kico101 Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Proljeće je. 3,40. Budilica spremna, ali i ja sam. Nuliram je u 2,50. Ne ide mi san. Zašto? Pogodite. :eksn: :eksn: :eksn: Jeah, rajt. Se gre? dakako. Nakon dugih priprema i najava, pa promjena datuma na ovamo i naonamo, nakon grintanja na račun jednog našeg umirovljeno-aktivnog meteorologa, evo konačno tog 21.04.2012. 3 junač'ne i jedno junačko auto. Vrijeme: ni vrit ni mimo. Vlaga u zraku, može se izgrist. Ali nama ne smeta. U točno određeno vrijeme, 4,40, spreman k'o njemački vojnik ( ups ), spreman k'o poskupljenje benzina, nacrtah se na poziciji ukrcaja. Istovremeno se pojavljuju jedan motorizirani i jedan privremeno nemotorizirani član ekspedicije i krećemo. Lleonovom brzinom. Noć i niski oblaci iznad Rijeke i nisu neka predigra za dobre uslove za slikavanje, ali to nas zasad ne smeta previše. Nema uvjeta za slikavanje, ali ima za caffe na odmorištu Ravna Gora. 15 minuta, dovoljno. Nakon kafansko-cigaretnog predaha nastavljamo po A6 i A1 do Zagreba. Parkiranje se izvodi na već isprobanoj poziciji. Mjesta na novom parkingu toliko da zbunjuje vozača, koji ne zna između kojih linija bi ušao. Vremena nemamo previše, pa krećemo u kartonabavu. Kao i uvijek članovi HAK-a imaju prednost iz meni nepoznatih pobuda, ali dobro. Ni 193,5 kn nije previše za ovaj đir. Dok se pripremamo za ukrcaj , probna fotka. Plavac 7 121 122.: 4 vagona, a mi u zadnji. A zadnji je Beeeee ( dobro, možda koji e previše ). Unutrašnjost Beevca: Lijepo i moderno, ali nešto ne štima. Pokušaj otvaranja prozora završava spuštanjem venecijanera, ali stakla ne. Odluka je pala: napuštamo tu kramu od vagona i pravac prova , do lokse ( kao da Brena pušta neki nezaboravan zvuk, ali možda potrubi koji put ). Kad tamo, lijepi stari Bl, pa dobro. Kupe je naš. Alo, momak, noć će nas: 6,55, krećemo. Puni entuzijazma slikavamo sve što se kreće i ne kreće. Jedna grupna: Ima tu svega, i Bl, i Bee i Beet,... Red je da i brena 003 uđe u kadar: Dobro je da se podjsjetimo da još ima i nagibnih, kako je krenulo: 1142 014 i prijateljica po zanatu , odmaraju u ladovini: 07,15 Dugo Selo i šareni Mađari: 5 minuta čamimo čekajući očekujući kakovo krajcanje, ali niš od toga. 07,20 polazak. Kolodvor Dugo Selo s južne strane: Krećući se prema Vrbovcu, nebo postaje oblačnije. Gotovo u minutu, u 07,30 stižemo u Vrbovec: Vanjska strana kolodvora: Ne čekamo dugo, već nastavljamo sa 120 prema Križevcima. A tamo opet sunce: Dvije trećine ekipe se upravo vraća u 1997/8/9 i preračunava koliko je kilometara od kolodvora do ulaska u objekt u centru mjesta. Pogled u smjeru Koprivnice: i u smjeru Vrbovca: Quote
kico101 Posted April 25, 2012 Author Posted April 25, 2012 Kraj struje-Koprivnica ( i Macosa 011 ): 1142 003, bye, bye do drugog puta: 2044 019 stiže sa putničkom garniturom iz Osijeka. Odvajanje: Odlazi: Sada je naš Bl na kraju kompozicije podalje od 2044 030 koja će nas vući do Osijeka ( na nečije nezadovoljstvo-ali ipak se čula truba ). Unutrašnjost Bl-a: Malo Mađarskih tertnjaka sličnih našim Taddsovima: 08,29 polazak. Pozdravljamo 2 šveda: Nezaobilazna vozila Infrastrukture: Skretanje na Podravsku prugu: Na dijelu nekadašnjeg trokuta ( južni krak je demontiran ): Prugu guta