Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Vice

HŽ 2043 (JŽ 646) Kramp

Recommended Posts

Kao što sam i očekivao, kada se nastupi sa argumentima nastaje muk, HŽ šuti jer bi podešavanje lokomotive kako treba pokazalo bi da se proteklih 20 godina sustavno uništavalo lokomotive kako bi se udovoljilo pojedincima i njihovom profitu. Da se pojedinci nisu osjetili ugroženi ne bi bili istjerani Bulovec i ja ali i još drugi dobri radnici Gredelja i HŽ-a koji su znali i željeli kvalitetno održavati lokomotive. To se odnosi i na šefove održavanja elektrolokomotiva i dizelskih lokomotiva na Ranžirnom kolodvoru.

Ja sam davno a ostajem i sada pri tome da je lokomotiva dobra ako se podesi prema proračunatim vrijednostima.

 

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kao što sam i očekivao, kada se nastupi sa argumentima nastaje muk, HŽ šuti

 

 

Shvati da veelika većina nas ovdje nije HŽ. Da jesmo a što nije nimalo lako postati (znam metodom vlastite kože; nikako da uspijem), gdje bi nam bio kraj.....


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shvati da veelika većina nas ovdje nije HŽ. Da jesmo a što nije nimalo lako postati (znam metodom vlastite kože; nikako da uspijem), gdje bi nam bio kraj.....

Nisam ni napisao da su svi forumaši u HŽ-u. Napisao sam da ni preko foruma ali ni preko drugih sustava, vlade ministarstva pa čak i direktne ponude da ću lokomotivu podesiti besplatno HŽ ne želi da se izvrši podešavanje lokomotive prema proračunu.

Ja mogu misliti zašto je tako ali je bitno da je lokomotiva takva njihovom voljom a ne mojom.

Iz knjige koji su napisali stručnjaci doktori znanosti HŽ-a koja se navodi kao knjiga iz koje treba crpsti podatke meni nije jasno da li je lokomotiva sa spojevima vučnih motora tako da ostvaruje spojeve serija i paralela sa slabljenima pola ili su vučni motori spojeni u paralelu i sa dva stupnja slabljenja polja.

 

 

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nitko još od strojovođa koji je vozio lokomotivu nije napisao dali lokomotiva vrši:

1.serija - puno polje

2.serija - oslabljeno polje

3. tranzicija - paralela puno polje

4. paralela . oslabljeno polje

 

Dakle tri puta se vrši rasterećenje generatora

 

ili varijanta:

 

1.paralela - puno polje

2.paralela - oslabljeno polje 50%

3.paralela - oslabljeno polje 77%

 

Dakle dva puta se vrši rasterećenje generatora.

 

Osim što postoji razlika u broju rasterećenja generatora vuče ova druga varijanta ima manju vučnu silu pokretanja. Druga varijanta ako pistoji je ILEGALNA jer projektna dokumentacija je propisala prvu varijantu.

 

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

kakve veze ima vucna sila pri pokretanju o duljini tranzicije na 30 ili 45 km/h i na 70+ km/h gdje motor doslovce URLA u 8. polozaju a loksa ni makac?!


Hej haj, bas nas briga,

vozamo se na taljiga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nitko još od strojovođa koji je vozio lokomotivu nije napisao dali lokomotiva vrši:

1.serija - puno polje

2.serija - oslabljeno polje

3. tranzicija - paralela puno polje

4. paralela . oslabljeno polje

 

Dakle tri puta se vrši rasterećenje generatora

 

ili varijanta:

 

1.paralela - puno polje

2.paralela - oslabljeno polje 50%

3.paralela - oslabljeno polje 77%

 

Dakle dva puta se vrši rasterećenje generatora.

 

Osim što postoji razlika u broju rasterećenja generatora vuče ova druga varijanta ima manju vučnu silu pokretanja. Druga varijanta ako pistoji je ILEGALNA jer projektna dokumentacija je propisala prvu varijantu.

