Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Vice

HŽ 2043 (JŽ 646) Kramp

Recommended Posts

Ok, neće u promet.

 

A dali može u HŽM?


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Laurus naporan si ko cigo u Dubravi na okretistu...čemu u muzej? 6 komada prerade dobre američke lokomotive u HR škart.Kakav muzej....ima tamo ona jadna 2061 koju bi trebali sredit i uredit da vozi i počet i koristit muzejske eksponate za zaradu i turizam umjesto da trunu.Stoga ako nemaš nista pametnog za pitat ....nemoj....radije nemoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neznam zakaj , ali imam malo vremena pa čitam ovu temu od početka pa da samo nekaj ,z velikim zakašnjenjem pojasnim ---- vidim da je tam na početku Drstoka nekak uspoređival postizanje brzine 2043 i 2044 ---pa je napisal kak treba 2043 lok 2-2.5 km do 70 km\h sa 4 pulmana kaj nije točno --isto tak kak 2044 ima 120 km\h na 5 km sa 12 pulmana ---kaj je moguče ali teško -evo zakaj ------relacija VŽ-ČK ,most prek Drave je od Vž udaljen cca. 2 km-lok 2044-4 pulmana 95 km\h na mostu-4 promila uspon,- 2043-4 pulmana,70 km\h--- 1.šent pri 44 km\h-6.položaj-tranzicija 10 sek.7 i 8 položaj posle tranzicije,jer se prije tranzicije u 8.položaju lok.zaletava i cuka. S druge strane,od ČK-VŽ 2043 treba 5 km sa 4 pulmana da postigne 100 km\h -full-gas Darko06,post 83-2044 ima 2477 ks a ne 2250-malo je ipak jača nego ti misliš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lok. 2 043 002 izvučena iz garaže u Kc. van nakon dvije god. stoji parkirana na šturcu kud idu ostale lok. kada dođu u ložionu, može se vidjeti sa ceste iz auta uz ogradu, jedino što fali na njoj je prednji reflektor a što će sada sa njiom neznam da li će u RK.ili u Vž. bio u ložioni ali nisam pitao nadzornika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!
A mene nešto strašno zanima o 2043, ako na 2061 je snaga za vuču oko 1750KS (neka me netko ispravi), za primjer ja ću zaokružiti na 1800KS. Dakle 6 vučnih motora su na 2061 stoga bi svaki bio oko 300KS. Ako su na Krampu izvađena 2 vučna motora, preostala 4 imaju ukupnu snagu od 1200KS za vuču. (Nije mi se dalo u kW pisati ja sam old school na KS) :grin:
Da li su na lokomotivi ostali izvorni vučni motori ili su stavljena 4 jača vučna motora kako bi se što efektivnije iskoristila snaga diesel motora?
P.S. da li netko ima električnu shemu vuče 2043, a možda i ostalih EMD serija bio bih zahvalan ;)


Once she asked me: "Me or EMD?"
To bad, she was a beautiful girl. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

 

Da li su na lokomotivi ostali izvorni vučni motori ili su stavljena 4 jača vučna motora kako bi se što efektivnije iskoristila snaga diesel motora?

 

Koliko ja znam ostali su isti vučni motori, ali je strujni krug totalno sj*ban, tako da je lokomotiva bila katastrofalna u vuči, primjera radi, samu sebe je tek pokretala u 3. položaju (2043 002).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zagi988, Zahvaljujem se za shemu ;)
@josip, Imao sam jednom priliku pa sam se osobno provozao Krampom, to je prvi i zadnji put (valjda). Samo taj vučni strujni krug da se složilo i mali detalj je nedostajao - ampermetar :D


Once she asked me: "Me or EMD?"
To bad, she was a beautiful girl. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zagi988, Zahvaljujem se za shemu ;)

@josip, Imao sam jednom priliku pa sam se osobno provozao Krampom, to je prvi i zadnji put (valjda). Samo taj vučni strujni krug da se složilo i mali detalj je nedostajao - ampermetar :grin:

zadnji put ,sigurno,te lok. više sigurno nebu na prugi,mislim,da bi kaj vozila,uostalom jedina je ta i ostala od njih 6 i s obzirom na sve ostale EMD lok. jako su kratko trajale,ne računajuči vreme prije rekonstrukcije dok su vozile kao 661

