Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Vice

HŽ 2041 (JŽ 642) Đuran

Recommended Posts

Prije 30 min sam ju vidio na varaždinskom kolodvoru kako vuče vagone. :)

 

:roll2: <_<

koju si vidio?


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vjerojatno 010, 106 još nije gotova.

 

Joža, a kak je mogao vidjeti 010 u Varaždinu, ako je u Varaždinu samo 024. Pa ti bi to kao vrsni poznavatelj dizela trebao znati.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

:roll2: <_<

koju si vidio?

Ma onu plavu manevru, he, he! B) B)

P.S. Ipak sam veći zaljubljenik u željeznicu, a nešto manji stručnjak. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma onu plavu manevru, he, he! B) B)

P.S. Ipak sam veći zaljubljenik u željeznicu, a nešto manji stručnjak. :)

OT: Svoju ljubav treba nadograđivat... Iz osobnog iskustva mislim da ne treba neka stručnost za znati brojeve vozila, njihove nazive i još mnoge druge stvari, nije to znanstvena fantastika, pogotovo zato što sve što te zanima od tih "stručnih" stvari možeš naći ovdje na forumu, lijepo pročitat, ako pogriješiš netko će ti reči da griješiš pa pročitaš ponovo i jednom naučiš... (tome i služe forumi da se informiraš prije svega) Ali je malo neobično čitat sad tu "e vidio sam ju(ima ih nekoliko)" ili "onu plavu MANEVRU?" (ima ih nekoliko plavih i nisam siguran sad jesu li one manevre ili nisu kad ipak povuku i one koji vlak)


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT: Svoju ljubav treba nadograđivat... Iz osobnog iskustva mislim da ne treba neka stručnost za znati brojeve vozila, njihove nazive i još mnoge druge stvari, nije to znanstvena fantastika, pogotovo zato što sve što te zanima od tih "stručnih" stvari možeš naći ovdje na forumu, lijepo pročitat, ako pogriješiš netko će ti reči da griješiš pa pročitaš ponovo i jednom naučiš... (tome i služe forumi da se informiraš prije svega) Ali je malo neobično čitat sad tu "e vidio sam ju(ima ih nekoliko)" ili "onu plavu MANEVRU?" (ima ih nekoliko plavih i nisam siguran sad jesu li one manevre ili nisu kad ipak povuku i one koji vlak)

Hvala na odgovoru. Budući da je tema HŽ VV 2041, zna se na koju sam manevru mislio. Josip i Zeus su odgovorili na moj post tako da sada znam o kojoj se manevri radi. A pod ''plava manevra'' na samome sebi sam primijenio sarkazam jer nisam znao koja je to manevra. NHF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas je ostalo svega 7 plavih manevri u pogonu, tj 6 2041 i jedan 2042.

 

2041 kojeg si vidio je 024 koji već dulje vrijeme "šefuje" manevriranjem u Varaždinu obavljajući vuču tereta iz Cerja Tužnog i Ivanca prema Varaždinu i manevru bilo teretnih, bilo putničkih vagona po kolodvoru.

 

987820410247.jpg

 

Mislim da je to jedini đuran koji na sebi ima 3 od 4 bojanja u kojima dolaze. :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je to jedini đuran koji na sebi ima 3 od 4 bojanja u kojima dolaze. :kul

Zaboravio si žutog papagaja....

BTW, jel zna netko gdje je taj kramp? Znam da je bio totalna propast ali gdje je završio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

BTW, jel zna netko gdje je taj kramp? Znam da je bio totalna propast ali gdje je završio?

Eno ga stoji na RK u društvu 2041 007, švabica i jos nekih krseva od 2041. Izvana na njoj ništa ne fali. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eno ga stoji na RK u društvu 2041 007, švabica i jos nekih krseva od 2041. Izvana na njoj ništa ne fali. :)

Ma.. da su pametni sve bi to u radno stanje dotjerali.

2041 moze bez problema vozikati radne vlakove na podrucju od Karlovca do Vukovara sa kud i kamo manjom potrosnjom od velikog dizela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio si žutog papagaja....

BTW, jel zna netko gdje je taj kramp? Znam da je bio totalna propast ali gdje je završio?

 

Papagaj je 2042, ali ok, 3 od 5* :)

 

 

Ma.. da su pametni sve bi to u radno stanje dotjerali.

2041 moze bez problema vozikati radne vlakove na podrucju od Karlovca do Vukovara sa kud i kamo manjom potrosnjom od velikog dizela.

 

Na području Karlovca radne vlakove vozi 2132 jer pruga prema Ozlju i Mahičnom nije za neke brzine. :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papagaj je 2042, ali ok, 3 od 5* :)

 

 

 

Na području Karlovca radne vlakove vozi 2132 jer pruga prema Ozlju i Mahičnom nije za neke brzine. :kul3

Ma da, mislio sam na cijelo nizinsko podrucje drzave jer tu prakticki nema mjesta gdje sa dva 2041 ne bi izvukao tereni vlak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da, mislio sam na cijelo nizinsko podrucje drzave jer tu prakticki nema mjesta gdje sa dva 2041 ne bi izvukao tereni vlak.

 

To je istina. Vidjet ćemo što će biti s njima kada im se poveća broj. HŽ cargo je očito krenuo ulagati u teže manevere s obzirom da ćemo do kraja godine imati 10 đurana podserije 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je istina. Vidjet ćemo što će biti s njima kada im se poveća broj. HŽ cargo je očito krenuo ulagati u teže manevere s obzirom da ćemo do kraja godine imati 10 đurana podserije 100.

