Jump to content

Cipelcug: Rijeka - Krnjevo, 28.12.2012 (*** obnovljene fotke ***)


seabral

Recommended Posts

Hvala svima na lijepim komentarima ! Drago mi je da vam se dopao ovaj putopis. :grin:

 

 

Ako sam dobro zamijetio, ti si prvi koji je probio led cipelcugova po ovoj pruzi. Znatiželjno čekam neki nastavak od Krnjeva 8)

 

Izgleda da je tako. Slažem se, bilo bi interesantno krenuti dalje prema Šapjanama. Vodit ću računa o tome .... :grin: :grin:

 

Izvanredno lijepi putopis koji punim plućima odiše autorovu ljubav prema željeznicama, naročito hrvatskim (dobro, o EMD ... de gustibus non discutandum), prelijepe fotografije koje autora otkrivaju kao talentiranog umjetničkog fotografa, ali ...

 

Lijepo je ovo čuti od nekog koga poznajem već tri i pol desetljeća :grin:

A ono za EMD je više bilo bila zafrkancija ... zato tamo i stoji smajli s mrgreenom. Ja zaista nemam nikakvih prevelikih preferenci u vezi lokomotiva, a tipove dizlova mogu razlikovati jedino prema broju koji je na njima napisan :grin:

 

U prvi mah sam pomislio da se radi o zabuni, ali nakon guglanja i pregleda voznog reda mogu samo :cry::cry::cry: :cry: :cry: (Ist nichts zu tun! :cry::cry::cry: :cry: :cry: )

 

Nažalost, ovo je istina ... a pogotovo tužna nakon što su ukinuli jutarnji brzi vlak iz Zagreba za Rijeku. Ovo čime sam se vozio je najranija mogućnost da se vlakom dođe iz Zagreba do Rijeke. Takvu vožnju fakat može poželjeti samo railfan.

 

A beskrajno truckanje do Rijeke i natrag prugom koju poznajem gotovo napamet i pamtim luksuzne vožnje u IC vlakovima, pa makar i u najnovijem Končarevom čudu tehnologije, nije mi posebno privlačno.

Kad već spominjem vodu i vodotoke, ovaj izvrsni putopis našeg forumaškog kolege predstavlja jednu kap u prikazu slapova gluposti koje ubijaju našu željeznicu. Pri čemu je ukidanje putničkog prometa Rijeka - Šapjane samo jedna epizoda.

Što još reći osim: seabral, još jedan vrhunski uradak. :palac:

 

Hvala ti ! Ipak nije loše ponekad ponoviti gradivo i ponovno se provozati ovom prugom. Možeš to gledati pozitivno: sad vlak vozi puno sporije i puno dulje nego nekad ranije, pa onda više toga možeš vidjeti i opaziti gledajući kroz prozor ;)

 

Mislio sam na tebe danas gledajući sa jednog brda pokraj Meje prema Krčkom mostu. Dan je bio vedar ali bilo je užasno hladno i puhao je jak vjetar, dobro me rashladilo i napuhalo. Moju ekipu i dalje više privlači slikanje vlakova koji voze ispod 25kV nego vožnja u njima mada se neki od nas voze u njima i po službenoj dužnosti. Današnji promet bio je dosta skroman, s obzirom na broj vlakova koje smo slikali nije se isplatilo smrzavati.

Lijep putopis, u tvom stilu!

