Jump to content

Open Windows Tour 2012


ZlayoZg

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dok čekamo da dođe splitska ekipa idemo malo vidjet kaj ima u luki. Pogled prema zgradi kapetanije, Svetom Duji i Dioklecijanovoj palači

IMG_0499-1.jpg

 

Katamaran Karolina

IMG_0500.jpg

 

Niskotarifni trajekt koji noču povezuje Split s Anconom

IMG_0501.jpg

 

Onda se pojavila splitska ekipa i otišli smo prema Solinu. Tamo sam odlučio da budem ja ipak otišao do grada i luke umjesto hvatanja vlakova po brdima iznad Kaštela. Tako sam se ukracao na Šveda koji me doveo do Splita i krenuo ja malo obilazit luku, kad u nju uplovljava (iz Ancone???) trajekt Marko Polo

IMG_0505.jpg

 

IMG_0506-1.jpg

 

IMG_0508.jpg

 

Idem dalje prema Rivi i Dioklecijanovoj palači, a palača je dok je Dioklecijan bio živ izgledala ovako

IMG_0513-1.jpg

 

Ovako izgleda danas. Prilično sam uvjeren da bi Dioklecijan da je živ autore zadnje obnove Rive bacio u arenu lavovima

IMG_0517-1.jpg

 

IMG_0524.jpg

 

Zgrada lučke kapetanije

IMG_0527-1.jpg

 

Nastavak slijedi

Link to comment
Share on other sites

Kaj je ovo ne znam, ali na zgradi piše Sv. Dujam :hm

IMG_0528.jpg

 

Trajekt Tin Ujevič dolazi iz Starigrada na Hvaru i uplovljava u splitsku luku

IMG_0532.jpg

 

IMG_0534.jpg

 

IMG_0541.jpg

 

Ovo je meni bio vrhunac dana. Uplovljavanje trajekta Lastovo, koji je doplovio iz Rogača na Šolti. Inače Lastovo je jedan od najstarijih, ali najbržih trajekata Jadrolinije za lokalni promet. Pravi stari trajekt koji za razliku od ovih modernih splavi izgleda kao brod

IMG_0544.jpg

 

IMG_0548.jpg

 

IMG_0552.jpg

 

IMG_0557.jpg

 

IMG_0572.jpg

 

Lijepo uređen trg ispred Crkve Svetog Franje, jedino šteta kaj je trg prometan

IMG_0583.jpg

 

Nastavak slijedi

Link to comment
Share on other sites

evo i mog drugog dijela (možda bude i 3., nisam još obradio sve fotke)

 

počinjem sa švedom u splitu

7122001.jpg

 

i prilično lijepom fontanicom za popit vodu

fontanasplit.jpg

 

u splitskoj luci

split-luka1.jpg

 

evo i malo brodova

 

img7756.jpg

 

img7796.jpg

 

vožnja prema splitu

 

img7451.jpg

 

 

img7473.jpg

Link to comment
Share on other sites

meni je u solinu bilo super, to mi je bio prvi ulazak u neku radionicu, i još smo dobili roštilja od onog gospodina u uniformi Hž-a,

nisam shvatio jel on prometnik ili?

 

2062109.jpg

 

img7530.jpg

 

img7523.jpg

 

i još horda ludih railfanova na pasareli :rofl

 

img7544.jpg

 

dalje smo išli kaštel stari gdje je bilo super mjesto za slikati avione, kojih je bilo valjda svakih par minuta

 

nagibnikastelstari.jpg

 

zatim su bile rudine i meni prilično lijep spomenik

 

rudine1.jpg

 

rudine2.jpg

 

img7652.jpg

 

img7668.jpg

 

kisobran-u-rudinama.jpg

Link to comment
Share on other sites

poslije rudina smo svi bili umorni i gladni, pa nakon kratkog dogovora domaćih

krenuli smo prema restoranu koji je bio negdje kod marjana

klopa je bila dobra, ali odmor nedolazi tako brzo, tako da nas je bilo u svakakvim stanjima

mariova siesta poslije ručka

 

mariospava.jpg

 

i ti nekakvi ludi ljudi koji se sastali u splitu zbog nekakvih vlakova, ma manijaci neki sigurno :ves:

 

rucak.jpg

 

rucak1.jpg

 

 

rucak2.jpg

 

 

poslije rucka smo isli na sustipan gdje smo slikali prirodne ljepote grada splita :mm:

ali i prirodne ljepote

 

img7781.jpg

 

img7810.jpg

 

img7754.jpg

 

od sustipana smo šetali rivom natrag do željezničkog kolodvora...riva lijepo izgleda osim bijelih nakaza... gdje su sakupljači sekundarnih sirovina kad ih hrvatska i split trebaju, bolje to neg da prugu kradu... :ceka:

ovu sliku sam izphotoshopirao do zadnjih granica, nikako nisam mogao uloviti avion da je blizu tornja, pa je to photoshop to učinio za mene :mrgreen:

 

img78481.jpg

 

na željezničkom smo pokupili stvari iz ormarića i oprskrbili vodom, ali meni nije pala na pamet hrana pa nam je mario prepustio pola svoje hrane :hai

pozdravili smo se i krenuli prema zagrebu :mah

 

img7874.jpg

Link to comment
Share on other sites

vlak je bio pun i iako smo se nadali da cemo imati 2 kupea za sebe, to se nije dogodilo i još smo imali malu zbrku sa rezervacijama, ali sve je nakraju ispalo uredu...

ja sam pitao ima li utičnica negdje i dobio sam odgovor "u wc-u" tu je počelo šetanje, kako visoki napon nije bio uključen utičnice za 220V morali smo tražiti strojovođu da ga upali, tako je dinko vjerovatno u drnišu (nesjećam se točno) otišao do strojovođe i pitao ga da pusti visoki napon, tako smo i krenuli u potragu za utičnicom koja nije strgana ili ne radi iz nekog razloga...naravno to je bila utičnica u zadnjem wc-u zadnjeg vagona i tako smo dinko i ja jedno 5-6 puta išli kroz 4 vagona da bi stavili na punjenje mariovu i moju bateriju..

to nije bilo jednostavno jer su ljudi bili umorni pa odlučili malo odspavati

 

img7930.jpg

 

i umjetnička verzija iz nekog drugog vagona

 

img7956.jpg

 

meni ona fotografija iz medaka nije uspjela, lokomotiva je van fokusa...tako da neću ni stavljati

negdje poslije gospića, a prije ogulina sam zaspao(neznam ni sam gdje) i probudio se prije duge rese

na sljedećoj fotografiji pokušao sam dobiti dojam starosti, tako da je grain namjeran, ali neznam je li dobro pogođen

 

imggrain.jpg

 

famozno karlovačko stajalište

 

karlovac.jpg

 

a onda smo krenuli ganjati izlazak sunca, a zagi za nepovjerovati nije ni ustao :lool

 

img7998.jpg

 

autocesta.jpg

 

aseaivagoni.jpg

 

na glavnom sam imao sreće pa mi je vlak kretao za otprilike 5 min od dolaska, jedva sam ostao budan tih sat vremena jer

sam se bojao zaspati zato sto je bio vlak zg-sisak-novska, a ako bi ja zaspao, nema šanse da bi se probudio

kada sam konačno ušao u kuću prva destinacija je bila tuš a onda krevet :spa:

Link to comment
Share on other sites

Ajmo dalje. Ovo je Marmontova ulica

IMG_0587.jpg

 

Spomenik Marku Maruliču i jedna kula u pozadini

IMG_0597.jpg

 

Podrumi Dioklecijanove palače

IMG_0602-1.jpg

 

Nakon dugog lutanja konačno sam našao i ovo mjesto

IMG_0604.jpg

 

Pogled na zvonik Svetog Duje...

