Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
drstoka

Pruga Zaprešić - Varaždin

Recommended Posts

Izgleda da se konačno nešto pokreće. U Bedekovčini i Zlatar Bistrici pokraj kolodvora se nalaze hrpice *potpuno* novih pragova. Ima li netko informaciju hoće li se uskoro štogod raditi na toj dionici?

I koliko mi se čini, Zaprešić - Zabok se sada cijelim putem vozi 60...


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izgleda da se konačno nešto pokreće. U Bedekovčini i Zlatar Bistrici pokraj kolodvora se nalaze hrpice *potpuno* novih pragova. Ima li netko informaciju hoće li se uskoro štogod raditi na toj dionici?

I koliko mi se čini, Zaprešić - Zabok se sada cijelim putem vozi 60...

 

Kreće se u sanaciju dijela između Bedekovčine i Zlatara koji je propal (potonul) zbog lošeg terena. Tamo je sada u dužini od oko 6 kilometara lagana vožnja 40 km/h. Inače je Zabok - Budinšćina 80 km/h.

 

Dionica Zabok - Zaprešić je pod upravom ZOP-a Zagreb već nekoliko godina i od onda se brzina smanjila (Zabok - Luka = 60 km/h, Luka - Zaprešić = 40 km/h). Mislim da preko zime nije bilo sanacija, jer nije moguće raditi zbog vremena.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
I koliko mi se čini, Zaprešić - Zabok se sada cijelim putem vozi 60...

 

Kaj su sanirali onu laganu vožnju od 20 kmh, tamo negdje oko Luke? Mislim da je bio neki most u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izgleda da se konačno nešto pokreće. U Bedekovčini i Zlatar Bistrici pokraj kolodvora se nalaze hrpice *potpuno* novih pragova. Ima li netko informaciju hoće li se uskoro štogod raditi na toj dionici?

I koliko mi se čini, Zaprešić - Zabok se sada cijelim putem vozi 60...

 

Kreće se u sanaciju dijela između Bedekovčine i Zlatara koji je propal (potonul) zbog lošeg terena. Tamo je sada u dužini od oko 6 kilometara lagana vožnja 40 km/h. Inače je Zabok - Budinšćina 80 km/h.

 

Dionica Zabok - Zaprešić je pod upravom ZOP-a Zagreb već nekoliko godina i od onda se brzina smanjila (Zabok - Luka = 60 km/h, Luka - Zaprešić = 40 km/h). Mislim da preko zime nije bilo sanacija, jer nije moguće raditi zbog vremena.

 

Bok!

 

Ante

 

Moram ispraviti nekoliko netočnih informacija. Kao prvo: lagana vožnja sa 40km/sat između Bedekovčine i Zlatara u dužini od 6100m nije zbog toga jer je pruga propala, jer nije, već je zbog velike količine trulih pragova. Zato i ti pragovi pristižu, a čim vremenske prilike dopuste, počet će zamjena cca 5000 kom, sredinom 4 mjeseca. :shock:

Kao drugo: ZOP Zagreb održava prugu do Luke tj. malo iza Luke (km 14+500), a od 14+500 do Zaboka (km 23+847) i dalje do Čakovec prugu održava ZOP Varaždin. :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izgleda da se konačno nešto pokreće. U Bedekovčini i Zlatar Bistrici pokraj kolodvora se nalaze hrpice *potpuno* novih pragova. Ima li netko informaciju hoće li se uskoro štogod raditi na toj dionici?

I koliko mi se čini, Zaprešić - Zabok se sada cijelim putem vozi 60...

 

Kreće se u sanaciju dijela između Bedekovčine i Zlatara koji je propal (potonul) zbog lošeg terena. Tamo je sada u dužini od oko 6 kilometara lagana vožnja 40 km/h. Inače je Zabok - Budinšćina 80 km/h.

 

Dionica Zabok - Zaprešić je pod upravom ZOP-a Zagreb već nekoliko godina i od onda se brzina smanjila (Zabok - Luka = 60 km/h, Luka - Zaprešić = 40 km/h). Mislim da preko zime nije bilo sanacija, jer nije moguće raditi zbog vremena.

 

Bok!

 

Ante

 

Moram ispraviti nekoliko netočnih informacija. Kao prvo: lagana vožnja sa 40km/sat između Bedekovčine i Zlatara u dužini od 6100m nije zbog toga jer je pruga propala, jer nije, već je zbog velike količine trulih pragova. Zato i ti pragovi pristižu, a čim vremenske prilike dopuste, počet će zamjena cca 5000 kom, sredinom 4 mjeseca. :shock:

Kao drugo: ZOP Zagreb održava prugu do Luke tj. malo iza Luke (km 14+500), a od 14+500 do Zaboka (km 23+847) i dalje do Čakovec prugu održava ZOP Varaždin. :twisted:

 

 

Ja takodjer moram ispraviti netocnu informaciju....