 

Eh sad, kako si ovo napisao, mogao bi netko pogrešno zaključiti da sam samo slučajno s tobom i ekipom ovdje naslikavao vlakove u okolici Plasa. Ili nedajbože da me fotkanje vlakova uopće ne zanima, pa sam ovdje slučajno s fotićem zalutao u kamenjar iznad Škrljeva i proveo čitav dan u njemu. I dalje sam dovoljno šašav za sve te stvari, ali zbog kroničnog cajtnota trenutno ne stignem u svako vrijeme i svuda gdje bih htio. Promijenit će se to nabolje, najkasnije nakon kraja ove školske godine :grin:

 

U svakom slučaju, jako mi je drago da si me se sjetio gledajući dolje prema Krku. A još da vam je bilo vlakova koliko i vjetra, bilo bi mi još i draže :palac:

Link to comment
Share on other sites

Lijep Cipelcug, kad vidim što sam sve mogao obilaziti dok sam bio u Rijeci... :sad:

 

Još uvijek stigneš navratiti i obići ... imam ja još (manje ili više šašavih) ideja ;)

 

Najbolje će pokazati ova crvena krivulja koju sam ucrtao, kuda ide ta pruga :)

 

Da, mogao sam si i misliti da je to onaj čuveni riječki kružni tunel :grin:

 

Moram se pridružiti Stanleyevom mišljenju. Jest da si imao predivan sunčan dan, ali Tvoje fotke uvijek imaju neku posebnu sunčanu toplinu. Nadam se da ćeš mi pred smrt otkriti kako si to postizao.

 

A ja se onda nadam da ćeš se na to još jako jako dugo načekati ;)

 

Lijepo je kad netko sastrane stigne u tvoj rodni grad pa ti ga pokaže na malo drugačiji način. Aboridžani uvijek stvari uzimaju zdravo za gotovo.

 

Iz tog istog razloga ja jednostavno obožavam tvoj serial "Provincijalac u metropoli - xxxxxx dio" :palac:

I pitam se kad će novi nastavak ;)

 

 

Da si ikada prisustvovao jednom od legendarnih riječkih povodnjeva kad ujedno krepaju pumpe u podhodniku, znao bi koliko vrijedi alternativni put. Iako se zadnje vrijeme nešto šuška o proširenju podvožnjaka. Podvožnjak je izvorno prokopan kako bi se trolejbusi mogli križati s 3 KV kontaktnom mrežom.

 

Iako često boravim blizu Rijeke, sram me je priznati da sam tako malo puta bio u Rijeci. A i kad dođem i imam prilike ostati u gradu, onda me moj crv u riti natjera na landranje prema Krnjevu, Škrljevu ... itd itd. Zato baš i ne znam sve pikanterije i detalje ... a ovo s pumpama mi se čini vrlo logičnim.

Zapravo, sad mi je žao da u Zagrebu u Selskoj nisu pored podvožnjaka ostavili i onaj stari ŽCPR ... ponekad bi i on dobro poslužio svrsi :mrgreen:

 

Bez upitnika molim, iako je konfiguracija riječkog kolodvora malo drugačija od uobičajenih pa je teretni/ranžirni dio između putničkog dijela i luke po manje-više cijeloj dužini

 

Sad sam naučio .... idući put više ne stavljam upitnik :grin:

 

Propustio si napomenuti da gledaš ravno u lepezastu lokomotivsku šupu u žarištu koje se nalazi riječka okretaljka s KM za električne lokomotive

 

Znaš onu staru izreku: "ono što ne posjeduješ, to nisi mogao niti izgubiti". Znači, nisam propustio, kad nisam niti znao. ;)

Stoga su mi ovi komentari i dopune itekako dragi i poučni ... pogotovo će poslužiti kad idući put dođem u Rijeku (nadam se, skoro)

 

S druge strane zida bila je nekoć ljevaonica tvornice "Torpedo". Ono na građevini nisu prozori nego ispusti za materijal koji se tamo skladištio i tuda mogao iskipati na nižu razinu.

 

OK; znači ipak nije ostatak neke srednjevjekovne tvrđave. Nećeš vjerovati, i to mi je u jednom momentu palo na pamet :lol:

 

Lijevi kolosjek je u funkciji iako rijetko i kroz pogone nekadašnjeg "Torpeda" vodi ravno u tzv. Dolinu gladi ("3. maj") i tuda se voze vagoni s brodskim limovima. Brodogradilište ima i vlastitu manevricu.

