Jump to content
zeljeznice.net
drstoka

Pruga Zaprešić - Varaždin

Recommended Posts

Elektrifikacija uopće je bacanje novaca u Zagorju, al kad se već forsa struja, ajde...

 

Tu *gomilu* novca bi daleko bolje bilo utrošiti u peglanje brdske dionice kojoj uopće ne treba ne znam kak puno da se dovede do brzina od 80 km/h a uz Bednju čak i više. Jedino je malo problematično kako u to uvjeriti nadležne... Ima tko kakvu ideju po tom pitanju? Isto mislim da bi bilo bolje novce od drugog kolosjeka usmjeriti na modernizaciju ove dionice jer je efekt isti a profitiraju i Zagorci i Varaždinci i Međimurci.

 

@Ante-vž: ovo je malo bedasto kaj si napisal da putnički idu od i do Zaboka... Ja ti prvi ne bi presjedal kad se već mogu vozit u jednom komadu... Vjerujem da niti drugi. Mislim da bi prigradski promet do Zaboka trebalo riješiti dodatnim direktnim za Krapinu iz Zg te ubrzanima i brzima za Varaždin.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velikoj većini putnika (u koje spadam i ja) je sasvim svejedno hoće li tom prugom prometovati električni, dizel ili vlakovi na nuklearni pogon. Nama je bitno da se izvedu zahvati da se 39 kilometara od Zaboka do glavnog kolodvora vozimo manje od sadašnjih minimalno sat vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaj se tiče broja putnika do krapine, nije zanemariv broj...

Sigurno je po broju isti kao onaj do budinščine..

A to je samo loša organizacija prijevoza zašto nemamo direktne iz zagreba kad imamo 3 direktna za zagreb, a nijedan iz... :!:

Putnika ima, na svakoj liniji barem 80-ak putnika iz zagreba (negdi više, negdi manje)..

 

Mislio sam o elektrifikaciji do budinščine, kaj si spominjao, pa da je onda bolje da ide do krapine...

A ak se misli cijelom trasom do vž-a onda nemam prigovora...

 

Propusna moć bi bila dovoljna samo da se osposobi pruga za veće brzine..

Ima dovoljan broj kolodvora u kojem se mogu križat vlakovi (novi dvori, luka, trgovišće)..

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Ante-vž: ovo je malo bedasto kaj si napisal da putnički idu od i do Zaboka... Ja ti prvi ne bi presjedal kad se već mogu vozit u jednom komadu... Vjerujem da niti drugi. Mislim da bi prigradski promet do Zaboka trebalo riješiti dodatnim direktnim za Krapinu iz Zg te ubrzanima i brzima za Varaždin.

 

Putnički vlakovi do i od Zaboka koriste se za lokalne putničke potrebe (putovanje na posao, u školu i na fakultete). Lokalni putnički promet uvjerljivo nosi najviše novaca u ukupnom putničkom prometu, zbog toga se podjela cijele pruge na dvije dionice s gravitacijama u dva različita smjera uopće ne čini "bedasta". Direktni (Varaždin - Zagreb, Čakovec - Zagreb) putnici u putničkim vlakovima u Zagorju su zanemarivi, pa direktni putnički vlakovi kao takvi i nisu potrebni. Potrebni su brzi i ubrzani vlakovi koji bi opsluživali daljinske putnike, oni bi bili direktni i stajali bi samo u kolodvorima do Zaboka, a dalje samo na Zg. Zap. Kol.

Putnički vlakovi bi svaki opsluživali svoju zonu: Kotoriba - Zabok, Zabok - Krapina (Đurmanec), Zabok - G. Stubica i na kraju Zabok - Zagreb GK (moguće i do Dugog Sela) i vozili bi đake i radnike koji putuju do radnih mjesta ili škola.

 

Slične prilike imaš na pruzi Zagreb - Rijeka i Zagreb - Osijek. Prema Rijeci postoje neki vlakovi koji voze na relacijama Rijeka - Moravice, Moravice - Karlovac, Moravice - Zagreb i Karlovac - Zagreb. Mnogo tih vlakova može se koristiti za direktno putovanje od Zagreba do Rijeke, ali daljinski putnici ipak koriste direktne brze i IC vlakove, jer su lokalni vlakovi namijenjeni za lokalne korisnike (đake i radnike) koji putuju na kraćim relacijama.

