Portos Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Kako živim u gradiću pokraj Zagreba a radim u zapadnom dijelu Zagreba uskraćen sam praćenjem radova na gradskoj infrastrukturi. Budući u Medomobil bez problema stane Citybike + još vozač i 3 putnika već nekoliko dana moj stari Rog Citybike naslijeđen od bivše drage ne vadim iz Medomobila. Budući je lijepo vrijeme odvezao sam se do Zapadnog kolodvora, izvadio bike i obišao neka meni a nadam se i vama zanimljiva mjesta. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Spoj Branimirove i Nove Branimirove grade već godinama. I nikako da izgrade. Da uskoro nisu lokalni izbori vjerovatno ju niti sada ne bi izgradili. No ovoga puta ipak hoće, mada ne u punom profilu. Vlasnici 2 objekta na trasi nisu htjeli popustiti pa ih je cesta jednostavno zaobišla. Pogled na još nezavršenu cestu sa križanja Heinzelova-Nova Branimirova [/url] Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Na križanju se obnavlja horizontalna signalizacija Vlasnik adrese Heinzelova 54C ostat će i dalje na lokaciji U prolazu jedan Ganz Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Sanacija prijekopa kroz koji su provukli kabele semaforske signalizacije Još jedan Ganz Pogled sa nove dionice prema križanju Heinzelova-Nova Branimirova Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Tokom postavljanja ovih rubnjaka zakazao je nadzorni gradilišta Biti će tu i pješačko-biciklistička staza Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Visoki zid dijeli cestu od neumoljivog vlasnika nekretnine u koridoru ulice Prolazi Jenbach/Caterpilar 317 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Okoliš je pristojno uređen Još se malo uvaljava svježi asfalt I podaci o gradilištu Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Cesta bi u promet trebala biti puštena u srijedu 24.4. živi bili. Prolazak brzog I zgrada stare tvornice ulja Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Rano je još za ići kući. Kublach je obećao otići poslikati uspinjaču Ksaver ali kad sam već ovdje, na biciklu, Medomobil parkiran na sigurnom... Nisam ju lako pronašao. No pitao sam jednu domorotkinju. Evo je: Odnosno ovo je njena trasa i njeni ostaci ostataka... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Naime vodilice (tračnice) su demontirane, kabina odvežena valjda na obnovu. Ispod su vidljiva kolica sa protuutezima Trasa. Vučno uže nedostaje, kabine nema Sve hrđavo i zapušteno Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 U dnu se vide graničnici Vrata za ulazak u kabinu Ova tabla nadam se ne stoji ovdje od 1985 :ne zna: Nadam se da će uspinjača konačno proraditi, strašno je koliko stepenica svakodnevno moraju savladati stanovnici Ksavera, kako tek ondje dođe hitna pomoć? Stanovnici se nadaju... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Sa Ksavera sam se spuštao. Najprije na Trg, pa na kolodvor. Taman da dočekam 521 iz Splita i ispratim putnički za Moravice. Bic je i dalje u Medomobilu no na nastavak ćete pričekati dok se vratim sa Vjetroagregata 2,5MW i iz Like. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Ide Tebi to s biciklinom... A i zimske naslage medvjeđe masti će se malo istopiti... Ovo ksaversko čudo je u biti funkcioniralo kao lift i stajalo na svakoj razini, jel tako? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Evo je: Prozor koji se vidi u desnom gornjem kutu slike je bio jedan od 3 prozora mog ureda u razdoblju od 1997 do kraja 2000. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Ovo ksaversko čudo je u biti funkcioniralo kao lift i stajalo na svakoj razini, jel tako? To čudo je zamišljeno kao lift ali budući nikada službeno nije pokrenuto nije niti stajalo na svakoj razini. Ako profunkcionira stajat će na svakoj razini. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 ... Budući u Medomobil bez problema stane Citybike + još vozač i 3 putnika već nekoliko dana moj stari Rog Citybike naslijeđen od bivše drage ne vadim iz Medomobila. Budući je lijepo vrijeme odvezao sam se do Zapadnog kolodvora, izvadio bike i obišao neka meni a nadam se i vama zanimljiva mjesta. To s Medomobilom i nekoliko bicikala i bicikljista u njemu, širi se kao pošast. Eno sam nekidan u Obrovcu zatekao veselo društvance koje je biciklima kren'lo iz Gračaca Majstorskom cestom preko Tulovih greda u Obrovac posjetiti prijateljicu koja u otkomandi organizira rafting po Zrmanji Naš railfrendfrend uopće više ne izgleda k'o , opako se stesao! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 8, 2015 Author Share Posted June 8, 2015 Hvala na fotki Pfaff i hvala što si navratio u Obrovac! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 nije Ana Samarđija iz samobora bila ovaj put Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 9, 2015 Author Share Posted June 9, 2015 nije Ana Samarđija iz samobora bila ovaj put SamarŽija. Nije. Ima puno dogovorenih fotkanja pa nije mogla. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperion Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 nije Ana Samarđija iz samobora bila ovaj put Ti također bicikliraš? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Ona kaj vjnjčanja jer znam da je salsu prestala fotkat , Fever ju više ne voli jedino Zumbu kaj joj frendica darija sredi poznam je Medo tako da dobro znam o kome pričam za razliku od novopečenih biciklera biciklist je onaj koji dnevno probiciklira bar 40-60 km ne da od zaprešiča dolaziš autom pa dalje bcil nego sve sa biciklom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 ako čemo o bickilizmu več sam par bicikal uništio baš radi puno dnevne vožnje prosjek je bio 40 Km dnevno nakon 8 sati rada + odzak na posao i sa kad ti glupi vbrzinomjer crkne na 2000 km jer se zbrejka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.