 

Skretnica s jednom prevodnicom je standardna za industrijske kolosjeke položene u tijelo cestovne prometnice. Znaimljivo je da ova ima skretnički uređaj sastrane, a ne usred kolosjeka.

 

U Zagrebu (više) nemamo takvih industrijskih pruga, i ono što je bilo su sve uspješno povadili. :neutral:

Pa se onda raspametim kad vidim toliko industrijskih pruga na jednom mjestu :grin:

 

Ovo spuštanje prema Rijeci uz veličanstveni pogled na Kvarner me uvijek iznova oduševljava.. :)

 

Slažem se u potpunosti. Meni je ovo bio drugi put da sam u vlaku imao fotić sa sobom i putem fotkao taj spust (prvi put je bilo ovdje). I ne znam kad mi je ljepši ... kad ga ovako fotkam ili kad neopterećeno gledam dolje i u miru uživam u pogledu koji se pruža. U svakom slučaju, ovaj pogled je jedan od najljepših doživljaja vožnje vlakom.

Link to comment
Share on other sites

an_smiley.gif

 

Kao i uvijek pratim s guštom pogled tvoje kamere... mada jednostavno to ne kažem dovoljno često.

 

Medo

----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti, Medo ! :grin:

Još samo nekoliko riječi o povratku. Vraćao sam se s brzim 701. Na čelu je bila Brena, a iza nje samo dva vagona: B i AB.
Moram priznati da me je taj prizor prilično razočarao .... samo dva vagona, a i oni su bili poluprazni. Kamo vodi ovaj HŽ-ov svijet ... :roll:

___________________


BTW, ovo je bio moj dvadeset šesti (26.) hodopis/cipelcugopis na našem forumu.
Indeks svih tih hodopisa (ne računajuči klasične putopise) sam objavio u prvom postu ove teme: --> link

Link to comment
Share on other sites

Jako lijepo i kvalitetno odrađeno. Osobito me oduševljavaju fotografije s dubinom ( dionica od Melnica do Škrljeva ).

Usput, zavoj ispod Novog Lista je vrlo nepregledan i opasan, jer vlak se iz smjera Krnjeva stvori gotovo bešumno, a ni mjesta za sklanjanje nema previše.

U svakom slučaju bolje je odabrati ovaj smjer kretanja prema vlakovima u spustu, nego obratno. :palac:

Link to comment
Share on other sites

Brunoh je već pitao za nastavak hodopisa prema Matuljima :smile:

 

S tim u vezi imam dva pitanja za domaće:

  • kakav je profil pruge između Krnjeva i Matulja ? Je li pruga isto ide kroz nekakve usjeke ili je u ravnini tla ? Udaljenost Krnjevo-Matulji iznosi cca 7 km, pa ako i tu pruga vodi kroz usjeke, radije bih ju preskočio. A na Google Earthu se sve to ne može baš dobro skužiti.
  • da li u blizini kolodvora Matulji postoji nekakav smisleni javni prijevoz natrag prema Rijeci ? Ako ima, koliko košta karta ?
Link to comment
Share on other sites

  • da li u blizini kolodvora Matulji postoji nekakav smisleni javni prijevoz natrag prema Rijeci ? Ako ima, koliko košta karta?

U centru Matulja imaju busevi na linijama 22, 23, 28 i 30 koji voze za Rijeku,a cijena je 16kn.Stajalište je točno ovdje: http://maps.google.hr/maps?q=45.363755,14.322233&ll=45.363793,14.324509&spn=0.002849,0.013937&num=1&t=h&z=17&layer=c&cbll=45.363764,14.324346&panoid=b4g-XGTu1jK64Enr0cy6kA&cbp=12,99.55,,0,9.98

(hvala kikiju)

Link to comment
Share on other sites

Za ovo nisam siguran da li je službena ili civilna zgrada ... prema vešu na balkonu, rekao bih ipak ovo drugo

 

http://i174.photobuc...PC280159res.jpg

 

Cijelo prizemlje ti je službeno - tu su prostorije riječke Vuče, dispečer, svlačionice, itd.

Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rijetko kada pišem ovdje i još manje komentiram putopise, ali na ovo jednostavno moram :hai:jup

Odličan izlet, još bolje fotografije... :palac:

 

Prije nekoliko godina sam ja odcipelcugao svih 27,5 km od Rijeke do Šapjana u jednom danu i sve mi se nešto mota ideja po glavi da bih to mogao ponoviti. ;)

 

 

Kako su moji pretpisnici već objasnili sve nedoumice i pitanja, meni je ostalo samo ovo:

 

Od Pivke.




S tim u vezi imam dva pitanja za domaće:
  • kakav je profil pruge između Krnjeva i Matulja ? Je li pruga isto ide kroz nekakve usjeke ili je u ravnini tla ? Udaljenost Krnjevo-Matulji iznosi cca 7 km, pa ako i tu pruga vodi kroz usjeke, radije bih ju preskočio. A na Google Earthu se sve to ne može baš dobro skužiti.
  • da li u blizini kolodvora Matulji postoji nekakav smisleni javni prijevoz natrag prema Rijeci ? Ako ima, koliko košta karta ?



 

 

1. Od Rijeke do Matulja ima par "čupavih" usjeka (na Zametu, ispod OMV-a "Vrata Jadrana", pred ulazom na kolodvor Opatija- Matulji), ali ništa strašno ni ekstremno opasno. Isto tako i dalje prema Šapjanama ima par usjeka, i tunel Rukavac koji se lako može zaobići prolaskom kroz selo Rukavac.

 

2. Zlayo ti je već odgovorio. Kroz Matulje, kao i kroz Jušiće, Jurdane i Permane prolaze Autotrolejeve linije 22, 23, 28, 30

Vozni red je ovdje: http://www.autotrolej.hr/Download/2012/12/28/22_23_28_30.pdf

a cijena karte je 16 kn (Matulji, Jušići) odnosno 21 kn (Jurdani, Permani)

 

Ako se javiš kada budeš išao u nastavak cipelcuga, ja ti organiziram auto i vozača za cijenu jednog piva. :pivo

Link to comment
Share on other sites

 

S tim u vezi imam dva pitanja za domaće:

  • kakav je profil pruge između Krnjeva i Matulja ? Je li pruga isto ide kroz nekakve usjeke ili je u ravnini tla ? Udaljenost Krnjevo-Matulji iznosi cca 7 km, pa ako i tu pruga vodi kroz usjeke, radije bih ju preskočio. A na Google Earthu se sve to ne može baš dobro skužiti.

 

 

Najsigurnije i najjednostavnije Ti je pogledati
!

 

 

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Rijetko kada pišem ovdje i još manje komentiram putopise, ali na ovo jednostavno moram :hai:jup

Odličan izlet, još bolje fotografije... :palac:

 

Hvala ti ... jako mi je drago da si se javio i da si na ovaj način komentirao. :grin:

Sjetio sam te se kad sam hodao onuda ....

 

 

Prije nekoliko godina sam ja odcipelcugao svih 27,5 km od Rijeke do Šapjana u jednom danu i sve mi se nešto mota ideja po glavi da bih to mogao ponoviti. ;)

 

... a sjetio sam se i ovog tvog sjajnog podviga kojeg si svojevremeno postavio na forum Vlakovi. :palac:

Vidiš, morao bih opet jednom navratiti na Vlakove ... jako dugo me nije bilo tamo.

 

 

1. Od Rijeke do Matulja ima par "čupavih" usjeka (na Zametu, ispod OMV-a "Vrata Jadrana", pred ulazom na kolodvor Opatija- Matulji), ali ništa strašno ni ekstremno opasno. Isto tako i dalje prema Šapjanama ima par usjeka, i tunel Rukavac koji se lako može zaobići prolaskom kroz selo Rukavac.

