Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Zbog uvođenja napona od 25 kV, ali i potrebe većeg kapaciteta kontejnerskog terminala Brajdica, potrebno je rekonstruirati tunel i kolodvor Brajdica te izgraditi kolosijeke za pretovar kontejnera.

 

Tunel će se spustiti kako bi mu se povećao profil, a u doljnjem dijelu će se izmjeniti trasa i proširiti, te će se izgraditi tunelski izvlačnjak za manipulaciju kontejnerskih vlakova.

 

Izgradit će se četiri kolosijeka u samom terminalu s mostovima za pretovar, te će doći do promjene rasporeda koloscijeka u kolodvoru Brajdica.

 

 

Na sljedećem linku moguće je vidjeti projekt kolosijeka za terminal i rekonstrukcije doljnjeg dijela tunela.

 

http://puo.mzoip.hr/default.aspx?id=6884


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo...

Pretpostavljam da ce za vrijeme rekonstrukcije tunela sav promet ici centrom Rijeke do kolodvora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nema nista slika iz Rijeke kako tece promet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne primjeti se neka drastična promjena jer je kroz tunel eventualno 1-2 kontejnerska vlaka dnevno prolazilo. Ostalo se i prije prevlačilo u Rijeku preko Rive.


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, ja sam bio uvjeren da je prolaz preko rive iznimka a ne pravilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog uvođenja napona od 25 kV, ali i potrebe većeg kapaciteta kontejnerskog terminala Brajdica, potrebno je rekonstruirati tunel i kolodvor Brajdica te izgraditi kolosijeke za pretovar kontejnera.

 

Tunel će se spustiti kako bi mu se povećao profil, a u doljnjem dijelu će se izmjeniti trasa i proširiti, te će se izgraditi tunelski izvlačnjak za manipulaciju kontejnerskih vlakova.

 

Izgradit će se četiri kolosijeka u samom terminalu s mostovima za pretovar, te će doći do promjene rasporeda koloscijeka u kolodvoru Brajdica.

 

 

Na sljedećem linku moguće je vidjeti projekt kolosijeka za terminal i rekonstrukcije doljnjeg dijela tunela.

 

http://puo.mzoip.hr/default.aspx?id=6884

 

Koliko će vremena trajati obnova? Ide li spuštanje tunela (apsolutno nužno zbog novog napona) paralelno s proširenjem donjeg dijela tunela i gradnjom četiri kolosijeka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove fotografije (od danas prijepodne) ...

 

... prema kolodvoru Sušak-Pećine

DSC_3052_zpsac227f5c.jpg

 

... pred gornjim portalom tunela "Brajdica"

DSC_3057_zps4156a4d4.jpg

 

DSC_3060_zpsc5cdcba5.jpg

 

... donji portal tunela "Brajdica"

DSC_3067_zpscc0e9b30.jpg

 

DSC_3071_zps3b4aca85.jpg

 

... pod nadvožnjakom je kup kanalica

DSC_3076_zpsc080841d.jpg

 

... kolodvor Sušak-Brajdica

DSC_3081_zps51f4b7df.jpg

 

DSC_3090_zps8b1ee7a8.jpg

 

DSC_3104_zps9c626a7b.jpg

 

Na samom kolodvoru Brajdica nema (za sada) još nikakvih radova.


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno za fotke.


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2516592584.gif ... 2189883781.gif


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da su izvukli i ponavljač predsignala iz tunela, bar mi se čini da je prije bio u tunelu.


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponavljač predsignala nije pomican. Ulazi signal kolodvora Sušak-Pećine pomaknut je za 5-6 metara, ali zaboravio sam je li pomican bliže ili dalje od portala tunela.


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li kakovih novosti s Brajdice?


mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li kakovih novosti s Brajdice?

 

O, ima, u ponedjeljak najvjerojatnije stižu novi mostovi, uključivo i oni za željeznički terminal. Brod je kod Malte, kineska proizvodnja ;)


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, ima, u ponedjeljak najvjerojatnije stižu novi mostovi, uključivo i oni za željeznički terminal. Brod je kod Malte, kineska proizvodnja ;)

 

Više bi nas zanimalo jesu li sredili tunel, rade li kososijeke za punjenje vagona s dizalicama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više bi nas zanimalo jesu li sredili tunel, rade li kososijeke za punjenje vagona s dizalicama...

 

Tunel se nešto sređuje, na kolosijecima zasad nikakvi radovi. Više od toga ne znam.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U tunelu se radi samo remont, bušenje izvlačnjaka još nije počelo, a koliko znam niti se još ne priprema. Vjerojatno se čeka završetak remonta pruge kroz tunel...


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može li netko objastniti čemu služi izvlačnjak? Zašto ne bi jednostavno kontejnerske kolosijeke spojili direktno na postojeći kolosijek u tunelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može li netko objastniti čemu služi izvlačnjak? Zašto ne bi jednostavno kontejnerske kolosijeke spojili direktno na postojeći kolosijek u tunelu?

 

Vjerojatno ima veze s tim da je pruga u tunelu u nagibu, a izvlačnjak je projektiran u ravnini s kolodvorom.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vjerojatno ima veze s tim da je pruga u tunelu u nagibu, a izvlačnjak je projektiran u ravnini s kolodvorom.

 

Makes sense...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vjerojatno ima veze s tim da je pruga u tunelu u nagibu...

Nagibu? Ovo dođe kao eufemizam. Tunel je dugačak 1837,90 metara, a visinska razlika među portalima je nekih 42 metra. Priličan nagib!!! Ja bi skoro rekao tobogan


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagibu? Ovo dođe kao eufemizam. Tunel je dugačak 1837,90 metara, a visinska razlika među portalima je nekih 42 metra. Priličan nagib!!! Ja bi skoro rekao tobogan

 

I to se može iskoristiti: šibneš vagone gore, a dolje se vrate sami. Treba samo u pravom trenutku prebaciti skretnicu :mrgreen:


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gužva na Brajdici, by Gorgoroth @ skyscrapercity.com

 

Brajdica

 

 

8u0v.jpg

 

 

 

0guv.jpg

 

 

 

7q9q.jpg

 

 

 

pwr5.jpg

Još malo s Brajdice

 

 

n6y2.jpg

 

 

 

i95b.jpg

 

 

 

vu04.jpg

 

 

 

p0i0.jpg

 

 

 

1d72.jpg


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je čest prizor ovako puna Brajdica?

 

Iz daljine

 

b0j5.jpg

 

 

 

7l2q.jpg

 

 

 

igqy.jpg


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...