Jump to content
zeljeznice.net
Mario78

Modernizacija Vinkovci - Vukovar

Recommended Posts

 

Imati prugu osposobljenu za vožnju pristojnom brzinom, uvesti dodatne polaske tokom dana i tada će putnici prijeći s autobusa na vlak kad vide što je brže i udobnije.

Pa nije brzina baš sve što je potrebno.

Daj neki popust ljudima, daj nešto što će ljude privući osim brzine.

Nije problem ni da švedu bude početna stanica Vukovar, a završna recimo Županja.

Kažem ti, marketing bi tu itekako privukao putnike.

Ako se HŽ smatra ozbiljnom tvrtkom koja prati standarde, pa daj neka nabace neku reklamu na TV ili radio.

Pa marketing je pola zarade sada ;)


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije brzina baš sve što je potrebno.

Daj neki popust ljudima, daj nešto što će ljude privući osim brzine.

Nije problem ni da švedu bude početna stanica Vukovar, a završna recimo Županja.

Kažem ti, marketing bi tu itekako privukao putnike.

Ako se HŽ smatra ozbiljnom tvrtkom koja prati standarde, pa daj neka nabace neku reklamu na TV ili radio.

Pa marketing je pola zarade sada ;)

 

Znači sa sadašnjim stanjem infre, 40 minuta vožnje za 18 kilometara, "tri" polaska dnevno na relaciji Vinkovci - Vukovar, ako dam oglas na radiju il TV-u, ljudi će nahrupiti ko ludi na vlak..

Ipak za reklamu moraš imati neke preduvjete. Dakle dobar vozni red i konkurentno vozno vrijeme, tada možeš ići sa reklamom.

Opet je pitanje, što ti znači za osobu iz Varaždina reklama na TV da vlak iz Vinkovaca za Vukovar polazi svakih pola sata i da vozi 18 minuta..

Dal su Osijek - Vinkovci reklamirali u medijima ili su ljudi skužili više manje sami..

Željeznica može i bez velikog reklamiranja doći u medije besplatno. Medijima će biti zanimljivo otvaranje novih pruga, kolodvora, pogotovo ako se to još iskoristi da neki političar dođe otvoriti, provozati se.

 

U ovom trenutku, reklamiranje na TV-u o vožnji željeznicom može samo završiti tragikomično kao onaj pokušaj traženja slogana.

I što možeš u ovom trenutku ponuditi ispred konkurencije, jedan vlak do Splita, 3h Zagreb - Varaždin, 4h Zagreb - Rijeka, 1h do Zaboka,...

Dobrih primjera što možeš reklamirati je jako malo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

HŽ i atraktivnost prijevoza ? Za sada samo jedna utopija i fantazija. 8)

Ajmo onda još malo fantazirati. Kolodvor Vukovar je dosta udaljen od gradskog središta, ali još uvijek u produžetku postoje koliko-toliko očuvani koridor i pruga prema Starom Vukovaru. Pa kad bi se na tom pravcu uredilo dodatno stajalište koje bi bilo bliže gradu, moglo bi i to privući dodatne putnike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Ajmo onda još malo fantazirati. Kolodvor Vukovar je dosta udaljen od gradskog središta, ali još uvijek u produžetku postoje koliko-toliko očuvani koridor i pruga prema Starom Vukovaru. Pa kad bi se na tom pravcu uredilo dodano stajalište koje bi bilo bliže gradu, moglo bi i to privući dodatne putnike.

 

Do tog kolodvora gotovo da nema pruge, osim same trase - dakle, treba ju prvo (ponovo) sagraditi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Do tog kolodvora gotovo da nema pruge, osim same trase - dakle, treba ju prvo (ponovo) sagraditi.

 

Koliko sam ja vidio tamo i dalje stoji pruga. Za divno cudo ocekivao sam da bu više toga falilo. Izgleda da je povadjena od Sajmišne ulice na dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mislio da bi se trebao obnoviti kolodvor Stari Vukovar i prugu sve do njega, nego napraviti neko stajalište između ta dva kolodvora, gdje bi DMU/EMU garniture mijenjale smjer.

Najbitnije bi bilo da to novo stajalište bude bliže gradu od ta dva kolodvora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Znači sa sadašnjim stanjem infre, 40 minuta vožnje za 18 kilometara, "tri" polaska dnevno na relaciji Vinkovci - Vukovar, ako dam oglas na radiju il TV-u, ljudi će nahrupiti ko ludi na vlak..