Zlatar nema pruge, stanica je Zlatar Bistrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dionica Zabok - Zaprešić je pod upravom ZOP-a Zagreb već nekoliko godina i od onda se brzina smanjila (Zabok - Luka = 60 km/h, Luka - Zaprešić = 40 km/h). Mislim da preko zime nije bilo sanacija, jer nije moguće raditi zbog vremena.

 

Bok!

 

Ante

 

U zadnje vrijeme mi se nekoliko puta pričinilo da se i Luka - Zaprešić vozi brže od 40 pa sam jučer otišao vidjet brzinu i brzinomjer na 2062 je prikazivao oko 55 km/h, pokraj stanice Pojatno.

 

A ona spora vožnja je kod Velikog trgovišća i ona nije sanirana :evil: . Mislio sam na ostali dio.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moram ispraviti nekoliko netočnih informacija. Kao prvo: lagana vožnja sa 40km/sat između Bedekovčine i Zlatara u dužini od 6100m nije zbog toga jer je pruga propala, jer nije, već je zbog velike količine trulih pragova. Zato i ti pragovi pristižu, a čim vremenske prilike dopuste, počet će zamjena cca 5000 kom, sredinom 4 mjeseca. :shock:

 

Ideš, možda je dignu na 100 - 120 :D


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moram ispraviti nekoliko netočnih informacija. Kao prvo: lagana vožnja sa 40km/sat između Bedekovčine i Zlatara u dužini od 6100m nije zbog toga jer je pruga propala, jer nije, već je zbog velike količine trulih pragova. Zato i ti pragovi pristižu, a čim vremenske prilike dopuste, počet će zamjena cca 5000 kom, sredinom 4 mjeseca. :shock:

 

Ideš, možda je dignu na 100 - 120 :D

 

Nažalost, ništ od toga. Brzina će biti 80 km/sat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja takodjer moram ispraviti netocnu informaciju....

Zlatar nema pruge, stanica je Zlatar Bistrica.

 

Ja sam i mislio na Zlatar Bistricu al, doduše nisam tako i napisao.

Mislio sam da se to podrazumjeva. :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nažalost, ništ od toga. Brzina će biti 80 km/sat.

 

Šteta...

Vidim da si upućen... Ajd mi molim te reci kakvi su planovi za tu prugu, ako znaš?


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povećana je brzina na dionici od novih dvora do pojatna, te iza luke izlaz iz kolodvora...

Sve ostalo je isto..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zlatar nema pruge, stanica je Zlatar Bistrica.

 

Svi željezničari u Varaždinu ti krate nazive, pa nije Zlatar - Bistrica, nego Zlatar, nije Hrašćina - Trgovišće, nego samo Hrašćina, itd. Ne radi se o grešci, nego o žargonu. :kul

 

Ispričavam se ako sam unesel neke zabune!

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretski što bi bilo potrebno napraviti da se pruga u takvom stanj digne na 120-160 km/h.

Promjeniti tračnice, promijeniti pragove, promjeniti donji stroj, promijeniti signalizaciju, prilagoditi kolodvore. Što je od toga doista nužno i da li je to moguće na postojećoj pruzi ili treba graditi novu trasu.

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaj se tiče ove trase do zaboka mislim da je veći dio trase pogodan za veće brzine, samo bi tu i tamo trebalo ju mali izgladit, jer ima nekih totalno nerazumljivih i nepotrebnih zavoja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teoretski što bi bilo potrebno napraviti da se pruga u takvom stanj digne na 120-160 km/h.

Promjeniti tračnice, promijeniti pragove, promjeniti donji stroj, promijeniti signalizaciju, prilagoditi kolodvore. Što je od toga doista nužno i da li je to moguće na postojećoj pruzi ili treba graditi novu trasu.

 

Pozdrav

 

Najbitniji preduvjet je radijus zavoja na pruzi. To praktično znači da ako su na trasi radijusi zavoja premali za takve brzine, treba izgraditi nove dijelove kolosijeka s "mekšim" zavojima. ZOP-ovci će o tome reći još više.

 

bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teoretski što bi bilo potrebno napraviti da se pruga u takvom stanj digne na 120-160 km/h.

Promjeniti tračnice, promijeniti pragove, promjeniti donji stroj, promijeniti signalizaciju, prilagoditi kolodvore. Što je od toga doista nužno i da li je to moguće na postojećoj pruzi ili treba graditi novu trasu.

 

Pozdrav

 

Najbitniji preduvjet je radijus zavoja na pruzi. To praktično znači da ako su na trasi radijusi zavoja premali za takve brzine, treba izgraditi nove dijelove kolosijeka s "mekšim" zavojima. ZOP-ovci će o tome reći još više.

