Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Sign in to follow this  
Zeus

Bl vagoni s kočionim papučama (žlajferi)

Recommended Posts

Zašto apsurdno, po meni je normalno. Pa opće je poznato da su sva ta "modernizacijska" paćkanja kod nas rezultirala isključivo vrhunskim sranjem. Šteta tih vagona. Trebali smo ih svojevremeno slati švicarcima na modernizaciju i obnovu, manje bi novaca koštalo i služili bi još desetljećima.

Sve ima svoj rok trajanja pa tako i žlajfer

Ako ćemo ići tvojom mišlju onda bi trebali modernizirati i 2061, parnjače, konjsku vuču i slično što nema ama baš nikakvog smisla


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ima svoj rok trajanja pa tako i žlajfer

Ako ćemo ići tvojom mišlju onda bi trebali modernizirati i 2061, parnjače, konjsku vuču i slično što nema ama baš nikakvog smisla

aha, a vagoni su nešto kao gavrilović pašteta ili šta??

 

ma mi najpametniji, oko nas sve same budale, pogotovo ovi tamo po švicarskoj, austriji itd..


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma mi najpametniji, oko nas sve same budale, pogotovo ovi tamo po švicarskoj, austriji itd..

 

Siguran sam da im vozni park nije isključivo baziran na 40 godina starim vozilima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Siguran sam da im vozni park nije isključivo baziran na 40 godina starim vozilima...

Naravno da nije, kod njih svega novog, ali staro uglavnom ne zaboravljaju... A pošto mi ne znamo kud ćemo s novim vagonima, red je da stare sve likvidiramo, nakon šta se na njima par budala "okušalo" u nekoj pseudo-renovaciji.


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvuči apsurdno, no, stari žlajferi su, ako dobro kužim, najstariji, a ujedno i najudobniji vagoni koje HŽ ima. Malo ima više buke pri kočenju, ali u vožnji još uvijek fino idu. I stari raspored sjedišta i stari prokušani tepicirungi još uvijek su nenadmašeni koncept.

 

Bok!

 

Ante

 

Najudobniji bi bili diskaši, oni koji još uvijek imaju stara sjedišta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, a vagoni su nešto kao gavrilović pašteta ili šta??

 

ma mi najpametniji, oko nas sve same budale, pogotovo ovi tamo po švicarskoj, austriji itd..

Pa eto ako ti valja uzmi si par vagona, obnovi, kupi si dizela i dok sve obnovis, tada ce vjerojatno biti liberaliziran putnicki promet pa ces imati svoj vlak, pa cemo vidjeti koliko ces imati putnika :)


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa eto ako ti valja uzmi si par vagona, obnovi, kupi si dizela i dok sve obnovis, tada ce vjerojatno biti liberaliziran putnicki promet pa ces imati svoj vlak, pa cemo vidjeti koliko ces imati putnika :)

ma sve će te vi vidjeti... sve mudrac do mudraca. A i te liberalizacije su vam da se ukenjaš... Infra ne zna kud će od pustog utrška za ovo 5 stranih lokomotiva što tu i tamo nešto odšlepaju. Ne znam od čega će ta "firma" infrastruktura živit kad se izrežu svi ti vagoni a i ostalo, pošto im je najsigurniji utržak do sad bila ležarina za sve te upropaštene olupine.


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima najmanje jedan žlajfer sa HŽPP logom, možda im ipak skora sudbina i nije rezanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi logo ima wgmanski krš 012 bio dans u njemu isudbina svih tih vagona je kascija poslje izbjegličke krize

Jel vam tamo u odjelu za čišćenje daju informativne rasporede o kasacijama?


MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 78 29-00 001-1 ode u NVP.

 

DSC_9568_copy.jpg

 

Olistan je sa dva papira "na popravak" i "ostaje u mjestu" (full rezolucija, da se može pročitat);

DSC_9562.jpg?noCache=1459683607

 

DSC_9563.jpg?noCache=1459683720

 

Na vratima ima papir na kojemu piše "HŽ Izvan službe";

 

DSC_9565.jpg?noCache=1459683905


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 78 29-00 001-1 ode u NVP.

