Jump to content
zeljeznice.net
Toma

HZ PP 7023

Recommended Posts

prmjene su da hŽ traži da pognske jendice idu sa krova dolje vrjme je za Končar da izmisle novi načiin kako če taj problem rješit

Opet iznosiš gluposti...

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kojem je stadiju ovaj prototip, prema nekim saznanjima trebao biti dvodjelni sa vmax 120km/h??8)

Radi se na interijeru, postavljaju se instalacije, montira oprema...budite bez brige za cca 2 mjeseca radimo tipska ispitivanja.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda ovi na hž-u lažu , inetrijer da slljkaju ko singerice interijer meštri dela se u smjenma sad kad upče sunce to je najslađe pogtvo ličioci koji su postali stolari pardon monteri po novm

Share this post


Link to post
Share on other sites
prmjene su da hŽ traži da pognske jendice idu sa krova dolje vrjme je za Končar da izmisle novi načiin kako če taj problem rješit

Gle, prestani pisati dezinformacije jer cu ti opet zabraniti pisanje po forumu. Pa kod bi pobogu dosli da svatko pise sto je sanjao. Da bi to napravili jednostavnije bi bilo krenuti ispocetka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo je došlo sa HŽ -a znam duže da interijer mešti su sve samo ne stolari jedan manji dio jesu ostalo su ličioci i bravari i rade 12 sati i prekovremnio ako ne vjeruješ pitaj prvi puta za to sam sano prije par mjseci saznao od manevriste na glvnom .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pricam o motorima a ne o stolarima i liciocima.

To o motorima si saznao od manevriste na glavnom? O sunce ti zarko.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne samo da si blesav nego si i uporan... Najgora kombinacija. Što ti dobivaš time da nas uvjeravaš u to? Strpi se malo čovječe. Trljaj ruke jer jedini ti znaš istinu i kad vlak izađe van svima nam reci "jesam vam rekao", a ne sada ovdje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pusti ga, drvo bi prije shvatilo nego on...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decki, ja raspravljam sa njim. Nema potrebe da se uplicete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Portose, jel imaš podatak i dali je javan, koliko košta taj vaš DM i koliko bi koštao da se rade za brzinu 160 km/h (mada mislim da nema potrebe)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam. Nešto jeftiniji od EMV. Za 160km/h morao bi imati puno veću snagu powerpacka.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa iskreno i za 7022 se pokazalo da za njegovu namjenu nema potrebe da ide 160 km/h, pogotovo zato kaj je taj vlak napravljen za regionalni promet, dakle da vozi na putničkim vlakovima sa puno stajanja, time nema potrebe za tolikom max. brzinom..

Da je taj vlak rađen kao vlak koji će biti vlak višeg ranga, tada super, može, nema problema, ovako za regionalne potrebe, definitivno nema smisla..

Kad se i pogleda kakvi vlakovi voze na regionalnim neelektrificiranim prugama po Europi, vidi se da kod takvih vlakova najčešća max. brzina je 120 km/h.

Tako da "ograničavanje" na 120 km/h kod 7023 je po meni odlična odluka..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, jer bi više od toga u prometu mogao eventualno postići na Zagreb - Križevci, a za Bjelovar ionako neće ići...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, jer bi više od toga u prometu mogao eventualno postići na Zagreb - Križevci, a za Bjelovar ionako neće ići...

A od kud ti ideja da neće ići za Bjelovar, imaš pouzdanu informaciju ili možda znaš da će se elektrificirati pruga do Bjelovara??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo nagađam, nadam se da sam u krivu. Trebamo se prvo strpiti da dođu u promet pa ćemo tek onda vidjet gdje će stvarno ići...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa iskreno i za 7022 se pokazalo da za njegovu namjenu nema potrebe da ide 160 km/h, pogotovo zato kaj je taj vlak napravljen za regionalni promet, dakle da vozi na putničkim vlakovima sa puno stajanja, time nema potrebe za tolikom max. brzinom..

Da je taj vlak rađen kao vlak koji će biti vlak višeg ranga, tada super, može, nema problema, ovako za regionalne potrebe, definitivno nema smisla..

Kad se i pogleda kakvi vlakovi voze na regionalnim neelektrificiranim prugama po Europi, vidi se da kod takvih vlakova najčešća max. brzina je 120 km/h.

Tako da "ograničavanje" na 120 km/h kod 7023 je po meni odlična odluka..

U Gredelju su predlagali da se na 7022 ubuduce izbaci motor sa srednjih kola i smanji brzina na 120 km/h ali nije bilo sluha od strane PP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li netko više o informaciji da se je ipak odustalo od gradnje diesel-motornih vlakova?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi se, ali su sad godišnji. Jedan će biti, a za ostale, ako bude love.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi se, ali su sad godišnji. Jedan će biti, a za ostale, ako bude love.

Za prototip znam da se radi, ali me zanima jel su idioti toliko ograničeni da su odustali od gradnje onoga što im je najpotrebnije, zapravo nama njima ništa ne treba!!:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da će se oni dosjetiti drukčije ideje, ukinuti sve nerentabilne linije ( čitaj lokalne ) i plavaca će biti u izobilju.


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da će se oni dosjetiti drukčije ideje, ukinuti sve nerentabilne linije ( čitaj lokalne ) i plavaca će biti u izobilju.

Pa onda mogu komotno sve ukinut sutra i ostaviti samo DS-Marof i problem riješen!! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi se na interijeru, postavljaju se instalacije, montira oprema...budite bez brige za cca 2 mjeseca radimo tipska ispitivanja.

 

C kola su završena i danas smo ih spustili na okretna postolja. A i B kola imaju montiranu kompletnu krovnu opremu (otpornici kočenja, powerpack, klima uređaj, pretvarač glavnog pogona) te završene upravljačnice i strojarnice. Montirani su rezervoari za diesel gorivo i AD Blue te veći dio unutarnjih oplata i poda. Trenutno se radi na opremanju putničkog prostora u prednjim dijelovima vagona gdje se u EMV nalazi strojarnica. Tamo će se u podu i ispod sjedala nalaziti dio elektro opreme i ventilacija a kako je vlak prototip taj dio se radi malo sporije no očekujemo da ćemo do kraja idućeg tjedna A i B vagon spustiti na već završena Pogonska okretna postolja te uvezati vlak u jednu cjelinu. Nakon toga slijede ispitivanja.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje osovine su pogonske? Pretpostavljam kao i na električnima prvo i zadnje postolje, odnosno osovinski raspored Bo'2'2'Bo'?


Tramina inter urbibus et tramina viarum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje osovine su pogonske? Pretpostavljam kao i na električnima prvo i zadnje postolje, odnosno osovinski raspored Bo'2'2'Bo'?

 

Upravo tako. Vlak ima potpuno ista postolja i njihov raspored osim što ima vagon manje.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...