 

Pozdrav svima

Što te zanima konkretno ?

Iz tvog posta se ne razabire što bi trebalo ili što jest.Jedino što mi je razumljivo je to da pretpostavljaš da lokomotiva kreće sa paralelom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Organizirajte se u noćne smjene! Večeras na 65901 za Resnik iz Varaždina idu 2043 004, 2043 005 i 2044 009!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Organizirajte se u noćne smjene! Večeras na 65901 za Resnik iz Varaždina idu 2043 004, 2043 005 i 2044 009!

Hoće li dizelke odmah po dolasku ući u "Gredelj" ili će čekati na kolodvoru do jutra i dali vlak ide preko Koprivnice ili Zaprešića?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće li dizelke odmah po dolasku ući u "Gredelj" ili će čekati na kolodvoru do jutra i dali vlak ide preko Koprivnice ili Zaprešića?

 

Po broju definitivno je trasa preko Zaboka, a mislim da je tuda i bliže!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što te zanima konkretno ?

Iz tvog posta se ne razabire što bi trebalo ili što jest.Jedino što mi je razumljivo je to da pretpostavljaš da lokomotiva kreće sa paralelom.

 

Ovako, ako lokomotiva kreće u spoju serija gdje su dvije paralelne grane sa po dva vučna motora u polasku ima struju vučnih motora 1200 A i struju na generatoru 2400 A pa je vučna sila 250 kN. Ako kreće u sa svim motorima u paraleli tada je maksimalna struja generatora 3000 A pa je maksimalna struja na vučnom motoru 750 A a vučna sila je oko 140 kN. Dakle ako je lokomotiva prepravljana nakon 90-tih i vozi sa vučnim motorima u paraleli tada je jasno da ne može povući vlak i ubrzavati.

Podatak da se nešto događa pri brzini 70 km/h je vrlo indikativan jer bi prema proračunu slabljenje polja 50% u spoju paralela trebalo nastupiti tek kod 90 km/h. Drugi stupanj slabljenja polja se kod lokomotive 2061 uključuje kod 70 km/h a to bi moglo ukazivati na to da je lokomotiva prepravljanja i ne odgovara odobrenoj dokumentaciji koju ja imam.

Ukratko netko se igrao sa spojevima lokomotive a krivicu prebacio na mene.

 

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Organizirajte se u noćne smjene! Večeras na 65901 za Resnik iz Varaždina idu 2043 004, 2043 005 i 2044 009!

Vlak je formiran! :mrgreen:

65901.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlak je formiran još u 12:20 sati, ali lokomotive (19:10) su još na mjestu iza depoa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lok. će tek ujutro u Gredelj.

Vjerojatno poslije EMV-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u7 počinje gredelj radit a on mora odmah po EMV-e pa poslje ide po ostatak i parkira na teretnom kolosjeku do lokomotiva tamo je njihov šturc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovisi kakva će gužva biti na Resniku.

Inače subotom se radi od 6 sati a regionalac dolazi prvi oko 6:20.

A strojovođa odlazi po GPP.

E sad lok bi mogle ući između njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako, ako lokomotiva kreće u spoju serija gdje su dvije paralelne grane sa po dva vučna motora u polasku ima struju vučnih motora 1200 A i struju na generatoru 2400 A pa je vučna sila 250 kN. Ako kreće u sa svim motorima u paraleli tada je maksimalna struja generatora 3000 A pa je maksimalna struja na vučnom motoru 750 A a vučna sila je oko 140 kN. Dakle ako je lokomotiva prepravljana nakon 90-tih i vozi sa vučnim motorima u paraleli tada je jasno da ne može povući vlak i ubrzavati.