Ipak za reklamu moraš imati neke preduvjete. Dakle dobar vozni red i konkurentno vozno vrijeme, tada možeš ići sa reklamom.

Opet je pitanje, što ti znači za osobu iz Varaždina reklama na TV da vlak iz Vinkovaca za Vukovar polazi svakih pola sata i da vozi 18 minuta..

Dal su Osijek - Vinkovci reklamirali u medijima ili su ljudi skužili više manje sami..

Željeznica može i bez velikog reklamiranja doći u medije besplatno. Medijima će biti zanimljivo otvaranje novih pruga, kolodvora, pogotovo ako se to još iskoristi da neki političar dođe otvoriti, provozati se.

 

U ovom trenutku, reklamiranje na TV-u o vožnji željeznicom može samo završiti tragikomično kao onaj pokušaj traženja slogana.

I što možeš u ovom trenutku ponuditi ispred konkurencije, jedan vlak do Splita, 3h Zagreb - Varaždin, 4h Zagreb - Rijeka, 1h do Zaboka,...

Dobrih primjera što možeš reklamirati je jako malo..

Mislio sam na marketing kada se napravi infrastruktura, popravi pruga jel..

 

 

 

Koliko sam ja vidio tamo i dalje stoji pruga. Za divno cudo ocekivao sam da bu više toga falilo. Izgleda da je povadjena od Sajmišne ulice na dalje.

Nedavno su nešto radili oko te pruge, vjerojatno su je tek nedavno maknuli, a sjećam se do prije par godina da je bila skoro do Negoslavaca.


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Koliko sam ja vidio tamo i dalje stoji pruga. Za divno cudo ocekivao sam da bu više toga falilo. Izgleda da je povadjena od Sajmišne ulice na dalje.

 

Osobno ju nisam videl (osim samog nastavka iza nadvožnjaka), al mi je šef ZOP-a svojedobno pričal u kakvom je taj kolosjek stanju (doslovno niš nije iskoristivo, osim metal za željezaru), tak da bi prvo sve trebalo očistit - otprilike ko od Capraga do Petrinje (a upitno je ima li po trasi i mina ili neeksplodranih granata).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mislio da bi se trebao obnoviti kolodvor Stari Vukovar i prugu sve do njega, nego napraviti neko stajalište između ta dva kolodvora, gdje bi DMU/EMU garniture mijenjale smjer.

Najbitnije bi bilo da to novo stajalište bude bliže gradu od ta dva kolodvora.

 

Sećam se da si nedavno negde nekom odbrusil na račun planiranja i ostvarivanja planova HŽ Infrastrukture ... a onda napišeš ovak skroz nekaj obratno. ^_^

 

Malo sam gledal trasu te pruge i iako nisam našel lokaciju kolodvora, izvjesno je da ide skroz-naskroz periferijom ... tak da ti je želja za blizinom gradu (pretpostavljam centru) asimptotska ... c090.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prema izvješću o mreži, taj kolodvor je bio nekih 7 km udaljen od kolodvora Vukovar. Znači, negdje usred ničega, ali na drugu stranu.

 

DB, kaj ti je promaklo da sam jutros u svom postu napisao i ovo ? :lol:

 

Ajmo onda još malo fantazirati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljiv izričaj šefa korporacijskih komunikacija stanovitog Kartela. Izgleda da se u Hrvatskoj uvodi jednotračnički sustav.


mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

I šta sad s tim ? Otvorio si zasebnu temu i u njoj napisao post s dvije kratke rečenice. Pozivaš se na nekakvu izjavu iz nedefiniranog izvora informacija, a ne navodiš niti link na informaciju niti pokušavaš pojasniti gdje si to vidio i čuo ili okolnosti ove rečenice koje počinje sa "izgleda da ... ". A niti nam ne pokušavaš svojim riječima napisati nešto više o ovoj temi.

 

To nije način kako pišemo na našem forumu. Daj nam tokom dana napiši nešto više o svemu ili ova tema ide pod ključ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

što, gdje, kad, kako, gdje piše....može više info ?!?

Rehabilitacija....misliš obnova, ili ??


...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

što, gdje, kad, kako, gdje piše....može više info ?!?

Rehabilitacija....misliš obnova, ili ??

Ispricavam se. Mislio sam da se čitaju priopćenja infre. Dakle www.hzinfra.hr priopćenje od 13.5. Smisao je posta na ukazivanje na aljkavost i povrsnost onih kojima je posao informiranje. Isto tako htio bih potaknuti one koji o svemu znaju vise da komentiraju.


mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam, trebao bi staviti nekakav link ili poveznicu na priopćenje i citirati zanimljivi dio teksta. Ne možemo svi pratiti sva priopćenja, zato ak imaš nešto "opipljivo" stavi ovdje da vidimo. Istina i bog,

Pruga, tj rehabilitacija Vk-Vu me zanima i to dosta, jer ubi me dosada sa 20 km/h na dionici od Vinkovaca pa do Bršadina.