već daljina: Ovo je čini mi se Virje ( zaboravih ): Mali žuti bocun: Nebo je sve mračnije, ali nas to ne ometa. Stižemo po rasporedu u Đurđevac: Kolodvorska zgrada: S dolaskom u Kloštar, ponovo sunce koje obasjava odvojak za Bjelovar: Radna mehanizacija: Kloštar, stanemoo: Pitomača: Ovoga nema na riječkoj pruzi. Ravno, ravno i opet ravno: Ali nije sve ravno. Vrlo zavojiti ulaz u kolodvor Virovitica: Mala parnjača ( skoro isti kadar, kao i Lleonov ): Macosa 7121 101: Lupanje po kotačima? Hm, pa i nije se baš nakočio po ovoj ravnici ( a ni brzina nije bila baš svemirska ): Kolodvorska zgrada: Quote
kico101 Posted April 25, 2012 Author Posted April 25, 2012 Krećemo dalje. Likovni signal ( kakvih sam vidio više na podravskoj pruzi ): 2044 030 i ekipa u zavoju: 09,40 Suhopolje: Vraćamo se na mjesto zločina- Pčelić-stajalište, ŽCP i rasputnica, 3 u 1: Da li je ovdje bio Kemijski? Sudeći po tome da je travurine znatno manje, nego prije dvije godine, možda je i moguće. Ali, zašto? Čak je i šturc jasno vidljiv. Ode pruga u Daruvar: Na više mjesta na podravskoj pruzi uočavamo, aktivnosti na remontu: Cabuna: Na ulasku u Slatinu: Sudeći po bistrom zraku , Krematorij danas nije radio punom parom ( sjeća li se tko pregustog gustog dima iz jednog od prethodnih ekšna ). Usamljeni Eanossi: I Čačinci imaju veeliki silos: Sunce, oblaci, vagončić i peron: Igre oblaka na plavoj nebeskoj ploči: Da, mi smo u zadnjem kupeu, posljednjeg vagona kompozicije ( da ne bi bilo zabune ): Il su Zdenci il Orahovica, a muteži: Znameniti kafić uz ŽCP: Đurđenovac: Kolodvorska zgrada: 7121 124 u Našicama: Mračni oblaci nagovještavaju nevrijeme s tučom koje će par sati kasnije zadesiti ovaj gradić: Napuštamo, moje , do sada nasjistočnije mjesto u kojem sam bio ( u Slavoniji ) i nastavljamo prema Osijeku. Kroz Košku: i Bizovac: Kolodvorska zgrada: Odvojak za Belišće ( prema mapperu još ima teretnog prometa, iako bi se prema ruzinavosti tračnica dalo zaključiti drugačije ): Brežuljak, što je to? Quote
kico101 Posted April 25, 2012 Author Posted April 25, 2012 Konačno, Osijek: Pogled na istočni dio kolodvora Osijek ( i macosa 7121 106 ): 7121 106 iz bližjoga: Naša kompozicija i prekrasan pješački most: Kolodvorska zgrada stane u objektiv, samo ako se udaljite do Bizovca ( dobro ne baš toliko, ali skoro ): Evo kako se novo i staro može savršeno uklopiti ( možda bi na poučno putovanje u Osijek trebalo poslati ovu našu riječku arhitektsku ekipu ): Pogled sa mosta prema istočnoj strani kolodvora: Pogled prema zapadu: Pješački most iz žablje perspektive: Ekskluzivno samo za Pfaffa: Stiže brundavica 2044 023: koja će rukovoditi našom kompozicijom u povratku za Zagreb: Još jedna mića karavela, 2044 013: 2044 023, spremna za polazak, točno u podne: Nakon razgovora ljubaznih sa šefom kolodvora i RVR-om ( jedan pokriva istočni dio kolodvora, a jedan zapadni ), malo njuškanja podalje od kolodvorske zgrade. 2132 035: Vozila infrastrukture ( za popis ): Osječka rasputnica-zapad; lijevo za Vinkovce, sredina za Strizivojnu Vrpolje, a desno za Koprivnicu: Pogled sa rasputnice prema središnjem dijelu kolodvora: Quote
