Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Mario78

Modernizacija Vinkovci - Vukovar

Recommended Posts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje...

u zborniku 100 godina železnica Jugoslavije (1949) je na karti mreže za 1918 i za 1949 pruga Dalj - Borovo - Vinkovci ucrtana kao dvokolosječna. Jesu li stvarno postojala dva kolosjeka, ili se radi o nekoj grešci? U terenu nisam ništa primjetio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zanimljivo nigdje u dokumentaciji ni traga o stajalištu Bršadin (bez Lipovača) koje se ukida, ni spomena u postojećem stanju. :hm

 

Jedno pitanje...

u zborniku 100 godina železnica Jugoslavije (1949) je na karti mreže za 1918 i za 1949 pruga Dalj - Borovo - Vinkovci ucrtana kao dvokolosječna. Jesu li stvarno postojala dva kolosjeka, ili se radi o nekoj grešci? U terenu nisam ništa primjetio?

 

Da ta pruga je građena kao dvokolosiječna.

Imaš ovdje zgodnu knjižicu za pročitati (spremi ju dok se još može do Photobucketa :wink:):

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?showtopic=3524


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zanimljivo nigdje u dokumentaciji ni traga o stajalištu Bršadin (bez Lipovača) koje se ukida, ni spomena u postojećem stanju. :hm

...

 

Bilo bi čudno da se ne ukine.

Postojeće stanje.

 

Inače, udaljenosti stajališta Bršadin do najbližih kuća:

u Bršadinu 3,7 km,

u Nuštru 3,2 km i

u Pačetinu 2,3 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidio sam ja postojeće stanje, ali trenutno stanje nije povod da se stajalište ukine ako ima putnika. :roll:
Stajalište se ukida jer nema putnika i to nije toliko sporno, koliko nespominjanje istog u postojećem stanju projektne dokumentacije.


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidio sam ja postojeće stanje, ali trenutno stanje nije povod da se stajalište ukine ako ima putnika. :roll:

Stajalište se ukida jer nema putnika i to nije toliko sporno, koliko nespominjanje istog u postojećem stanju projektne dokumentacije.

 

Pa sad, ja baš nisam mjerodavan, al kolko god puta sam se vozil tom prugom, nikad tu nije čekal ijedan putnik (odnosi se na oba spola 8-)), a niti se ijedan putnik ikada iskrcal. b070.gif

Bilo il ne bilo u dokumentaciji, kakva je razlika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zanimljivo nigdje u dokumentaciji ni traga o stajalištu Bršadin (bez Lipovača) koje se ukida, ni spomena u postojećem stanju. :hm

 

 

Da ta pruga je građena kao dvokolosiječna.

Imaš ovdje zgodnu knjižicu za pročitati (spremi ju dok se još može do Photobucketa :wink:):

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?showtopic=3524

Puno hvala! :jup

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://novosti.hr/u-vinkovcima-potpisani-ugovori-za-gotovo-700-milijuna-kuna-vrijedne-projekte/

 

 

