Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
1142007

[Crna kronika] (2013)

Recommended Posts

Nažalost i u Novoj 2013. crni niz se nastavlja. Zasad još nema na portalima, ali dobio vijest od kolege. 6075 pregazio N.N. osobu između N.Breznice i Nize Zakašnjenja 581 + 74 6015 + 75 6016 + 102 Uskoro više...


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Marof: Vlak naletio na mladića koji je sjedio na tračnicama

 

U jutarnjim satima kod Novog Marofa vlak je naletio na mladića koji je s društvom sjedio na pruzi.

20-godišnji mladić ozlijeđen je kada je jutros oko 6 sati, u blizini željezničke postaje u Novom Marofu, na njega naletio vlak koji prometuje na liniji Zagreb - Varaždin, doznaje se iz varaždinske policije.


Mladić je s društvom sjedio uz prugu i nije se uspio maknuti prije nailaska vlaka. Zbrinut je na Odjelu kirurgije varaždinske Opće bolnice, a prema informacijama iz policije, ozljede mu zasad nisu okvalificirane

 

http://dnevnik.hr/vijesti/crna-kronika/novi-marof-vlak-naletio-na-mladica-koji-je-sjedio-na-tracnicama---269186.html

Sudeći po ovome i po vremenu događaja,sve mi se čini da su momci išli iz noćnog izlaska i da je ovoj nesreći kumovao alkohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nocas je u lozioni u Zagreb Glavnom tesko ozlijedjen mehanicar... Brzi oporavak ozlijedjenom!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nocas je u lozioni u Zagreb Glavnom tesko ozlijedjen mehanicar... Brzi oporavak ozlijedjenom!

 

pozdrav

toma

 

 

Da, moj stari kolega iz kanala. Nadimak mu je Điđi. Kotači mađara odrezali su mu stopalo.


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tragedija kod Varaždina

 

Vlak naletio na automobil, poginule tri osobe

 

U subotu poslijepodne se u Kućan Marofu dogodila teška prometna nesreća u kojoj su život izgubile tri osobe, izvijestila je varaždinska policija. Do nesreće je došlo kada je vlak naletio na osobni automobil.

Kako je izvijestila varaždinska policija, nesreća se dogodila na željezničkom prijelazu bez branika, u Kućan Marofu u Marofskoj bb. Potvrđena je smrt tri osobe, a ostali detalji o teškoj nesreći zasad nisu poznati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve upućuje na vlak 3611 i plavca 7 121 008.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

 

prometna_varazdin4-260113-485x324.jpg

 

Tri osobe, među njima navodno i dvogodišnje dijete, poginule su u stravičnom naletu vlaka na automobil u prigradskom naselju Kučan Marof. Putnički vlak koji je prometovao na relaciji između Varaždina i Koprivnice na prijelazu ceste preko pruge u Marofskoj ulici, na kojem nema branika i svjetlosne signalizacije, a označen je Andrijinim križem i znakom „Stop“, naletio je na osobni automobil i zatim ga gurao po pruzi još nekoliko stotina metara. Automobil je uništen do neprepoznatljivosti, a osobama koje su se nalazile u njemu nije bilo spasa.

Stravična prometna nesreća dogodila se u subotu oko 16.20 sati. Vozač osobnog automobila u kojem su se nalazile još dvije osobe nije se zaustavio na prijelazu ceste preko pruge i u tom je trenutku na njega velikom brzinom naletio putnički vlak koji je prometovao iz Varaždina prema Koprivnici.

- Udar je bio strašan. Vozač valjda uopće nije ni primjetio da je došao do pruge. Vlak je pogodio auto točno po sredini i nastavio ga gurati po pruzi još nekoliko stotina metara prije nego li se uspio zaustaviti. Stravično. Auto je potpuno uništen, do neprepoznatljivosti - ističe jedan mještanin Kučan Marofa.

Varaždinska policija potvrdila je da su se u automobilu nalazile tri osobe koje su u udaru vlaka poginule. Identitet poginulih još nije službeno potvrđen no mještani Kučan Marofa otkrili su nam da se u automobilu nalazila tročlana obitelj, muž, žena i njihovo dvogodišnje dijete, iz jednog okolnog mjesta.

Cestovno-željeznički prijelaz na kojem se dogodila nesreća je inače jedna od crnih prometnih točaka na varaždinskom području i tamo su se već znale događati teške prometne nesreće. Mještani Kučan Marofa zato su ogorčeni na Hrvatske željeznice i gradsku upravu koji već godinama obećavaju da će urediti spomenuti prijelaz.

- Cesta na kojoj se dogodila nesreće je dosta prometna i tu svakodnevno prolazi puno automobila, a i u prošlosti su se tu događale teške prometne nesreće. Gradski čelnici već godinama obećavaju da će postaviti rampu ali ništa od toga. Kao da će bankrotirati ako postave tu jednu rampu. I onda se dogodi ovako nešto. Dosta je toga bilo, postavite tu rampu - apelirao je jedan mještanin.