kico101 Posted April 25, 2012 Author Posted April 25, 2012 Prekrasan je dan. Pravo vrijeme za upoznavanje Osijeka ( barem za mene ): iako tramvajska pruga prolazi kroz kružni tok, nitko se ovdje ne zabrinjava zbog toga ( ne mogu zamisliti da to može postojati u Rijeci, bez barem 10 sudara dnevno ): Kroz Županjsku ulicu: Prekrasna i impozantna, osječka katedrala: T3 na Trgu Ante Starčevića, linija 2: Linija 1: Ulica Josipa Jurja Strossmayera: S obzirom da je ozbilno pripeklo, spuštamo se na promenadu uz Dravu. Moto nautički klub: Drava nizvodno: Hotel Osijek: El Paso na catari: Izlaz iz rukavca na Dravu: Pogled na prekrasan pješački most: Doista je impozantan: Jedna umjetnička: Quote
kico101 Posted April 25, 2012 Author Posted April 25, 2012 2 panoramske s mosta; pogled prema centru grada: i prema istoku: Nastavljamo uz Dravu prema osječkoj Tvrđi. Nažalost, vremena nismo imali previše za pobliže istraživanje. Bit će, nadamo se, prilike jedan drugi put. Na istoku se šetnica malo približava kompleksu. Ovi topovi pucaju na Mađare: Kula i zidine: A na zidinama, suri Llorao: Dosta je romantike, na redu su zadaci. Javni gradski prijevoz. Blizu je GPP-ova remiza ( kao usput :smijesak: ) u ulici Cara Hadrijana. Provirili smo preko žice i ugledali ex ZETov GT-6: Zanimljiv je način ulaska/izlaska tramvaja sa remize. Naime, ova pruga koja presjeca ul. Cara Hadrijana služi za uključivanje tramvaja u promet u smjeru istoka: Tramvaj na rikverc izlazi iz remize ( postoji pomoćna upravljačnica u stražnjem dijelu tramvaja T3 ( vidio ) kojom se tramvaj vozi unatrag ) ovom prugom u prvom planu, zatim se vozač premješta u glavnu upravljačnicu, premješta skretnicu i preko ove dijagonalne pruge uključuje u promet. Vrijedi i obratno. kada tramvaj stiže iz smjera Zelenog Polja, zaustavlja se iza skretnice, prebacuje ju i vožnom u rikverc ulazi u remizu. Zanimljivo je kako pruga koja ulazi u remizu presjeca pješački put. Nisam viso posebnih znakova koji upozoravaju da vas u opuštenoj šetnji može iznenaditi tramvaj nasred pločnika: Lleon se malo bavi industrijskom špijunažom: Još malo fotki T3 u ulici cara Hadrijana: S obzirom da se vrijeme pokvarilo, a počela je i kiša, odlučili smo da ubrzamo povratak prema kolodvoru. Naravno Lleon i njegov prijatelj ( preračunavam ) odlučili su napraviti još ponešto kilometara, a kolega Mannas i ja smo se zaputili najbližim putem prema kolodvoru. Moram priznati da nas je iznenadilo što smo na raskrižju Vukovarske, Biljske i Kneza Trpimira naišli na jezgrovit podjetnik na početak 90-ih i nemile događaje iz Domovinskog rata. Jedna od najupečatljivijih scena otpora malog čovjeka tada snažnoj vojnoj sili je bio mali crveni fićo samljeven između tenka i starog Ikarusa. Danas taj fićo gazi tenk: Kakvi monumentalni kipovi, ovo je nešto što se ne može zaboraviti. Kao da ste se vratili u taj lipanj 1991-ve: Uključujemo se na kolodvor na istočnoj strani, blizu rasputnice za Beli Manastir i Erdut, gdje nalazimo na Macosu 7121 116: Da smo bili pronicljiviji, tamo odmah iza Macose pronašli bi i okretnicu, ali kiša i umor nisu saveznici koncentracije. Ali zato, ubrzo susrećemo ličanku 2062 024 sa 2 putnička vagona ŽRS: Strojovođa nas pozdravlja gromovitom sirenom. Pozdrav i dobru prugu želimo i njemu. Osječka vaga nosivosti 80 tona, dužine 15,5 m: U posljednje vrijeme me posebno zanimaju vozila