seabral Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 I na kraju Brena s međunarodnim ode prema RK. http://i594.photobucket.com/albums/tt21/josipvg/Railway/IMG_2359.jpg Ja sam tom vlaku sjedio 45 minuta čekajući da krene prema RK. Vlak je dugo stajao na Zapadnom ... ništa se nije događalo, osim šta su skidali i dodavali vagone na vlak. Vrijeme planiranog polaska je već davno bilo prošlo, pa mi je na kraju dosadilo i izašao sam iz vlaka. Da sam znao da je poznata ekipa na kolodvoru, pogledao bih malo bolje oko sebe. Na kraju sam se danas ipak vozio preko RK, ali s 414, iz pravca Dugog Sela. Pri dolasku u Dugo Selo je kasnio 20 minuta, taman toliko da je pao mrak kad je skrenuo od Sesveta prema Resniku. Na Zapadni kolodvor je stigao u 19.15 sati ... to znači da je vozio točno 1 h 20 min od Dugog Sela do Zapadnog kolodvora. I biciklom bi bilo brže ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Hm... bio sam tamo od 1 do 3 i nisam vidio nikoga osim ovog lika na zadnjoj fotki. On je iz Stubice i sramezljiv je pa se ne javlja na forum. Mi smo već 15 do 12 otišli dalje Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Hm... bio sam tamo od 1 do 3 i nisam vidio nikoga osim ovog lika na zadnjoj fotki. On je iz Stubice i sramezljiv je pa se ne javlja na forum. Ma ne zna se registrirati. Razgovarao sam sa njim. Svaki utorak je u KŽMZ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Jutrošnja gužva na Zapadnom kolodvoru ÖBB vagoni na prvom peronu upravo polaze prema domicilnoj državi ... Čekao sam polazak 4000 za Rijeku. Trebao je krenuti u 07:52 h, ali u to doba još nije bio niti postavljen. Majstori su razglabali o tome da li je bolje da po vagone ode manevra ili vozna elektra. Na kraju je ASEA otišla po vagone na Črnomerec teretnu i doteglila ju natraške, s lokomotivom prema zapadu. Bilo je to oko 08:05 h. Nakon toga je ASEA još trebala prijeći na drugu stranu garniture, pa je to čitavo manevriranje potrajalo do nekih 08:15 h. Tada smo napokon krenuli, s preko 20 minuta kašnjenja u polasku. Rekao bih nepotrebnim kašnjenjem, jer je vozna ASEA čitavo vrijeme bila slobodna na ZK i uglavnom je uvijek bilo slobodnih kolosijeka ... samo se netko trebao sjetiti na vrijeme otići po vagone. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Prvo čestitke Stanleyu i ostalima na odličnom prikazu stanja na zapdnom ÖBB vagoni na prvom peronu upravo polaze prema domicilnoj državi ... Zanimljivo da su i početni i krajnji koldvori ovog vlaka zapravo zamjenski koldvori, iako Meidling i zapadni baš i nisu za usporedbu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Da se i ja nadovežem s par fotki.. Već više puta slikana gužva Stankec u akciji prelaska Pogled s druge strane Dizel s putničkim za VŽ dolazi na kolodvor iz TK Črnomerca S druge strane dolazi vlak 4057 u kojem su bili Vorta, Emanuel i njihove curke A evo i Vorte koji mi se dere neš za ASEA-e i njihov poredak I za kraj, dve Brene side by side Sutra ujutro ću opet malo tam da vidim kakvo bu stanje... Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Danas slična situacija samo puuuuuuuno više ljudi... "Dizel depo" Već standardna gužva i 2044 u odlasku s 3005 Vidio sam bar 4 railfana s dugim cijevima, a ovo su dva...(obratite pažnju na dugu cijev u ruksaku na peronu) Svi ovi bi trebali stat u jednog bika s prikolicom... 2100 na dvojci (nije baš čest primjer, jel?) Tolko od mene za danas... Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Bas sam si mislio kako su trebali malo poraditi na organizaciji na kolodvoru. Kolosjeci zauzeti podrtinama su se privremeno mogli osloboditi i koristiti za smjestaj lokomotiva ili putnickih vagona. Vidim da su danas tamo dva dizela. Kolodvor bi imao vise praznih kolosjeka i bilo bi lakse sastavljati vlakove na vrijeme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Hvala Stanleyu i svekolikom forumaškom pučanstvu iz Zagreba što nam je približio sva ova zanimljiva događanja. U Zagrebu je izgleda baš napeto danas i za očekivati je da se uskoro pojave strani i domaći railfanovi naoružani dugim i kratkim cijevima. Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Jako dobar niz hodopisa, i jako kvalitetne fotografije. Pa čak i ja kao okorijeli tramvajac, nisam mogao da na brzinu, do dolaska tramvaja ne škicnem na naglo oživjeli Zapadni, sa brkatom 017 u centru pažnje ne samo mene, nego i dva fotografa koji su se motali po sjevernoj strani kolodvora, slikajući istu lokomotivu. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.