Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Joshko

SŽ - Slovenske železnice

Recommended Posts

Đurica SŽ 643-008 u kolodvoru Dobova, 3. travnja 2019.:

FagvhDT.jpg

Gomulka SŽ 315-210 u kolodvoru Dobova, 3. travnja 2019.:

SZ0ICjA.jpg

 


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predobro izgledaju.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedne novine pišu da će trebati najmanje tri dana, a druge najmanje mjesec dana za popravak pruge.

U svakom slučaju za Luku Koper su to loše vijesti.


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedne novine pišu da će trebati najmanje tri dana, a druge najmanje mjesec dana za popravak pruge.

U svakom slučaju za Luku Koper su to loše vijesti.

Zadnja uradna informacija je najmanje tri dana, mjesec dana je bila prva neuradna, mediji kao uvijek dosta pretjerivaju. Naravno u svakom slučaju to so jako loše vijesti za Luko Koper, 60% njihovog tereta je vezanog na ovu prugu pruge, oko 40% ide cestama.

 

Foto; https://www.facebook.com/mestoKoper/posts/1192544944251350

Share this post


Link to post
Share on other sites

Divača - Koper jutros otvorena za promet, trebala je biti jučer ali su išli na uklanjanje dodatne količine materijala zagađenog kerozinom.

 

Železniška proga Divača-Koper znova odprta za promet

 

Po torkovem zaprtju železniške proge Divača-Koper zaradi iztirjenja tovornega vlaka pri Hrastovljah je proga zdaj ponovno odprta za promet. Iz Kopra je tako že odpeljal prvi vlak, so za STA povedali na Slovenskih železnicah.

 

HRASTOVLJE > Železniška proga Divača-Koper je bila zaprta od torka popoldne, ko je v predoru pri Hrastovljah iztirilo šest vagonov tovornega vlaka, ki je prevažal kerozin. Ena od cistern se je poškodovala in iz nje je izteklo okoli 10.000 litrov tega goriva.
Promet po železniški progi Divača-Koper naj bi po prvotnih napovedih odprli že v petek, a so se po posvetu z Agencijo RS za okolje (Arso) in Geološkim zavodom Slovenije odločili za izkop dodatnega materiala, v katerem bi lahko bil kerozin.

Agencija za okolje (Arso) je v petek začela izvajati izredni monitoring podzemne vode v zaledju izvira Rižane. Gre za preventivni ukrep, povezan s torkovo nesrečo tovornega vlaka pri Hrastovljah, pri kateri se je razlilo okoli 10.000 litrov kerozina. Meritve se izvajajo enkrat dnevno, po prvih ugotovitvah onesnaženje ni doseglo nobenega od vodnjakov. Arso monitoring izvaja v štirih vodnjakih, ki ležijo gorvodno od izvira Rižane. Monitoring se izvaja tudi gorvodno od vrtine Podračje, od koder Rižanski vodovod trenutno črpa pitno vodo, so sporočili iz Arsa. S preventivnim monitoringom bi agencija za okolje zaznala morebitno zaznala morebitno onesnaženje, preden bi se razširilo do črpališč pitne vode. Meritve se do nadaljnjega izvajajo enkrat dnevno. Prvi rezultati kažejo, da onesnaženje ni doseglo nobenega od vodnjakov, vsi rezultati so pod mejo določljivosti. V sodelovanju z Rižanskim vodovodom poteka monitoring še na samem izviru Rižane. Tudi tu onesnaženja ni zaznati. Vzorčenje se sicer izvaja vsakih osem ur.

Kot so danes sporočili iz Arsa, so Slovenske železnice pod strokovnim vodstvom agencije izvedle odstranitev onesnaženega materiala, kot jim je bilo naloženo v dopolnilni odločbi - skupaj so izkopali 160 kubičnih metrov materiala -, in s tem realizirale ukrepe za maksimalno zmanjšanje okoljske škode. Dopolnilni ukrepi so bili nujno potrebni, saj se je pri pregledu kraja nesreče našla še precejšnja količina materiala, onesnaženega s kerozinom, so še navedli v agenciji.
Če bi prišlo do pronicanja vode skozi strop ali stene predora na razdalji 50 metrov na vsako stran od onesnaženega odseka, bodo Slovenske železnice v skladu z usmeritvami Arsa in Geološkega zavoda Slovenije zagotovile, da se ta voda zajame in odvede iz predora, so še navedli v Arsu.
Iztirjenje vlaka pri Hrastovljah in razlitje kerozina je sicer poleg ohromitve železniškega prometa iz koprskega pristanišča razkrilo ranljivost vodnih virov v Sloveniji. Zaradi izlitja kerozina bi bilo namreč lahko ogroženo vodno zajetje Rižane. V Rižanskem vodovodu, ki Obalo in njeno zaledje oskrbuje s pitno vodo, sicer ves čas analizirajo vzorce vode, tudi najnovejše analize pa kažejo, da je pitna voda neoporečna.
V Luki Koper pričakujejo, da bo vlakovni promet, ki je sicer še nekoliko oviran zaradi nižjih hitrosti vlakov na območju nesreče, postopoma normalno stekel. Do jutri zjutraj naj bi tako v pristanišču sprejeli oziroma odpremili skupaj približno 20 do 25 vlakovnih kompozicij. “Računamo, da bomo zamude nadoknadili v naslednjih dneh, pri čemer bomo angažirali vse razpoložljive resurse,” so sporočili iz Luke Koper.

