"GKB - Fortschritt aus Tradition

 

Am 22. Juni 1859 fuhr der erste, aus elf Kohlenwaggons bestehende Zug von
Köflach nach Graz.


Kohlenzüge sollten mehr als ein Jahrhundert das
Verkehrsgeschehen auf den Eisenbahnstrecken der Weststeiermark prägen. Mit dem
Niedergang der Kohlentransporte änderten sich auch die Verkehrsaufgaben der
GKB immer mehr in Richtung öffentlicher Personennahverkehr.


Hervorgegangen aus der Voitsberger-Köflacher-Maria Lankowitzer
Steinkohlengewerkschaft kann die GKB auf eine wechselvolle, die wirtschaftliche
und soziale Entwicklung ihres Umfeldes widerspiegelnde Geschichte
zurückblicken.


Heute ist die im Eigentum der Republik Österreich stehende
Graz-Köflacher Bahn und Busbetrieb GmbH ein wichtiger Motor für die
wirtschaftliche Entwicklung einer ganzen Region."


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deutsch Wikipedia, GKB Jenbach:

 

800px-GKB_600-3_DSCN6469.JPG


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deutsch Wikipedia, GKB Šinobus (Schienenbuss, VT 10):

 

800px-VT10.jpg


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filozofsko pitanje: postoji li uopće koje originalno vozilo domaće (yu, hrvatske izrade) osim naravno Nade, u Vojvodini poznate i kao Skylab? :kul3


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filozofsko pitanje: postoji li uopće koje originalno vozilo domaće (yu, hrvatske izrade) osim naravno Nade, u Vojvodini poznate i kao Skylab? :kul3

Postoji, a ti sad umjesto filozofiranja citaj forum pa ces otkriti da ih je bilo prilicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina, ali sto mislis tko ce prije kupiti 5 novih ako im budu trebale... Cargo ili Adria transport?

No dobro na stranu oni jer su stvarno mali igrac...

RCA sa druge strane bi mogla dobar dio kolaca otkinuti Cargu.

Mislim da je najveći problem i dalje infrastuktura. Premale brzine i propusna moć. Jer po meni nije normalno da strojovođa u 12 sati službe se dosta često jedva probije Zagreb - Moravice - Zagreb. Da ne pričamo Zagreb - Rijeka, to bi trajalo do imendana. Onda ova cijela saga oko trošenja kotača.... Recimo isto potez Križevci - Dugo Selo, da teretni čeka po 2 sata na križanje. Tu dok se to sve ne sredi ne treba očekivati previše konkurencije. Koliko se čekalo da konkurencija dođe u Sloveniju? Na kraju samo su RCA i Adria došli, nisam siguran i za Metrans, dal dolaze samo do Hodoša ili ulaze u teritorij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je najveći problem i dalje infrastuktura. Premale brzine i propusna moć. Jer po meni nije normalno da strojovođa u 12 sati službe se dosta često jedva probije Zagreb - Moravice - Zagreb. Da ne pričamo Zagreb - Rijeka, to bi trajalo do imendana. Onda ova cijela saga oko trošenja kotača.... Recimo isto potez Križevci - Dugo Selo, da teretni čeka po 2 sata na križanje. Tu dok se to sve ne sredi ne treba očekivati previše konkurencije. Koliko se čekalo da konkurencija dođe u Sloveniju? Na kraju samo su RCA i Adria došli, nisam siguran i za Metrans, dal dolaze samo do Hodoša ili ulaze u teritorij.

To sto kazes da teretni cekaju po 2 sata na krizanje je samo pitanje organizacije prometa koja je stvarno ocajna na HZ-u. Kakvog smisla ima cekanje 2 sata na nekom kolodvoru kada za to vrijeme vlak vec moze biti ili u Koprivnici ili u RK.

Tko odredjuje gdje ce biti krizanje? Dispecer ili je to na volju prometnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prometnici, ali ovdje je problem velika kolodvorska odstojanja. Lepavina - Križevci je 16,5 km, Križevci - Vrbovec 19,7 km, dok je Vrbovec - Dugo Selo 16,2 km. Pa kad se tu upletu putnički i brzi onda je malo teže ugurati teretnjaka.

Može se izdati i dipečersko naređenje da određeni vlak čeka određeni vlak tu i tu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...