Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
drstoka

Pruga Zaprešić - Varaždin

Recommended Posts

koliko je sada bila brzina, a koliko ce biti nakon resetanja?

Obično poslije rešetanja brzina ne bude veća od 50 km/h. Možda sam u krivu, ali tako je bilo npr. na dionici Sisak - Greda gdje je prije rešetanja bila 60 km/h, a poslije 50 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I koji je onda smisao ovih radova ako se nakon istih smanjuje brzina?! 😂😂


slika013jg2am4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obično poslije rešetanja brzina ne bude veća od 50 km/h. Možda sam u krivu, ali tako je bilo npr. na dionici Sisak - Greda gdje je prije rešetanja bila 60 km/h, a poslije 50 km/h.

 

Pričaš o rešetanju u sklopu remonta sadašnjeg? Jer rešetanje spada pod pojačano održavanje kolosijeka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pričaš o rešetanju u sklopu remonta sadašnjeg? Jer rešetanje spada pod pojačano održavanje kolosijeka.

Aha, mislio sam na remont. Onda krivo. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I koji je onda smisao ovih radova ako se nakon istih smanjuje brzina?!

Da, upravo to, i mene bi to razocaralo... to je valjda vatrogasna mjera spasavanja pruge, taman sam se ponadao necem vecem... Cijeli taj dio od Varazdina do Budinscine je zreo za momentalno zatvaranje. I to vec jako dugi niz godina. Je li od Turcina do onih par km prije Budinscine brzina ikad bila veca od 45 km/h?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, upravo to, i mene bi to razocaralo... to je valjda vatrogasna mjera spasavanja pruge, taman sam se ponadao necem vecem... Cijeli taj dio od Varazdina do Budinscine je zreo za momentalno zatvaranje. I to vec jako dugi niz godina. Je li od Turcina do onih par km prije Budinscine brzina ikad bila veca od 45 km/h?

Nikada. Zbog radijusa krivina vise manje je brzina takva oduvijek

mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam kod Hum Luga vidio poveci zuti stroj stroj na pruzi, da li se mozda radi na otklanjanju raslinja ako netko zna? Bio sam u busu predaleko da tocno razaznam o kojem je stroju rijec. Inace ne bi bilo od stete malo od oka pregledati i pocistiti te dionice tipa Zabok-Bedekovcina, Zabok-G.Stubica i Zabok-Djurmanec obzirom da nema prometa vec 2 mjeseca u kontinuitetu :)


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, upravo to, i mene bi to razocaralo... to je valjda vatrogasna mjera spasavanja pruge, taman sam se ponadao necem vecem... Cijeli taj dio od Varazdina do Budinscine je zreo za momentalno zatvaranje. I to vec jako dugi niz godina. Je li od Turcina do onih par km prije Budinscine brzina ikad bila veca od 45 km/h?

Ovo o "zrelosti za momentalno zatvaranje" je na razini osobnog dojma ili iz nekih stručnih izvora?

 

Pitam stoga jer je zadnjih dvadesetak godina svaki metar te dionice krpan, poneki i više puta, sanirano je nekoliko klizišta a nekoliko dionica u ukupnoj dužini od nekoliko kilometara potpuno remontirano. Potrošeno je na tisuće radnih sati.

 

Pa sad,ako je i nakon tog silnog truda dionica zrela ,kako kažeš, za momentalno zatvaranje onda je to zastrašujuće porazno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije iz strucnih izvora nego iz osobnog dojma, kako kazes, jer sam se imao prilike jako puno voziti tom dionicom , sad je stanje valjda malo bolje, ali npr. prije 2 godine kad sam se zadnji put vozio tom dionicom cijelim putem od Varazdina do Budinscine brzina nije bila veca od 40 km/h, cak i na dijelu gdje nema apsolutno nikakvih krivina, zavoja, uspona i padova (npr. Varazdin-Turcin). Osim dotrajale infrastrukture, tu dionicu jos k tome krasi i vrlo zahtjevan teren, radijusi zavoja i slicno koji su razlog da se na toj dionici nikako ne moze razviti neka normalna brzina... Istina je da je utroseno jako puno novaca i vremena na saniranje ali na zalost to se ne vidi u voznom vremenu. Makar, vidi se barem u kakvoj-takvoj tehnickoj sigurnosti jer da toga nije bilo, dionica bi se stvarno morala zatvoriti zbog niza opasnosti kao sto su klizista i slicno.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nažalost, ta dionica nema neku blistavu budućnost. Lijepo da se održava,no suvremene standarde ne može zadovoljiti.

