Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Vice

HŽ 2132 (JŽ 732) Jenbach

Recommended Posts

Stara tema:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/151-manevarke/'>http://www.zeljeznic.../151-manevarke/

Diesel-hidraulične lokomotive serije 2132 sagradila je tvornica Đuro Đaković po licenci austrijske tvrtke "Jenbach" u razdoblju od 1969. do 1970. Namijenjene su za lako manevriranje i za rad na industrijskim kolosijecima. Imaju ugrađen dvotaktni diesel motor Jenbach JW 600 sa dvanaest cilindara u V rasporedu, ukupne snage 600 KS, hidraulični prijenosnik snage Voith L26 St/v, međuprijenosnik Voith N6 600/2 i osovinski prijenosnik Voith A30SK, a osovinski raspored je C.

Godine 1971,1972,1983. i 1996. lokomotive serije 2132 doživjele su izvjesnu doradbu radi poboljšavanja radnih uvjeta. Na taj način nastale su podserije 2132 000, 2132 100 i 2132 200. Lokomotive podserije 2132 000 zadržale su stare performanse. Lokomotive podserije 2132 100 nastale su preradbom lokomotiva serije 2131 jer su dobile novi hidraulični prijenosnik i
novi dizelski motor. Lokomotive podserije 2132 200 proizašle su preradbom lokomotiva serije 2131 također ugradbom novoga hidrauličnog prijenosnika i novoga dizelskog motora.
Preradba se dakle sastojala od zamjene hidrauličnoga prijenosnika i dizelskoga motora. Ugrađen je novi hidraulični dvostupanjski reverzibilni prijenosnik snage Voith L 3r4U2 s mogućnošću kočenja, koji je zamijenio Voith L 24, i meduprijenosnik NG 600. Ugrađen je i novi četverotaktni dizelski motor Pielstick 6PA4V 184 VG, koji je zamijenio dizelski motor Jenbach JW 600.
Podserija 2132 100 i podserija 2132 200 imaju jednaku masu, jednaku snagu, jednaki prijenosnik i jednaku vučnu karakteristiku.

Negdje oko 2004. godine Uprava HŽ-a odlučila je modernizirati 10 lokomotive serije 2132, te ih pretvoriti u novu podseriju 2132 300. (s vremenom se broj moderniziranih lokomotiva ove serije penjao na 15, pa na 20 da bi ih na kraju bilo napravljeno 30 komada, u periodu od 2004. pa do 2010.) Cilj modernizacije bila je remotorizacija lokomotive ugradnjom Caterpillar 3412 E motora nazivne snage 478 kW pri 1500 o/min.

Više informacija o podseriji 3xx:
http://www.zeljeznice.net/download/upute%20i%20pravilnici/vozila/2132_300.pdf
http://tzv-gredelj.biz.hr/component/attachments/download/49

U inventarskom parku Hrvatskih željeznica nalazi se 80 lokomotive serije 2132.
Od tog 36 lokomotiva 0xx, 6 lokomotiva 1xx, 7 lokomotive 2xx i 30 lokomotiva 3xx.
Broj aktivnih lokomotiva ove serije nije moguće točno utvrditi. Jedan dio je neaktivan, dio svakodnevno vozi, a ostatak je po raznim popravcima, pogotovo starije podserije (0xx,1xx i 2xx)

 

Lokomotiva 2132 0xx
HZ_2132_025_Crnomerec_050810_04_TB.jpg
Photo by: Toma


Lokomotiva 2132 1xx
2132101.jpg
Photo by : Zeus

Lokomotiva 2132 2xx
DSC05135.jpg
Photo by: M-1142

Osnovni podaci za lokomotive 2132 000,100i 200
Osovinski raspored : C
Instalirana snaga :
-Motor JW 600 : 600 KS (441 kW)
-Snaga lokomotive za vuču : 545 KS (401 kW)
-Motor Pielstick 6PA4V 184 VG : 600 KS (441 kW)
-Snaga lokomotive za vuču : 540 KS (397 kW)
Maksimalna brzina : 30 / 60 km/h
Duljina preko odbojnika : 10500 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 3020 mm
Najveća visina od GRT : 3440 mm
Ukupna masa lokomotive : 44 t
Najveće osovinsko opterećenje : 14,7 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 4,2 t/m

Lokomotiva 2132 3xx
zz06podsusedtv091217dst.jpg
Photo by:Dragutin Staničić

 

 

Podjelom HŽ Vuče vlakova, dio lokokmotiva je pripao HŽ Cargu, a dio HŽ Putničkom prijevozu.


Više podataka:
http://www.zeljeznic...tacija%20vv.pdf/'>http://www.zeljeznic...tacija%20VV.pdf

Link na galeriju fotografija:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/9102-galerija-fotografija-2132-jenbah/'>http://www.zeljeznic...ja-2132-jenbah/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lokomotiva za Petrokemiju Kutina jučer i danas vršila probe kočenja i jučer je prvi puta upaljena nakon kaj je sastavljena .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može li mi netko napisati brojeve aktivnih lokomotiva 2132 podserije 100 i 200???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može li mi netko napisati brojeve aktivnih lokomotiva 2132 podserije 100 i 200???