 

Također, postoje putnički vlakovi Osijek - Koprivnica i Koprivnica - Zagreb. Mogućnost presjedanja postoji, ali ipak 99,9% putnika na dužim relacijama koristi direktne brze i IC vlakove.

 

Sličan model je ovo kaj sam opisal na početku posta i primjenjiv je.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Velikoj većini putnika (u koje spadam i ja) je sasvim svejedno hoće li tom prugom prometovati električni, dizel ili vlakovi na nuklearni pogon. Nama je bitno da se izvedu zahvati da se 39 kilometara od Zaboka do glavnog kolodvora vozimo manje od sadašnjih minimalno sat vremena.

 

Naravno.. Ali isto tako i onima iz Krapine, Bedekovčine, Zlatara, Budinšćine a bome i Varaždina... Tako da treba odmah u startu razmišljati o najisplativijoj varijanti da se pokriju sve potrebe. Koliko god to običnom putniku i tebi bilo nevažno na koje gorivo ide vlak, postavljanje struje košta, a trenutno ima bitnijih investicija. Ako se ima love za sve - još bolje. Ali to mi je (malo) prebajkovita varijanta.

 

@seabral: pruga je dovoljno kapacitetna, pod uvjetom da se znatno povećaju brzine. I ne samo za putnički, već i za teretni promet. Sadašnji problem je što se vlakovi vuku stoljetnom brzinom :twisted: što ruši iskoristivost pruge bar 50%. A "prigradski promet" neće ništa riješiti. Oni koji su i do sada išli vlakom u Zg, ići će i dalje, samo puno brže, a oni koji nisu taj "prigradski promet" ih baš i neće privući jer zbog količine stanica nije moguće drastično sniziti vrijeme putovanja. Više ubrzanih vlakova iz Varaždina na brzoj pruzi je po meni najisplativija varijanta jer će onda vlakovi biti puni i Međimuraca i Varaždinaca i naravno Zagoraca.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al mislim da ak se pruga osposobi za veće brzine i vrijeme putovanja putničkog vlaka bi trebalo biti 40-45 min, što je već prihvatljivije...

Za ubrzane 30 min je dovoljno..

 

U jutarnjim satima (špica) nek voze ubrzani i za njima ili ispred njih putnički..

Putnički mogu biti i motorke iz krapine, a ubrzani nek budu iz vž-a (zbog veće udaljenosti putovanja)..

 

 

I ipak se neš radi, mijenjat će se pragovi između novih dvora i luke 18 i 19-og... :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al mislim da ak se pruga osposobi za veće brzine i vrijeme putovanja putničkog vlaka bi trebalo biti 40-45 min, što je već prihvatljivije...

Za ubrzane 30 min je dovoljno..

 

U jutarnjim satima (špica) nek voze ubrzani i za njima ili ispred njih putnički..

Putnički mogu biti i motorke iz krapine, a ubrzani nek budu iz vž-a (zbog veće udaljenosti putovanja)..

 

 

I ipak se neš radi, mijenjat će se pragovi između novih dvora i luke 18 i 19-og... :!:

 

pa i prošle godine su nekaj delali na tom dijelu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al se i osjeti malo poboljšanje tamo iza novih dvora...

Ljepše vlak klizi po pruzi, ne trese tak... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
U jutarnjim satima (špica) nek voze ubrzani i za njima ili ispred njih putnički..

Putnički mogu biti i motorke iz krapine, a ubrzani nek budu iz vž-a (zbog veće udaljenosti putovanja)..

 

najbolje rješenje...


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma i te pragove mjenjate ko da su od zlata. Na tu dionicu ćete opet dovesti 50 pragova i zamijeniti svaki stoti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bar Kalmetin pomoćnik za željeznički promet nije Zagorec nebi riječ rekel. Ali Zagorec na takvom mestu i da se u naše pruge ulaže najmanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da bar Kalmetin pomoćnik za željeznički promet nije Zagorec nebi riječ rekel. Ali Zagorec na takvom mestu i da se u naše pruge ulaže najmanje...

 

Koji? Otkud?

Pa mislim stvarno onda...

 

Ja to nisam znal... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da bar Kalmetin pomoćnik za željeznički promet nije Zagorec nebi riječ rekel. Ali Zagorec na takvom mestu i da se u naše pruge ulaže najmanje...

 

Koji? Otkud?