 

2. Zlayo ti je već odgovorio. Kroz Matulje, kao i kroz Jušiće, Jurdane i Permane prolaze Autotrolejeve linije 22, 23, 28, 30

Vozni red je ovdje: http://www.autotrolej.hr/Download/2012/12/28/22_23_28_30.pdf

a cijena karte je 16 kn (Matulji, Jušići) odnosno 21 kn (Jurdani, Permani)

 

Ovo će mi dobro doći za idući puta. Kod ovog putovanja nisam toliko dalekosežno planirao, a nisam htio riskirati da par sati provedem čekajući na autobusnoj stanici Matulji i razmišljajući da li će bus za povratak naići prije polaska mog vlaka za Zagreb.

 

Ako se javiš kada budeš išao u nastavak cipelcuga, ja ti organiziram auto i vozača za cijenu jednog piva. :pivo

 

Vrlo rado ću ti se javiti. Naravno, prije toga ću nekako nabaviti tvoj broj mobitela :grin:

 

Najsigurnije i najjednostavnije Ti je pogledati

!

 

 

Hehe ... prve četiri minute filma su mi nekako jako dobro poznate :grin:

A ostatak .... ima tu svačega. Nažalost, i dosta usjeka. Zadnji dio prije Matulja izgleda dosta interesantno.

(sad si me uspio motivirati da nakon jako dugo vremena pogledam neki filmić, a to inače baš nikada ne činim) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Lijep Cipelcug, kad vidim što sam sve mogao obilaziti dok sam bio u Rijeci... :sad:

 

 

Najbolje će pokazati ova crvena krivulja koju sam ucrtao, kuda ide ta pruga :)

 

30a58jl.jpg

 

Jedini kružni tunel u tadašnjoj Austro-Ugarskoj, u bivšoj Jugoslaviji i sada u Hrvatskoj. Znači to je ipak neizbježivi objekt za railfanove. :grin:

Levente -- pozdrav iz Mađarske

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

"Stalna na tom svietu miena jest" ( izvorni tekst početka pjesme "Mujezin") Petar Preradović

 

skromni doprinos krasnom putopisu odnosno više razvoju nakon dna, kojeg smo po mome mišljenju ipak prešli usrdno se nadam!

 

Nakon skoro 9 godina od objave onoga davnog putopisa situacija je sada slijedeća: službeno mjesto Krnjevo povezano je radnim danom sa 6 pari vlakova na relaciji Rijeka-Permani-Rijeka EMV garniturom HŽPP serije 6112 jednim parom vlakova sa klasičnom garniturom i lokomotivom 1141 HŽPP na relaciji Rijeka-Jurdani-Rijeka te jenim parom vlakova   broj 482/483  Rijeka - Ljubljana - Rijeka.

 

                                                                            vlak 4804 HŽPP serije 6112-104 snimljen dana 16. rujna u 11 sati.

 

20210916_110231.jpg.e9a9dd38ecdbbf302ecc886f9e6fb425.jpg

 

 

20210916_110239.jpg.8eb83f35bb43bd7c1f63c7baa88e974a.jpg

 

 

20210916_110306.jpg.da2061d794d829d10546827ad3901306.jpg

 

 

20210916_110315_008.jpg.71cdac58379da1dfa1ed56ea0a213638.jpg

 

 

20210916_110331.jpg.547a61befcca4ab8509808521414b713.jpg

 

 

                                         20210916_110451.jpg.440262e3cdd00457f2c8b6a202346ab7.jpg   

 

Vrlo je teško izgubljeno vratiti pa tako i broj putnika           

20210916_110253.jpg

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Bilo bi mi zadovoljstvo postaviti slijedeći put fotografije ove industrijske ulice sada imena M. Barača u spomen na izgradnju Riječke rafinerije u XIX stoljeću ako se slažeš kak bi se vidjela transformacija nekadašnje industrije ili bolje rečeno i nešto drugo

Link to comment
Share on other sites

Slobodno postavi sve za što misliš da će obogatiti temu interesantnim materijalima.  Ne poznajem baš Rijeku i ne znam o kojoj se točno ulici radi, ali vjerujem da ćeš ti to dobro moći procijeniti. 