Podatak da se nešto događa pri brzini 70 km/h je vrlo indikativan jer bi prema proračunu slabljenje polja 50% u spoju paralela trebalo nastupiti tek kod 90 km/h. Drugi stupanj slabljenja polja se kod lokomotive 2061 uključuje kod 70 km/h a to bi moglo ukazivati na to da je lokomotiva prepravljanja i ne odgovara odobrenoj dokumentaciji koju ja imam.

Ukratko netko se igrao sa spojevima lokomotive a krivicu prebacio na mene.

 

Pozdrav svima

Ovako,struja vučnih motora od 1200 A spada u neostvarene želje i sferu SF-a.Gdje se ta vrijednost može očitati ?

Drugi šent pri brzini od 90 km/h je nemoguć jer ta nazovi lokomotiva ne može dobiti tu brzinu bez ranijeg šentiranja,niti je 2061 predvidio šentiranje pri toj brzini jer struja na motorima toliko padne da šentiranje nema smisla kao ni pri 70 km/h.Iskreno,cijela priča počiva na kontrolnom kontaktu na brzinomjeru a ne u dva tri relea.Nadalje,vrlo dobro je poznato da te lokomotive nisu ostvarivale željeno niti prije često spominjanih 90-ih.Da ne spominjem sramotu kada 005 nije mogla izvući brzi vlak iz Gračaca na Cerovac samo zato jer SV nije manipulator bubnuo u 8-i položaj pa kaj bude.Pa taj kramp se nemože strojno pomaknuti s mjesta bez trećeg položaja manipulatora zbog ekstremno niskog porasta struje na motorima,bez obzira na spregu.

Ukratko,modernizacija te lokomotive je težak promašaj koji je donio samo probleme,a priča tko je koga u toj priči prešao je samo nalaženje opravdanja.Da li je krivica na tebi,ne znam.Ali znam da je 2043 kompletan promašaj kao i sve što je dosad tvoja ex tvrtka napravila.Naglašavam ono SVE.Ova priča oko NREC-a me ne zanima jer tamo ionako nema ništa što je produkt vlastite pameti niti sposobnosti.Samo ugradnja tuđe opreme.

Btw tko je napravio taj projekt ?

HŽ ili TŽV ?

Jedino što me iskreno raduje kao krajnjeg korisnika je da se te lokomotive povlače iz prometa,koliko god ružno zvučalo.Niti su pouzdane ,niti snažne niti zadovoljavaju minimum kriterija korištenja a to je barem održavanje voznih vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedino što me iskreno raduje kao krajnjeg korisnika je da se te lokomotive povlače iz prometa,koliko god ružno zvučalo.Niti su pouzdane ,niti snažne niti zadovoljavaju minimum kriterija korištenja a to je barem održavanje voznih vremena.

 

Morati ćeš se složiti da je najveća sramota da u 20 godina nitko nije sjeo i proračunao sve ispočetka (ili makar kupio od EMD-a proračune za npr. GP38, ako već domaća pamet nije sposobna za to) te prilagodio lokomotivu.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam na Resniku oko 12 i lokse su u "Gredelju".Iako sam imao malu nadu da će biti tamo... :neutral:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sinoć "dežurao" na kolodvoru Konjščina, ali pošto je vlak stajao dva sata u Novom Marofu, malo mi je pomutilo planove i nisam mogao tako dugo čekati. Izgleda da je kroz Konjščinu prošao oko 15 do 2..

 

Jel neko od varaždinske ekipe uspio uloviti ?


Ja nemrem zmisliti PUSH PULL vlak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel neko od varaždinske ekipe uspio uloviti ?

 

Nadam se da ima nekih fotki iz Zagreba!

 

Evo kako je bilo u Vž

 

p1940519.jpg

 

p1940536.jpg

 

Vozna je bila 2062 014, a potiskivalica 2044 001

 

p1940542.jpg

 

Ima i video, ali on nakon nestanka tehničkih problema :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je stvarno impresivan prizor... 5 loksi !!!


Ja nemrem zmisliti PUSH PULL vlak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...