Pa mislim stvarno onda...

 

Ja to nisam znal... :wink:

 

Branimir Jerneić. Sram me reči da je iz Zaboka, zapraf nije iz Zaboka nego iz Repovca.

Sad znaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da bar Kalmetin pomoćnik za željeznički promet nije Zagorec nebi riječ rekel. Ali Zagorec na takvom mestu i da se u naše pruge ulaže najmanje...

 

Koji? Otkud?

Pa mislim stvarno onda...

 

Ja to nisam znal... :wink:

 

Branimir Jerneić. Sram me reči da je iz Zaboka, zapraf nije iz Zaboka nego iz Repovca.

Sad znaš.

 

Dečki, pa nije valjda da polazite od toga da se on vozi vlakom :shock: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da mi je znati dal se uopće netko iz ministarstva (od glavešina) ili uprave hž-a vozi vlakom...

 

O saboru da ni ne pričamo, a svi jako dobro znaju kritizirat željeznicu.. :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da mi je znati dal se uopće netko iz ministarstva (od glavešina) ili uprave hž-a vozi vlakom...

 

O saboru da ni ne pričamo, a svi jako dobro znaju kritizirat željeznicu.. :evil:

 

Ako je u ministarstvu, onda se sigurno ne vozi vlakom. Možda se nekad netko od njih i vozio našim prugama, ali sad posve sigurno ima drugačije kriterije.

 

Ali lijepo je vidjeti kad netko od njih pokaže malo sluha za željeznicu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je da smo malo otišli od teme, ali moram još nešto spomenuti..

 

DA SAM BAR JA SABORSKI ZASTUPNIK I DA SE MOGU BESPLATNO VOZIT NAŠOM DRAGOM ŽELJEZNICOM DO MILE VOLJE... 8)

 

Ja im bome nebi isplaćivao putne troškove, jer se mogu voziti besplatno vlakom...

Al baš bi volio vidjet dal bi se ministar ili saborski zastupnik usudili sjest u pun vlak... 8)

Najvjerojatnije bi tražili dodatan vagon samo za njih.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je da smo malo otišli od teme, ali moram još nešto spomenuti..

 

DA SAM BAR JA SABORSKI ZASTUPNIK I DA SE MOGU BESPLATNO VOZIT NAŠOM DRAGOM ŽELJEZNICOM DO MILE VOLJE... 8)

 

Ja im bome nebi isplaćivao putne troškove, jer se mogu voziti besplatno vlakom...

Al baš bi volio vidjet dal bi se ministar ili saborski zastupnik usudili sjest u pun vlak... 8)

Najvjerojatnije bi tražili dodatan vagon samo za njih.. :lol:

 

You have my vote, mister!!! :jup


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da mi je znati dal se uopće netko iz ministarstva (od glavešina) ili uprave hž-a vozi vlakom...

 

O saboru da ni ne pričamo, a svi jako dobro znaju kritizirat željeznicu.. :evil:

 

Možda bi se i vozili da su vagoni udobni i da se poštuje vozni red

Share this post


Link to post
Share on other sites

a možda bi se vozili da se ne vozi stoljetnom brzinom. S tim brzinama se ide po onoj čuvenoj: "sinko ništa ne pitaj. tako se radilo i prije, tako i sada, a tako radi i ti ubuduće..." :twisted:

 

Ja bi se radije vozio texasom 100 nego kupejcem 40...


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja bi se radije vozio texasom 100 nego kupejcem 40...

 

Uh al bi treso pri toj brzini... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi se radije vozio texasom 100 nego kupejcem 40...

 

Najveća brzina kojom su se smjeli vući Baat-ovi bila je 80 km/h. Tehničke karakteristike tih vagona nisu dozvoljavale više. Iako mi se činilo da se koji put pri 80 km/h u Baat-ovima mogla ispitivati izdržljivost astronauta.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi se radije vozio texasom 100 nego kupejcem 40...

 

Najveća brzina kojom su se smjeli vući Baat-ovi bila je 80 km/h. Tehničke karakteristike tih vagona nisu dozvoljavale više. Iako mi se činilo da se koji put pri 80 km/h u Baat-ovima mogla ispitivati izdržljivost astronauta.

 

Bok!

 

Ante

 

Da moram priznati da je bilo prilicno opako kada krene bacati lijevo desno i nikako da stane:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...