Jump to content

Cipelcug: Rijeka - Krnjevo, 28.12.2012 (*** obnovljene fotke ***)


seabral

Recommended Posts

Zeko, pozdravljen,

 

20220203_104932.jpg

 

do tog tvog "kraj ravnog dijela ulice u dnu se lijevo vidi sunčani dio sigurno je neki prolaz u neprekinutom nizu zgrada i ulaza zatvorenih rampama" dođem i ja sa Streetwiew. Ali dalje nikako...

 

https://www.google.com/maps/@45.3356423,14.4000164,3a,35.7y,274.57h,97.71t/data=!3m6!1e1!3m4!1suFBzE4maEK4eBO8HGu0D7w!2e0!7i13312!8i6656

 

U stvari i ne vidim prolaz....nema mora na kraju prolaza :D

 

pozdrav

Darko

"Problem sa činjenicama je u tome što ih ima tako mnogo." Samuel McChord Crothers

Link to comment
Share on other sites

Već sam se zamislio...

Drago mi je da si spreman za akciju!

 

Ovi su vidjeli rampu i pobjegli natrag vidjevši da je to kraj ulice i što se njih tiče nema se što više registrirati.

 

Dakle prvo sam se na vratima informirao koga trebam kako bi mi odobrio fotografiranje unutar prostora "3. Maja". Mlađeg sina šogor će mi napisati memorandum "Autotroleja" kako Ti kao umirovljeni stručnjak arhivske struke i ja istražujemo povijest riječkog tramvaja te bi bilo korisno snimiti današnju trasu nekadašnje glavne ceste kojom je tramvaj vozio zbog usporedbe sa povijesnim stanjem. S tim dokumentom ću podkrijepiti svoju molbu, koju ću prema uputama odgovorne osobe u 3. Maju uputiti na njegovu E-mail dresu.

Prema tome čemo u slućaju povoljnog odgovora imati snimljeno sadašnje stanje dionice nekadašnje glavne ceste, koja je već prije 2. svj. rata bila asfaltirana do Trsta.

Nadam se kako nemaš ništa protiv ako budeš u memorandumu spomenut?

 

Pozdrav i javim se kad bude sve gotovo

Link to comment
Share on other sites

Ideja o smještaju muzeja HŽ-a u prostor bivšeg depoa Sekcije za Vuču vlakova Rijeka je vrlo dobra no nažalost tko sam ja da o o tome odlučujem. Pomicanje stajališta Krnjevo bliže ZTC-u je sada nemoguće jer upravo probijaju D403 spojnu cestu i mislim da kako smo zakasnili sa tom idejom jer je potrebno puno toga posložiti i promjeniti projekt, koji je u tijeku, a ta lokacija je jedina prikladna budući nije u usjeku.

 

                                  Ove potoke je već snimio naš poštovani kolega, no sada je ograda skoro potpuno obrasla u "zelenjavu"

20220203_110037.jpg.76b3ed8f7c3079a8cb3adda2015216e8.jpg

 

 

 

 

 

                         Napajali su vodotoranj za potrebe parne vuče, koji se nalazio s druge odnosno morske strane ulice Milutina Barača,

20220203_110043.jpg.3eebcae4b947bacdb3e6f33e52a20003.jpg

 

 

Desno se vidi početak kompleksa bivšeg Torpeda, lijevo između prve i kamene zgrade u pozadini se nalazio vodotoranj temelje ovako preko zida nisam vidio. U prvom planu je čekaonica početno/završne postaje Autotrolejove gradske linije broj 8.

20220203_110054.jpg.f0d85e152cf1d4ba7a631a7e5be2071e.jpg

 

 

                                        Odmah do nje prema centru grada bivša Sekcija za vuču vlakova Rijeka, napuštena i propada

20220203_110945.jpg.53a72d1f1b7cb4ee40e56693fdb3cb92.jpg

 

 

                                                                        Početna skretnica industrijskog kolosijeka "3. Maf"

20220203_111247.jpg.cccc584f25325f1597990dd0ee51a1a0.jpg

 

 

                                                               nastavak industrijskog kolosjeka ulicom Milutina Barača

20220203_111254.jpg.e15340bba357207c8078e4fd1b1e5ec0.jpg

 

 

Nakon ukinuća gradskog plina plinara se prvo snabdijevala iz rafinerije u Urinju vlakom iz Šoića sastav vlaka je uvijek bio 4 plinske cisterne. Sada je povezana sa magistralnim plinovodom i ujedno je i punionica za autobuse Gradskog prijevoznika "Autotrolej".

20220203_111900.jpg.f5688cb1de58478d95dc49540cc1d814.jpg

 

 

                                                                     Ulica Milutina Barača pogled prema 3. Maju i Torpedu

20220203_112106.jpg.bd0f3e4130f262d3a017ccee2ae2fd1e.jpg

 

 

                                                                                i pogled prema petrolejskoj luci

20220203_112046.jpg.06988e9be51a5021a506667dbcefbb78.jpg

 

 

 Vidljivo je kako su nestala sva stabla i razni cjevovodi, koji su prelazili ulicu.

 

 

                                                                                        Upravna zgrada rafinerije u Rijeci dana 3. veljače 2022. godine

20220203_114006.jpg.48aa9d2a7bf765bf42bad47305f2b812.jpg

 

Od cipelcuga nije bilo puno obzirom na raspoloživo vrijeme nadam se kako mi bude oprošteno.                                                  

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Zeko, pozdravljen,

pa hvala ti za molbu. Do tad, kad će biti rješena, valjda neće više trebat test korone.

 

Da, dobro je da su skinuli cjevovode...

"Vidljivo je kako su nestala sva stabla i razni cjevovodi, koji su prelazili ulicu.

Inače bi pali sami.

Ako ne održavaš cjevovode i izolaciju kako treba, može da ti padne cjevovod na ulicu.

 

U vrijeme prolaza Streetwiew kroz Industrijsku ulicu bili su cjevovodi još na mjestu:

 

https://www.google.com/maps/@45.3350168,14.4123008,3a,75y,100.77h,97.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRekn3DwlSpSyiiCRR524Fw!2e0!7i13312!8i6656

 

Inače postoji knjiga o historiji ove ulice:

Đekić, Velid: Zvali su me Industrijska : biografski hod riječkom Baračevom ulicom dug tri stoljeća, 2020

 

pozdrav

Darko

"Problem sa činjenicama je u tome što ih ima tako mnogo." Samuel McChord Crothers

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...