Share this post


Link to post
Share on other sites

neznam zakaj , ali imam malo vremena pa čitam ovu temu od početka pa da samo nekaj ,z velikim zakašnjenjem pojasnim ---- vidim da je tam na početku Drstoka nekak uspoređival postizanje brzine 2043 i 2044 ---pa je napisal kak treba 2043 lok 2-2.5 km do 70 km\h sa 4 pulmana kaj nije točno --isto tak kak 2044 ima 120 km\h na 5 km sa 12 pulmana ---kaj je moguče ali teško -evo zakaj ------relacija VŽ-ČK ,most prek Drave je od Vž udaljen cca. 2 km-lok 2044-4 pulmana 95 km\h na mostu-4 promila uspon,- 2043-4 pulmana,70 km\h--- 1.šent pri 44 km\h-6.položaj-tranzicija 10 sek.7 i 8 položaj posle tranzicije,jer se prije tranzicije u 8.položaju lok.zaletava i cuka. S druge strane,od ČK-VŽ 2043 treba 5 km sa 4 pulmana da postigne 100 km\h -full-gas Darko06,post 83-2044 ima 2477 ks a ne 2250-malo je ipak jača nego ti misliš

 

Tek sam sad ovo videl pa ne mogu vjerovati kaj ti pišeš :rofl

Dakle najprije me popljuješ a onda potvrdiš kaj sam ja napisao. Onak daj barem pročitaj post prije nego kaj ga postaš pa da vidiš jel ima kakvih bedastoća. :)

 

Dakle tvrdiš da je kramp sa 4 pullmana na relaciji Vž - Čk na mostu koji je udaljen 2 km sposoban voziti 70 km/h dok si prije toga rekel da nije točno da mu treba 2-2,5 km. WTF? :shock:

 

2044 sa 12 pullmana - ako lažu Hassler i hektometarski stupići onda lažem i ja. S druge strane izgleda da nisi nikada imao prilike biti na 2044 i imati 12 pullmana pri 120 km/h ali ipak tvrdiš da su bedastoće, doduše ogradil si se da je moguće... Kaj je onda na kraju sa svim tim? :)


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

A mene nešto strašno zanima o 2043, ako na 2061 je snaga za vuču oko 1750KS (neka me netko ispravi), za primjer ja ću zaokružiti na 1800KS. Dakle 6 vučnih motora su na 2061 stoga bi svaki bio oko 300KS. Ako su na Krampu izvađena 2 vučna motora, preostala 4 imaju ukupnu snagu od 1200KS za vuču. (Nije mi se dalo u kW pisati ja sam old school na KS) :grin:

Da li su na lokomotivi ostali izvorni vučni motori ili su stavljena 4 jača vučna motora kako bi se što efektivnije iskoristila snaga diesel motora?

P.S. da li netko ima električnu shemu vuče 2043, a možda i ostalih EMD serija bio bih zahvalan ;)

 

 

Motori na džemsima su predimenzionirani radi trajnosti i imaju nominalnu snagu nešto više od 500kW. Snagu na njima određuje PG regulator preko skopa za regulaciju uzbude glavnog generatora tako da snaga lokomotive ne ovisi o motorima koji su ugrađeni. Električne sheme... ima nešto u forumskoj knjižnici pa potraži.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Koliko ja znam ostali su isti vučni motori, ali je strujni krug totalno sj*ban, tako da je lokomotiva bila katastrofalna u vuči, primjera radi, samu sebe je tek pokretala u 3. položaju (2043 002).

Ne mislim biti ničiji advokat niti tvrditi tko je u pravu, ali kol'ko ja znam "autor" tog strujnog kruga je uporno HŽ-u nudio da će "naštelati" lokomotivu ako mu se dopusti "utrka" s turnerom (barem je tako pisao na forumu). Ako su svi sigurni da je 2043 promašaj 8ja ne mogu tvrditi ni jedno ni drugo), zbog čega mu nisu dali priliku da se "pokaže" i naštela jednu lokomotivu pa da se vidi da li se čovjeku treba ispričavati ili možda povlačiti nekakve sudske postupke protiv njega.

Poznat je i problem raštelanosti na brenama za koje je netko jednom napisao kako od kada je jedan inženjer u Končaru (čini mi se jedan od projektanata) otišao u penziju, više nitko ne zna poštelati te lokomotive kak spada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igor,

 

koliko ja znam isti taj koji je nudio da će nekaj popravljati je bio itekako angažiran i na rekonstrukciji tih lokomotiva kao jedan od glavnih inženjera tako da je ikada i došlo do toga, vrlo sam skeptičan da bi u drugom pokušaju napravio kaj bolje.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sam sad ovo videl pa ne mogu vjerovati kaj ti pišeš :rofl

Dakle najprije me popljuješ a onda potvrdiš kaj sam ja napisao. Onak daj barem pročitaj post prije nego kaj ga postaš pa da vidiš jel ima kakvih bedastoća. :)

 

Dakle tvrdiš da je kramp sa 4 pullmana na relaciji Vž - Čk na mostu koji je udaljen 2 km sposoban voziti 70 km/h dok si prije toga rekel da nije točno da mu treba 2-2,5 km. WTF? :shock:

 

