Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Zeus

Aeelt vagoni

Recommended Posts

Aeelt četveroosovinski klimatizirani putnički vagoni sa sjedalima 1. razreda bez odjeljaka i prolazom u sredini, unificiranog tipa Y, namijenjeni su za prijevoz i posluživanje putnika u unutarnjem i međunarodnom prometu na prugama normalnog kolosijeka. Vagoni su proizvedeni u razdoblju od 1976. do 1983. g. kao A, B odn. AB vagoni u tvornici GOŠA, a rekonstruirani i modernizirani u TŽV Gredelj 2003. g. Rekonstrukcija i modernizacija je između ostalog obuhvaćala i klimatizaciju vagona, kompletan novi interijer i eksterijer, ugradnju zatvorenog vakuumskog sustava WC-a, ugradnju vrata sa automatskim upravljanjem itd. Vagoni zadovoljavaju opće važeće propise UIC, IEC, pravilnik RIC, propise o sigurnosti i zaštiti na radu RH, te propise HŽ-a. U aktivnom inventarskom parku HŽ-a se nalazi 12 Aeelt vagona za max. brzine 120 odn. 160 km/h, a namijenjeni su prijevozu putnika u vlakovima najvišeg ranga.

 

 

Tehnički podaci:

 

Slovna oznaka vagona: Aeelt

Brojčana oznaka vagona: 61 78 10-70, 61 78 10-00

Tip vagona: UIC-Y

Mjesto i godina proizvodnje: GOŠA Smederevska Palanka Jugoslavija 1976 - 1983.

Mjesto i godina rekonstrukcije/modernizacije: TŽV Gredelj Zagreb Hrvatska 2003.

Vlastita masa: 47t

Vozna brzina: 120 – 160 km/h

Vagonski razred: 1

Broj odjeljaka: Bez odjeljaka

Broj sjedala: 54

Dužina preko odbojnika: 24500 mm

Dužina sanduka: 24200 mm

Širina sanduka: 2883 mm

Visina od GRT: 4050 mm

Visina poda od GRT: 1255 mm

Razmak glavnih svornjaka: 17200 mm

Međuosovinski razmak okretnog postolja: 2500 mm

Širina kolosijeka: 1435 mm

Broj osovina: 4

Tip okretnog postolja: GOŠA-26 (Wegmann)

Tip kočnice: Knorr KE-PR-D-Ep (Elektro zračna)

Zagrijavanje vagona: Električno toplozračno

Rashlađivanje vagona: Električno zračno

Osvjetljenje vagona: Električno fluo

WC: Zatvoreni vakuumski sustav

 

Slika Aeelt vagona:

 

DSC07334.jpg

Foto: ZlayoZg

 

Link na staru temu:

 

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/3516-aeeltbeelt-vagoni/http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/3516-aeeltbeelt-vagoni/


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

005 stoji več više od godinu dana jer Hž nema novaca da ga obnovi, pa služi za rezervne dijelove. Demontiral sam ga kad je došel zgoren, Čitav dio gdje je elektro ormar treba novi i frem je dobio usljed visoke temperature.

Edited by Zeus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da i od kud HŽ-u milju eura, jer treba skoro pola toga novog, a rezeve nema. Da bi se to složilo mora sve van do golog frema popraviti, pa nanovo slagati, tako da njegov popravak je VP, a ne SP.

Edited by Zeus

Share this post


Link to post
Share on other sites

61 78 10-00 012-6 na vlaku 2102 u potpunosti bez struje, kondukter ga je pokusao "ozivit" ali bezuspjesno.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to se dešava kad rikne sttsički pretvrač onda je vagon kompletno mrtav ništa od struje ne radi i onda se u praksi troše njvie baterije od vagona on ne duže tako ,stoga gam moraju defektirati prvac u gredelj ili grabu statički vani poslat ga projzvođaču

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na što liči 61 78 10-00 003-5; :shock:

 

DSC_7624_copy.jpg

 

DSC_7625_copy.jpg


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liči na ono kaj HŽ nema love jer reže održavanje, a to kaj se runi je antigrafitni sloj farbe. Biti će opran za koji dan ili danas. Razmak pranja svakom vagonu je 8 dana. Vidio je on puno boljih dana, a o unutrašnjosti bolje da ne pričam na kaj liči. Puno toga je strgano, a on i dalje uredno vozi brze vlakove.

Edited by Zeus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plod te strgane unutrašnjosti je razbacivanje tim vagonima po raznoraznim putničkim vlakovima..

Ono što sam govorio od samih početaka kada su ti vagoni počeli standardno voziti u garniturama za koje nisu namijenjeni..

Isto se može povući paralela sa nagibnjacima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoji on malo više od godinu dana. Zapalio se 01.12.2011.

 

Večeras At 005 putuje sa RK u Podsused na rezanje :sad:

 

Ako se ne varam, to će biti prvi kasnirani At.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njega sam demontirao. Opet se vidi da hž štedi. Mogli su ga popraviti da su uložili 400 000 eura. Ovako njegovi dijelovi služe za dijelove. Šteta, vagon star samo 15 godina.

Edited by Zeus

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Varaždinu jedan na novo ofarbani, izašao s SP (31.10.2017), a ubrzo bio i na IP (20.12.2017)...

 

 

rlmmZu1.jpg

 

 

QBuogHj.jpg

 

Pretpostavljam da radionica Gredelj ima šifru 190, a koja je radionica šifra 160?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da radionica Gredelj ima šifru 190, a koja je radionica šifra 160?

Gdje pišu te šifre na vagonu? Ako si kojim slučajem pročitao mrvicu lijevo, nego prikazano na zadnjoj fotografiji, uokvireno "160 RIC", to ti onda znači da je taj vagon za Vmax 160 km/h. Ako je nešto drugo ipak, onda ne bih znao.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabela sa šifrom radionice se nalazi na čelima i ispunjava se kad je vagon na bilo kakvom popravku. Tabela se točnije nalazi odmah ispod završnog signala sa obje strane vagona.

Edited by Zeus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabela sa šifrom radionice se nalazi na čelima i ispunjava se kad je vagon na bilo kakvom popravku. Tabela se točnije nalazi odmah ispod završnog signala sa obje strane vagona.

 

Foto;

 

img_4239_copy.jpg

 

img_5869_copy.jpg


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jučer sa revizije izašao 61 78 10-70 009-7 i odmah uvršten na vlak za Vinkovce.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 011 su s jedne strane prebojane oznake prvog razreda (broj 1)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...