Smatram da su godine neulaganja dovele upravo do toga da je HZ ostao bez teskih manevri/lokomotiva za lake teretne vlakove.

Najgluplja stvar sto se posljednjih godina moze vidjeti je 2062/2044 sa Utz i 3 do 5 teretnih vagona. Pa tu moras biti na gubitku. Uopce da ne pricamo da te iste 2062 imaju posla u Lici.

Sjeti se samo proslogodisnjeg rostilja u Konjscini gdje je 2044+Utz dovukla jedan vagon za Armco i nakon toga produzila za Varazdin. Zali boze goriva....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je istina. Vidjet ćemo što će biti s njima kada im se poveća broj. HŽ cargo je očito krenuo ulagati u teže manevere s obzirom da ćemo do kraja godine imati 10 đurana podserije 100.

Bolje da su Đurane sredili kako su bili nego modernizirali u podseriju 100, oni su ok za vožnju vlaka i uvijeti rada su zakon, ali za manevru žali bože. Stari Đuran je daleko bolji za rad...

 

A od papagaja ništa, on je stvar prošlosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papagaj je 2042, ali ok, 3 od 5* :)

 

 

 

Na području Karlovca radne vlakove vozi 2132 jer pruga prema Ozlju i Mahičnom nije za neke brzine. :kul3

Nije stvar u brzinama, pogleč samo amere puževim korakom im teretnjaci gmižu ali imaju itekako posla!! 8) Šalu na stranu pruga od Mahićnog dalje je u stanju kakvom je, mislim naravno prema EU, žali bože i nažalost malog osovinskog pritiska od samo 14t/os tako da teško da će se vidjeti na tu stranu đureka, a i koliko ja znam dalje od Mahićnog nešto pretjerano posla niti nema!! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije stvar u brzinama, pogleč samo amere puževim korakom im teretnjaci gmižu ali imaju itekako posla!! 8) Šalu na stranu pruga od Mahićnog dalje je u stanju kakvom je, mislim naravno prema EU, žali bože i nažalost malog osovinskog pritiska od samo 14t/os tako da teško da će se vidjeti na tu stranu đureka, a i koliko ja znam dalje od Mahićnog nešto pretjerano posla niti nema!! 8)

 

Upravo tak... samo se nadam da ce ulaskom u EU te pogranicne pruge opet proraditi jer tada granica vise nema a samim time ni razloga da netko tuda nesto/nekoga ne vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje da su Đurane sredili kako su bili nego modernizirali u podseriju 100, oni su ok za vožnju vlaka i uvijeti rada su zakon, ali za manevru žali bože. Stari Đuran je daleko bolji za rad...

 

A od papagaja ništa, on je stvar prošlosti.

Zasto su ti losi za manevru? Okej, bio sam na njemu i ima onih smijesnih problema sa sjedalom koje ti zaglavi komande ali preglednost je i vise nego dobra sto je po meni prva stvar kod manevriranja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto su ti losi za manevru?

 

Mislim da Crna Guja za podseriju 100 tvrdi da su loši za manevru. Stari nemodernizirani Đurani su OK.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da Crna Guja za podseriju 100 tvrdi da su loši za manevru. Stari nemodernizirani Đurani su OK.

Pa dobro... zanima me kaj su uspjeli strucnjaci zeznuti na lokomotivi da vise nije za manevru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro... zanima me kaj su uspjeli strucnjaci zeznuti na lokomotivi da vise nije za manevru?

Jako su trome, ograničene. Na grbini je recimo stari Đuran majka.

Za teretnu manevru nije toliko važna preglednost jer je tu Motorola koja se u RK snima. S novim Đuranom kad treba "stisnuti" treba se igrati, dok starom daš gasa on pljune malo dima i ide ko zvrk. Na starom se i smijer tri puta brže prebacuje. Sve u svemu za manevarski rad bolje stari Đuran, za radne vlakove bi bio bolji novi Đuran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako su trome, ograničene. Na grbini je recimo stari Đuran majka.

Za teretnu manevru nije toliko važna preglednost jer je tu Motorola koja se u RK snima. S novim Đuranom kad treba "stisnuti" treba se igrati, dok starom daš gasa on pljune malo dima i ide ko zvrk. Na starom se i smijer tri puta brže prebacuje. Sve u svemu za manevarski rad bolje stari Đuran, za radne vlakove bi bio bolji novi Đuran.

Vjerujem da je stvar moguce rijesiti drugacijim podesenjem racunala koje upravlja lokomotivom. Naravno, pitanje zna li to tko napraviti....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vjerujem da je stvar moguce rijesiti drugacijim podesenjem racunala koje upravlja lokomotivom. Naravno, pitanje zna li to tko napraviti....

Nikako...promašaj kod projekta.Preslab DM kod zasićenja generatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako...promašaj kod projekta.Preslab DM kod zasićenja generatora.

Zasto 642 koja je radjena za Bosnu ima snagu generatora od 494 - 550kW a ove 2041 su limitirane na 500kW?

Zna netko u cemu je razlika?

CAT 3805B tvornicki ima 746kW na 1800 okretaja. Ovdje je ogranicen na 1500 pri cemu ima 681kW.

Jesu ostali stari vucni motori ili su i njih promjenili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...