Jump to content
zeljeznice.net
STress

[Crna kronika] (2012)

Recommended Posts

Dana 07.03.2012. u 9,23 sati na pruzi M201 u kolodvoru Koprivnica, prilikom izlaska vlaka br. 48900 na ŽCP-u u km 511+723 (osiguran svjetlo-zvučnom signalizacijom) naišlo je osobno vozilo. Usmrćenih i ozlijeđenih nije bilo. Očevid obavljaju policijski službenici PU koprivničko-križevačke PP Koprivnica. Radi očevida u prekidu je promet vlakova. Prema prvim podacima uređaj za osiguranje ŽCP bio je ispravan i u funkciji prometovanja vlaka.

Od 2000. na predmetnom ŽCP dogodilo se je 5 izvanrednih događaja gdje je usmrćena 1 osoba, teže su ozlijeđene 3 osobe, oštećena su 5 cestovnih vozila, prekid želj. prometa trajao je ukupno 3 sata a materijalna šteta procijenjena je na 93.139,00 kn.

Podaci o vozaču i vozilu: VW Golf reg. oz KC, vozač M. T. (71) iz Peteranca

Podaci o vlaku i strojovođi: relacija Koprivnica – MAV, lok 1 141 310+24 vagona; strojovođa N. R., radnik Poslovnog područja HŽ Vuče vlakova Zagreb – Vuče vlakova Koprivnica

Dana 07.03.2012. u 12,1o sati na pruzi M604 između kolodvora Zrmanja i Plavno, na ŽCP-u u km 197+064 (osiguran cestovnom signalizacijom) pred ICN vl. 521 naišlo je policijsko vozilo. Usmrćenih i ozlijeđenih nije bilo. Očevid obavljaju policijski službenici PU zadarske PP Gračac. Radi očevida u prekidu je promet vlakova.

Od 2000. na predmetnom ŽCP-u nije se dogodio niti jedan izvanredni događaj.

Podaci o policijskom vozilu: Land Rover ...

Podaci o vlaku i strojovođi: relacija Zagreb GK - Split, DMG 7 123 011/012; strojovođa Z. K., radnik Poslovnog područja HŽ Vuče vlakova Split

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dana 07.03.2012. u 9,23 sati na pruzi M201 u kolodvoru Koprivnica, prilikom izlaska vlaka br. 48900 na ŽCP-u u km 511+723 (osiguran svjetlo-zvučnom signalizacijom) naišlo je osobno vozilo. Usmrćenih i ozlijeđenih nije bilo. Očevid obavljaju policijski službenici PU koprivničko-križevačke PP Koprivnica. Radi očevida u prekidu je promet vlakova. Prema prvim podacima uređaj za osiguranje ŽCP bio je ispravan i u funkciji prometovanja vlaka.

 

Od 2000. na predmetnom ŽCP dogodilo se je 5 izvanrednih događaja gdje je usmrćena 1 osoba, teže su ozlijeđene 3 osobe, oštećena su 5 cestovnih vozila, prekid želj. prometa trajao je ukupno 3 sata a materijalna šteta procijenjena je na 93.139,00 kn.

Podaci o vozaču i vozilu: VW Golf reg. oz KC, vozač M. T. (71) iz Peteranca

Podaci o vlaku i strojovođi: relacija Koprivnica – MAV, lok 1 141 310+24 vagona; strojovođa N. R., radnik Poslovnog područja HŽ Vuče vlakova Zagreb – Vuče vlakova Koprivnica

O ovome je Večernjak sinoć objavio bizarnu priču:

 

'Čovjek koji voli sprovode' preživio nalet vlaka bez ogrebotine

Čovjek koji voli sprovode, kako za njega govore u podravskom kraju, zamalo je u srijedu i završio na posljednjem počivalištu. Svoju neopreznost, na sreću, nije platio glavom. Mijo Tkalčec iz Peteranca, naime, previdio je upaljenu zvučnu i svjetlosnu signalizaciju te se prelazeći preko željezničke pruge na raskrižju Pavelinske i Ulice Ivana Česmičkog, inače crne prometne točke u Koprivnici, zabio u teretni vlak. U nesreći je čudom prošao bez ijedne ogrebotine, a u šali kaže kako je sada očito da ga smrt još ne želi k sebi.