 

bok!

 

Ante

 

Da se brzina digne ne 120-160 km/sat potrebno je napraviti sve to i još mnogo toga plus. Kao što veli Ante, potrebno je ublažiti zavoje i produžiti prelazne krivine, a za to je na nekim dijelovima potrebno izmicati trasu pruge; potrebno je osigurati sve prelaze sa svjetlosno-zvučnom signalizacijom. Sve se to može no pitanje je koliko to košta i da li se isplati. :roll:

Planovi za tu prugu su slijedeći: izrađeni su idejni projekti za kompletan remont pruge i kolodvora do Zaboka. Postoje tri varjante, za brzinu do 100 km/sat, 140 km/sat i 160 km/sat. Najvjerojatnije će se raditi za brzinu od 100 km/sat jer to ne zahtijeva veće otkupe zemljišta za ispravljanje zavoja. U izradi je izvedbeni projekat (radi neka Slovenska firma). Ove godine bi trebala početi izgradnja centra za daljinsku kontrolu u Zaboku, a u planu je i izgradnja teretnog kolodvora u Zaboku(ispred Zaboka, preko DUNAPACK-a) te rekonstrukcija postojećeg (sa podzemnim prilazima peronima). Pruga se planira i elektrificirati do Zaboka. Sve bi se to trebalo dogoditi u slijedećih nekoliko godina, a novaca je malo. Političari su obećali, nešto se maklo s mrtve točke. Na nama je da vidimo.. :?: :?: :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O kojim novcima se radi u slučaju 100km/h, 160km/h te koji je vremenski period potreban za realizaciju projekta u idealnim uvjetima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim zašto bi se bacalo novce na elektrifikaciju do Zaboka? To je velika glupost. Ili neka elektrificiraju do Varaždina (i dalje do Mađarske) ili ništa.(šmrc, dieseli :cry: ) Koja korist od elektrifikacije do Zaboka pa tamo kapčiti 20XX? Bezveze. A ako misle napraviti "prigradski promet" to opet nema smisla raditi do Zaboka jer sadašnje stanje sasvim dobro pokriva taj "segment", naravno izuzmemo li smiješne brzine kojima se tamo vozi.

U ovom slučaju prigradski promet bi trebao ići barem do Zlatara ili još bolje do Budinšćine (dalje je sporo zasad) a najbolje do Varaždina uz glađenje i naginjanje serpentina ili podzemljavanje pruge (ok, sad pretjerujem, mada da se ima $$, tunel nije uopće loša ideja).

A što se tiče visokih brzina (120+), odlična ideja. Mnogo bolja nego dupla pruga Zg - Koprivnica. Ovako će profitirati (oba)dva kraja, ako se nešto tereta preusmjeri po Zagorju. Ta dionica ima ogroman potencijal i šteta što je sustavno zanemarivana, nadajmo se ne više.

Još jedna bitna stvar: žalosno je koliko je Zagorje prometno odsječeno od Zg. Za dvadesetak km zračne udaljenosti (Zlatar-Zg), vlak vozi sat i pol. 120+ km/h i više ubrzanih vlakova bi donijelo značajan prosperitet i kulturno-društveni i ini razvoj Zagorju. Mnogi se žale da gore nema nikakvih sadržaja (ima ali na kapaljku) a 3 - 4 sata trošiti na putovanje u metropolu nije nimalo lagan ni ugodan čin.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad moram demantirat...

 

Bolja je solucija elektrifikacija do krapine, pa krapinu uključit u prigradski promet grada zagreba, a po onoj prugi od zaboka do vž-a nek voze izravni vž-zg, mislim da isto ljudi ide do kr kao do budinščine..

 

A i ak se elektrificira do krapine, to im je pametniji posao..

Zbog moguće pruge preko lepoglave i nove pruge za maribora (pyhrn pravac) ili sam spoj preko rogateca na prugu za slo i austriju..

Share this post


Link to post
Share on other sites
E sad moram demantirat...

 

Bolja je solucija elektrifikacija do krapine, pa krapinu uključit u prigradski promet grada zagreba, a po onoj prugi od zaboka do vž-a nek voze izravni vž-zg, mislim da isto ljudi ide do kr kao do budinščine..

 

A i ak se elektrificira do krapine, to im je pametniji posao..

Zbog moguće pruge preko lepoglave i nove pruge za maribora (pyhrn pravac) ili sam spoj preko rogateca na prugu za slo i austriju..

 

Mislim da ako bi se elektrificiralo do Krapine, onda bi se mogli pozdraviti s putničkim prometom od Krapine do Đurmanca. Ne vjerujem da bi netko ostavio da DMU-ovi i dalje voze za onih preostalih par stajališta koliko ih još ima do Đurmanca, pogotovo uz sadašnju brzinu od onih smiješnih 20-30 kmh?

