Jump to content
zeljeznice.net
luas

Budućnost tračničkog prometa u Zagrebu (1. dio)

Recommended Posts

Teško je pronaći neke informacije. Planira li se u Zagrebu (ili Osijeku) graditi nove tram linije? Planiraju li se ekstenzije nekih pruga?

 

Uvođenje tram u nekom gradu? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planira se pruga Ljubljanica - Horvačanska uz produljenje linije 9 do Prečkog ili Jaruna...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teško je pronaći neke informacije. Planira li se u Zagrebu (ili Osijeku) graditi nove tram linije? Planiraju li se ekstenzije nekih pruga?

 

Osijek planira produžetak tramvajske mreže do Bosutskog naselja, preko Divaltove pa spajanje sa Jugom II.Da li će biti šta od toga vidjeti ćemo...

 

Uvođenje tram u nekom gradu? :?

 

Toma je nešto spominjao Slavonski Brod, ali ne znam odakle mu ta informacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toma je nešto spominjao Slavonski Brod, ali ne znam odakle mu ta informacija.

 

To je netko spomenuo na forumu, ako se dobro sjecam; planovi za iza 2012. godine...

A koliko je to realno; ha, tko zna.......

 

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toma je nešto spominjao Slavonski Brod, ali ne znam odakle mu ta informacija.

 

To je netko spomenuo na forumu, ako se dobro sjecam; planovi za iza 2012. godine...

A koliko je to realno; ha, tko zna.......

 

toma

 

Što će Slavonskom Brodu tramvaj? Ili možda ĐĐ želi posao... :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što će Slavonskom Brodu tramvaj? Ili možda ĐĐ želi posao... :?:

a zašto ne?? zar činjenica da su Osijek i ZG bili te sreće da dobiju tramvaj u prošlosti sad znači da ostali gradovi nemaju pravo na to????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što će Slavonskom Brodu tramvaj? Ili možda ĐĐ želi posao... :?:

a zašto ne?? zar činjenica da su Osijek i ZG bili te sreće da dobiju tramvaj u prošlosti sad znači da ostali gradovi nemaju pravo na to????

 

Mislim na to da se S.B. tramvaj ne isplati jer im proračun nije dovoljno velik da financiraju gradnju tram mreže i kupnju novih vozila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što će Slavonskom Brodu tramvaj? Ili možda ĐĐ želi posao... :?:

a zašto ne?? zar činjenica da su Osijek i ZG bili te sreće da dobiju tramvaj u prošlosti sad znači da ostali gradovi nemaju pravo na to????

 

Zg i Os nisu dobili tramvaj nego su si ga kupili; koliko para toliko muzike...


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Govori se o ponovnom uvodjenju tramvaja u Dubrovniku. Navodno od Pila do Gruza. Da li netko zna nesto vise o tome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što će Slavonskom Brodu tramvaj? Ili možda ĐĐ želi posao... :?:

a zašto ne?? zar činjenica da su Osijek i ZG bili te sreće da dobiju tramvaj u prošlosti sad znači da ostali gradovi nemaju pravo na to????

 

Nije u pitanju pravo, već financijska moć grada: ako grad ima para, može ga uvesti i nitko nema ništa protiv toga, ali mislim da je SB zasad financijski preslab za takvu investiciju, možda za 10-ak godina bude izvedivo.


Oko Zagreba - vaš informator o zagrebačkim projektima: www.zagreb.x-build.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što će Slavonskom Brodu tramvaj? Ili možda ĐĐ želi posao... :?:

a zašto ne?? zar činjenica da su Osijek i ZG bili te sreće da dobiju tramvaj u prošlosti sad znači da ostali gradovi nemaju pravo na to????

 

Nije u pitanju pravo, već financijska moć grada: ako grad ima para, može ga uvesti i nitko nema ništa protiv toga, ali mislim da je SB zasad financijski preslab za takvu investiciju, možda za 10-ak godina bude izvedivo.

 

pa može Zg donirati stojadine, bolje to nego da idu u rezalište :evil:


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što će Slavonskom Brodu tramvaj? Ili možda ĐĐ želi posao... :?:

a zašto ne?? zar činjenica da su Osijek i ZG bili te sreće da dobiju tramvaj u prošlosti sad znači da ostali gradovi nemaju pravo na to????

 

Nije u pitanju pravo, već financijska moć grada: ako grad ima para, može ga uvesti i nitko nema ništa protiv toga, ali mislim da je SB zasad financijski preslab za takvu investiciju, možda za 10-ak godina bude izvedivo.

 

pa može Zg donirati stojadine, bolje to nego da idu u rezalište :evil:

 

Neznam koliko bi 101 još izdržao... A ni izgradnja pruge nije jeftina... A 101 još i uništava tračnice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

pa može Zg donirati stojadine, bolje to nego da idu u rezalište :evil:

 

Nije stvar u tramvajima, stvar je u vrlo skupoj infrastrukturi , dakle prugama, elektro-mreži, spremištu za tramvaje, građevinskim zahvatima itd, itd.....