 

– Bolje bi mi bilo da sam poginuo, nego se ozlijedio. Srećom, vlak nije brzo vozio, a meni su se upalili zračni jastuci i spasili me. Dobro da ne pijem pa ću dobiti samo kaznu za izazivanje nesreće, a štetu na automobilu bumo popravili – ističe ovaj osebujni 73-godišnjak, otac troje djece, šesterostruki djed i četverostruki pradjed, koji se u trenutku sudara kući vraćao iz Subotice Podravske s punim autom sadnica šljiva. Sretni Mijo tako će ipak još moći raditi ono što najviše voli – ići na sprovode pa će ga ljudi ponovno moći pitati, ako mu koji i promakne: “Zašto te jučer nije bilo?” A dosad, kako sam kaže, bio je na 1500 do 2000 sprovoda, znanima i neznanima, diljem cijele Podravine, i to, u 80 posto slučajeva, biciklom, koji mu je puno draži od automobila. Sada je jasno i zašto.

 

– Od 2004. godine vodim i evidenciju umrlih i mjesta gdje su pokopani, kao i što se pokojnicima sviralo na sprovodima – kaže simpatični Mijo i otkriva svoje dvije velike želje za dan kada i on napusti ovaj svijet.

 

– Vjerujem da će jednoga dana na moj sprovod doći puno ljudi i da će mi dečki svirati moju himnu “Tiho pojte maleni slavuji”!

 

 

Tekst i fotka:

http://www.vecernji.hr/vijesti/covjek-koji-voli-sprovode-prezivio-nalet-vlaka-bez-ogrebotine-clanak-384808

Share this post


Link to post
Share on other sites
vodim i evidenciju umrlih i mjesta gdje su pokopani, kao i što se pokojnicima sviralo na sprovodima

Ne podsjeća li vas ovo na jednog našeg uvaženog forumaša i njegov odnos s tramvajima? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meni jedna stvar nije nikako jasna. Razumijem ako ne vidiš signalizaciju i ako te pobere vlak, ali mi nikako nije jasno da TI udariš u vlak. Ne vidiš andrijin križ - okej, ne vidiš signalizaciju - okej, ali da ne vidiš da ispred tebe prolazi vlak i da se zabušiš u sred tog vlaka, to mi nikako nije jasno. :shock: :shock: :shock:


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meni jedna stvar nije nikako jasna. Razumijem ako ne vidiš signalizaciju i ako te pobere vlak, ali mi nikako nije jasno da TI udariš u vlak. Ne vidiš andrijin križ - okej, ne vidiš signalizaciju - okej, ali da ne vidiš da ispred tebe prolazi vlak i da se zabušiš u sred tog vlaka, to mi nikako nije jasno. :shock: :shock: :shock:

 

 

Toliko o tome kam ljudi gledaju dok voze. Nisam jednom vidio na selu da voze 40km/h i prodaju zjake na sve strane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toliko o tome kam ljudi gledaju dok voze. Nisam jednom vidio na selu da voze 40km/h i prodaju zjake na sve strane.

40 ???

Takvi su još dobri !!!

Prije nekoliko godina na jednom od prijelaza između Velike gorice i Klare u jurećeg mađara se doslovce zabio jedan profi nogometaš sa novi audijem.

Brzina audija ?? Debelo preko 40 km/h.

A šteta na mađaru ?

Dva tjedna su ga slagali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

40 ???

Takvi su još dobri !!!

Prije nekoliko godina na jednom od prijelaza između Velike gorice i Klare u jurećeg mađara se doslovce zabio jedan profi nogometaš sa novi audijem.

Brzina audija ?? Debelo preko 40 km/h.

A šteta na mađaru ?

Dva tjedna su ga slagali.

 

Nogometaši su posebna sorta. Uopce se ne isplati trositi rijeci na njih...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meni jedna stvar nije nikako jasna. Razumijem ako ne vidiš signalizaciju i ako te pobere vlak, ali mi nikako nije jasno da TI udariš u vlak. Ne vidiš andrijin križ - okej, ne vidiš signalizaciju - okej, ali da ne vidiš da ispred tebe prolazi vlak i da se zabušiš u sred tog vlaka, to mi nikako nije jasno. :shock: :shock: :shock:

Pa u sredinu baš i ne, ali u lokomotivu ili prvi vagon - da. Jer, ako vlak ide samo 40 km/h, to je već preko 10 metara u sekundi. Ako automobil isto tako vozi 40 km/h, i on prijeđe u sekundi više od 10 metara. Vozač koji se zamislio i ne vidi prijelaz, kad shvati da je na njemu, to je već obično i manje od 5 metara od pruge, a nos lokomotive je u tom trenutku već pred njim.

