Vladimir S. Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Danas je bila idealna prilika za vožnju vlakom 703 Rijeka - Osijek preko preko Ranžirnog dok traju radovi na Glavnom kolodvoru. Vrijeme je bilo sunčano i obećavalo je da će se moći napraviti dobre fotografije. Nije bio problem ustati ranije i uputiti se do Jastrebarskog. U Jasku sam došao u 8:30 i prvo sam kupio kartu, naravno. Karta je kupljena do Dugog Sela jer je to bio prvobitan plan. (Na karti piše via Zagreb Gl kolodvor i to vjerojatno neće korigirati za ovih tjedan dana kojiko će još trajati radovi). Vlak po redu vožnje polazi za pola sata. Međutim do tog trenutka je nakupio već 20 minuta zakašnjenja. Nije mi preostalo ništa drugo nego provjeriti situaciju na kolodvoru. Pogled u pravcu Karlovca. Nekoliko vagona, izgledaju prazni. Pogled prema Zagrebu, jedna cisterna spojena crijevom na nešto. Tu se vidi jedina mana današnjeg dana. Vrijeme je bilo sunčano ali je cijeli dan bila lagana izmaglica koja je stvarala velike probleme u slikanju kontra sunca. Pogled pod noge. Pogled sa strane. Da li je tu bio neki snjegović ili je netko zaboravio prijevozno sredstvo teško je zaključiti iz priloženog... Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 (edited) I dok sam tako kratio vrijeme došao je vlak iz Zagreba Zapadnog i u njemu... Seabral. Nismo se do sada upoznali ali sam ga prepoznao čim je sišao s vlaka. Prišao mi je i upitao "Sa foruma...?" Pa tko bi normalan šetao kolodvorom nedjeljom u 9 ujutro nego neki railfan. Tako smo uz ugodno čavrljanje kratili vrijeme do dolaska vlaka iz Rijeke. Vrijeme je stvarno proletilo i napokon sa 30 minuta zakašnjenja stiže vlak. Našli smo prazan kupe u vagonu kojem se mogu otvoriti prozori i nastavili sa razgovorom do H. Leskovca. Seabral je rekao da je njemu ova vožnja za gušt i da se neće opterećivati fotkanjem koje je prepustio meni. Nakon H.leskovca počinju zanimljive stvari. Nadvožnjak preko zagrebačke obilaznice. Kanal Sava - Odra. Ovo je naveća zgrada u Zagrebu. Neki iz nje ne mogu naći izlaz mjesecima, čak i godinama. Napokon ono zbog čega smo došli. Skrenuli smo prema RK i ostavljamo prugu prema Glavnom. Signal prije spajanja na prugu prema Velikoj Gorici. Pruga iz pravca Glavnog dolazi s lijeve strane Edited March 3, 2013 by seabral Sitna korekcija teksta Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Ovaj putopis bi mogao imati podnaslov "Četiri triangla oko Zagreba u 90 minuta"Prvi triangl sam prikazao u prethodnom postu i nastavljam s njim.Uključujemo se na prugu prema V.Gorici.Uvjeti za fotkanje su i dalje komplicirani ali bitan je doživljaj.Na ovom mjestu bi želio zahvaliti Sebralu koji mi je, kao prekaljeni railfan, puno pomogao u biranju motiva i ukazivao na zanimljive detalje na koje ćemo naići u nastavku vožnje. Ipak sam ja početnik u ovome. Seabral Skrećemo prema RK. Time ulazimo u drugi triangl.S desne strane ostavljano prugu prema V.Gorici.Ovaj desno se pametno pomaknuo iza rampe da nebi bilo rampom po haubi.Krak triangla iz pravca V.Gorice.Prolaz ispod Velikogoričke ceste (nadvožnjak preko ranžirnog)Ranžirni kolodvor obilazimo s južne strane. Prije polaska bio sam uvjeren da će vlak ići sjevernom stranom. Malo sam pratio kolosjeke na Google Mapsu i učinilo mi se da je to najbolji pravac. Ne znam zašto ali tako mi se činilo. Seabral mi je opisao svoj jučerašnji prolazak i stvarno skrenuli smo desno.Nastavak slijedi. Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Evo nas na "pravom odredištu" našeg putovanja Na ulasku nas dočekuje groblje vagona Mislim da sam negdje (na forumu?) pročitao da će se ti vagoni prerađivati u vagone za prijevoz kontejnera. Da li je to još aktualno ili je to samo moja želja da vagoni ne završe u CIOS-u? Nastavljamo dalje južnom stranom. Na slici desno vidi se nasip budućeg silaska s obilaznice koji će ići preko RK na Sarajevsku i Most Mladosti. Vozilo-bager Infrastrukture i u pozadini ranžirni Đuran. U nastavku postavnica. Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Sada malo neprežaljene prošlosti. Seabral me upozorio na Samoborčeka, ono što je ostalo od njega. Jako hrđavi Francuz Malo očuvaniji Francuz. Drago mi je da je treći završio u Požegi Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Dobar kontrast. Elektra koja čeka polazak i hrđave parnjače u pozadini. Sreća i žalost u istom trenutku. Ne trebam objašnjavati zašto. Opraštamo se s parnjačama i nastavljamo dalje Dvije kuplane elektre a u pozadini najveće brdo u Zagrebu nakon Sljemena. Sanirani deponij smeća na Jakuševcu. To što je sanirani ne znači da stanovnici novozagrebačkih naselja ne osjete da su u njegovoj blizini. Radim u Novom Zagrebu i znam iz vlastitog iskustva. Ovako izgledaju ti vagoni kada su novi. Ovaj i vagon lijevo su super primjer za modelare kako napraviti weathering na novom modelu. Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Priblišavamo se kraju RK. Na semaforu blinkaju crveno i zeleno svjetlo istovremeno. Strojovođe znaju što to znači. Meni je bilo zanimljivo jer to nikada nisam vidio. Prvo smo mislili da je čovjek neki fotograf ili forumaš ali na naše poglede je nezainteresirano okrenuo glavu. Uglavnom izlazimo iz RK.... ... i dolazimo do trećeg triangla. Odvojak prema V. Gorici. Mi skrećemo prema mostu kod Žitnjaka. U tom trenutku sam shvatio da nemam više mjesta na kartici i krenulo je bjesomučno čišćenje viška. Zato nemam fotografije s mosta. Srećom tu je uletio Seabral i napravio par fotki. Na obali Save smo vidjeli "viđenog fotografa". Seabral ga je uslikao i mahali smo jedni drugome. Ne znam o kome se radi pa ako nas je uspio uslikati neka se slobodno javi. Seabral slobodno se ubaci sa svojim fotkama. Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Došli smo do Žitnjaka i tamo smo vidjeli ZlayuZg. Pozdrav ZlayoZG Odvojak za TE-TO (termoelektrana-toplana). Tamo sam bio na praksi kao srednjoškolac i vidio sam parnu manevarku koja je ranžirala vagone s mazutom po krugu toplane. To je bila super kombinacija jer nije trebala pogonsko gorivo. Pare ima koliko hoćeš i kakve god hoćeš. Samo se prikopčala, napunila spremnike i na posao. Mislim da bi danas to bila još veća atrakcija za vidjeti. Nakon prelaska autpouta dolazimo do resnika. Prvo nailazimo na kolosjek koji vodi do silosa. Isprike zbog mutne fotografije. Po tračnicama mi se čini da nema puno prometa. Zanimljiva je ova unutarnja šina. Pretpostavljam da je to zbog oštrog radijusa i mogućeg iskakanja vagona. U svakom slučaju iskliznica je na mjestu. Na odvojku prema Gredelju manevra gura vagone. Ovaj je zanimljiviji od ostalih ali je stup uletio u kadar. Ipak se vidi o čemu se radi. Stali smo u Resniku i pogled kroz prozor daje ovaj motiv Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
baltazar Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Čitajuči pomno Tvoj jako dobar putopis, primjetio sam jednu grešku. Na signalu je gornja lanterna žute boje, a ne crvene, prema tome kombinacija je žuta i zelena. Pozdrav!