 

Od 200 imaš 2 aktivne (tako mi je rekao sv na RK), jedna je 201, a druge se nemrem sjetit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 200 imaš 2 aktivne (tako mi je rekao sv na RK), jedna je 201, a druge se nemrem sjetit.

Druga ti je 2 132 205-2,ta ti je u Osijeku i možeš ju vidjeti u Virovitici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas oko 17:00 sam u Resniku vidio manevarku 732-008 s natpisom INA Sisak. Pretpostavljam da se radi o posjetu Gredelju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nije točno ta manevarka je bila na SP-u i radila se od početka ljeta i danas u 14 sati napustila Gredelj ,otisla bi i prije ali nije bilo lokomotive za otpremu dalje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kaj nije točno? Napisao sam da je vjerojatno bila u Gredelju, a sam potvrđuješ da je. Od kada do kada je bila nisam mogao znati budući da ne radim u Gredelju niti na Resnuiku, a nisam ni vidoviti Milan. Budući da ima oznake od INE, pretpostavljao sam da je išla neaktivna u sastavu nekog vlaka pa mi se nije dalo kopati po maperu kako bi je eventualno našao u nekom sastavu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravljena 2132 074

 

P8300166.jpg

 

u pozadini 2131 025 i ostaci ostataka nesretnog nagibnog 7123 009/010.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da stanje s Jenbachima na Glavnom baš i nije najbolje, jer su jučer i danas neispravne vagone u Gredelj i popravljene iz Gredelja na Glavni, vukli teški dizeli. Jučer 2 062 029, danas 2 044 012.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

A u subotu je bilo još gore.Manevre po GK su vršile i 2044 029 i 2062 051.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lokomotiva 034 stigla iz Vinkovaca u Varaždin. O kakvoj je ispomoći riječ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lokomotiva 034 stigla iz Vinkovaca u Varaždin. O kakvoj je ispomoći riječ?

Nije Vinkovačka nego Osječka! Jedna 2 132 025 isto Osječka je u Koprivnici u zamjenu je u Osijek otišla 2 132 326.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to nikakva ispomoć, polako se postavljaju manevre kako su čije. Pod putničku službu su spale 321-330, ostale sve Cargo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači, 034 je cijelo vrijeme bila u Osijeku?

Prije je bila" Vinkovačka" onda prije nekih sedam-osam godina je postala "Osječka" točnije kako su iz prometa povućene lok. serije 2 131 stari Jenbahi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to nikakva ispomoć, polako se postavljaju manevre kako su čije. Pod putničku službu su spale 321-330, ostale sve Cargo....

Samo nije mi jedna stvar tu jasna ako su lok. od 321 do 330 pripale pod P.P. to znaći da onda one nebudu postavljale teretne vagone nego samo putničke npr. ako se lok.321 nalazi na bloku dva onda znaći da će na toj strani teretne vagone doći prevlaćiti druga manevra iz Carga recimo 305 a ovaj se bude morao maknuti sa bloka dva da ovaj može postavljati teretne vagone.Malo mi je to glupo dvije manevre na jednom mjestu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

027 je u Podsused Tvornici. Cudno mi je vidjet 0XX u krugu Zg-a.

Vozi se ona dosta dugo po čvoru i po RK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije u Vinkovcima nego u Dugom Selu 21.03 2011god. u prolazu kroz kolodvor Dugo Selo na teretnom vlaku 61104 iz Kutine koju je vukla elektra kada je išla na zamjenu u R.K. Ustanovljeno je bilo da nije bio isključen prijenosnik pa se je u vožnji lok. zapalila. Gasili su je vastrogasci a sav promet je bio obustavljen cijelo veće i isključen napon, vlakovi su stajali u Sesvetama, Vrbovcu, Križevcima i Ivanić Gradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomalo se "društvo" u Istri osipa ... danas je u Rijeci "osvanula" manevra 003. Do daljnjega ostaje u Rijeci s time da će povremeno put Šapjana.

 

DSC_9883_zps5d036f33.jpg

 

DSC_9889_zps61fff703.jpg


Ako ti svi priznaju da si istinski nezavisan, znači da su te obilježili kao luđaka, pa se možeš družiti jedino s drugim marginalcima – Denis Kuljiš
4111601737.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako dugo je 003 bila u Istri? Jer do 4.6. 003 je uredno vozila male teretne vlakove na području Varaždina (podatak iz mapera, pretpostavljam kriv).. 5.6. je iz Pule lok krenula put Rijeke, (89660/45548/89550)

Share this post


Link to post
Share on other sites

....(podatak iz mapera, pretpostavljam kriv)...

 

Ne bi bio prvi put.

Edited by Stanley
Obrisan tekst Off Topic

Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...