Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Zeus

MDDlm vagoni za prijevoz praćenih automobila

Recommended Posts

MDDlm četveroosovinski vagoni namijenjeni su za prijevoz praćenih automobila u unutarnjem i međunarodnom prometu na prugama normalnog kolosijeka. Vagoni su proizvedeni u MIN 1987. g. kao DDlm vagoni, a rekonstruirani i modernizirani u TŽV Gredelj 1999. g. Rekonstrukcija odn. modernizacija je obuhvaćala zatvaranje svih strana vagona sa zaštitnim stranicama odn. rešetkama, te ugradnja krova. Vagoni zadovoljavaju opće važeće propise UIC, pravilnik RIC, propise o sigurnosti i zaštiti na radu RH, te propise HŽ-a. U aktivnom inventarskom parku HŽ-a se nalazi 12 MDDlm vagona za max. brzinu 120 km/h, a namijenjeni su prijevozu automobila u rangu brzih vlakova.

 

 

Tehnički podaci:

 

Slovna oznaka vagona: MDDlm

Brojčana oznaka vagona: 51 78 98-00

Tip vagona: -

Mjesto i godina proizvodnje: MIN Niš Jugoslavija 1987.

Mjesto i godina rekonstrukcije/modernizacije: TŽV Gredelj Zagreb Hrvatska 1999.

Vlastita masa: 30,5t

Vozna brzina: 120 km/h

Vagonski razred: -

Broj odjeljaka: -

Broj sjedala: -

Dužina preko odbojnika: 26400 mm

Dužina gornje platforme: 26000 mm

Dužina donje platforme: 25500 mm

Širina sanduka: 2825 mm

Visina vagona pri visini odbojnika 1015 mm: 4650 mm

Razmak glavnih svornjaka: 19000 mm

Međuosovinski razmak okretnog postolja: 2500 mm

Širina kolosijeka: 1435 mm

Broj osovina: 4

Tip okretnog postolja: JG8 (Görlitz V)

Tip kočnice: Oerlikon O-PR-A-D (Zračna)

Zagrijavanje vagona: Nema

Rashlađivanje vagona: Nema

Osvjetljenje vagona: Nema

WC: Nema

 

Slika MDDlm vagona.

 

27wvei8.jpg

Foto: Vedi

 

Link na staru temu:

 

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/1739-preraeni-vagon-za-prijevoz-automobila/


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

ako me oko nije prevarilo, prije godinu dana sam na boronagaju vidio jedan takav vagon sa V/max 160km/h


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako me oko nije prevarilo, prije godinu dana sam na boronagaju vidio jedan takav vagon sa V/max 160km/h

 

Možda i jesi, moguće je da mu je skinuta brzina unutar zadnjih godinu dana, ali trenutno u aktivnom parku se ne nalazi ni jedan za brzinu do 160 km/h.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Možda i jesi, moguće je da mu je skinuta brzina unutar zadnjih godinu dana, ali trenutno u aktivnom parku se ne nalazi ni jedan za brzinu do 160 km/h.

...jer je na 412 prije godinu dana bio taj vagon.

Sad nevjerujem da su spuštali brzinu u KVR-u zbog tog vagona sa 160 km/h na 120 km/h


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

...jer je na 412 prije godinu dana bio taj vagon.

Sad nevjerujem da su spuštali brzinu u KVR-u zbog tog vagona sa 160 km/h na 120 km/h

 

Ponavljam, moguće prije godinu dana, ali ovaj FAQ prikazuje trenutno aktivno stanje.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dečki, jedno pitanje:

Jeste li sigurni da ovi vagoni imaju tip postolja JG-7? Da nije možda JG-8?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dečki, jedno pitanje:

Jeste li sigurni da ovi vagoni imaju tip postolja JG-7? Da nije možda JG-8?

 

Išli smo po pretpostavci budući da Beet (bivši Bt) imaju JG-7 postolja, da imaju i ovi, budući da je godina izgradnje gotovo ista (Bt 1986-1987, DDm 1987).

 

Moguće da je i JG-8, sve ispravke su dobrodošle naravno, da dobijemo potpuno točne FAQ-ove.

 

Nažalost nemam ni jednu close-up fotku pločice sa postolja, pa ako imaš slobodno objavi! ;)


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koriste li se kod nas ti vagoni (ili u otklopljenoj verziji) za prijevoz automobila od proizvođača do dealera?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Išli smo po pretpostavci budući da Beet (bivši Bt) imaju JG-7 postolja, da imaju i ovi, budući da je godina izgradnje gotovo ista (Bt 1986-1987, DDm 1987).

