dnovakovic Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 Kada je konačno gotovo evo da se po drugi puta i ja javim. Čestitam mojim mladim sugrađanima Plamenom i Foxu na odlično napravljenom putopisu i obilju dobrih fotografija. Toplo se nadam da će ova pruga ipak preživjet i oživjeti što je i želja svih forumaša. Koliko žita stane u onaj ogromni silos u Valpovu, pa zar nije grijeh to ne prevoziti željeznicom. Stanleyu hvala što me podsjetio na legendarnog nogometaša iz naše generacije, Lukačevića koga smo mi u Osijeku zvali LUKS ! Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 O potencijalu je teško govoriti, sama pruga nije na nekakvoj tranzitnoj ruti, niti može služiti kao rezervni pravac...ona bi bila pravi primjer jedne "branch line" odnosno "spur line", kakve su karakterističnije za Commonwealth. Takva pruga može preživjeti jedino ako na uz nju postoje gospodarski subjekti dovoljni da osjetno povećaju promet na glavnoj pruzi. U ovom slučaju to je svakako tvornica u Belišću, što smo mogli i vidjeti, te eventualni putnički promet.... moje osobno mišljenje je da će Belišće osigurati opstanak pruge sigurno još nekoliko godina, ali vjerojatno ne i trajno. Pa mislim da ova pruga potencijala ima baš u putničkom primetu. Valpovo ima oko 12000 stanovnika, Bališće oko 11000, jedino su Ladimirevci zanemarivi s 1500 stanovnika. Ta dva grada povezati s Osijekom, tako da vlakovi idu svakih sat ili čak pola sata, sigurno bi bili puni. Ok, nisam iz tog kraja i nikad tamo nisam bio , ali mi se čini da ti gradovi gravitiraju Osijeku, jer ako ne onda sam napisao totalnu glupost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 Stanleyu hvala što me podsjetio na legendarnog nogometaša iz naše generacije, Lukačevića koga smo mi u Osijeku zvali LUKS ! Mislio sam o tome i u ranijem postu pisati opširnije, ali sam odustao da ne bih otišao previše Off Topic. Naime, jako dobro pamtim dan 19. srpnja 1973. (imao sam tada 24 godine) i legendarnu utakmicu NK Zagreb i NK Osijek koja je odlučila o plasmanu u Prvu ligu. Prva utakmica u Osijeku završila je bez golova. Na uzvratu u Maksimiru okupio se rekordni broj gledatelja - 64.138 s plaćenim ulaznicama! Nije greška, preko šezdeset i četiri tisuće ljudi, pa to usporedimo s današnjom posjetom utakmicama u Maksimiru. U regularnom vremenu završilo je 2:2. Da je tada vrijedilo današnje pravilo ''više golova u gostima'' Osijek bi bio prvoligaš. Međutim, išlo se na raspucavanje jedanaesteraca gdje je Zagreb bio uspješniji. Nemojte nikome reći: iako mi je NK Zagreb uvijek bio simpatičan (bio sam na njihovim utakmicama i kada su igrali u Zagrebačkoj zoni) ja sam tada navijao za Osijek. Jednostavno su imali bolju momčad i zaslužili su prvoligaški status više nego Zagreb, koji je ionako za godinu dana neslavno ispao iz Prve lige gdje je uglavnom bio vreća za nabijanje. Da me netko probudi usred noći mogao bih i danas izrecitirati sastav NK Osijek iz te utakmice: Dugalić - Iličin, Dumančić - Milić, Lončarić, Rupnik - Čordaš, Bašić, Lukačević, Lj. Petrović, Žutelija. U takvoj momčadi čak je i legendarni Ivica Grnja bio na klupi. P.S. S obzirom da je O.T. od autora putopisa prihvaćen, neću se više ispričavati. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 Valpovo i Belisce imaju ukupno 33.000 stanovnika. Ti govoris o vlakovima za/iz Osjeka na svakih sat/pola sata i 'sigurno bi bili puni'. Mozda [licno ne vjerujem] bi bili puni oko pocetka i kraja radnog vremena/skole, ali ne vjerujem prije i nakon toga. Koliko osoblja putnika/garnitura HZ treba da ima za to ?? Ako pruga nema robnog prometa slabo ce se 'ovajditi' samo od putnickog. Ovde u Bosni najvece gubitke ima zeljeznicki putnicki saobracaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted July 19, 2012 Author Share Posted July 19, 2012 Hvala svima na pohvalama i komentarima! Malo forumaša je imalo prilike voziti se tom prugom, pa mi je drago (a garant i Foxu ) vidjeti da ste zadovoljni onime što smo pokušali dočarati hodajući Što se tiče putničkog prometa, složio bih se s marcom, vlakovi svakih pola sata su previše. Autobusi Veolije imaju 12ak polazaka dnevno u školskoj sezoni, i osim u špicama kada su krcati, uglavnom voze poluprazni, a tu su uračunati Belišće, Valpovo, Šag i Petrijevci. Ali ima ICE-3M dobre ideje, u ovom slučaju bi se povezali s Osijekom osim stajališta na belišćanskoj pruzi i Bizovac, Josipovac, te Višnjevac. Naravno, uz ideju o ponovnom pokretanju sustava prigradske željeznice itd. itd. Za početak ponovnog putničkog prometa smatram da bi optimalno bilo uvesti 6 polazaka dnevno u svakom smjeru, plavcima (7121). Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 Ako pruga nema robnog prometa slabo ce se 'ovajditi' samo od putnickog. Ovde u Bosni najvece gubitke ima zeljeznicki putnicki saobracaj Pa naravno da nema u Bosni nema putnika, kad ima svega par vlakova dnevno. Ok da cijeli dan vlakovi voze po ovoj prugi svakih pola sata je previše, ali da voze svaki sat, a u špicama svakih pola sata nije previše. Naravno za to se mora napravit puno više od uvođenja vlakova. Trebali bi na kolodvoru Belišče i Valpovo čekat busevi koji bi razvozili putnike s vlaka po okolnim mjestima i to s jednom kartom. Također treba uvesti svakakve moguče karte, kao dnevnu kartu za cijelo područje oko Osijeka za tramvaj, bus i vlak, onda vikend karte za više ljudi. Treba obnovit prugu i stajališta, nabavit nove vlakove i održavat ih te obavezno ih počistit na kraju dana. Naravno, ova pruga bi bila samo dio cijelog tog projekta koji bi obuhvatio sve pruge koje idu iz Osijeka, a na nekim prugama kao na primjer Osijek - Vinkovci i polasci svakih pola sata ne bi bili previše. Treba jednostavno shvatit i da vlak koji bi išao iz Osijeka prema Bališču poslije 23 sata kojim bi se vozilo nekih 10 ljudi je jednako bitan kao i krcati vlak usred špice, kao i da je bitno da vikendom voze poluprazni ili skoro skroz prazni vlakovi, koje neki smatraju čistim gubitkom, ali zapravo se treba malo šire pogledati prije nego kaj se nekaj proglasi gubitkom. I ovo sve kaj sam ja napisao, nisam izmišljao toplu vodu, nego sam samo prenjeo neke strvari koje vani jako dobro funkcioniraju, pa čak i kod privatnih prijevoznika, a njima je ipak cilj zaraditi, a ne da neko područje ima kvalitetan prijevoz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 Naime, jako dobro pamtim dan 19. srpnja 1973. (imao sam tada 24 godine) i legendarnu utakmicu NK Zagreb i NK Osijek koja je odlučila o plasmanu u Prvu ligu.Prva utakmica u Osijeku završila je bez golova. Na uzvratu u Maksimiru okupio se rekordni broj gledatelja - 64.138 s plaćenim ulaznicama! Nije greška, preko šezdeset i četiri tisuće ljudi, pa to usporedimo s današnjom posjetom utakmicama u Maksimiru. Ako se ne varam, na toj je utakmici (i u toj sezoni) Zagreb vodio Vlatko Marković. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted July 20, 2012 Share Posted July 20, 2012 Ako se ne varam, na toj je utakmici (i u toj sezoni) Zagreb vodio Vlatko Marković. Ne varaš se. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakuntala park Posted July 22, 2012 Share Posted July 22, 2012 Svaka čast na putopisu, mnogo lijepih i zanimljivih slika Quote "Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj naziv se nekad koristio za tramvajsko stajalište u Osijeku na liniji 1 i 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fox Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Evo kako izgleda viđeni fotograf u pozi kako pokušava uhvatiti najbolji kadar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 25, 2012 Share Posted July 25, 2012 Evo kako izgleda viđeni fotograf u pozi kako pokušava uhvatiti najbolji kadar http://i841.photobucket.com/albums/zz332/Mitsubishi21/10-06-2012103516.jpg Znali smo da je Plameni veliki ljubitelj željeznica, ali nismo ni slutili da je baš toliki ljubitelj i djeteline i tratinčica Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted July 25, 2012 Author Share Posted July 25, 2012 Ispričavam se što nisam prije vidio, Sakuntala, hvala na pohvalama :D Kad tramvajac dođe na željeznički podforum mora da je dobro Plameni je prije svega ljubitelj glupiranja i spontanosti, a toga je na pješačenju bilo u velikim količinama. Doduše, ne znam ni sam što sam pokušavao bacanjem u travu...no nažalost, fleke na bijeloj majci još se uvijek vide Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Ako imate mogućnost, zaletite se poslikati ovaj teretnjak.. Odlična lokacija na onom usponu na nadvožnjak. Najvjerojatnije će vlak ići u pondedjeljak. Naravno, nije jedini, niti zadnji.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted July 28, 2012 Author Share Posted July 28, 2012 Ako imate mogućnost, zaletite se poslikati ovaj teretnjak.. Odlična lokacija na onom usponu na nadvožnjak. Najvjerojatnije će vlak ići u pondedjeljak. Naravno, nije jedini, niti zadnji.. Ja nikako, u Požegi sam do daljnjeg...Fox i ostatak osječana, samo naprijed! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomios Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Odlican putopis i nadasve zanimljiv Gomila dobre zaje.... hehehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Super decki,jedan od najboljih putopisa! Mislim da ima jos tereta iz kombinata,tu u tamo vidim u mapperu da otpremaju zitarice.Iz Belisca se papir zeljeznicom otprema za Bugarsku,Svicarsku i za rijecku luku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fox Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Još za sada ima prometa.Ali kakva je trenutna situacija u kombinatu budućnost nije ni malo svjetla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.