Infrastrukture. Pa evo jednog svježeg vagončića Uak-zž ( prerađeni Gas-z ) koji glumi skladište: Nas 2 stara ratna druga kratimo vrijeme do polaska za Vinkovce u kolodvorskom kafiću, dok Lleo šaplasti ( njegov zaštićeni izraz ) po Osijeku. Zove nas da je baterija od "preračunavam" potrošena i da se malo izgubio. S obzirom da je do poaska šveda ostalo manje od 10 minuta, malo bi se i zabrinuli, da ga nismo ugledali kroz prozor na civilnoj strani kolodvora. : No, dobro, valja se pripremiti za polazak prema Vinkovcima. Izlazimo na peron, a kad tamo skuplani švedi 7122 012 i 016: Točno u 14,15 polazimo prema Vinkovcima. Sunce upeklo kroz penđer, a mi na sunčanoj strani. Oba šveda sasvim solidno popunjeni. Nekako me ulovila fjaka, pa do Vinkovaca samo ovo: Stajalište Ernestinovo: Na ulasku u Vinkovce: Kolodvor Vinkovci, istočni prilaz: Quote
kico101 Posted April 25, 2012 Author Posted April 25, 2012 Po dolasku na kolodvor, javljam se šefu kolodvora ( ipak je to pogranični kolodvor, a ima i policije ), te nakon kratkog i ugodnog razgovora nastavljamo slikavanje. Šved 006: 012, koji nas je vukao prema Vinkovcima: Kretanje po ovako velikom kolodvoru nije jednostavno, pa se ponekad treba spustiti i pod zemlju: Usamljeni Bl: Manevra 027: Asea 221 i brdo Hbilsa: Šved 030: Pasarela: Tamo negdje su pruge za Osijek, Borovo Naselje, Tovarnik i Drenovce: a tamo negdje ( iza kolodvora ) pruge za Slavonski Brod i Županju: Nasuprot putničkih perona, pažnju nam je privukla jedna sjajna spodoba. ASEA 017 sa LED rasvjetom: Pripeklo Sunce i upekla glad, pa zasad, zaustavljamo moving po kolodvoru i pravac mehana. Muzejski štitni signal nam je usput: Lleonom nepogriješivi GPS nas vodi do ugostiteljskog objekta ( kojeg ne smijemo reklamirati, ali domoroci će znati o čemu se radi ). Menu je već pojasnio Lleon: Nakon punjenja baterija, ponovo se razdvajamo. Dvojica ( zna se koji ) se vraćaju na kolodvor, a jedan ( zna se koji ) nastavlja tražiti centar Vinkovaca. Usput nas malo šprica kišica, ali ipak pronalazimo kolodvor. Na civilnoj strani spomenik hrvatskim braniteljima: i parnjača serije 51, sa originalno riješenom klupicom: Dok vani kiši, mi na natkrivenom peronu čekamo naš vlak 748. Iako je već 17,00, a vlak po vr polazi u 17,12, vagona još nema. Semafor kaže da kasni 11 minuta: Ispraćamo kišu sa jednom dugom: Upravo u tom trenutku iz smjera Zagreba stiže poduža kompozicija. Jedni putnici izlaze, odmah ulaze novi za Zagreb. Priključuju se još 2 vagona, tako da kompozicija sada broji ukupno njih 8. Vući će nas Brena 001: Kasnije ćemo se uvjeriti da je to, zapravo, zvijer od lokomotive, iako se na prvi pogled doima nježno. Iako joj u specifikaciji piše da je namjenjena za vuču putničkih vagona, ovi na slici, upravo pristigli iz Šida, ne izgledaju tako: ASEA 223: Šved 032 upravo pristigao iz Županje: Lleon se danas poprilično napješačio i natrčao. Umor se može osjetiti: Quote