https://www.primorske.si/primorska/istra/zeleznisko-progo-med-divaco-in-koprom-naj-bi-odprl


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje, kako to da na vlakovima tipa 210/211 putuju slovenski vagoni sa prvom znamenkom "5", tj. vagoni namjenjeni za unutarnji promet? To mi je palo napamet jer SZ ima i klimatizirane pulmane namjenjene medjunarodnom prometu. Da li postoji neki posebni dogovor sa HZPP-om i OBB-om da ti vagoni smiju prometovati van Slovenije, kao sto je to HZPP imao sa operaterima u BiH dok su vozili vlakovi iz Zagreba za Sarajevo i Ploce ?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje, kako to da na vlakovima tipa 210/211 putuju slovenski vagoni sa prvom znamenkom "5", tj. vagoni namjenjeni za unutarnji promet? To mi je palo napamet jer SZ ima i klimatizirane pulmane namjenjene medjunarodnom prometu. Da li postoji neki posebni dogovor sa HZPP-om i OBB-om da ti vagoni smiju prometovati van Slovenije, kao sto je to HZPP imao sa operaterima u BiH dok su vozili vlakovi iz Zagreba za Sarajevo i Ploce ?

 

HŽ je imao dogovor i sa ŽS-om i sa SŽ-om, vjerujem da tako imaju i Slovenci, trebalo bi pogledati na vagonu, vjerujem da je ispisano u kojim državama može prometovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK hvala :)


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites
... uz dozvolu autora fotografijá


uWnoJnS.jpg


LQZX7lG.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suspendiran putnički prekogranični promet iz Slovenije u Italiju do daljnjega. Vezu je moguće ostvariti sa presjedanjem u Villi Opicini.

https://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/tujina/italija/trst-udine

Quote

Zaradi težav na italijanski strani omenjeni direktni vlak do nadaljnjega ne vozi. Ob omenjenih urah (voznem redu) iz Ljubljane proti Trstu pelje garnitura Siemens Desiro, potniki na Opčinah prestopijo in nadaljujejo pot naprej po Italiji. Za nevšečnosti se potnikom iskreno opravičujemo. O spremembah bomo sproti obveščali.

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

First Stadler Flirt(DMU) for SŽ on the test track in Żmigród/Poland
FB-IMG-1573463284604.jpg

FB-IMG-1573463290406.jpg

FB-IMG-1573463296310.jpg

FB-IMG-1573463300701.jpg

Fot. Aleksander Kędzierski

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Danchibald said:

Čeka, u ovaj mali modul je smjesten dizel motor? Fora totalna

Dizel motori sa generatorima!

  • Thanks 1

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlična nabava za SŽ Potniški Promet, susjedi znaju kako se to radi, iskrene pohvale!

Za HŽPP i Hrvatsku možda najinteresantnija narudžba 11 FLIRT EMV-a  sa višesustavnim napajanjem 3kV =; 25kV 50Hz i 15kV 16,7 Hz , zbog mogućeg prometovanja i na hrvatskoj mreži. Iako je to još uvijek znanstvena fantastika za nas, a moglo se provesti i sa slovenskim Taurusima, nadam se da ćemo jednoga dana ući u ovaj EMV u Zagebu i ubrzanim/brzim vlakom stići do Ljubljane. Optimist sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siguran sam da će liberizacijom višesustavni SŽ-FLIRT-ov vlak voziti u taktu između Villacha i Zagreba. Pričekajmo pa ćemo izvući ovu moju pretpostavku iz paočine za koju godinicu! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš je liepe videti te vlake, samo kaj nekak male vratiju imaju a sigurno nuter preveč stolcov (bole kupiti pravu garnituru neg uzgajati šaraf-industriju - moj pogled z Hrvaške).


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...