Portos Posted December 25, 2012 Author Share Posted December 25, 2012 Mene zanima zašto se sada iz Bakra izvlači samo po 5 Eas-a. Zar ih nije prije bilo po 12, doduše sa 2 žutke? Da li je to samo za probu ili će tako ostati. Da li i do Lokava ide samo po 5 vagona? Jedna ASEA 5 x EAS. Dvije 10 kom. Do Lokava. U Lokvama će spajati kompozicije sa 20 EAS koje će do Kc vući jedna ASEA. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikar Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Ide Asea+5 najčešće Bakar-Škrljevo, tamo spajaju dva takva u jedan od 10 do Lokvi, a tamo opet u jedan od 20. Do neki dan su slagali 24 iz Lokve, ali izgleda da nakon ove nesreće kod Koprivnice slažu 20. (20 * 80t = 1600t + lok, a 24 *80t = 1920t) Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Samo mali ispravaka elektre 102 i 106 nisu bile u Pločama od svojih revizija sigurno, a u zadnje vrijeme nikako. Iz Ploča su se u unutrašnjost(barem po mapperu još ih nisam vidio uživo) vratile 105 i 108. Što se tiće đurica crvenih voze 101/102/103/105, a za 104 nisam 100% siguran, a od starih 010/024/030!! Inače putopis je fenomenalan, svaka čast na tome što si zajedno sa ekipom napravio ove povjesne fotke!! :jup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Svaka čast, jako dobro napravljeno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Ovu subotu (29.12.2012.) ekipa u sastavu Portos, Dačo, Lovac_na_pruge, Vedran Zeman ide ponovno u foto safari na dionice Škrljevo-Bakar i Rijeka-Šapjane. Budući Medomobil ima 5 sjedećih mjesta, tražimo petoga. Troškovi puta dijele se na broj osoba u vozilu i za taj put iznositi će cca 60-70kn/osobi. Zainteresirani forumaš jakih živaca, izuzetno psiho-fizički spreman i sa dobrim fotićem neka se javi pp. Polazak iz Zg oko 7.30h. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Mozda bi ja opet! Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavela Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Ovu subotu (29.12.2012.) ekipa u sastavu Portos, Dačo, Lovac_na_pruge, Vedran Zeman ide ponovno u foto safari na dionice Škrljevo-Bakar i Rijeka-Šapjane. Budući Medomobil ima 5 sjedećih mjesta, tražimo petoga. Troškovi puta dijele se na broj osoba u vozilu i za taj put iznositi će cca 60-70kn/osobi. Zainteresirani forumaš jakih živaca, izuzetno psiho-fizički spreman i sa dobrim fotićem neka se javi pp. Polazak iz Zg oko 7.30h. Nažalost ništa, radim noćnu. Ali, kamera je spremna za neki budući foto i video-safari. Quote Samo osmi položaj!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thommo Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Super prikaz ovih dinamičnih dana na Ri i GK području! Quote Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Nastavak ovog putopisa uslijedio je već u četvrtak, 27.12.2012. Taj dan vlak 6112-001 odnosno regionalno-prigradska garnitura elektromotornog niskopodnog vlaka vozila je u Rijeku kao putnički vlak 4000. Ista je u Fužinama trebala prihvatiti svečanu delegaciju povodom službenog puštanja u promet reelektrificirane dionice Moravice-Rijeka-Šapjane. Kako nisam bio raspoložen cijeli dan provesti u vlaku odlučio sam ga ipak ispratiti u društvu Lovca_na_pruge na nadvožnjaku preko odteretnog kanala Sava-Odra. Budući je bila magla koja se djelomično prorjedila prije samog prolaska vlaka slike su takve kakve su. Lovac je imao problema sa zoomom svog Olympusa pa je moj Canon morao odraditi za obojicu. A kako je vlak dočekan u Delnicama, Fužinama i u Rijeci viđeno je već u drugim temama. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Povratak na Riječku prugu uslijedio je već u subotu 29.12.2012. Iz Zagreba je krenula ekipa u sastavu: Dačo, Lovac_na_pruge, Portos i Vedran Zeman, u Delnicama smo trebali pukopiti Cisalpina. Pri vožnji između naplatnih kućica i Delnica primjetili smo zeleni signal i uslikali NJU. Kod Konzuma u Delnicama već tradicionalno slikamo putnički 4603 Cisalpino nam se ipak nije pridružio. Nekoliko fešti za redom ga je premorilo. Nakon cateringa u Konzumu i kave u kafiću krećemo prema Bakru. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Iznad vidikovca kod Bakra po brutto se spuštaju 007 i 102 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Vedran Zeman i ja odlazimo Medomobilom i lociramo se kod predsignala kolodvora Bakar Nažalost bile su prebrze da ih sustignemo kod vidikovca. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Sa vidikovca se mogu vidjeti vlakovi na dionici Meja-Škrljevo čak i slikati, mođutim moj Canon nema dovoljan optički zoom pa nastanu ovakve slike vlaka 4000 koji se spušta u Rijeku i upravo je prošao ŽCPR na Meji. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Stoga smo se odvezli do Meje, Daču iskrcali kod ŽCPR a mi se popeli na golo brdo sa oštrim stjenama i ponekom biljkom sa kojega su nastale sljedeće slike. Strojna Karavela Prošla ŽCPR Meja Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Iz Lokava se vraćaju 007 & 102 ŽCPR Meja Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Slijedi teretni koji je stao u Meji da se križa sa 4001 Stiže 4001 sa 1 141 307 Križanje Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Teretni se spušta Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Nažalost naš mapper Zagi nije išao s nama pa nismo mogli znati da li će dok smo se u parku u Fužinama smrzavali čekajući možebitni teretnjak na mostu on i naići. Kada se sunce povuklo s mosta i mi smo se povukli prema Zagrebu. Do iduće epizode. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medo Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Do iduće epizode. Hvala ti. Uspio si mi približiti nešto što je meni stvarno daleko... i tko zna hoću li imati prilike osobno vidjeti. Medo Quote ---- The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medo Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 i da dodam na prethodni post - Hvala i svim onima koji su se ovih dana trudili da približe ovaj dio prilikom izmjene napona.... Medo P.S. Ubit će me ovaj edit. Quote ---- The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikiza Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Ako su vremena na slikama tačna 007 i 102 su iz Bakra potegle voz u 11:45, a na slikama u Meji se vraćaju iz Lokava u 13:37. Otprilike ispadne da im za taj obrt Bakar - Lokve i nazad treba cca 2 h. Meni se to ne čini jako loše. Quote Čekajući tramvaje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 31, 2012 Author Share Posted December 31, 2012 Ako su vremena na slikama tačna 007 i 102 su iz Bakra potegle voz u 11:45, a na slikama u Meji se vraćaju iz Lokava u 13:37. Otprilike ispadne da im za taj obrt Bakar - Lokve i nazad treba cca 2 h. Meni se to ne čini jako loše. Vremena su točna osim ako je digitalni sat u fotiću zbog niske temperature radio usporeno . Taj par je vukao očito prvu polovicu kompozicije do Lokava pa se odmah vratio. Ukoliko je isti par ponovno išao u Bakar po novih 10 EAS-a a na njih u Lokvama dodao 10 iz prve ture, taj drugi obrt lokomotiva bi trajao nešto duže jer bi 20 EAS-a vukli do Moravica ili još dalje. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Putnički koji je iz Rijeke krenuo u 13.45 Koje li slučajnosti, nemogu sebe prepoznati na ovom vlaku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 1, 2013 Author Share Posted January 1, 2013 Koje li slučajnosti, nemogu sebe prepoznati na ovom vlaku Koje li slučajnosti da baš tebe slikam u ASEI koja je bila moj prvi radni zadatak u KEV-u. Ista je stradala kod Demerja i dobila je novu upravljačnicu sa ex 1141-023 te sam ju podešavao i pripremao za probnu vožnju 2008 godine. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 Jučer, 16.2.2013. ponovno smo posjetili PGŽ odnosno dionicu Riječke pruge od Delnica do Meje. Zg ekipa u sastavu Dačo, Lovac_na_pruge, Karavela, Mladen i ja krenuli smo Medomobilom iz Zagreba nešto poslije 7h te nakon vožnje kroz snijegom zametenu dionicu Vrbovsko-Ravna gora stigli u maglovite Delnice na susret sa Cisalpinom. Uslijedila je kava u Konzumovom kafiću te opskrba ićem i pićem u Konzumu nakon čega smo krenuli prema Plasama gdje smo očekivali lijepo vrijeme. Po dolasku u blizinu Vrata dočekalo nas je lijepo vrijeme te smo odlučili sačekati prvi vlak. Budući photobucket odbija poslušnost slike malo kasnije. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.