IMG_0606.jpg

 

... i ulaz u Crkvu

IMG_0607.jpg

 

Ovdje su i snage reda

IMG_0611.jpg

 

Ovdje je lijepo sačuvan oblik palače iz doba Rimljana

IMG_0621-1.jpg

 

U luku uplovljava trajekt Petar Hektorovič, koji je upravo doplovio iz Visa

IMG_0628.jpg

 

IMG_0634.jpg

 

Nastavak slijedi

Link to comment
Share on other sites

Počinje iskrcaj

IMG_0641.jpg

 

Spomenik Marku Maruliču sprijeda

IMG_0649.jpg

 

Ova vrata su mi bila zanimljiva. Izgledaju mi kao da su prije bila šira, pa se netko odlučio za manja vrata

IMG_0651.jpg

 

Jeste li mislili da njih nema u palači :ljut2

IMG_0658.jpg

 

Ovo bi trebale biti zgrade na Narodnom trgu

IMG_0661.jpg

 

IMG_0662.jpg

 

IMG_0663.jpg

 

IMG_0666.jpg

 

Ovo bi trebala biti Crkva iznad ulice :shock:

IMG_0674.jpg

 

Još jedan pogled na poznati zvonik

IMG_0679.jpg

 

Nastavak slijedi

Link to comment
Share on other sites

Trajekt Tin Ujevič dolazi iz Starigrada na Hvaru i uplovljava u splitsku luku

Doplovio je iz Supetra bila je velika gužva u Supetru pa su ga poslali izvanredno jer krca oko 200 auta što je za 1/3 više od blizanaca. Za Starigrad je očito bio poslan neki drugi trajekt vjerovatno Marko Polo koji tek po noći plovi u Anconu a preko dana je besposlen u Splitu.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

E, kad ja prvo napišem glupost pa onda tek idem provjeravat, pa mi putopis ispadne :rig

Uglavnom Marko Polo ima subotom takvu rutu da krene u petak u 21 iz Ancone, pristaje u Split u 6.00, a u 8.00 nastavlja put prema Starigradu, gdje dođe u 9.30. To je direktna linija Ancona - Starigrad, a u Split ide da osim kaj iskrca putnike za Split, vrši se i granična kontrola putnika za Starigrad. Za Anconu ide dalje već u 14.30, a po dolasku u Strigrad pretpostavljam da preuzme polazak u 11.00. Evo ovdje sve piše http://www.jadrolinija.hr/pdfs/plahta%20ljeto%202012%20ispravljena%5B1%5D.pdf

Link to comment
Share on other sites

Kad sam ja bio mali, ali jako mali, sa ove iste pozicije gledao sam taj most i pitao se otkud sad Čupković vijadukt na samom ulasku u Knin, kad sam prije sat vremena putovanje upravo započeo od njega. Kuda to pruga kruži i savija?, bila je to velika zagonetka za mene i moj tada slabo razvijeni osjećaj orjentacije u prostoru.

Kasnije kad sam malo porastao shvatio sam svoju grešku, a shvatio sam i da postoje i druge pruge osim Ličke (mada što sam stariji Lička mi je sasvim dovoljna).

Sad shvatate vašu grešku mladi kolega. Ovaj most koji se vidi na slici nalazi se na Unskoj pruzi u Kninskom polju, most na Vrelu.

Vijadukt Stara straža vam je sada iza leđa.

Ispod mosta na Vrelu, pokraj kojeg prolazi i cesta za Bosansko Grahovo nekad je bilo nekoliko dobrih gostiona koje su služile najbolju jagnjetinu u okolini (to će vam svaki knjinjanin potvrditi).

:palac::pivo

 

Pozdrav!!

 

khm, khm, khm... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

most1.jpg

 

most2f.jpg

 

most3a.jpg

 

 

inače, jagnjetina je i dalje fantastična!!!

a stanica Golubić /poslednja pre Knina iz smera Bixaća/ je levo od mosta, na nekih 1-1,5km...

 

 

pozdrav,

 

Petar

...i onda je on mene pogledao a ja ne volim kad me neko pogleda....

Link to comment
Share on other sites

Idem ja ovo dovršiti.