 

http://www.evarazdin.hr/prometna-nesreca-nalet-vlaka-na-auto-kucan-marof-poginuli/

 

Ima još nekoliko slika.


p9180107.jpgp7130020.jpgp7130041y.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto ti tvoja žurba. Sad ste na nekom boljem mjestu valjda...


Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mapperu je na vlaku 3611 bio duplex šveda 026 + 021.


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak malo bolje pogledaš, piše da su švedi bili od Jalžabeta.. Bus je vozio od Kućan Marofa do Jalžabeta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mapperu je na vlaku 3611 bio duplex šveda 026 + 021.

Sve upućuje na vlak 3611 i plavca 7 121 008.

 

26.1.2013. u 16:15 na dionici Varaždin - Jalžabet, na ŽCP u km 246+720 zaštićenom prometnim signalnim znacima, vlak 3611 DMG 7 121-008 strojovođa K. J. udario cestovno vozilo reg. oznake VŽ-800-BV i usmrćene su tri NN osobe, uviđaj PP Varaždin. Pruga zatvorena do 20:40. Angažirani autobusi. Zakasnili: 3611 +91', 3610 +17', 3614 +34' i 6403 +20'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je izvijestila varaždinska policija, nesreća se dogodila na željezničkom prijelazu bez branika, u Kućan Marofu u Marofskoj bb. Potvrđena je smrt tri osobe, a ostali detalji o teškoj nesreći još nisu poznati.

 

Automobil je vozio 36-godišnjak koji se, dolaskom do prijelaza ceste preko željezničke pruge, označenog prometnim znakovima i bez branika i svjetlosne signalizacije, nije zaustavio i uvjerio da prugom nailazi vlak, već je nastavio kretanje. U tom je trenutku u desni bočni dio vozila prednjim dijelom udario putnički vlak koji je vozio na relaciji Varaždin – Koprivnica. Od jačine udara na mjestu su preminuli vozač, te njegova 30-godišnja supruga i dijete mlađe dobi, priopćila je policija.

 

Očevid je trajao do 20.15 sati te je željeznički promet bio obustavljen ,dok se cestovni promet odvijao okolnim ulicama uz regulaciju policijskih službenika.

 

"Udar je bio strašan. Vozač valjda uopće nije ni primjetio da je došao do pruge. Vlak je pogodio auto točno po sredini i nastavio ga gurati po pruzi još nekoliko stotina metara prije nego li se uspio zaustaviti. Stravično. Auto je potpuno uništen, do neprepoznatljivosti", kazao je jedan mještanin Kućan Marofa za portal eVaraždin.

http://danas.net.hr/crna-kronika/kucan-marof-vlak-naletio-na-automobil-poginule-tri-osobe

 

 

Eto ti ga na zbog minimalnog truda zaustavljanja vozila na pružnom prijelazu troje mrtvih, stvarno treba podići osjećaj odgovornosti vozača i utuviti im u glavu da kada ih strojovođa vidi i počne kočiti da je već kasno.

 

Treba uvesti neke šokantne spotove na televiziju u udarne termine tako da ljudi shvate koje su opasnosti.


p9180107.jpgp7130020.jpgp7130041y.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo pogledajte kako su neuki naši novinari. Voditelj Dnevnika 3 kaže da je vlak naletio na auto, par sekundi kasnije reporter kaže da je auto podletio i gurao ga 200 km itd itd itd...

 

http://www.hrt.hr/index.php?id=enz&tx_ttnews%5Bcat%5D=377&cHash=e289e8e05b

 

Nego, mene najviše smeta da je Dnevnik 3 ugostio jednog od najvećih idiota ("kao nekog stručnjka") koji nema veze sa željeznicom nego je on običan cestar. Dotični Marušić kaže da se na takvim prijelazima mora brzina vlaka prilagoditi i smanjiti na 60 km/h. Sada barem znamo zbog koga se smanjuju brzine na novoremontiranim prugama i zbog koga su prije neku godinu na zagorskoj štreki preko svakog prijelaza ograničili brzinu.

 

Da se mene pita na niti jednom prijelazu nebi smjele postojati rampe jer je to trošak za željeznicu, pogotovo kada je kvar samog uređaja, dolazi do kašnjenja. Osiguranje prijelaza brkljama dobro je samo za strojovođu i njegovu sigurnost. Vozači automobila ne raspoznaju Andrijin križ i brklje-prelaze preko pruge vako i onako.. Cestari su ti koji bi si trebali zaštititi prijelaz, a ne željeznica. Željeznici bi pametnije i jeftinije bilo da ukine prijelaz i asfaltira cestu uz prugu do obližnjeg prijelaza..

 

Na jednom mojem videu vidi se da ima mjesta za takvu cestu. Također se vidi kolko njih poštuje znak STOP.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada je pola 5, još uvijek je jasno dan, znači nit je bila noć, nit je vozač videl vlak, niti čul da mu trubi, nit je videl znak STOP, samo dragi Bog zna kaj se događalo u tom autu jučer..


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam gledao prilog na Dnevniku o tom događaju i na kraju su spomenuli, kako za vrijeme dok su snimali prilog, nitko se nije zaustavio na prijelazu, a kamoli pogledao je li nailazi vlak.