 

Naravno nakon ovoga svega i tramvaje treba kupiti, a definitivno ne možeš započeti tramvajski promet s vozilima starima 50-tak godina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa normalno da je to jako skupo! ali ja sam pretpostavio da ako se rade planovi za izgradnju tramvajske mreže da se onda ima para za to, zar ne bi bilo logiočno tako??

Share this post


Link to post
Share on other sites

111


To je divlji badem; ništa nije tako lepo kao kad procveta, a ništa tako gorko kao kad se prvi put proba...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dali Zet planira spajati Zvonimirovu ili Maksimirsku prugom :?:

 

Nekada je postojala privremena pruga po Sveticama dok su obnavljali Maksimirsku od Kvatrića do Bukovačke.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dali Zet planira spajati Zvonimirovu ili Maksimirsku prugom :?:

 

Mislim da da, preko Donjih Svetica. A gdje si ti bio 1971., kad sam se ja vozio onuda? :D:D:D:D:D

 

Naime, kad se preuređivala Maksimirska od Kvatrića do Maksimira, napravili su privremeni kolosijek preko Donjih Svetica, da bi Dubrava imala tramvaj i za vrijeme radova. Za tu svrhu skinuli su staru mirogojsku prugu :cry: :cry: :cry:

 

Provezao sam se onuda jednom i bilo je ....hmmmm... klimavo :? A kolosijek je bio samo jedan i tramvaji su se čekali.

 

-----------------

 

Istovremeno pišemo Portos i ja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dali Zet planira spajati Zvonimirovu ili Maksimirsku prugom :?:

 

Mislim da da, preko Donjih Svetica. A gdje si ti bio 1971., kad sam se ja vozio onuda? :D:D:D:D:D

 

Naime, kad se preuređivala Maksimirska od Kvatrića do Maksimira, napravili su privremeni kolosijek preko Donjih Svetica, da bi Dubrava imala tramvaj i za vrijeme radova. Za tu svrhu skinuli su staru mirogojsku prugu :cry: :cry: :cry:

 

Provezao sam se onuda jednom i bilo je ....hmmmm... klimavo :? A kolosijek je bio samo jedan i tramvaji su se čekali.

 

-----------------

 

Istovremeno pišemo Portos i ja :D

 

Istina.

Samo ja sam te 1971 bio tek rođen i nisam se vozio po Sveticama tramvajem.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dali Zet planira spajati Zvonimirovu ili Maksimirsku prugom :?:

 

Često se spominje ponovno uvođenje pruge kroz Heinzelovu, pa bi to spojilo Maksimirsku i Zvonimirovu. Ne znam hoće li nešto biti od toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najprije trebaju spojiti Branimirovu s Novom Branimirovom. Zatim završiti Domovinski most i rekonstruirati Radničku cestu. Tada možda budu planirali prugu od Kvaternikovog trga Heinzelovom, Radničkom, preko Domovinskog mosta do Vel. Gorice. A da li će to biti tramvaj ili kakva lakošinska željeznica? Bitno da oni ostave koridor pa živi bili pa vidjeli. Zamislite 7-djelni 2200 K.trg-Vel. Gorica. :mrgreen:


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neznam koliko bi 101 još izdržao... A ni izgradnja pruge nije jeftina... A 101 još i uništava tračnice...

 

Izdržao bi podosta. A i to je neka ušteda, i to vjerojatno nezanemariva.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zatim završiti Domovinski most i rekonstruirati Radničku cestu. T

e, malo je OT, ali kad si već spomenuo Domovinski most: za koji će to q služiti? bilo mi je jasno kad je na obilaznici bio u planu čvor Jakuševac s autocestom prema Sisku, dakle, promet iz Siska i dio Velike Gorice bi preko Domovinskog ulazio u grad. Ali sad su promijenili trasu autoceste preko Buzina pa me zanimma što će povezivati Domovinski most? Omogučit će stanovnicima Mičevca i Kosnice kvalitetnu vezu s centrom? :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cesta s mosta izlazit će na cestu Gorica-Sisak kod Ćića, budući da se neće svi voziti autocestom bit će i na njoj dosta prometa. A i čvor Jakuševac će rasteretiti čvor Buzin kao i istočni ulaz u Zg. A kad smo već kod mosta još malo...

dommost1120057mo.th.jpg

pa će biti spojen-slikano 3.12.2005.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je tramvaj za VG ili Samobor sasvim nepotreban, to sve može (i još uspješnije i brže) obaviti HŽ-ova prigradska željeznica... HŽ će u Samobor 2008., čemu onda tramvaj?????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...