Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Joshko

SŽ - Slovenske železnice

Recommended Posts

EDIT ivog: prebačena rasprava o SŽ i brzinama iz teme:

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/2743-elektrifikacija-moravice-rijeke-sapjane-i-skrljevo-bakar/page__st__520

 

I opet će se na brzima 48x morati mijenjati lokomotiva (jer je slovenski dio 3kV) i trošiti vrijeme na granici, sad kad konačno neće biti granice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Granice će biti još minimalno 2,5 godine, do tada ćemo se valjda dogovoriti za neko prebijanje sa Slovencima.


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I opet će se na brzima 48x morati mijenjati lokomotiva (jer je slovenski dio 3kV) i trošiti vrijeme na granici, sad kad konačno neće biti granice.

 

Pa ne možemo mi određivati SŽ-u na kojoj će mreži raditi, važno je da će sva naša mreža biti pod 25 kV. Neće biti gubljenja vremena u Moravicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I opet će se na brzima 48x morati mijenjati lokomotiva (jer je slovenski dio 3kV) i trošiti vrijeme na granici, sad kad konačno neće biti granice.

 

Imaju Slovenci i višesistemske lokomotive.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju Slovenci i višesistemske lokomotive.

Imaju, ali neće davati Tauruse na prugu do Rijeke jer tu ni ne mogu brzo voziti, za što su i namijenjeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

 

Joshko, slovenski Taurusi (Žive) izuzetno mnogo rade na usponu Kopar - Divača, gde se isto ne vozi brzo (mislim, da je Vmax 70 km/h), tako, da Riječka pruga po tom pitanju nije neki izuzetak....

 

http://www.youtube.com/watch?v=Hb3sWqo5WsY

 

...Autor videa malo je pogrešio kod naslova. Ne vozi se ugljen nego željezna rudača...

 

LP iz maribora (ups... Poljčana)

 

Jože

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju, ali neće davati Tauruse na prugu do Rijeke jer tu ni ne mogu brzo voziti, za što su i namijenjeni.

Nije problem brzina, zbog osovinskog pritiska taurusi ne mogu na prugu Rijeka - Pivka. Gledajući broj vlakova, izmjena lokomotiva u Šapjanama nije nikakav problem,niti bi zbog nemjenjanja vozna vremena bila osjetno kraća.Zamjena se napravi u 10 minuta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju, ali neće davati Tauruse na prugu do Rijeke jer tu ni ne mogu brzo voziti, za što su i namijenjeni.

 

Josko ti pises gluposti....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju, ali neće davati Tauruse na prugu do Rijeke jer tu ni ne mogu brzo voziti, za što su i namijenjeni.

 

A di to u Sloveniji voze brzo? Stvarno ti je Renato dobro rekao, lupaš bezveze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A di to u Sloveniji voze brzo?

Zar ne pređu 100 km/h na pruzi Dobova-Jesenice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzine 100+ km/h Dobova - Jesenice

Dobova Brežice 120 km/h

Brežice Sevnica 100 km/h

Sava Litija 110 km/h

Kresnice Zalog 100 km/h

Zalog Polje 115 km/h

Polje Ljubljana 120 km/h

LJ.Šiška Kranj 100 km/h

Radovljica Žirovnica 100 km/h

 

Pruga Ljubljana - Koper

LJ.Tivoli Borovnica 100 km/h

 

Na ostalim prugama ne voze Taurusi zbog osovinskog pritiska.

 

Na pruzi Kozina - Koper je ograničenje 70 km/h, uspon/pad je 24 promila.


There is no business like show business

Share this post


Link to post
Share on other sites

A di to u Sloveniji voze brzo? Stvarno ti je Renato dobro rekao, lupaš bezveze.

 

Ima i dionica di Pendolino ide 160 km/h i Desiro vlakovi 140 km/h. Ak to nije brzo onda neznam šta je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i dionica di Pendolino ide 160 km/h i Desiro vlakovi 140 km/h. Ak to nije brzo onda neznam šta je.

Pitanje je koliki je to postotak od ukupnog zadovoljstva. I na Riječkoj pruzi se može voziti ZG - Ka barem 120 km/h pa svejedno putovanje traje 4 sata.


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljubljana - Dobova 192 km pendolino vozi 120 do 140 km/h na 19 km 10%

Zidani Most - Maribor 91 km pendolino vozi 140 do 160 km/h na 21 km 23%

 

Nijo puno, ali čovjekq veseli!


There is no business like show business

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i dionica di Pendolino ide 160 km/h i Desiro vlakovi 140 km/h. Ak to nije brzo onda neznam šta je.

 

Ali ne i klasične garniture na što sam prvobitno mislio!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.jutarnji.hr/direktor-koji-se-ne-boji-bolnih-rezova--kako-sam-spasio-slovenske-zeljeznice-/1121261/

 

'SMANJIO SAM PLAĆE ŠEFOVIMA I SPASIO SLOVENSKE ŽELJEZNICE' Šef državnog diva za novi Globus

 

Tako što sam otpustio 20% ljudi, plaće smanjio za 7, a šefovima čak za 16%. Rezultat je 7 milijuna eura dobiti i spašenih 7900 radnih mjesta. A sad širenje: vozit ćemo i po Hrvatskoj i ne pada nam na pamet prodati ni jedan dio tvrtke

 

Ostao sam prilično iznenađen kad mi je prvi čovjek željeznice u Sloveniji, generalni direktor državnog poduzeća Slovenske železnice d.o.o. Dušan Mes, rekao da se nipošto ne želi slikati pokraj vlaka ili na pruzi iako mu je ured u zgradi preko puta ljubljanskog glavnog kolodvora.