Link to comment
Share on other sites

On 18. 09. 2021. at 9:40, 1borna said:

seabral imadeš li još negdje u svojim memorijama slike sa toga izleta da ih ponoviš (zamijeniš) bez ružnoga Ph žiga?

 

On 18. 09. 2021. at 9:47, seabral said:

Imam, budem ovih dana pokušao naći vremena za zamjenu tih fotki. A stavit ću ih i u većoj rezoluciji nego što su sad.

 

Ponovno sam uredio sve fotke, povećao im rezoluciju i s njima zamijenio postojeće fotke u putopisu.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • seabral changed the title to Cipelcug: Rijeka - Krnjevo, 28.12.2012 (*** obnovljene fotke ***)
  • 4 months later...

Blažena bila prijateljica i školska kolegica supruge, koja je vlasnik frizerskog salona na Krnjevu te na taj način imam svaki put, ako mi ne "uvali" kakav zadatak bar sat dva za svoju dušu. Jučer je za razliku od danas bio prekrasan dan pa sam morao ispuniti i ono što sam sam predložio u rujnu prošle godine i evo ulica Milutina Barača nekadašnji ulaz u tvornicu "Torpedo" nakon čije su propasti konačno skinuli brklju i nakon neznam koliko, ali čini mi se svakako nakon više od 40 godina oslobodili za još skoro 1 km prolaz ulicom te osim toga oslobodili i nesmetani pristup moru što je gradu kao Rijeka dosada nedostajalo.

 

                                      Nekadašnji ulaz u prostor tvornice Torpedo,na okruglom pročelju desne zgrade nema više natpisa "Kompas"

                                                                                                      3. veljače 2022

 

20220203_105927.jpg.94c17b76ecd06a0bfa384e2f1573d601.jpg

 

 

             na desnoj strani može se naći i sasvim pristojnih zgrada kao ova obnovljena, u kojoj je sada sjedište razvojne agencije "Porin" na kućnom broju 62 .

20220203_105651.jpg.f9720eac822c24bbdba705a217eb5f65.jpg

 

 

Ovaj mali dvorac je sjedište "Asteus Consulting D.o.o." društva za izradu programa razvijanja novih tvrtki te dobivanja potpore od EU na broju 64 ul. M.Barača

20220203_105606.jpg.27d05d97cba81dc99762ce5903b12036.jpg

 

nastavak slijedi....

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, up4014 said:

Blažena bila prijateljica i školska kolegica supruge, koja je vlasnik frizerskog salona na Krnjevu te na taj način imam svaki put, ako mi ne "uvali" kakav zadatak bar sat dva za svoju dušu. Jučer je za razliku od danas bio prekrasan dan pa sam morao ispuniti i ono što sam sam predložio u rujnu prošle godine i evo ulica Milutina Barača nekadašnji ulaz u tvornicu "Torpedo" nakon čije su propasti konačno skinuli brklju i nakon neznam koliko, ali čini mi se svakako nakon više od 40 godina oslobodili za još skoro 1 km prolaz ulicom te osim toga oslobodili i nesmetani pristup moru što je gradu kao Rijeka dosada nedostajalo.

 

                                      Nekadašnji ulaz u prostor tvornice Torpedo,na okruglom pročelju desne zgrade nema više natpisa "Kompas"

                                                                                                      3. veljače 2022

 

20220203_105927.jpg.94c17b76ecd06a0bfa384e2f1573d601.jpg

 

 

             na desnoj strani može se naći i sasvim pristojnih zgrada kao ova obnovljena, u kojoj je sada sjedište razvojne agencije "Porin" na kućnom broju 62 .

