Portos Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Jučer 2.12.2012. zajedno sa Dačom, Lovcem_na_pruge, Karavelom i Cisalpinom bio sam u Gorskom Kotaru kako bih Foto aparatom zabilježio dio povijesti - za nekoliko dana stare Ansaldo lokomotive otići će u zasluženu mirovinu a vuču će preuzeti lokomotive ASEA/Končar kao i druga vučna sredstva koja se napajaju naponom 25kV. Nakon skupljanja u Delnicama starom cestom prema Plasama pokušavali smo uloviti brzi vlak Zg-Rijeka što nam je uspijelo na ŽCPR Plase. U Plasama je čekao teretni vlak Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 3, 2012 Author Posted December 3, 2012 Hodamo prema poznatom zavoju gdje je 1992 iskočila žutka. Sa pruge pogled na brodogradilište Kraljevica u kojem su na zimskom vezu parkirani Jadrolinijini trajekti. Iz Rijeke stiže teretni. Da bi došao do nas morajoš proći Melnice i Plase Dobra saćekuša nije bila dovoljna, bilo je tako hladno da su baterije otkazale poslušnost tako da nemam slike sa moje lokacije. No nakon grijanja baterija u dlanovima fotić je opet proradio. Pada kiša i teško je imati nezamućenu fotku. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 3, 2012 Author Posted December 3, 2012 Dok čekamo brzi iz Rijeke nenajavljeno nailazi strojna žutka Evo i brzog Pa putnički Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 3, 2012 Author Posted December 3, 2012 Mokri i promrzli odlazimo u Plase, sjedamo u aute i idemo u Fužine. Potom mijenjamo lokaciju za doček teretnog ...i brzog Na posljednjoj lokaciji dočekali smo ovog nenajavljenog teretnjaka umjesto brzi vlak iz Zagreba koji je kasnio 35 minuta... Nakon odmrzavanja u kući domačina Cisalpina uz Medicu i domaći čaj oko 18h krenuli smo kroz snijegom zametene Delnice prema autocesti i Zagrebu gdje smo uspješno doputovali oko 19.30h. Iduću Subotu slijedi repriza! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
DešBu Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 hm...danas je subota, kada će repriza portose? Quote Željeznica je bolest ili ljubavOd nje se ne može obranitiKada te jednom privuku željezne tračniceOd njih se više nikad ne možeš oitkinuti
Portos Posted December 11, 2012 Author Posted December 11, 2012 hm...danas je subota, kada će repriza portose? Sorry. Odgodili smo put u Gorski Kotar zbog meteoroloških prilika. S obzirom da zasada neće biti promjene napona ima još vremena za reprizu. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Jučer, 23.12.2012. prognozeri su bili obećali lijepo vrijeme. U međuvremenu se promijenio sustav vuče na dionici Moravice-Rijeka-Šapjane te Škrljevo-Bakar pa smo mogli slikati novo stanje sa vučnim vozilima koja do sada tim dionicama nisu vozila. Također jedan od razloga za odlazak bila je i prva vožnja tom dionicom elektromotornog vlaka za regionalni promet 6112-001 kojem su u međuvremenu sanirana oštećenja nastala naletom na Kaufland kolica. Iz Zagreba su sa Medomobilom krenuli Portos, Zagi, Lovac, Dačo i Mario (redosljedom ulaska u auto), a Ivegmobilom Ivog, Željko 257, Element i Renato. Kod Konzuma u Delnicama pridružio nam se domaćin Cisalpino. Tokom pijenja kave u Konzumovom kafiću kroz Delnice je prolazio 4001 Karavela s teretnjakom nam je pobjegla jer Zagi nije dovoljno dobro čitao mapper... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Pored ulaznih skretnica Delničkog kolodvora iz smijera Rijeke postavljena je Končareva vjetroelektrana od 0,1MW Iz pravca Rijeke ubrzo je dojurio teretnjak ...i odjurio prema Moravicama, Ogulinu, Zagrebu... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Idući teretni dočekali smo kod Lučica, nažalost noviji u fotić netom stavljeni set Sanyo Eneloop baterija je zakazao pa 1141-041 + 1141-109 sa CARGO natpisom nisu slikovno zabilježene. Istu kompoziciju sustigli smo uz cestu prema Fužinama i jurili ju do Belog sela gdje su ju junački slikali Lovac, Mariooo i Zagi... U Fužinama smo ju vidjeli na mostu ali bila je predaleko i vidio joj se samo rep. Putnički 4000 dočekat ćemo kod Plasa. Od prošlog puta sam bolje pripremljen pa sam na Google earthu vidio da postoji makadamski put do lokacije fotkanja. Medomobil i Cisalpinova Škoda su se probili makadamom, Ivek + Ivekmobil se nisu usudili. Neki na brdu, neki u dolini, neki uz prugu - nailazi 4000 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Taman smo krenuli prema Plasama i začuli buku. Javljamo svima ostalima - dolazi teretnjak Karavela 001 na čelu Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Odlazimo autima do Plasa. Moji putnici pješice prugom. Karavela 001 sa teretnim stoji u Plasama jer je Meja zakrčena zbog brutto probe Bakar-Škrljevo. Uskoro ipak kreće a Medomobil i Ivekmobil sa putnicima jure prema Melnicama. Ode prema Meji Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Nakon 20-ak minuta vožnje stižemo u Škrljevo. Stiže brutto iz Bakra. Asea + 5 EAS-a Tu su i vozila infrastrukture Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Sa Meje se spušta teretnjak Dovukla ga je 1141-102 ex podserija 400 koja ima elektrodinamičku kočnicu i reduktore za 120km/h te se nedavno zajedno sa sestrom 1141-106 vratila iz Ploča Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Sestra je svratila po teret u Bakar i vraća se trčećim korakom U Bakru je na manevri bio i Đuran. Da li je to jedini vozni Đuran te podserije? Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Putnički koji je iz Rijeke krenuo u 13.45 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 102 se otkačila sa svoje kompozicije cisterni koju Đuran premješta na udaljeniji kolosijek. Kao izvlačnjak mu služi kolosijek prema Kukuljanovu. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Stiže 1141-001 sa teretnjakom, 102 čeka na kolosijeku. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Stiže i teretni sa starim znanicama 1141-109 + 1141-041 C A R G O Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 1141-102 spustit će se u Bakar sa praznim EAS-ima i dovući pune. Tek prispjela 1141-110 također Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Već je skoro 15h, saznali smo da 700 dolazi na vrijeme, jurimo da ga slikamo pri dolasku. Dačo i Cisalpino idu na najbližu lokaciju, Medomobil ekipa slikat će ga kod Rječine, Ivekmobil ekipa također ali sa visine. Kod Autotroleja srećem našeg forumaša Kiki 273. Evo ga. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Portos Posted December 24, 2012 Author Posted December 24, 2012 Nakon prolaska uslijedio je fotosession na Riječkom kolodvoru. Manevar sa 3. kolosijeka na 1. Na 1. I sa druge strane nakon što je promijenio kabinu te pobijelio čeona svjetla, no pantograf se još nije spustio. Budući se mračilo, a mi gladni, krenuli smo u jedan Makedonski restoran do kojeg smo navođeni navigacijom - moja je štekala, Mariooova je papala internet promet. U međuvremenu se restoran preselio na rivu relativno blizu kolodvora. Ne baš gladni, ali umorni i puni dojmova krenuli smo kući. Lovac se vratio sa 701. Moj dojam da se promjenom vuče promet znatno poboljšao i ubrzao, radni uvijeti strojovođa također poboljšali. Dežurni kritičari nisu bili u pravu, Bo-Bo lokomotive rade kao urice i jurišaju samo tako. Nadam se da će tako i ostati. Do sljedečeg javljanja, nadam se uskoro! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
STIB Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 Mene zanima zašto se sada iz Bakra izvlači samo po 5 Eas-a. Zar ih nije prije bilo po 12, doduše sa 2 žutke? Da li je to samo za probu ili će tako ostati. Da li i do Lokava ide samo po 5 vagona? Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
ZlayoZg Posted December 25, 2012 Posted December 25, 2012 Da li i do Lokava ide samo po 5 vagona?U Plasama sam vidio teretni vlak sa 8 ili 9 Eas-a(ne mogu točno vidjeti koliko jer maper ne radi) koje su vukle dvije 1141. Quote
Portos Posted December 25, 2012 Author Posted December 25, 2012 Jel to možda Skopski merak u pitanju? Da Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.