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 U Resniku stojimo jer se prikapčaju još tri vagona. Seabral je slikao spajanje ova tri vagona s našom kompozicijom pa neka on to poprati slikama. Nakon ponovnog susreta sa ZlayomZg i konačnim upoznavanjem, krećemo dalje i dolazimo do četvrtog triangla kod Čulinca. Krak koji sreće prema Glavnom. Mi nastavljamo prema Sesvetama Priključenje na prugu iz pravca Glavnog kolodvora. Nastavak prema Sesvetama, 4 kolosjeka Pošto smo do tuda kasnili 40 minuta svoj odbor za doček sam prebacio iz Dugog Sela u Sesvete i tamo sišao zajedno sa Seabralom. Za kraj sam ga uslikao ispred ove ljepotice kojom je on planirao prema centru. Sve u svemu bilo je to jedno zanimljivo putovanje. Kratko ali prepuno dojmova. Nadam se da ćemo ga moći ponoviti kada će popravljati Zeleni most. Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Čitajuči pomno Tvoj jako dobar putopis, primjetio sam jednu grešku. Na signalu je gornja lanterna žute boje, a ne crvene, prema tome kombinacija je žuta i zelena. Pozdrav!! Hvala na ispravci. Nisam razmišljao o tome nego sam automatski "prepisao" boje sa cestovnih semafora. Što znači ta kombinacija? Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikar Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Ograničena brzina, očekuj ograničenu brzinu! Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 I dok sam tako kratio vrijeme došao je vlak iz Zagreba Zapadnog i u njemu... Seabral. Nismo se do sada upoznali ali sam ga prepoznao čim je sišao s vlaka. Prišao mi je i upitao "Sa foruma...?" Pa tko bi normalan šetao kolodvorom nedjeljom u 9 ujutro nego neki railfan. Ovo je tipičan primjer upoznavanja dvojice railfanova Seabral je rekao da je njemu ova vožnja za gušt i da se neće opterećivati fotkanjem koje je prepustio meni. Da, ovu vožnju sam si bio zamislio baš kao gušt za oči i dušu, bez nekih obaveza i aktivnosti U tom trenutku sam shvatio da nemam više mjesta na kartici i krenulo je bjesomučno čišćenje viška. Zato nemam fotografije s mosta. Srećom tu je uletio Seabral i napravio par fotki. Na brzinu sam ulovio fotić i zabilježio spoj s prugom iz Velike Gorice. Ulazak na most. Srećom, ipak nakon višegodišnjeg odugovlačenja su ga ipak na vrijeme stigli popraviti Na obali Save smo vidjeli "viđenog fotografa". Seabral ga je uslikao i mahali smo jedni drugome. Ne znam o kome se radi pa ako nas je uspio uslikati neka se slobodno javi. Seabral slobodno se ubaci sa svojim fotkama. Netko nas je slikao Povećano .... prepoznaje li se tko ? Viđeni fotograf u akciji Pogled na drugu stranu - prema jakuševačkoj planini Seabral je slikao spajanje ova tri vagona s našom kompozicijom pa neka on to poprati slikama. Dolaze tri dodatna vagona Tipična podjela posla .... jedan radi, a dvojica (nad)gledaju Još jednom hvala Vladimiru na lijepom druženju i, naravno, na fotkama kojima je popratio naše jučerašnje druženje. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Hvala Vladimiru i seabralu na zanimljivom putopisu prugama kojima se inače ne putuje, prava egzotika kao napr. fotke iz Sjeverne Koreje. Zanimljivo je da je vlak kojim ste jučer putovali vas dvojica, danas u Osijek stigao sa "samo" 80 minuta zakašnjenja... Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogić Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Prepoznajem se . Dečki, pozdrav !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Hvala Vladimiru i seabralu na zanimljivom putopisu prugama kojima se inače ne putuje, prava egzotika kao napr. fotke iz Sjeverne Koreje. Zanimljivo je da je vlak kojim ste jučer putovali vas dvojica, danas u Osijek stigao sa "samo" 80 minuta zakašnjenja... U subotu, prvog dana nove trase je došao skoro na vrijeme, par minuta kašnjenja. Zanemarivo za naše prilike... Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimir S. Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Prepoznajem se . Dečki, pozdrav !! Pozdrav i tebi. Jesu li uspjele slike? Quote Deda je vozio seriju 32 Ja sam samo običan ferroequinolog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.