kico101 Posted April 25, 2012 Author Posted April 25, 2012 Sa 10 minuta kašnjenja, u 17,22 polazimo prema Zagrebu. Tada nismo očekivali da će strojovađa tako gorljivo loviti VR. Prvi puta u životu osjetio sam kakav je osjećaj vožnje 160 km/h u običnom vagonu. Huči, ljulja se, škripi, izvija se, dimi i sve to skupa zajedno. Kočnice su se dobro naradile, a miris feroda ispunjavao je svaki odjeljak. Nama to nije smetalo. Dapače. Kolodvor Ivankovo: Stari Mikanovci: Strizivojna Vrpolje ( komaraca nije bilo, ili ih nismo osjetili ): Pravac Đakovo-Osijek: Ovakve građevine su dosta česte uz koridor X na Slavonskom dijelu ( ne znam im namjenu ): Većina fotki u nastavku je poprilično zamućena, a dobar razlog za to je ovo: Jedan od većih kolodvora-Slavonski Brod: Pasarela: Krećemo dalje, Oriovac: Odvojak pruge za Platernicu/Požegu: Stara i nova Macosa u Batrini Novoj Kapeli: Ovdje moj Sony otkazuje poslušnost ( low batery ), pa prelazim na mobitel. Nažalost, fotke sa mobitela su toliko loše da ih ne vrijedi stavljati ovdje. Jedina koju bih izdvojio je ova, čisto da se vidi kompozicija ( iza su još 2 vagona ): Dalje, kako je mrak padao, a umor se povećavao, uživali smo u vožnji bez pretjerane želje za fotografiranjem ( uostalom dionica od Novske do Zagreba je već ranije obrađena ). Iako smo krenuli sa zakašnjenjem od 10 minuta, u Zagreb stižemo točno na vrijeme, u 20,59. Imamo volje i vremena, taman za još jedno pivo sa društvom koje nas je dočekalo kod kolodvora. Umorni Lleon, uspješno je kroz kišu dovezao ekipu natrag u Rijeku. Umorni, ali vrlo zadovoljni, nadamo se slijedećem ekšnu. Zahvaljujem se Lleonu i Mannasu na odličnom društvu i do slijedćeg ekšna, pozdrav od Kiće. Quote
ivog Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Vidim, vidim, lijepo ste se proveli.. Pohvale.. Quote
ICE-3M Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Jako lijep putopis Zanimljiv mi je opis vožnje pri 160 km/h. Ja se još nisam vozio tako brzo u Hrvatskoj, ali kad sam se vozio tom brzinom u Austriji nikaj od ovoga nisam doživio, tamo vlak mirno klizi i nikakav se smrad ne osjeti. Quote
Fox Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Odlično i zanimljivo Mogli ste se barem javiti domorocima da vas počaste sa kojim pivom. Quote
Stanley Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Bogami, dobro ste se naštrapacirali. Svaka čast na railfanovskoj strasti i na lijepom putopisu. Ovakve građevine su dosta česte uz koridor X na Slavonskom dijelu (ne znam im namjenu) To je blokhauz iz Drugog svjetskog rata. Često se naziva - netočno - bunkerom. Nota bene, tu sliku bi mogao staviti u ovu temu... http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/10084-ot-blokhauzi-blokhausen-uz-pruge-u-hrvatskoj/ ... gdje je definirana i namjena ovakvih građevina. Quote Serija 05 je zakon!
dnovakovic Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Odličan putopis momci ! Bogami ste napravili dobar krug a i moj Osijek ste dobro prikazali i nahodali se po gradu. Naravno i ja vam zamjeram što se niste javili, pa mogli smo popiti koje pivo i malo popričati kao što je već rekao Fox. Ako se još koji puta zaputite u Osijek, moja malenkost vam stoji na raspoloaganju, penzići su najbogatiji slobodnim vremenom. Hvala vam još jednom zaista sam uživao čitajući i gledajući ovaj putopis ! Quote Pozdrav iz Osijeka !
Gruber Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Pozdrav!! aparat? objektiv? tipujem na širokougaoni od nekih 20mm?? pozdrav, Petar Quote ...i onda je on mene pogledao a ja ne volim kad me neko pogleda....
