Schlange Posted October 31 Share Posted October 31 Najvjerovatnije se industrijski kolosjek više nikada neće koristiti, premda su na mjestu starog DIP-a Lučice sada nalaze pilana i peletirna. Trenutno se iste vrlo dobro snalaze na tržištu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitz Posted November 1 Share Posted November 1 Kako su sad tamo sve "nove" firme, pitanje je je li im netko uopće ponudio željeznički prijevoz? Ovako ispada da su bezveze ulupani novci u novi nadvožnjak kod gradnje ARZ koji služi samo toj pruzi Ono što je u biti zanimljivo je - vlasništvo. Ispada da pruga nikad nije ucrtana, a prolazi preko privatnih parcela. Možda je to jedan od razloga nekorištenja? Al onda je tek suludo što su gradili nadvožnjak?! Istočno od pilane prema pruzi je sve čisto vlasništvo jedne od firmi koja sad koristi pilanu, pa se možda može napraviti tamo spoj ako će im ikad trebati. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ezel Posted November 1 Share Posted November 1 18 sati, Schlange said: Najvjerovatnije se industrijski kolosjek više nikada neće koristiti, premda su na mjestu starog DIP-a Lučice sada nalaze pilana i peletirna. Trenutno se iste vrlo dobro snalaze na tržištu. Na google mapsu mi se čini da kolosijeka više ni nema, osim na nadvožnjaku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schlange Posted November 1 Share Posted November 1 8 sati, Fitz said: Kako su sad tamo sve "nove" firme, pitanje je je li im netko uopće ponudio željeznički prijevoz? Ovako ispada da su bezveze ulupani novci u novi nadvožnjak kod gradnje ARZ koji služi samo toj pruzi Ono što je u biti zanimljivo je - vlasništvo. Ispada da pruga nikad nije ucrtana, a prolazi preko privatnih parcela. Možda je to jedan od razloga nekorištenja? Al onda je tek suludo što su gradili nadvožnjak?! Istočno od pilane prema pruzi je sve čisto vlasništvo jedne od firmi koja sad koristi pilanu, pa se možda može napraviti tamo spoj ako će im ikad trebati. S obzirom proizvode pelete i daske, sirovina se nabavlja u bližem okruženju. (Gorski Kotar.) Za prijevoz proizvoda zbog relativno malenih količina i potrebne brzine prijevoza, koristi se kamionski transport. Pružni nadvožnjaci iznad autoceste su se počeli kao objekti potrebni za funkcioniranje dionice autoceste Vrata - Delnice otvorene 1996. godine. Dakle u vremenu dok se se uvijek nije znala sudbina konačna DIP Lučice. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitz Posted November 1 Share Posted November 1 Znam da se ARZ radila etapno, jedno vrijeme je bila i poluautocesta, pa ovu info nisam imao. Šteta, moglo se i bez njega, odvajanje se moglo možda napraviti kasnije. Ovako su projektanti ionako samo zatečeno stanje zadržali, a preko tog nadvožnjaka vjerojatno nikad nije prošlo šinsko vozilo. Baš je zanimljivo kako neki po prostornim planovima žele željeznicu (npr. Pisarovina) zbog industrijske zone i putnika, a tamo gdje se relativno "lako" može vratiti promet nema interesa. Srećom pa je AC spasila stvar i te su neke na smrt osuđene industrijske zone oživjele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BornaZ Posted November 2 Share Posted November 2 On 01. 11. 2023. at 15:46, Ezel said: Na google mapsu mi se čini da kolosijeka više ni nema, osim na nadvožnjaku. I u šumi do. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.