 

Za godinu proizvodnje ste u pravu, no, postolja kod Bt i DDm vagona ipak su se međusobno razlikovala.

Postolja DDm vagona nemaju alternator, a isto tako npr, imaju više kočionih diskova...

 

Ne vjerujem da se prilikom modifikacije DDm vagona u zatvorenu verziju MDDlm, išta modificiralo kod tih postolja..

 

 

Sličicu stavim kasnije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nažalost nemam ni jednu close-up fotku pločice sa postolja, pa ako imaš slobodno objavi! ;)

 

 

.. sa jednog od starih DDm-a:

 

p1010324v.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na fotki i ispravci! Riješeno! ;)

 

Nema na čemu! :palac:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koriste li se kod nas ti vagoni (ili u otklopljenoj verziji) za prijevoz automobila od proizvođača do dealera?

 

Ne. Samo za prijevoz praćenih automobila na brzim vlakovima.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali netko zna brojeve ostalih vagona?

 

Ja znam za ove:

 

51 78 98-00 001-6

51 78 98-00 004-0

51 78 98-00 007-3

51 78 98-00 020-6

50 78 98-70 009-5 ?

50 78 98-70 011-1 ?

 

Hvala!


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam još za ove (vidio ih 26. 11. 2012. na "groblju Branimirova"):

51 78 98-00 002-4

51 78 98-00 003-2

51 78 98-00 017-2

 

50 78 98-70 009-5 ?

50 78 98-70 011-1 ?

51 78 98-00 009-9

51 78 98-00 011-5

 

Također je 51 78 98-00 008-1 unesen u Vortin mapper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo svih vagona:

 

51 78 98-00 001-6

51 78 98-00 002-4

51 78 98-00 003-2

51 78 98-00 004-0

51 78 98-00 005-7

51 78 98-00 006-5

51 78 98-00 007-3

51 78 98-00 008-1

51 78 98-00 009-9

51 78 98-00 011-5

51 78 98-00 017-2

51 78 98-00 020-6


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo svih vagona:

 

Ovo je popis svih DDm/MDDlm vagona:

 

MDDlm (rekonstruirani zatvoreni vagoni):

-51 78 98-00 001-6

-51 78 98-00 002-4

-51 78 98-00 003-2

-51 78 98-00 004-0

-51 78 98-00 005-7

-51 78 98-00 007-3

-51 78 98-00 008-1

-51 78 98-00 009-9

-51 78 98-00 011-5

-51 78 98-00 012-3

-51 78 98-00 017-2

-51 78 98-00 020-6

 

DDm (originalna otvorena verzija vagona), koji su izgleda otišli na rezanje:

-51 78 98-00 006-5

-50 78 98-00 010-8

-50 78 98-00 013-2

-50 78 98-00 014-0

-50 78 98-00 015-7

-50 78 98-00 016-5

-51 78 98-00 018-0

-50 78 98-00 019-9

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TŽV Gredelj

11_zps5b255f1a.jpg
22_zpsf16a3f04.jpg
33_zpsa6895f5d.jpg
44_zpsfe3efad8.jpg


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vagoni koje je HŽ nedavno deponirao na RK:

 

-51 78 98-00 001-6

-51 78 98-00 002-4

-51 78 98-00 003-2

-51 78 98-00 004-0

-51 78 98-00 005-7

-51 78 98-00 009-9

-51 78 98-00 011-5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije dobro, nema tu pravog gazde da ih napuni. Dok su u RK to znači da su bliže breneru za rezanje.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije dobro, nema tu pravog gazde da ih napuni. Dok su u RK to znači da su bliže breneru za rezanje.

 

Potpuno se slažem!

Ovdje nije samo riječ o kasiraju starih, dotrajalih i devastiranih vagona, već na veliku žalost i onih koji su još mogli dobro poslužiti!

 

Počelo je lagano čerupanje tih MDDlm vagona, ovaj sigurno ne bude više vidio prugu:

l20mWOk.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok je na tom kolosijeku sigurno. Zanima me jel ostao još koji otvoreni DDm, zanima me 019 jer je imao još originalne oznake na sebi.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim, da su oni kasirani još tamo u prvoj rundi, kada su kasirni i oni silni Dls i Buffet vagoni.

Uopće ih poslije nisam vidio (barem ne na ovom kolosijeku, gdje se vrši kasacija)!

Na nekima su se čak nazirale i prve original oznake, sa kakvima su bili isporučeni ŽTP-u Zg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je bila prva runda nisu bili kasirani jer su bili na 45 kolosijeku u smjernoj grupi. Ne znam sada kakva je situacija jer sam bio na godišnjem pa nisam obilazio RK.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...