kico101 Posted April 26, 2012 Author Posted April 26, 2012 (edited) Odličan putopis momci ! Bogami ste napravili dobar krug a i moj Osijek ste dobro prikazali i nahodali se po gradu. Naravno i ja vam zamjeram što se niste javili, pa mogli smo popiti koje pivo i malo popričati kao što je već rekao Fox. Ako se još koji puta zaputite u Osijek, moja malenkost vam stoji na raspoloaganju, penzići su najbogatiji slobodnim vremenom. Hvala vam još jednom zaista sam uživao čitajući i gledajući ovaj putopis ! Hvala na komplimentima i pozivu na pivo ( naravno hvala i Foxu ). Istina, iako smo se najavili određenim ljudima, nisam bio uporan da pronađem još kojega railfana. Ali, idući put ( ako Bog da ) obećajem da ćemo se najaviti. Osobno sam u Osijeku prvi puta i stvarno me oduševio grad ( vidi se da imam pola kontinentalne krvi ). Ono što se napravi, napravi se kvalitetno. Barem meni tako izgleda. Žao mi je jedino što nismo imali dovoljno vremena za posjet Tvrđi. Ali, za prvi put, ja sam zadovoljan. Edited April 26, 2012 by kico101 Quote
kico101 Posted April 26, 2012 Author Posted April 26, 2012 Bogami, dobro ste se naštrapacirali. Svaka čast na railfanovskoj strasti i na lijepom putopisu. To je blokhauz iz Drugog svjetskog rata. Često se naziva - netočno - bunkerom. Nota bene, tu sliku bi mogao staviti u ovu temu... http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/10084-ot-blokhauzi-blokhausen-uz-pruge-u-hrvatskoj/ ... gdje je definirana i namjena ovakvih građevina. Thnx. Ok, stavit ću u pripadajuću temu. Jedino nisam siguran da li sam to snimio u Andrijevcima ili Garčinu. Quote
1142007 Posted April 27, 2012 Posted April 27, 2012 (edited) E sad s obzirom da si se "prešetaval " po mom rejonu moram ostavit komentar...Naravmo pozitivne, fotke su MRAK, ali ipak imaš nekoliko greški.. Na onoj fotki gdje je ličanka 2062 024 napisal si da su oba vagona ŽRS. Jedan je ŽFBH, a drugi je MAV.....Vlak 702 polazi u 12:03 a ne u 12:00 (ovo je nekom jako bitno)... Na izlasku iz Str.Vrpolja ona pruga je za Sl.Šamac jerbo je pod strujom. Kamo sreće da je to za OS jerbi to značilo da je ista pod strujom, što nažalost neće bit još dugo,,dugo,dugo.... Edited April 27, 2012 by 1142007 Quote Samo 1.razred ! 1.'st class only !
Zeus Posted April 27, 2012 Posted April 27, 2012 Vidim da vam je bilo super i da vam je dan prošao sam tak. Čestitke na odličnom putopisu. Quote
kico101 Posted April 27, 2012 Author Posted April 27, 2012 E sad s obzirom da si se "prešetaval " po mom rejonu moram ostavit komentar...Naravmo pozitivne, fotke su MRAK, ali ipak imaš nekoliko greški.. Na onoj fotki gdje je ličanka 2062 024 napisal si da su oba vagona ŽRS. Jedan je ŽFBH, a drugi je MAV.....Vlak 702 polazi u 12:03 a ne u 12:00 (ovo je nekom jako bitno)... Na izlasku iz Str.Vrpolja ona pruga je za Sl.Šamac jerbo je pod strujom. Kamo sreće da je to za OS jerbi to značilo da je ista pod strujom, što nažalost neće bit još dugo,,dugo,dugo.... Hvala na ispravkama, ( promijenio bih pogrešne navode, ali nemam opcije za mijenjanje ). Da, malo sam brzopleto zaključio da se radi ovagonima ŽRS, jer su išli u tome smjeru. . Za struju za Osijek, nema opravdanja, osim brzopletosti i želje da stavim fotke prije ponoći ( a ustajanje u 5,45 ). Ovo za točno u podne mi je nekako pjesnički sjelo ( naravno da nisam provjerio polazak ). Što se tiče struje na koridoru Vc, mislim da je došlo vrijeme i za takva razmišljanja ( HŽ bi ozbiljno trebao razmisliti o tome u ovim vremenima nekontroliranog rasta cijene goriva ). No, očito se čekaju bolja vremena koja možda dočekaju naši unuci. Lijepo je biti optimist. Quote
inflameswetrust Posted April 27, 2012 Posted April 27, 2012 Jako lijep putopis, sve je fino i kvalitetno odrađeno, s kvalitetnim pregledom više-manje cijele Slavonije! Ali ima dosta nas ljubitelja u tom području, a i poznati smo po srdačnim dočecima (Hadžibane, Zeus, dr.halambek ), tako da se slobodno javite za pivo ili nešto slično drugi put Quote Moje fotografije.
kico101 Posted April 28, 2012 Author Posted April 28, 2012 Jako lijep putopis, sve je fino i kvalitetno odrađeno, s kvalitetnim pregledom više-manje cijele Slavonije! Ali ima dosta nas ljubitelja u tom području, a i poznati smo po srdačnim dočecima (Hadžibane, Zeus, dr.halambek ), tako da se slobodno javite za pivo ili nešto slično drugi put Thnx. Obećajem, budemo se javili. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.