20220203_105651.jpg.f9720eac822c24bbdba705a217eb5f65.jpg

 

 

Ovaj mali dvorac je sjedište "Asteus Consulting D.o.o." društva za izradu programa razvijanja novih tvrtki te dobivanja potpore od EU na broju 64 ul. M.Barača

20220203_105606.jpg.27d05d97cba81dc99762ce5903b12036.jpg

 

nastavak slijedi....

To samo luđak može napisati i onda staviti fotografiju sa natpisom "KOMPAS"  no što se može, koji put ode moza na pašu👴

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Možda bi najbolja ideja za Torpedo bilo pretvaranje u nekakav muzej industrije/znanosti, pogotovo ako bi mu se pripojila okretaljka (koja koliko shvaćam nakon odlaska 1161 i nema nešto puno posla) bi mogao biti zapravo puno bolje mjesto za željeznički muzej nego ovo danas na Trnju (pogotovo kada krene projekt redevelopmenta Gredelja će HŽM ostati odrezan). Još da se napravi bolji pristup (staze, stubišta) od stajališta Krnjevo (kojeg bi možda bilo dobro i malo primaknuti ZTC-u) mogao bi to biti baš lijep projekt.

 

Koliko shvaćam, velike hale su u vlasništvu Jedinstva Krapina, manji dio (Hala 14) je uređen u nekakav poslovni inkubator. Velike Hale izgledaju dosta očuvano i počišćeno (barem na webu Jedinstva koje ih nudi u najam - ne znam koliko su stare te slike): https://www.jedinstvo.com/nekretnine/marina-torpedo-rijeka/ - pa spojiti ovaj dio Torpeda (crveno) i okretaljke (zeleno).

 

image.png.32d7d9bada7969edf0a1c1dbf502ef78.png

 

 

Obilasci i fotografije (zvon & mir)

Link to comment
Share on other sites

                                    Već sam prilično odmaknuo od onog vražjeg "Kompasa" od prošle večeri. Ne može se više istodobno gledati TV i slušati pažljivo suprugine komentare o vijestima na društvenim mrežama (inače "jao si ga tebi!") i nešto pisati i ne pogriješiti.

 

 

                                                       nakon snimanja građevina koje ne djeluju baš industrijski jedan pogled unatrag prema centru grada

20220203_104943.jpg.0584a23baa7eb71853adfde814a6ccd7.jpg

  kraj ravnog dijela ulice i još jedna  skretnica, u dnu se lijevo vidi sunčani dio sigurno je neki prolaz u neprekinutom nizu zgrada i ulaza zatvorenih rampama

 

 

20220203_104932.jpg.c5ef34bd581878df3bcfa63fbff217dd.jpg

 

  I tako smo stigli do lučice nekad nezamislivo, lijevo se nalazi "čuvena lansirna Rampa", koju još uvijek nastoji vitalizirati moj vršnjak i školski kolega Miljenko Smokvina. Želim mu puno sreće u tom kako izgleda uzaludnom zadatku. No čovjek ne može pobjeći od svojih ideala.

20220203_104454.jpg.8ca0b4bb13ea784de8012be02768ee39.jpg

 

 

 Na desnoj strani prilaz tvorničkom kompleksu s morske strane "čuvali" su ovi bunkeri u koje je trebalo uskočiti i sa strane zatvoriti čelični poklopac. Tu stoje ka relikt prošlosti već najmanje 80 godina od toga 60 godinaza bez bilo kakve potrebe. Ukupno ih je šest u redu.

20220203_104342.jpg.9e8fce9197a93b08f8818a3a0c137aa5.jpg

 

 

                                         Povratak u ulicu Milutina Barača i par koraka pred istočnim ulazom u "3. Maj". došli smo do kraja slobodnog šetanja

 

                                                                         iza skretnice kolosijek u pravcu produžje u horizontali

20220203_103623.jpg.1999395c4da9ed65234b25b0d251ba86.jpg

 

 

 

                                                            dok se desni odvojni nastavlja uspinjati i nakon ulaska u brodogradilište 

20220203_103927.jpg.ea2f6e670fb9c75cf6edf4648c94c588.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...