Na osnovu čega si to zaključio?


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Na osnovu čega si to zaključio?

 

Ovoga (i papira na vagonu);

... Svi ostali su na imigrantskim vlakovima i čisto sumnjam da će ikada više voziti redovne vlakove...

 

No dobro, ako nije, onda još bolje.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On je olistan i čeka red za temeljno čiščenje, te poslije temeljene ide u Grabu. Po tim lisntcama ako je dovoljno ok poslije Grabe će još jednom biti prođen i pravac promet do isteka revizije, jer ih je par vozilo na izbjegličkim, od toga jedan koji je svježe bio na SP-u.

Edited by Zeus

Share this post


Link to post
Share on other sites

000-2 i 014-4 prošli temeljno čišćenje i kroz koji dan bi mogli nazad u promet poslije prolaska kroz Grabu i malo ušminkavanja. Nisu toliko jako uništeni kad su vozili imigrante.

Edited by Zeus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bl vagoni koji su stajali (NVP) na Glavnom sinoć, su bili postavljeni na prolaznom peronu (osobno sam ih vidio), većina su očerupana iznutra, a neki čak nemaju niti stakla (možda su iskorištena stakla za druge vagone, možda porazbijana).

 

To su:

51 78 29-00 115-8 Bl
50 78 20-00 004-4 Bl

50 78 20-00 012-7 Bl

50 78 20-00 014-3 Bl

50 78 20-00 008-5 Bl

50 78 20-00 003-6 Bl

51 78 29-00 103-4 Bl

50 78 29-00 021-9 Bl
50 78 29-00 015-1 Bl
50 78 29-00 020-1 Bl
51 78 29-70 109-6 Bl
51 78 29-70 096-5 Bl

 

I navodno su (ako sam dobro informiran) danas ujutro odvučeni na RK u dvije kompozicije (6+6).

 

Šteta tih udobnih vagona... :cry:


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bl vagoni koji su stajali (NVP) na Glavnom sinoć, su bili postavljeni na prolaznom peronu (osobno sam ih vidio).

 

I navodno su (ako sam dobro informiran) danas ujutro odvučeni na RK u dvije kompozicije (6+6).

A jesu li i poštanski vagoni odveženi na rk? Zato jer sam s busa na glavnom vidio da su stajali sva tri na čelu kompozicije ili su bili micani da bi se došlo do ostalih Bl vagona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jesu li i poštanski vagoni odveženi na rk? Zato jer sam s busa na glavnom vidio da su stajali sva tri na čelu kompozicije ili su bili micani da bi se došlo do ostalih Bl vagona.

 

Mislim da su oni još na Glavnom, vukli su ih van da izvuku ove koji su tamo stajali kod ograde starog Gredelja, jer su poštanski naknadno tamo stavljeni.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovakvih vagona više ni nema u Split Predgrađu ja mislim. I onako gledam stanje željeznice iz autobusa kad idem u školu ali slabo se išta mjenja. No za rezervu u slućaju da se pokvari hž 7123 ili hž 7122 tu su uvijek 3 vagona. Jedanput sam se vozio sa 3 vagona do K. starog. Bila su samo 3 normalna Bl (Split-Perković)vagona ali zašto baš 3 to me ćudilo, no to nije bija jedini put kad sam se vozija sa 3 vagona. Bila su još 2 puta ali nažalost nemam slike od tog jednog puta. :|


TOMISLAV 2062

Share this post


Link to post
Share on other sites

S datumom 01.07.2017. svi aktivni žlajferi su iz sigurnosnih razloga povučeni iz prometa i prebačeni u neaktivni vozni park. Daljnja sudbina im je CIOS.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurnosni razlozi su ti jer kočioni cilindri ne rade kako treba razlohani novih ili rezervnih već dugo nema, ulazna vrata se ne zatvaraju kod 5 km/h u sva 3 položaja, vagoni su pretruli, azbest kao izolacija kancerogen za putnike, sitna prašina od azbesta.

Edited by Zeus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...