Desetljećima apsolutno nikakav značajniji napredak nije napravljen, ni jedna krivina "ispravljena" ništa osuvremenjeno. Samo puko održavanje. Čak se nisu,suprotno najavama,ni potrudili svesti 3 pružna prijelaza ispod Krušljevca u jedan, prilikom zadnje obnove ceste do Presečnog.

Teško da će ikad više ovdje proći neki brzi vlak. Samo lokalni za pokojeg putnika do Varaždina, manje do Zagreba. Bez obzira na obnovu pruge Zabok - Zaprešić...žalosno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ZCPR-ovi na toj dionici su jos jedan faktor niske brzine, npr. kod stajalista Krusljevec je ogranicena 20 km/h zbog kuta vidljivosti... Dionica je trasirana za potrebe iz pretproslog stoljeca i to je to. Ova dionica se unatoc tome mora koliko-toliko odrzavati na zivotu jer je jedina poveznica za putnike koji putuju iz Zagorja za Varazdin. Takvih putnika nema bas puno, gotovo svaki vlak u smjeru Zagreb-Varazdin se skoro cijeli isprazni prije Budinscine, no ipak ima tu i tamo netko iz Zagorja tko treba nesto obaviti u Varazdinu (npr. ja, dosta puta :) )

 

E, ali ako se stvarno u blizoj buducnosti ostvari lepoglavska spojnica i pruga Zabok-Krapina-Varazdin onda je buducnost ove dionice pod velikim upitnikom. Ako nista drugo, bit ce dobro ako ce se odrzati barem na sadasnjem nivou. Za lokalne potrebe je izdrzljiva.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

U tijeku je rekonstrukcija stajališta Dubrava Zabočka...

https://www.zagorje.com/clanak/zabok/ureduje-se-zeljeznicko-stajaliste-u-dubravi-zabockoj

 

 

 

U Dubravi Zabočkoj rekonstruirano je željezničkog stajališta koja je prije zahvata bilo u izrazito lošem stanju. Prilikom rekonstrukcije uredio se kolosijek po smjeru i visini, zamijenjen je tamponski materijal, zamijenjene su tračnice, a sve u duljini 284 metara. Izgrađena će biti i nadstrešnica s tri ostakljene strane s plohama od kaljenog sigurnosnog stakla, a krov nadstrešnice bit će od čelične konstrukcije. Planira se izgradnja stepenica kao i rampe za pristup peronu osoba smanjene pokretljivosti. Uređeno će biti parkiralište. Investitor i stručni nadzor nad realizacijom ovog projekta je tvrtka HŽ Infrastruktura, Zagreb, projektant Željezničko projektno društvo d.d., Zagreb, a izvođač radova su Pružne građevine d.o.o., Zagreb. Očekivani završetak ovog projekta je 15. studeni, a vrijednost radova iznosi oko 4,7 milijuna kuna.

Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 23.11.2019 do 29.11.2019. zatvara se pruga Dugo Selo-Križevci za kompletan promet. Pretpostavljam da će umjesto vlakova za prijevoz putnika iste obavljati BUS. Kompletan teretni promet seli na prugu Zaprešić-Varaždin. Teretni vlakovi bi trebali voziti sa brzinom od 30km/h radi manjeg osovinskog pritiska ove pruge u odnosu na koprivničku. Svi vlakovi se tretiraju kao izvanredni prijevozi i trebali bi voziti sa 2 dizla. Kako su na ovoj pruzi kolodvori dosta kraći planira se organizacija prometa tako da bi jedan dan teretni vlakovi vozili pravac jug/sjever a drugi sjever/jug. Fotografi pripremite fotiće.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/6/2019 at 8:25 PM, mali.paja said:

Od 23.11.2019 do 29.11.2019. zatvara se pruga Dugo Selo-Križevci za kompletan promet. Pretpostavljam da će umjesto vlakova za prijevoz putnika iste obavljati BUS. Kompletan teretni promet seli na prugu Zaprešić-Varaždin. Teretni vlakovi bi trebali voziti sa brzinom od 30km/h radi manjeg osovinskog pritiska ove pruge u odnosu na koprivničku. Svi vlakovi se tretiraju kao izvanredni prijevozi i trebali bi voziti sa 2 dizla. Kako su na ovoj pruzi kolodvori dosta kraći planira se organizacija prometa tako da bi jedan dan teretni vlakovi vozili pravac jug/sjever a drugi sjever/jug. Fotografi pripremite fotiće.

Oba dizela 2044 od PPD-a su u niskom startu, možda im se prridruži i jedan 664 od Sž


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, DešBu said:

Oba dizela 2044 od PPD-a su u niskom startu, možda im se prridruži i jedan 664 od Sž

Jesu jesu jedan u Pločama drugi u Našicama!! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daleko je još 23.11. Stignu oni do tada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Renato said:

Daleko je još 23.11. Stignu oni do tada.

Samo neznam od kuda će skupiti tolike dizele!

Sve što je za reviziju u HŽPP I Cargu ništa ne popravljaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, SPILE008 said:

Samo neznam od kuda će skupiti tolike dizele!

Sve što je za reviziju u HŽPP I Cargu ništa ne popravljaju.

RCC će prevlačiti sa svojim dizelima, PPD sa svojima, Cargo sa svojima, HŽ PP može iznajmiti 2 dizela sigurno.. Snaći će se, ne brini. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O kojem broju vlakova je riječ? Jedan za drugim na kolodvorskom razmaku ili 2-3 vlaka dnevno? :kul


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, drstoka said:

O kojem broju vlakova je riječ? Jedan za drugim na kolodvorskom razmaku ili 2-3 vlaka dnevno? :kul

Po planu bi trebalo biti 12 vlakova u 24 sata. Zabok-Turčin za vlakove koji imaju u svom sastavu vagone sa prekoračenim osovinskim pritiskom brzina je 30km/h. Već sam u najavi napisao da bi jedan dan vlakovi išli na jednu stranu a drugi na drugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, mali.paja said:

 Zabok-Turčin za vlakove koji imaju u svom sastavu vagone sa prekoračenim osovinskim pritiskom brzina je 30km/h.

Dobro da je oduvek i zauvek ograničenje iza Budinščine do Turčina 45km/h pa se ovih polaganih 30 na sat može ljepše probaviti. Sigurno da takva brzina nema neku budućnost, ali nije kod nas čudno da po ravnom i to na glavnoj pruzi pa vozi se 50. A ovi zavoji mogli su se malo zravnati i pruga bi bila preporođena. Zamjena za tu prugu nije nova pruga koja ako i kada a bila bi udaljena 30-50 km. Tu gdje pruga postoji treba ju modernizirati jer samo kao takva će biti lakša za održavanje a iskoristiva u upotrebi. Ovako se puno troši novaca a efekt je opet 45. Naravno da se pruga treba održavati i da to očito i košta, ali da je plana i programa, mogla se je retrasirati. Malo po malo jednom bi bilo puno.

  • Thanks 1

zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, zglajzan said:

... ali da je plana i programa, mogla se je retrasirati. Malo po malo jednom bi bilo puno.

Mda, tak su svojedobno predlagali Britancima da prijeđu na desnostrani promet.

Prve godine samo osobni automobili, a sljedeće teretnjaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...