Ministar mora prometa i infrastrukture Oleg Butković danas je potpisao gotovo 700 milijuna kuna vrijedne projekte, koji su od velike važnosti za grad Vinkovce i za Vukovarsko-srijemsku županiju. U Vinkovcima su potpisana dva ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt Nadogradnje i elektrifikacije postojeće željezničke pruge Vinkovci-Vukovar te za nabavu autobusa za tvrtku Polet d.o.o. Vinkovci. Potpisivanje je upriličeno u prostorijama željezničkog kolodvora Vinkovci, a na svečanosti potpisivanja navedenih ugovora sudjelovala je i ministrica regionalnog razvoja i fondova EU Gabrijela Žalac, te gradonačelnik Vinkovaca Ivan Bosančić, župan Vukovarsko-srijemske županije Božo Galić i gradonačelnik Vukovara Ivan Penava. Ugovor za financiranje nadogradnje i elektrifikacije 18,71 km željezničke pruge Vinkovci-Vukovar, vrijedan gotovo 680 milijuna kuna, ministar mora prometa i infrastrukture Oleg Butković i ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije Tomislav Petric potpisali su s predsjednikom Uprave HŽ Infrastrukture Ivanom Kršićem. Ugovor za dodjelu sredstava za nabavu novih autobusa za javni gradski promet grada Vinkovaca, vrijedan gotovo 15 milijuna kuna, ministar mora, prometa i infrastrukture i ravnatelj SAFU-a potpisali su s direktorom tvrtke Polet Mijatom Kurtušićem. “Ovo je već 27 ugovor koji potpisuje Ministarstvo mora prometa i infrastrukture, a recimo početkom 2017. godine smo imali samo jedan potpisan ugovor. Ukupna vrijednost svih ugovora je 9,5 milijardi kuna. Što se tiče današnjih potpisivanja, posebno bih naglasio Ugovor za financiranje nadogradnje i elektrifikacije 18,71 km željezničke pruge Vinkovci-Vukovar, jer to je još jedan pokazatelj da nastavljamo investicijski ciklus u željeznički promet. Nadamo se da ćemo na ovaj način potaknuti i gospodarske aktivnosti u Vukovarsko-srijemskoj županiji, jer cilj nam je povezati Luku Vukovar s Jadranom, odnosno spojiti Dunav i Jadran, što je i strateška odrednica ove Vlade”, rekao je, ovom prilikom, ministar Butković. Gradonačelnik Vinkovaca Ivan Bosančić naglasio je važnost ovakvih projekata, te u svom govoru izrazio želju da novih potpisivanja ugovora bude što više. “Ovo je rezultat dobre komunikacije s Vladom i prepoznavanja svih onih problema s kojima se susrećemo. Svi ovi projekti, od modernizacije pruge, radova na obilaznici, nadvožnjaka Borinci, te novog javnog prijevoza, učiniti će nas konkurentnima, ali i olakšati nam svakodnevicu. Ako samo pogledamo nadvožnjak na Borincima i način na koji djeca prelaze prugu ili putuju u školu obilaznim putem, dužim desetak kilometara, onda je jasno koliko su ova ulaganja važna. Ministrica Žalac i ministar Butković imaju razumijevanja za naše potrebe, prepoznali su sve probleme u našem Gradu i na taj način, zajedno sa svojim timovima, koncipirali ove projekte”, istaknuo je gradonačelnik Bosančić. Ministrica Gabrijela Žalac primjetila je simboliku potpisivanja ugovora upravo na željezničkom kolodvoru Vinkovci, jer kolodvor u zadnje vrijeme simbolizira nešto loše, odnosno odlazak i iseljavanje, a ovo je prilika da bude i mjesto gdje se događa nešto izuzetno korisno i lijepo. “Sve manje ljudi vozi se vlakom, između ostaloga razlog tome je i činjenica da se nekada od Vinkovaca do Zagreba putovalo 2 sata, a sada to traje skoro 4 sata. Upravo ovakvi projekti ulaganja u željeznički promet, kao što su ovaj današnji, odnosno nadogradnja i elektrifikacija 18,71 km željezničke pruge Vinkovci-Vukovar, ali i projekt obnove pruge Vinkovci-Okučani koji je u najavi, sigurno će unaprijediti željezničku infrastrukturu, samim time i putnički prijevoz. Današnje potpisivanje ugovora za nadogradnju i elektrifikaciju pruge Vinkovci-Vukovar, sigurno će otvoriti perspektivu i za još nekoliko velikih projekata, a koje pripremaju grad Vinkovci i grad Vukovar, te Vukovarsko-srijemska županija. Istaknula bih prije svega povezivanje vodnih puteva, dakle Koridora 7, kroz Luku Vukovar, na Koridor 10, te potencijalni projekt Transportno-logističkog centra na željezničkom kolodvoru Vinkovci. To su sve projekti koji će doprinjeti razvoju gospodarstva, ali i projekti koji vežu nove projekte”, naglasila je ministrica Žalac. Ministrica se danas osvrnula i na projekt novog nadvožnjaka na Borincima, rekavši da se upravo od danas Vinkovci mogu javiti na ograničeni poziv, kako bi se krenulo s ovim projektom, vrijednim 80 milijuna kuna. Nakon potpisivanja Ugovora, ministar Oleg Butković i ministrica Gabrijela Žalac zajedno s predsjednikom Uprave Hrvatskih cesta Josipom Škorićem, obišli su Istočnu zaobilaznicu grada Vinkovaca, na kojoj su radovi započeli u svibnju prošle godine.

Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad moderniziraju prugu, nadam se da će kupiti i nove autobuse. Tko će se uz novu prugu voziti u starim autobusima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad moderniziraju prugu, nadam se da će kupiti i nove autobuse. Tko će se uz novu prugu voziti u starim autobusima.

 

Moram priznati, jedan od duhovitijih osvrta u kojem ima puno istine. Bravo. :palac:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kaj nije bilo u medijima da je Polet Vinkovci dobio određenu lovu za kupnju novih autobusa, slučajno se poklopilo. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kaj nije bilo u medijima da je Polet Vinkovci dobio određenu lovu za kupnju novih autobusa, slučajno se poklopilo. :mrgreen:

Bit ce to hibridi koji ce ko onaj končarev traktor malo cestom malo šinom.