 

Pogled na Peristil

IMG_0680.jpg

 

Zvonik Svetog Duje zaslužuje još jednu fotku

IMG_0682.jpg

 

Iako sam napisao da je onaj Šved bio zadnja fotka vlaka, zaboravio sam da sam fotkao vlak 524 u trenutku polaska prema Zagrebu. Zanimljiva je najava prije polaska: "Upozoravamo putnike da je zabranjeno bacanje zapaljivih predmeta kroz prozor" Najava je ok, ali koji prozor na nagibnom :hm

IMG_0694.jpg

 

I ode on prema Zagrebu

IMG_0697.jpg

 

Trajekt Tin Ujević na vezu

IMG_0700.jpg

 

U luku uplovljava katamaran Judita. Inače tim se katamranom vozio Papa Ivan Pavao II. za posjeta Hrvatskoj 2003. od Omišlja do Rijeke. Pokušao sam saznati od kuda je doplovio, ali AIS piše da je samo isplovljavao i uplovljavao iz i u Split :rolleyes: U pozdini se vidi park na Sustipanu, koji budemo poslije posjetili

IMG_0702.jpg

 

Katamaran bude pristao, ako i večina katamarana, kod zgrade lučke kapetanije

IMG_0705.jpg

 

Zanimljiva vrata kod spomenika Grguru Ninskom

IMG_0713.jpg

 

Toranj Crkve pokraj istog spomenika

IMG_0714.jpg

 

I sam spomenik Grguru Ninskom

IMG_0715.jpg

 

Trajekt Petar Hektorovič isplovljava prema Visu

IMG_0729.jpg

 

IMG_0731.jpg

 

Nastavak slijedi

Link to comment
Share on other sites

Ajmo dalje. Ovo je Marmontova ulica

IMG_0587.jpg

 

Nadam se da se kolega neće ljutit ako ubacim par objašnjenja....

 

Francuski maršal i vojvoda od Dubrovnika. Inače takve sudbine da je jedan od trojice Napoleonovih maršala koji nije dobio niti sokak u Parizu. Ime mu je upisano na Arc de triomphe, ali tamo ih je puno pa se ne primjeti. Druga dvojica su Bernardotte (začetnik današnje švedske kraljevske loze) i Grouchy (on je zakasnio kod Waterlooa). Inače svu trojicu smatraju izdajicama u Francuskoj. U Splitu srušio mletački kaštel, bedeme oko grada, uredio današnju rivu, Đardin i perivoj koji se nalazio na mjestu gdje su danas Prokurative, gradio ceste po Dalmaciji tako da ima nekih osnova zašto se kod nas spominje koliko toliko po dobru.

"Rekbi da su sagradili ono komad željeznice, da njome plaše švrake i gavrane kroz našu Zagoru"

Juraj Kapić, 1891.

Link to comment
Share on other sites

Spomenik Marku Maruliču i jedna kula u pozadini

IMG_0597.jpg

 

Ostaci spomenutog mletačkog kaštela koji se služio kao utvrda u gradu gdje bi se Mlečići sklonili ako bi Schiavi bili malo nervozni.

"Rekbi da su sagradili ono komad željeznice, da njome plaše švrake i gavrane kroz našu Zagoru"

Juraj Kapić, 1891.

Link to comment
Share on other sites

 

Spomenik Marku Maruliču sprijeda

IMG_0649.jpg

 

 

Iza spomenika je palača Milesi, najljepši primjer barokne gradnje u Splitu, a ujedno i jedina čijoj se fasadi možete divit u cjelini.

"Rekbi da su sagradili ono komad željeznice, da njome plaše švrake i gavrane kroz našu Zagoru"

Juraj Kapić, 1891.

Link to comment
Share on other sites

Idem ja ovo dovršiti.

U luku uplovljava katamaran Judita. Inače tim se katamranom vozio Papa Ivan Pavao II. za posjeta Hrvatskoj 2003. od Omišlja do Rijeke. Pokušao sam saznati od kuda je doplovio, ali AIS piše da je samo isplovljavao i uplovljavao iz i u Split :rolleyes: U pozdini se vidi park na Sustipanu, koji budemo poslije posjetili

Judita plovi linijom Jelsa-Bol-Split i natrag, u Bolu je oko 6.50h i ponovno između 17.10 i 17.25h.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Pogled s Rive prema Crkvi i samostanu Svetog Franje

IMG_0733.jpg

 

Petar Hektorovič se okrenuo i kreče za Vis

IMG_0741.jpg

 

Zanimljiva su mi ova vrata koja imaju prolaz iznad ulice. Zna netko čemu je to zapravo služilo?