 

“Tamo ću se možda slikati za deset godina ako tada budem ovdje radio”, objašnjava. Na čelu Slovenskih željeznica tek je godinu i četiri mjeseca pa ne bi htio da dugogodišnji željezničari pogrešno shvate njegovo poziranje u njihovu radnom okruženju.

Uostalom Mes, kojem je samo 35 godina, po struci uopće nije željezničar, nego ekonomist, a do preuzimanja funkcije radio je uglavnom u privatnim tvrtkama koje se bave građevinarstvom i turizmom. On se, kaže mi, najbolje snalazi za svojim radnim stolom, među brojkama, a one nepogrešivo govore da mu do sada uložen trud nije bio uzaludan.

Slovenske željeznice u prvoj polovici ove godine ostvarile su sedam milijuna eura čiste dobiti, od čega je 4,26 milijuna dobit iz poslovanja. Već nekoliko godina za redom prihodi im rastu (ove godine za čak devet posto), a u prvih šest mjeseci 2013. za pet posto povećali su i broj putnika u odnosu na prošlu godinu.

U prvoj polovici 2012. imali su gubitak od 7,3 milijuna, pa je ovogodišnji plus i te kako sladak. Slovensko željezničko poduzeće donedavno je bilo kronični gubitaš, baš kao i hrvatski HŽ i još mnoge nacionalne željezničke tvrtke u Europi. Mes se ne slaže da je uspješno poslovanje isključivo njegova zasluga jer su velike reforme u SŽ-u započele još 2009. uz veliku potporu države kao vlasnika.

Ulazak u EU “Nije se ovo dogodilo preko noći, ali i ja sam sigurno dao svoj doprinos. Prošla godina bila je prva u kojoj smo poslovali s dobitkom koji je iznosio 3,5 milijuna eura, a očekujemo da će ovogodišnji biti dvostruko veći. Najvažnije je da smo smanjili troškove poslovanja.

Prihodi su se samo malo povećali, ali su rashodi osjetno pali. Konkurencija nas je natjerala da se počnemo drukčije ponašati. Otkako je Slovenija ušla u EU, kod nas slobodno mogu voziti i drugi prijevoznici pa su tako u Sloveniju došle Austrijske željeznice”, govori Mes i opet pokazuje brojke prema kojima je SŽ u srpnju imao 8272 zaposlenih što je 345 ljudi manje nego prije godinu dana.

Do kraja 2013. ostat će ih oko 7900. U SŽ-u je prije godinu i pol dana, kad je Mes došao, radilo oko 9000 ljudi, a 2009. oko 10.000, što je 2000 ili 20 posto više nego danas.

“Nabolje je krenulo 2009., kad je država kao vlasnik odlučila krenuti u restrukturiranje i započeli su pregovori sa sindikatima koji su shvatili da poduzeće koje svojim radnicima dugoročno želi isplaćivati plaće mora stvarati dobitak, a ne gubitak. Broj zaposlenih uglavnom se smanjivao odlascima u mirovinu ili odlascima uz otpremnine za ljude kojima je ostalo najviše dvije godine do mirovine. Smanjen je broj zaposlenih u svim sektorima, no i dalje je prosječna dob vrlo visoka, čak 51 godinu”, ističe Mes.

Dodaje kako su plaće smanjene u prosjeku za sedam posto, odnosno za 16 posto za stotinjak ljudi na rukovodećim funkcijama. Smanjeni su i svi ostali troškovi, pa su tako svi dobavljači raznog materijala, roba i usluga za SŽ morali spustiti cijene. Ukupno su troškovi u 2012. u odnosu na 2011. smanjeni za 35 milijuna eura. Ove će godine uštede biti još veće.

...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slovenci već voze po Hrvatskoj putnički ili brzi vlak Divača Pula.

 

A smanjenje plaća raznim šefićima na HŽu ili njihovo otpuštanje neće se u Hrvatskoj dogoditi nikada, pa ni onda, osim ako još uvijek domaći dijelovi HŽ ne budu prodani strancima. Tek tada i to velki ako... Bumo vidli može li Rumunj dovesti exHŽ Cargo u red?


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me dali Slovenske železnice u svom voznom parku imaju putnički vagon, tipa ovaj Bl;

 

Bl-2000-024-LJU-11-08-09.jpg

 

Da je samo u jednoj od ovih dvije sheme bojanja. Ili je to samo takva shema bojanja?

...Zahvaljujem se na odgovoru!


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Laurus

 

To pitanje mi izgleda kao da stavim sliku HŽ Aeelt vagona i pitam dali HŽ u svom voznom parku ima vagon tipa Aeelt.

 

Ajde smisli malo konkretnija pitanja ako želiš povećati broj postova. Stani malo na loptu, pa puni su te željeznički forumi od Vardara do Triglava.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

@Laurus

 

To pitanje mi izgleda kao da stavim sliku HŽ Aeelt vagona i pitam dali HŽ u svom voznom parku ima vagon tipa Aeelt.

 

Ajde smisli malo konkretnija pitanja ako želiš povećati broj postova. Stani malo na loptu, pa puni su te željeznički forumi od Vardara do Triglava.

 

Hej, hej, lakše malo... nisi vidio drugi dio pitanja ispod slike (koji je ključan, jel).

 

Laurus, to ti je takva shema bojanja (u korespodenciji sa njihovim logotipom), meni je prilično fora. Skoro svi SŽ vagoni imaju tu shemu (nekad s drugim bojama). Ovdje ih možeš vidjeti (klikni na SI s lijeve strane, pa na Car): http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helga v službi ADRIA TRANSPORTa:

 

yplu.jpg
Nagibalo:
tav8.jpg
Taurus u službi RCA:
nih1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...