Možda polet Vinkovci primi nove vozače... Hmhm strojovođe :lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danasnja objava iz Infre:

 

 


Javno otvaranje ponuda za izvođača radova na modernizaciji pruge Vinkovci – Vukovar
Zagreb, 18. listopada 2018.
ZAGREB – U sjedištu HŽ Infrastrukture 18. listopada 2018. održano je javno otvaranje ponuda koje su pristigle u sklopu postupka javne nabave za izvođenje radova za projekt Nadogradnja i elektrifikacija postojeće željezničke pruge od značaja za međunarodni promet M 601 Vinkovci – Vukovar. Procijenjena vrijednost nabave za radove iznosi 522,635 milijuna kuna (bez PDV-a), a 85 posto prihvatljivih troškova projekta sufinancira se iz fondova Europske unije, odnosno iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.
Riječ je o pruzi Vinkovci – Vukovar dugoj 18,7 kilometara koja je od značaja za međunarodni prijevoz te za teretni i putnički prijevoz. Cilj je modernizacije željezničke pruge Vinkovci – Vukovar bolja povezanost s industrijskim kolosijekom Luke Vukovar na rijeci Dunavu, s glavnim prometnim koridorom RH1 (bivši X. paneuropski prometni koridor / Novska – Tovarnik – državna granica), VII. paneuropskim prometnim koridorom i plovnim putem Dunavom na teritoriju Republike Hrvatske, jednim od najvažnijih unutarnjih plovnih putova u Europi koji povezuje srednju Europu s Crnim morem. Uz to, modernizacija pruge Vinkovci – Vukovar omogućit će bolju povezanost stanovnika Vukovarsko-srijemske županije s glavnim prometnim koridorima i županijama, posebice u dnevnim migracijama putnika.
Pristiglo je deset ponuda:
• ponuđač Salcef S.p.A., cijena ponude u iznosu 467.187.272,97 milijuna kuna (bez PDV-a)
• zajednica ponuditelja: STRABAG d.o.o., STRABAG AG, cijena ponude u iznosu 392.672.906,01 milijuna kuna (bez PDV-a)
• ponuđač Dalekovod d.d., cijena ponude u iznosu 424.748.243,78 milijuna kuna (bez PDV-a)
• zajednica ponuditelja: Colas Rail Hrvatska d.o.o.; GH Holding d.o.o., COLAS RAIL S.A.S., cijena ponude u iznosu 475.486.851,25 milijuna kuna (bez PDV-a)
• zajednica ponuditelja: COMSA S.A., COMSA INSTALACIONES Y SISTEMAS INDUSTRIALES, cijena ponude u iznosu 376.340.359,04 milijuna kuna (bez PDV-a)
• zajednica ponuditelja: SINOHYDRO CORPORATION LIMITED, cijena ponude u iznosu 468.688.686,70 milijuna kuna (bez PDV-a)
• SWIETELSKY d.o.o., cijena ponude u iznosu 438.812.607,45 milijuna kuna (bez PDV-a)
• J&P AVAX S.A., cijena ponude u iznosu 462.097.895,07 milijuna kuna (bez PDV-a)
• Kolektor Koling d.o.o., cijena ponude u iznosu 495.923.891,43 milijuna kuna (bez PDV-a)
• DIV GRUPA d.o.o., cijena ponude u iznosu 369.823.751,34 milijuna kuna (bez PDV-a).
Slijedi evaluacija ponuda za odabir izvođača radova, a odluka o odabiru očekuje se uskoro.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danasnja objava iz Infre:

 

 

pozdrav

toma

 

http://www.hzinfra.hr/?p=16017 a060.gif

 

Inače, kolko se ja razmem v medecinu, umjesto "... cijena ponude u iznosu 467.187.272,97 milijuna kuna (bez PDV-a)"

- mogli su jednostavnije napisat "... s ponudom od 467.187.272.970.000,00 kn (bez PDV-a)" itd.

d045.gif

Ili je iznos ipak "samo" 467.187.272,97 kn??? d025.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

http://www.hzinfra.hr/?p=16017 a060.gif

 

Inače, kolko se ja razmem v medecinu, umjesto "... cijena ponude u iznosu 467.187.272,97 milijuna kuna (bez PDV-a)"

- mogli su jednostavnije napisat "... s ponudom od 467.187.272.970.000,00 kn (bez PDV-a)" itd.

d045.gif

Ili je iznos ipak "samo" 467.187.272,97 kn??? d025.gif

 

Izgleda da sam ja ipak bil u pravu svezigledno sumnje u iznose ... a i da neko iz korporativnih komunikacija prati forum (Paja Laie_22.gif).

Smanjili su cijene s biliona na milione. brsh.gif

Baš me veseli kak sam pridonjel tolikoj uštedi! f030.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavno da je DIV nastupio s liliputanskom cijenom.