...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače je potrebno citirati tekst i staviti link... No evo da ne duljimo priču.

Predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture Renata Suša i ministar Siniša Hajdaš Dončić obišli su Vukovarsko-srijemsku županiju i željeznički kolodvor Vinkovci. Tijekom posjeta Suša je informirala ministra Hajdaša Dončića o aktivnostima na Projektu rekonstrukcije, nadogradnje i elektrifikacije postojeće jednokolosiječne željezničke pruge Vinkovci – Vukovar.

 

Riječ je o projektu pripreme dokumentacije za rekonstrukciju 18,2 km željezničke pruge, koji se sastoji od triju faza, a potpisan je u kolovozu 2013. Željeznička pruga Vinkovci – Vukovar povezuje nekadašnji X. paneuropski koridor sa VII. paneuropskim riječnim koridorom.

Ministar Hajdaš Dončić izrazio je zadovoljstvo time što će HŽ Infrastruktura do kraja ove godine ishoditi sve građevinske dozvole za elektrifikaciju i modernizaciju pruge Vinkovci – Vukovar te za podizanje brzine vlakova na toj dionici: – Ovaj projekt vrijedan je oko 420 milijuna kuna, koji će se sufinancirati iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. ‒ 2020. To je izravno ulaganje u Županiju, a elektrifikacija pruge omogućit će novim Končarevim vlakovima da voze i na ovoj dionici. Kao i u ovom projektu, sufinanciranom sredstvima iz fondova EU-a, trebamo se okrenuti financijskim sredstvima iz Bruxellesa.

]Predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture Renata Suša izjavila je da je Projekt rekonstrukcije, nadogradnje i elektrifikacije postojeće jednokolosiječne željezničke pruge Vinkovci – Vukovar jedan od najspremnijih projekata za natječaje sufinanciranja iz fondova EU-a: – Dobili smo pozitivno mišljenje o studiji utjecaja na okoliš, a potrebne lokacijske dozvole očekujemo za dva tjedna. S obzirom na to da Projekt ne zahtijeva otkup većeg broja zemljišnih čestica, građevinsku dozvolu trebali bismo ishoditi do kraja ove godine. Paralelno ćemo u HŽ Infrastrukturi raditi na natječaju za radove. Modernizacija i elektrifikacija ove pruge znatno će doprinijeti razvoju gospodarstva Županije i cijelog ovog područja.

Tijekom posjeta Vukovarsko-srijemskoj županiji ministar Hajdaš Dončić i gradonačelnik Vinkovaca Mladen Karlić potpisali su Ugovor za izradu Masterplana Grada Vinkovaca za promet u vrijednosti 504.443,00 kuna, koji se s 85 posto sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

 

Potpisivanju Ugovora prisustvovala je i Mirta Štrk, direktorica Agencije za razvoj i investicije Grada Vinkovaca VIA d.o.o, koja je Gradu Vinkovcima partner na projekIzradom Masterplana riješit će se problem nepostojanja odgovarajućih strateških dokumenata u području prometa na razini Grada, odredit će se prioriteti, ciljevi i mjere kroz koje će se definirati projekti koji će se moći prijavljivati za sufinanciranje iz fondova Europske unije kao što su izgradnja biciklističkih staza i putova, rješavanje tzv. uskih grla u prometu, poboljšanje javnog prijevoza i pronalaženje okolišno prihvatljivih prometnih rješenja.

http://www.hzinfra.hr/phz-infrastruktura-u-vinkovcimap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhhh, da. Kako lijepo zvuči kad se pročita na glas. inače nisam skeptik, no ovo mi je onako, pre dobro da bi bilo istinito :)


...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispricavam se. Mislio sam da se čitaju priopćenja infre. Dakle www.hzinfra.hr priopćenje od 13.5. Smisao je posta na ukazivanje na aljkavost i povrsnost onih kojima je posao informiranje. Isto tako htio bih potaknuti one koji o svemu znaju vise da komentiraju.