 

Ako su brzine veće, na 120 km/h, to je i preko 30 metara u sekundi, vozač koji sa 40 km/h uoči vlak koji mu je taman naletio, više ne stigne zakočiti i zabija se u drugi ili čak treći vagon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dana 14.03.2012. u 09:05 na pruzi M102 u kolodvoru Dugo Selo, prilikom polaska vlaka br. 742 iskakao je putnik. Isti je teže ozlijeđen i prevezen je vozilom prve pomoći u KBC Dubrava. Zakašnjenja: 3 vlaka za prijevoz 12 minuta.

 

Podaci o putniku: J. Z. (60) iz Đakova ...

 

Podaci o vlaku br. 742: relacija Vinkovci – Zagreb GK, lok 1 142-011+5 vagona; strojovođa J. S., radnik Poslovnog područja HŽ Vuče vlakova Vinkovci; prometnik vlakova N. K., radnik Prometne sekcije Zagreb-HŽ Infrastrukture d.o.o.; kondukteri I. T. i N. B., radnici RJ HŽ Putnički prijevoz Vinkovci

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

prilikom polaska vlaka br. 742 iskakao je putnik

Jesu li alkotestirali strojovođu, konduktera, šefa kolodvora, prometnika i skretničara? :roll:


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih se iznenadio...

Pazi ovo:lik od 60 godina ide iskakati iz vlaka.Halooooo??Izgleda da je zaspao,pa kad je vidio da je zakasnio glumi Supermena. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto na HZu nije moguca blokada vrata u voznji. Neka je tip glumio supermena, sam je kriv. Ali mi nije jasno, kako je moguce da prometnici bleje u otvorena vrata pri polasku vlaka. Zadnji moj primjer je 748 krajem veljace u VK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrata se blokiraju u vožnji čim brzina prijeđe 5 km/h.

Pravilnik o tehničkim uvjetima za sigurnost željezničkog prometa kojima moraju udovoljavati željeznička vozila kaže:

"Kod putničkog vagona uređaji za zatvaranje i blokiranje ulaznih vrata moraju onemogućiti da se vrata,osim kod prijeke potrebe, mogu otvoriti tijekom vožnje ako je brzina veća od 5 km/h."

 

Ili je lik povukao ručicu za deblokadu vrata i otvorio ih ili je uređaj za blokadu bio u kvaru,pa je ipak mogao otvoriti ili je netko izašao prije njega,pa ostavio otvorena vrata...Najvjerojatnijim mi se čini ovo zadnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrata se blokiraju u vožnji čim brzina prijeđe 5 km/h.

Pravilnik o tehničkim uvjetima za sigurnost željezničkog prometa kojima moraju udovoljavati željeznička vozila kaže:

"Kod putničkog vagona uređaji za zatvaranje i blokiranje ulaznih vrata moraju onemogućiti da se vrata,osim kod prijeke potrebe, mogu otvoriti tijekom vožnje ako je brzina veća od 5 km/h."

 

Ili je lik povukao ručicu za deblokadu vrata i otvorio ih ili je uređaj za blokadu bio u kvaru,pa je ipak mogao otvoriti ili je netko izašao prije njega,pa ostavio otvorena vrata...Najvjerojatnijim mi se čini ovo zadnje.

OK, nisam nikada probao otvoriti mehanicka vrata u voznji, niti ne mislim ;-) Ali, ta koja pri polasku vlaka ostanu otvorena - ostaju otvorena ili se zbog vjetra i brzine samo naslone ali ne i zatvore...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dana 14.03.2012. u 20:05 na pruzi M602 između kolodvora Opatija Matulji i Rijeka, u km 054+346, pred vlak 4803 naišla je nn ženska osoba. Ista je teže ozlijeđena i prevezena je vozilom prve pomoći u KBC Sušak. Očevid su obavili policijski službenici PU Primorsko-goranske PP Rijeka. Pruga je bila zatvorena do 21:20. Zakašnjenja: 2 vlaka za prijevoz putnika + 123 minuta

 

 

Podaci o vlaku: relacija Šapjane - Rijeka, lokomotiva 1 061-103 + 2 vagona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrata se blokiraju u vožnji čim brzina prijeđe 5 km/h.