Zatim su se bunili kako nisu još postavili branike itd itd...

 

A teško im je na nekoliko dana tamo staviti policiju koja će kažnjavati sve koji se ne zaustave na znak STOP? Nakon tjedan dana kažnjavanja, vjerujem da bi priča bila drugačija i ovako nešto se nebi dogodilo (događalo).

 

Želim brz oporavak strojovođi koji je vjerojatno pretrpio šok koji će pamtiti cijeli život.


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekli su i da je vlak vozio 100 km/h je li to istina ili napuhavanje?

 

Nadalje ispalo je da su žrtve ubiti mještani koji moraju živjeti s tom prijetnjom koja samo čeka da ubije nekoga.

 

Glavni je problem što moraš paziti i odgovornost je na pojedincu, a kada bi stavili branike onda bi se mogli neodgovornije ponašati i prebacivati odgovornost na nekog drugog.


p9180107.jpgp7130020.jpgp7130041y.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekli su i da je vlak vozio 100 km/h je li to istina ili napuhavanje?

Istina, tamo je redovna brzina 100 km/h.

Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzina je bila oko 90 - 100 km/h jer makozlin ne uspijeva do prijelaza nabrati 100km/h. Inače, stanovnici tog Kućana su nešto blaži oblik Bibinjaca..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekli su i da je vlak vozio 100 km/h je li to istina ili napuhavanje?

 

Nadalje ispalo je da su žrtve ubiti mještani koji moraju živjeti s tom prijetnjom koja samo čeka da ubije nekoga.

 

Glavni je problem što moraš paziti i odgovornost je na pojedincu, a kada bi stavili branike onda bi se mogli neodgovornije ponašati i prebacivati odgovornost na nekog drugog.

 

Ma najbliži prijelaz je 100 metara dalje, osiguran rampom i svjetlima. Postoji cesta do njega tak da bi najbolje rješenje za HŽ bilo jednostavno ukinuti prijelaz (navodno je i trebao biti ukinut, ali naravno, zbog pobune mještana nije). A ako hočeju rampu, nek si ju sami financiraju. Nema rampe ni na mnogo frekventnijem prelazu prema Jalkovcu, ali kolko sam videl većina ljudi se tam zaustavlja i problema nema.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzina je bila oko 90 - 100 km/h jer makozlin ne uspijeva do prijelaza nabrati 100km/h. Inače, stanovnici tog Kućana su nešto blaži oblik Bibinjaca..

ne znam ko su bibinjci i koje su njihove osobine, ali mislim da ova usporedba nije bila pozitivna, pa lakše malo jer rodbina mi živi 4 kuće od pruge. Inače, najgori je kučan gornji (i tam imam rodbinu) :kul3

 

Tolko novinari i stanovnici forsiraju tu potrebu za polubranicima, da me glava zaboli. Da li SVA cestovna raskršća imaju semafore ili neka imaju samo znak STOP? I makar je samo tabla STOP, u 99,99% slučajeva ljudi staju na taj znak! Zašto znak STOP vrijedi manje na željezničkom prijelazu?


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tolko novinari i stanovnici forsiraju tu potrebu za polubranicima, da me glava zaboli. Da li SVA cestovna raskršća imaju semafore ili neka imaju samo znak STOP? I makar je samo tabla STOP, u 99,99% slučajeva ljudi staju na taj znak! Zašto znak STOP vrijedi manje na željezničkom prijelazu?

 

Jaka ti je usporedba... :sad:

Na cestovnim prijelazima ako prođeš kroz stop auti na cesti s prednošću prolaska sigurno ne voze 90-100 km/h (kao što je slučaj ovdje na pruzi), osim ako ne poštuju ograničenje, a sve brze ceste (s ograničenjem preko 70) nemaju križanja sa stopom.

Također, ako "proletiš" kroz stop, auto iz suprotnog smjera ponekad može zakočiti ili skrenuti ustranu, a vlak ne može.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na cestovnim prijelazima ako prođeš kroz stop auti na cesti s prednošću prolaska sigurno ne voze 90-100 km/h (kao što je slučaj ovdje na pruzi), osim ako ne poštuju ograničenje, a sve brze ceste (s ograničenjem preko 70) nemaju križanja sa stopom.

 

Hmmm.. Il se ti nisi nikad vozio izvan naselja il ja ne znam više pravila vožnje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm.. Il se ti nisi nikad vozio izvan naselja il ja ne znam više pravila vožnje..

 

Izvan naselja gdje se vozi brzo ima križanja sa stopom, ali su preglednija i vidiš auto bar 7-8 sec prije nego naiđe, a ovdje vlak vidiš iz kamiona ili kombija, ali ako imaš niži auto moraš skroz usporiti i prići od one šikare. A s druge strane je drveće. Sad da ljudi stvarno uspore ili nedajbože (!!!) zakoče, moglo bi se vidjeti ide li vlak, ali da bi prošao bar u drugoj brzini, riskantno je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije obavezno vezano za ovaj slučaj al' koliko puta sam vido da voze oko spuštene rampe pa preko pruge jer... ko će čekat'?


Sub sole aut pluvia ducemus ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...