IMG_0743.jpg

 

Pogled niz Marmontovu ulicu

IMG_0762.jpg

 

Zanimljiva zgrada u istoj ulici

IMG_0765.jpg

 

Zadnji pogled na trajekt Lastovu u luki Split. Nadam se da ne bude uskoru vidio Aliagu

IMG_0772.jpg

 

Katamaran Judita isplovljava iz luke

IMG_0777.jpg

 

U luku dolazi ovo čudu iz Ancone. To je neka mješavina trajekta i katamarana. Uglavnom ružniji brod nisam vidio :rig

IMG_0778.jpg

 

Pogled na Prokurative

IMG_0779.jpg

Ovdje sam dobio poziv o kolege SBBa da dođem do restorana gdje se ostatak ekipe smjestio. Kaže on meni ukrcaj se na autobus na stanici kod pazara. Kod čega, gdje je taj pazar :hm Tad sam mislio da je to neka ulica Pazar. Ok objasni on meni kak da dođem do te stanice i dođem ja do restorana gdje smo ručali. Inače u vožnji autobusom sam primijetio jednu čudnu stvar. U Splitu nema semfora za lijeve skretače i to na dosta velikim križanjima, pa čak ni pomočne strelice.

 

Evo jednog pogleda poslije ručka malo dalje od restorana gdje smo ručali

IMG_0786.jpg

 

Nastavak slijedi

Link to comment
Share on other sites

 

IMG_0666.jpg

 

Ovo bi trebala biti Crkva iznad ulice :shock:

IMG_0674.jpg

 

 

Prva slika je stara gradska vijećnica nekad etnografski muzej danas izložbeni prostor. Ostatak gotičkog građevinskog sklopa, gdje se još nalazio knežev dvor, tamnice (čini mi se i kazalište). Inače sve je srušila kurba Austrija 1821. zbog dotrajalosti.

 

Na drugoj slici je crkva Gospe od zvonika tj. sv. Teodora. Naime u svakom od tri stražarska hodnika iznad vrata Dioklecijanove palače je uređena crkva posvećena zaštitnicima vojnika. Danas su sačuvane dvije: Gospa od zvonika iznad Željeznih i sv. Martin iznad zlatnih vrata. Inače zvonik je jedini sačuvani predromanički zvonik na našoj obali Jadrana.

"Rekbi da su sagradili ono komad željeznice, da njome plaše švrake i gavrane kroz našu Zagoru"

Juraj Kapić, 1891.

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da se kolega neće ljutit ako ubacim par objašnjenja....

Naravno da ne, ovakva objašnjenja uvijek dobro dođu, samo naprijed i hvala ti.

 

Judita plovi linijom Jelsa-Bol-Split i natrag, u Bolu je oko 6.50h i ponovno između 17.10 i 17.25h.

Zanimljivo, fotka uplovljavanja je nastalo oko 14.50, dok se isplovljavanje poklapa s katamaranom za Jelsu. Očito je išao još negdje između.

 

Evo i zadnjeg posta s fotkama.

 

Došli smo na Sustipan, a od tamo se vidi trajekt Lastovo kako polvi prema Rogaču na Šolti

IMG_0787.jpg

 

U daljini se vidi Supetar i trajekt Biokovo(?)

IMG_0790.jpg

 

Dva teretna broda na vezu čekaju na svoje mjesto u luki

IMG_0791.jpg

 

IMG_0792.jpg

 

S obzirom na smjer od kuda je došao, ovaj puta tin Ujevič dolazi iz Starigrada na Hvaru

IMG_0798.jpg

 

IMG_0804.jpg

 

Zadnja fotka s zvonikom Svetog Duje

IMG_0813.jpg

 

Sunce lagano zalazi

IMG_0817.jpg

 

Petar Hektorovič zadnji puta tog dana uplovljava u splitsku luku, dok se blueline sprema na put prema Anconi

IMG_0820.jpg

 

Mi se smještamo u kracti vlak, večinu puta sam prespavao. sve u svemu bilo je odlično. Hvala cijeloj ekipi na dobrom društvu i Spličanima kaj su nas lijepo ugostili. Pnovilo se.