Pravilnik o tehničkim uvjetima za sigurnost željezničkog prometa kojima moraju udovoljavati željeznička vozila kaže:

"Kod putničkog vagona uređaji za zatvaranje i blokiranje ulaznih vrata moraju onemogućiti da se vrata,osim kod prijeke potrebe, mogu otvoriti tijekom vožnje ako je brzina veća od 5 km/h."

 

Ili je lik povukao ručicu za deblokadu vrata i otvorio ih ili je uređaj za blokadu bio u kvaru,pa je ipak mogao otvoriti ili je netko izašao prije njega,pa ostavio otvorena vrata...Najvjerojatnijim mi se čini ovo zadnje.

Ja vjerujem da je tip iskakao dok vlak još nije dosegao 5 km/h, pa se vrata nisu ni stigla automatski zatvoriti. I pri toj brzini, ako skačeš s one visoke stepenice i imaš 60 godina, možeš se dobro polomiti, pa čak i pasti pod kotače.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vjerujem da je tip iskakao dok vlak još nije dosegao 5 km/h, pa se vrata nisu ni stigla automatski zatvoriti. I pri toj brzini, ako skačeš s one visoke stepenice i imaš 60 godina, možeš se dobro polomiti, pa čak i pasti pod kotače.

 

I ja mislim da je bilo ovako jer sumnjam da je čovjek u tim trenutcima razmišljao o povlačenju rućice za deblokadu vrata...

Nekako sam uvjeren da su mu se vrata zatvorila pred nosom da ne bi napravio ništa osim pričekao sljedeći kolodvor, tj. Zagreb GK i vodio raspravu sa kondukterom i ostalim putnicima te se žalio na sve moguće što mu padne na pamet - ovako je na žalost pao iz vlaka, a na sreću ne dalje od zemlje... :huh:

Edited by EuroCity

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na temu iskakanja napisat ću neke priče na temi "Moje priče".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dana 16.03.2012. u 09:10 na pruzi M502 između kolodvor Jurdani i Opatija Matulji, na ŽCP-u u km 044+783 (osiguran cestovnim prometnim znacima) pred vlak br. 481 naišlo je osobno vozilo. Usmrćenih i ozlijeđenih nije bilo. Očevid su obavili policijski službenici PU primorsko-goranske PP Opatija. Pruga je bila zatvorena do 10:10. Zakašnjenja: 1 vlak za prijevoz putnika 60 minuta. Obavljen je alkotest – isti je bio negativan.

Od 2000. na predmetnom ŽCP-u dogodio se je 1 izvanredni događaj i to 31.05.2001. gdje su ozlijeđene 2 osobe a oštećeno je 1 cestovno vozilo.

Podaci o vozilu i vozaču: Ford Fiesta, reg. oz DE ...., identitet vozač policijski službenici neće dati

Podaci o vlaku br. 481: relacija SŽ (Šapjane) – Rijeka; lok 1 061-102+ 3 vagona; strojovođa M. J., pomoćnik strojovođe G. I. P., radnici Poslovnog područja HŽ Vuče vlakova Rijeka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo pregaženje u Rijeci

 

Muškarca na nadvožnjaku na Školjiću usmrtila lokomotiva

Muškarac je hodao prugom kada je naletjela lokomotiva bez željezničke kompozicije. Strojovođa nije mogao ništa učiniti

U petak oko 20 sati na željezničkoj pruzi u blizini nadvožnjaka na Školjiću, točnije iznad ulaza na Trsatske stube, lokomotiva je usmrtila nepoznatog muškarca.

 

Što se zapravo dogodilo na dijelu pruge, na koji se može doći samo usponom metalnim stubama jer nije riječ o pravom željezničkom prijelazu, tek će utvrditi policija koja je na dojavu da je stradao pješak izašla na mjesto događaja.