2044 sa 12 pullmana - ako lažu Hassler i hektometarski stupići onda lažem i ja. S druge strane izgleda da nisi nikada imao prilike biti na 2044 i imati 12 pullmana pri 120 km/h ali ipak tvrdiš da su bedastoće, doduše ogradil si se da je moguće... Kaj je onda na kraju sa svim tim? :)

drstoka,izvini,ovo je moj ispravak "netočnog navoda" (mojeg),a ne pokušaj izvlačenja,naime,sad sam i ja skužil da sam krivo napisal -zapravo treba stajati 2043-3 pulmana- konkretno2043-002 na 2 km nejde više od 70 km/h- s druge strane moj pokazatelj snage lok ja bila relacija Budinščina-Hrašćina -izlaz iz Bud.levi zavoj pa onaj desni,pa most prek potoka,pa opet levi zavoj prema Hraščini-T.-smatram da ako je 2044 sa pet pulmana,na tom mostu imala 80 km/h,bila je jaka lok.,2043 tu je imala jedva 60 km/h-a i to je negde oko 2 km

Edited by ivog
prepravljen citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isprika prihvaćena. :)

Evo, bacio sam pogled na google maps, od Budinšćine do mosta preko Krapine ima cca 1100 - 1200 metara. Link na pružnu situaciju:

 

http://goo.gl/maps/tdsZa


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igor,

 

koliko ja znam isti taj koji je nudio da će nekaj popravljati je bio itekako angažiran i na rekonstrukciji tih lokomotiva kao jedan od glavnih inženjera tako da je ikada i došlo do toga, vrlo sam skeptičan da bi u drugom pokušaju napravio kaj bolje.

Baš zato jer je bio angažiran na rekonstrukciji i poslije tvrdio da je jedini problem nenaštelanost (da sad ne kopam po temi, mislim da je tvrdio kako je problem u PG regulatoru) smatram da mu je trebalo dati priliku, uz uvjet da u slučaju neuspjeha snosi materijalnu odgovornost za sve izneseno po forumima i raznoraznim dopisima. Osobno sam stekao dojam da je problem u tranziciji, ali ne smatram se dovoljno stručnim tvrditi kako sam u pravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isprika prihvaćena. :)

Evo, bacio sam pogled na google maps, od Budinšćine do mosta preko Krapine ima cca 1100 - 1200 metara. Link na pružnu situaciju:

 

http://goo.gl/maps/tdsZa

Fala,meni je taj komad stalno zgledal nekak dulji-svejedno,razlika u snagi lok , je očita- i ne, nisam vozil 12 pulmana sa 2044 120 km/h jer nisam imal de,ali sam vozil 11 pulmana 100 km/h (maestral ČK-VŽ) i za to joj je trebalo iz ČK do "čepa" - to je ona šuma na pol puta prema VŽ, znači cca 5 km-i to je 100 a ne 120

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš zato jer je bio angažiran na rekonstrukciji i poslije tvrdio da je jedini problem nenaštelanost (da sad ne kopam po temi, mislim da je tvrdio kako je problem u PG regulatoru) smatram da mu je trebalo dati priliku, uz uvjet da u slučaju neuspjeha snosi materijalnu odgovornost za sve izneseno po forumima i raznoraznim dopisima. Osobno sam stekao dojam da je problem u tranziciji, ali ne smatram se dovoljno stručnim tvrditi kako sam u pravu.

Dotičnom gospodinu, o kojem pričamo, na probnoj vožnji se zapalila jedna šveđanka, tako da je on sve svoj šanse ispucal na tom polju. "Kramp" je kramp, i kao takav, nije ispunio očekivanja nakon rekonstrukcije. Nitko nebu cmizdril za njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je projekt valjao ne bi sve ostalo na samo 6 lokomotiva, zali boze upropastenih 2061.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda su bile loše ali su kao serija ostale aktivne dulje negoli 2061...


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fala,meni je taj komad stalno zgledal nekak dulji-svejedno,razlika u snagi lok , je očita- i ne, nisam vozil 12 pulmana sa 2044 120 km/h jer nisam imal de,ali sam vozil 11 pulmana 100 km/h (maestral ČK-VŽ) i za to joj je trebalo iz ČK do "čepa" - to je ona šuma na pol puta prema VŽ, znači cca 5 km-i to je 100 a ne 120

 

Eto, sada bi bilo u redu da i ja kažem relaciju, 2044 sa 12 pullmana 120 km/h za 5 km bez grijanja iz dotične priče je bio izlazak iz Križevaca prema Vrbovcu.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobno sam stekao dojam da je problem u tranziciji, ali ne smatram se dovoljno stručnim tvrditi kako sam u pravu.

 

Tranzicija, šentiranje, kaj god ali i dalje je tu PG regulator koji regulira uzbudu GG a time i struju VM-a odnosno snagu lokomotive.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...