 

Vračam se Zagrebe tebi, tebi na obale Save

IMG_0822.jpg

 

To je to od mene. Pozdrav.

Link to comment
Share on other sites

 

Zanimljiva vrata kod spomenika Grguru Ninskom

IMG_0713.jpg

 

Toranj Crkve pokraj istog spomenika

IMG_0714.jpg

 

 

Prva slika su Zlatna vrata Dioklecijanove palače, a iznad njih je crkva sv. Martina. Ovo su bila glavna vrata za ulaz u palaču, a time i najreprezentativnije uređena. Ove godine završena obnova nakon pet godina, ali su nažalost opet namontirali neku skeu na njih.

 

Ovaj zvonik je ostatak samostana benediktinki kojeg je ukinuo Marmont, te je u njemu do 1946.-47. bila vojna bolnica. U livom kutu slike, neugledna kamena kućica, je kapela sv. Arnira u kojoj se nalazi replika reljefa kojeg je isklesao Juraj Dalmatinac. Sv. Arnir je bio splitski bikup kojeg su zatukli Poljičani negdje između Žrnovnice i Tugara, radi spora oko međa. Očito je i u 11.-12. st. bilo problema oko nesređenih mapa i zemljišnih knjiga

"Rekbi da su sagradili ono komad željeznice, da njome plaše švrake i gavrane kroz našu Zagoru"

Juraj Kapić, 1891.

Link to comment
Share on other sites

Pogled s Rive prema Crkvi i samostanu Svetog Franje

 

Zanimljiva su mi ova vrata koja imaju prolaz iznad ulice. Zna netko čemu je to zapravo služilo?

IMG_0743.jpg

 

Zanimljiva zgrada u istoj ulici

IMG_0765.jpg

 

Pogled na Prokurative

IMG_0779.jpg

 

 

Ahm...samostan sv. Frane (bez j)

 

Na drugoj slici su Željezna vrata, crkva Gospe od zvonika je iza leđa fotografa. Prolaz je bio stražarski hodnik. Imače ovaj prostor između dvojih vrata je služio za zaljevanje prolaznika vrućim uljem, kipućom vodom, bacanje ovećih komada kamenja na iste. Sve tradicionalni vidovi dobrodošlice. Po latinski se ovaj prostor naziva propugnaculum (ako se dobro sjećam) :deda:

 

Ta zgrada u Marmontovoj je zgrada sumpornog kupališta tj. splitskih toplica. Kažu stručniji od mene da je remek djelo secesijske arhitekture u Hrvata. Sad od kud sumporno kupalište :hm ... Split inače leži na podzemnoj vodi pa je jedan od izvora koji je bio malo smrdljiviji (po sumporu) iskorišten da se podigne ova zgrada u kojoj su se liječile i još uvijek liječe kostobolne boljetice. Taj izvor je bio u podrumu kupališta i danas je zabetoniran i ne koristi se više.

Vezano još uz ovo, zašto je splitska ribarnica izgrađena uz kupalište? Zbog sumpora nisu se skupljale mušice na ribu.

 

Srednji dio Prokurativa je ostatak kazališta koje je podigao gradonačelnik Antonio Bajamonti, jedna od najosporavanijih ličnosti u povijesti Splita i Dalmacije, a ujedno najveći splitski gradonačelnik.

Kada je postao gradonačelnik sredinom 19. st. bio je jeadn od najbogatijih ljudi u Split, te je od od provincijske prčije napravio jedan prosperitetni gradić. Obnovio je Dioklecijanov vodovod i vratio vodu u grad nakon 1000 godina, izgradio lukobran itd. Izgradio je onu crvenu palaču uz crkvu sv. Frane. Kako je u sve to umlatio dobar dio svog novca umro je u popriličnoj neimaštini. Po političkom opredjeljenu bio je talijanaš i to mu je poprilični minus u kasnijem tumačenju povijesti. Grad Split mu se odužio tako što su mu razrovali grob na Sustipanu kada je rušeno staro groblje i minirali monumentalnu fontanu na rivi ispred sv. Frane.

"Rekbi da su sagradili ono komad željeznice, da njome plaše švrake i gavrane kroz našu Zagoru"

Juraj Kapić, 1891.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...