 

Prema prvim informacijama, muškarac je hodao prugom kada je naletjela lokomotiva bez željezničke kompozicije. Strojovođa nije mogao ništa učiniti, lokomotiva je muškarca jednostavno pokupila i vukla ga nekih pedesetak metara. Muškarac je na mjestu preminuo.

 

Iako se još utvrđuje identitet poginulog muškarca, dokumenti koji su pronađeni kod njega ukazuju da je riječ o pedesetogodišnjem muškarcu,bosanskohercegovačkom državljaninu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

 

Što se zapravo dogodilo na dijelu pruge, na koji se može doći samo usponom metalnim stubama jer nije riječ o pravom željezničkom prijelazu, tek će utvrditi policija koja je na dojavu da je stradao pješak izašla na mjesto događaja.

 

...

 

 

 

Dana 16.03.2012. u 20,05 sati na pruzi M202 između kolodvora Rijeka i Sušak Pećine, u km 651+600 pod lokomotivskim vlakom br. 69762 izvršila je samoubojstvo NN mlađa muška osoba. Pruga je zatvorena do daljnjega. Pretpostavka da će se promet uspostaviti oko 22,00 sata. Očevid obavljaju policijski službenici PU Primorsko-goranske PP Rijeka. Obavljen je alkotest - isti je bio negativan. Putnici vlaka br. 702 i 4803 prevest će se autobusima na relaciji Rijeka - Škrljevo - Rijeka.

 

 

Podaci o vlaku br. 69762: relacija Rijeka - Škrljevo, lok 1 061-103, strojovođa V. B. i pomoćnik strojovođe B. N., oba radnici Poslovnog područja HŽ Vuče vlakova Rijeka

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Dana 17.03.2012. u 20:32 na pruzi R202-B u kolodvoru Našice, iz vlaka br. 581 sa suprotne strane kolodvorske zgrade izlazila

je nn putnica. Top prilikom ista je pala i ozlijedila se. ista je sam otišla u Opću bolnicu u Našicama gdje je zatražila liječničku

pomoć. Vlak je otpremljen dalje. Očevid su obavili policijski službenici PU Osječko-baranjske PP Našice. Zakašnjenja vlakova nije

bilo.

 

 

2. Dana 17.03.2013. u 21:33 na pruzi L210 između kolodvora Cerna i Županja, na ŽCP u km 015+501 u bok vlaka br.6309

naletilo je osobno vozilo. Usmrćenih i ozlijeđenih nije bilo. Očevid obavljaju policijski službenici PU Vukovarsko-srijemske PP

Županja.

 

Podaci o vozilu i vozaču: WV Golf, reg oz. ŽU ...., vozač S. M. iz Cerne ...

Podaci o vlaku br. 6309: relacija Osijek - Županja, DMG 7 221 032, strojovođa Z. G., radnik Poslovnog područja HŽ Vuče

vlakova Vinkovci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.vecernji.hr/vijesti/19-godisnjak-poginuo-naletu-vlaka-nakon-proslave-rodendana-clanak-390789

 

19-godišnjak poginuo u naletu vlaka nakon proslave rođendana

 

Vlak je prometovao iz pravca Đurmanca prema Zaboku, a nesreća se dogodila 300-injak metara od željezničke postaje u Velikoj Vesi

 

Na prijelazu lokalne ceste preko željezničke pruge u Gornjoj Pačetini pokraj Krapine, 300-injak metara od željezničke postaje u Velikoj Vesi, jutros oko 5,50 sati pod naletom vlaka smrtno je stradao 18 i pol godišnji Antonio Martek iz Brezja kraj Gornje Stubice.

 

On je tijekom noći bio kod prijatelja na proslavi rođendana te je zajedno s prijateljima ujutro čekao vlak na postaji u Velikoj Vesi. No, odjednom se, ne zna se iz kojih razloga, ponovo odlučio vratiti natrag u smjeru Krapine te je na njega naletio vlak koji je iz Đurmanca išao prema Zaboku.

 

Na prijelazu ceste preko pruge inače nema niti uređaja za zatvaranje prometa niti signalizacije koja najavljuje dolazak vlaka. Zbog očevida promet je prugom bio zatvoren od 5.50 do 7,55 sati.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas se oko 12:30 neki lik na GK bacio pod vlak, sad mi javlja brat kome je vlak tamo upravo stigao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...