 

I sad me živo zanima ima li manevarskog prostora da ih otpile bez pardona, obzirom na reputaciju? :drvosjeca

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

I sad me živo zanima ima li manevarskog prostora da ih otpile bez pardona, obzirom na reputaciju? :drvosjeca

Ipak postoji onda narodna da nije važno tko jajca ima nego tko koga za jajca drži...a uz alkemijske procese razvijene u 'rvatskoj sve je moguće i da nam se objasni s mišlju da je transparentno napravljena kajgana.


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od novog reda vožnje smanjeno je vrijeme putovanja na relaciji Vinkovci-Vukovar za otprilike 10ak minuta i sada je vozno vrijeme 33 minute.

Mislim da je dignuta brzina na dijelu Vinkovci-Bršadin sa 20ili30kmh na 50kmh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jesen bi trebali krenuti radovi na modernizaciji, jer je u skladu sa zahtjevima EU raspisan natječaj:

Promidžba i vidljivost projekta „Modernizacija, obnova i elektrifikacija željezničke pruge Vinkovci - Vukovar“

Procijenjena vrijednost nabave: 461.000,00 HRK (bez PDV-a)

Svrha usluge jest osiguravanje pravodobnog, transparentnog i točnog informiranja lokalne zajednice, opće javnosti, krajnjih korisnika, medija i ostalih dionika o Projektu „Modernizacija, obnova i elektrifikacija željezničke pruge Vinkovci – Vukovar“, kojima će se pojačati njegova vidljivost te osigurati provedba projekta u ovom dijelu u skladu s uvjetima postavljenim od strane EU.

Cilj predmeta nabave jest kroz mjere promidžbe i vidljivosti Projekta osigurati informiranost javnosti kroz sljedeće aktivnosti:

- PROMIDŽBA PROJEKTA / PROMOTIVNI MATERIJALI
Aktivnost 1. Oblikovanje, izrada i postavljanje trajnih informacijskih ploča
Aktivnost 2. Oblikovanje, tisak /digitalni tisak, izrada, dotisak i dostava promotivnih materijala (letci A4, letci american format, plakati B2, pvc banneri, pvc stickeri, roll-up-ovi, sklopive promo-vrećice, šalice promotivne, USB memorija, sklopivi kišobrani, olovke, rokovnici, blokovi)

- INFORMIRANJE JAVNOSTI S CILJEM JAČANJA VIDLJIVOSTI PROJEKTA
Aktivnost 3. Organizacija i priprema početnog događanja u Vukovaru
Aktivnost 4. Organizacija i priprema info dana u Vukovaru
Aktivnost 5. Organizacija i priprema info dana u Borovu Naselju
Aktivnost 6. Organizacija i priprema info dana u Nuštru
Aktivnost 7. Obilasci gradilišta s medijima
Aktivnost 8. Organizacija i priprema završnog događanja
Aktivnost 9. Zakup/organizacija oglasnog i medijskog
Aktivnost 10. Produkcija/izrada foto i audio-video materijala
Aktivnost 11. Izrada 3D vizualizacije i 3D animacije.
...
Provedba ugovornih aktivnosti započinje prvog sljedećeg dana nakon što obje ugovorne strane potpišu ugovor.
Očekivani datum sklapanja ugovora: rujan 2019.
(Naručitelj je predviđeni datum sklapanja ugovora odredio sukladno dinamici postupka javne nabave koji iz opravdanih razloga može biti produžen. )
Predviđeni rok završetka pružanja usluga: 30 mjeseci od dana obostranog potpisa Ugovora


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošli tjedan (17. 5. 2019) bio sam u Vukovaru i vidio "opasne" gradjevinske radove na pruzi kod nadvožnjaka iza stanice u pravcu nekadašnje pruge za Ilaču. Ne znam koliko je pruga dalje "sposobna", no kao što nas puno zna, udaljenost kolodvora od grada je dosta veliki problem...idealno bi bilo da se obnovi i dio pruge dalje prema stadionu i tu naprave barem perone za putnički promet, ali to je vjerojatno naučna fantastika (volio bih da nije)....ako uspijem nakon par godina aktivirati photobuket, staviti ću par fotografija....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja vidio, kolosijek bivše pruge za Ilaču još uvijek postoji do iza mosta preko Vuke. Za dalje nisam siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja vidio, kolosijek bivše pruge za Ilaču još uvijek postoji do iza mosta preko Vuke. Za dalje nisam siguran.

 

Postoji do ceste za Bogdanovce.

Točnije - nema više ovog podvožnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comsa odabrana za Izvođača.. nadam se da bude bolje nego Gradec - ŽAbno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...