Share this post


Link to post
Share on other sites
E sad moram demantirat...

 

Bolja je solucija elektrifikacija do krapine, pa krapinu uključit u prigradski promet grada zagreba, a po onoj prugi od zaboka do vž-a nek voze izravni vž-zg, mislim da isto ljudi ide do kr kao do budinščine..

 

A i ak se elektrificira do krapine, to im je pametniji posao..

Zbog moguće pruge preko lepoglave i nove pruge za maribora (pyhrn pravac) ili sam spoj preko rogateca na prugu za slo i austriju..

 

Naravno da hoćeš najbolje za svoj kraj, ali ja nisam baš siguran da u onom pravcu ide baš toliko ljudi. Da ide, išlo bi više vlakova direktno za Krapinu. Elektrificiranje do Varaždina i granice je jedina pametna investicija. Naravno da ta elektrifikacija ne isključuje i elektrifikaciju druge grane, ali ona je sama za sebe besmislena. :wink:

BTW kaj nam fali dieselima? Radije neka troškove elektrifikacije preusmjere u povećanje brzine, naročito na brdskoj dionici prema Varaždinu. Onaj krak preko Krapine bi trebalo složiti za Maribor i to bio posao.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

I onda bi za tu prugu do đurmanca odlično došla ona kantica...

Šinobus.. :wink:

 

Odgovara kaj se tiče brzine, a i udobnosti za tih 3 stanice..

Share this post


Link to post
Share on other sites
O kojim novcima se radi u slučaju 100km/h, 160km/h te koji je vremenski period potreban za realizaciju projekta u idealnim uvjetima?

E, sad... Ja ne znam, no sigurno ne o malim. Jer, za brzinu od 100km/sat minimalni radijus je 450m s tim da onda prelazne krivine moraju biti minimalno 160m. Što znači da ukupna duljina krivine mora biti veća od 370 metara. To se može izvesti na postojećoj trasi pruge pa nije potreban otkup zemljišta. Za brzinu 160km/sat minimalni radijus je 1160m s tim da onda prelazne krivine moraju biti minimalno 260m. Što znači da ukupna duljina krivine mora biti veća od 600 metara. To znači da bi na pojedinim mjestima trebalo otkupiti zemljište cca 50 m(možda i više) od pruge i na tim mjestima izgraditi novu trasu, a to znači i izgraditi nove mostove, prelaze, nadvožnjake. Pitanje je dal' to konfiguracija terena dozvoljava i dal se to uklapa u prostorne planove pojedinih općina. Možda bi tome smetale i pojedine kuće il postojeći objekti. Za brzinu od 160 km/sat zaustavni put je 1500metara (za 100km/sat je 700m), a to znači da bi trebalo izmjestiti svu signalizaciju, predsignale itd., a i sve (i poljske) ŽCPR-e osigurati sa rampama, neke i ukinuti dok za 100 km/sat to nije potrebno.

Ja mislim da stvarno za sad nije realno ići u takvu investiciju.

Elektifikacija??

Do Zaboka prvenstveno zbog tog prigradskog prometa, a do Varaždina navodno da ide. Obećao Kalmeta kad je bio u Varaždinu.

E, sad, jel' san il java... vidjet ćemo?????

 

Pozdrav

 

Ivek-VŽ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja mislim da stvarno za sad nije realno ići u takvu investiciju.

 

Ja mislim da je mnogo bolja opcija 120... Zašto se to na razmatra?

 

Elektifikacija??

Do Zaboka prvenstveno zbog tog prigradskog prometa, a do Varaždina navodno da ide. Obećao Kalmeta kad je bio u Varaždinu.

E, sad, jel' san il java... vidjet ćemo?????

 

Da nisu mislili od Koprivnice? :evil:


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektrifikacija postojeće dionice Budinšćina - Turčin (Varaždin) je apsurd!!! Bacanje novaca ili kako već hoćete!

Iplativije bi bilo ulaganje u "ispravljanje" trase ili u spoj Krapina - Lepoglava.

Btw, nedavno sam čital planove o izgradnji telekomande na ličkoj pruzi. Da ne povjeruješ kakvih gluposti ima kod nas. Pa zar ne bi bilo logično prvo napraviti još bolju trasu, pa onda nju, nekoliko godina kasnije opremati kontaktnom mrežom i suvremenijom signalizacijom.

 

Dakle, do Zaboka, struja OK! Putnički vlakovi Zg- Zabok, Varaždin - Zabok i ZAbok - Krapina. Direktni ubrzani i brzi vlakovi (Kotoriba) - Varaždin - Zagreb. Ti vlakovi bi stajali npr. samo u kolodvorima, a od Zaboka, praktički do ZG Zap. kol. također nema potrebe za zaustavljanjem.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...