 

Sjećam se da sam taj izraz negdje pročital (a "jednotračna pruga" me ubode u oko gore od iskre iz parnjače), no kak je ga Joža citiral, vidi se da je neko u međuvremenu uredil dotični tekst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sjećam se da sam taj izraz negdje pročital (a "jednotračna pruga" me ubode u oko gore od iskre iz parnjače), no kak je ga Joža citiral, vidi se da je neko u međuvremenu uredil dotični tekst.

Je bilo je takvog i slicnog izražavanja, ali od strane novinara Od sefa korp.komunikacija takvo što je nedopustivo. No dakako ima gorih stvari na HŽ-u. Začudo da je ipak natko ispravio tekst,ali su mediji priopćenje već objavili.

Još jedna stvar. Ako su se oni već ispravili molim admina da promijeni naslov teme u odgovarajući.


mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace kolko me pamcenje služi ima tema otvorena za tu prugu i za njezinu planiranu modernizaciju, nevidim razloga za otvaranje nove teme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bilo je takvog i slicnog izražavanja, ali od strane novinara Od sefa korp.komunikacija takvo što je nedopustivo. No dakako ima gorih stvari na HŽ-u. Začudo da je ipak natko ispravio tekst,ali su mediji priopćenje već objavili.

Još jedna stvar. Ako su se oni već ispravili molim admina da promijeni naslov teme u odgovarajući.

 

Moram podržat obrovačkog varaždinca (il obrnuto?), jer se ta jednotračna trakavica, em zadržala u početku ove spojene teme, em u dopisu medijima: http://www.hzinfra.hr/fgs.axd?id=13908

"Predmet: Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić

i predsjednica Uprave Renata Suša obišli Vukovarsko-srijemsku županiju i željeznički

kolodvor Vinkovci

Predsjednica Uprave Renata Suša i ministar Siniša Hajdaš Dončić danas su, 13.svibnja

obišli Vukovarsko-srijemsku županiju i željeznički kolodvor Vinkovci te se informirali o aktivnostima

Projekta rekonstrukcije, nadogradnje i elektrifikacije postojeće jednotračne željezničke pruge

Vinkovci – Vukovar.

..."

e020.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobivena je potvrda JASPERS-a za financiranje EU-a:

 

http://www.hzinfra.hr/?p=13819

 

 

Potvrda JASPERS-a: projekt nadogradnje i elektrifikacije željezničke pruge Vinkovci – Vukovar spreman je za sufinanciranje iz EU fondova Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture zaprimilo je u ponedjeljak 19. ožujka potvrdu JASPERS-a* o pripremljenosti još jednog značajnog infrastrukturnog projekta, a riječ je o nadogradnji i elektrifikaciji željezničke pruge Vinkovci – Vukovar.
Zaprimljena potvrda JASPERS-a osigurava važan korak u proceduri odobravanja bespovratnih sredstava za projekt procijenjene ukupne vrijednosti gotovo 531 milijun kuna, a koji prema Potvrdi Jaspersa, može dobiti sufinanciranje bespovratnim sredstvima u iznosu od 85 posto od prihvatljivih troškova.
Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture u sljedećim će tjednima HŽ Infrastrukturi dodijeliti navedena sredstva kako bi mogli nastaviti s aktivnostima na projektu i natječajem za radove i nadzorom nad radovima čija se objava planira krajem ovog mjeseca.

Riječ je o izuzetno značajnom projektu kojim će se obnoviti i elektrificirati 18,71 km željezničke pruge te podići njena brzina do 120 km/h, a između ostalog, obnovit će se kolodvori Vukovar/Borovo Naselje i Vukovar te željeznička stajališta Nuštar i Bršadin-Lipovača.
* Stručnjacima JASPERS-a, kao zajedničkoj pomoći za potporu projektima u europskim regijama, Projekt se dostavlja na mišljenje i ocjenjivanje kako bi donijeli odluku, odnosno, potvrdu (poznatiju kao Action Completion Note) da je projekt pripremljen i spreman za sufinanciranje sredstvima EU.

 

http://www.railwaygazette.com/news/infrastructure/single-view/view/vinkovci-vukovar-electrification-project-backed.html

 

 

CROATIA: Proposed EU co-financing for the electrification and upgrading of the route from Vinkovci to the River Danube port of Vukovar has been backed by the JASPERS technical assistance partnership of the European Commission, the European Investment Bank and the European Bank for Reconstruction & Development.

The project is costed at €71·4m, with an 85% EU contribution anticipated.

The 18·7 km single track route it currently suitable for speeds of between 20 and 50 km/h, which would be raised to 120 km/h following the upgrade. Vukovar and Vukovar Borovo Naselje stations would be modernised, along with the halts at Nuštar and Bršadin-Lipovača.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...